Сабақты бағалау

Орта мерзім 6-сынып

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
: 3
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырып: " Матаның механикалық және физикалық қасиеттері"

Мақсаты: 1. Оқушыларды маталардың қасиеттерімен таныстыру.

2. Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу, іздену қабілеттерін дамыту.

3. Маталардың қасиеттерін ажырата білуге тәрбиелеу.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

2. Топқа бөлу(фишкалар арқылы)

3. Үй тапсырмасын тексеру

4. Ой қозғау:

5. Сергіту сәті

6. Топтарға тапсырма беру. Оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс

7Матаның физикалық және механикалық қасиеттері

Таныстырылым

8. Бағалау

9. Үйге тапсырма

10. Рефлексия.

3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер: Латын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Маталардың механикалық және физикалық қасиеттерін ажырата алу,

маталардан дайындалған бұйымдарды күту жолдарын білу.

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Жұдырық арқылы бағалау,

топтық бағалау.

Формативті бағалау,

жиынтық бағалау.

6. Барлығын қосқанда: Практикалық жұмыс, эссе жазу, оқулықпен жұмыс.
7. Негізгі дерек көздер:

Ғаламтор,

оқулық,

түрлі-түсті мата қиындылары.

Сабақ жоспары 6-сынып

Апта
Күні
Сабақ: Технология
Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні: Матаның физикалық және механикалық қасиеттері
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:

Оқушыларды маталардың қасиеттерімен таныстыру.

Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу, іздену қабілеттерін дамыту.

Маталардың қасиеттерін ажырата білуге тәрбиелеу.

Апта: Оқу нәтижесі:
Күні: Маталардың қасиеттерін білу, маталардан дайындалған бұйымдарды күту.
Апта: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Апта: Мұғалімнің іс әрекеті.
Күні: Оқушылардың іс әрекеті.
Апта:

Ұйымдастыру кезеңі:

Ынтымақтастық атмосферасын

қалыптастыру

Топқа бөлу(фишкалар арқылы)

Үй тапсырмасын тексеру

Ой қозғау:

Әр түрлі маталарды топтарға үлестіру, не істеу керектігін айту, не байқағандарын сұрау.

Сергіту сәті

Оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс

Топқа тапсырма беру арқылы, меңгеруін қадағалау.

Оқушылардың бір-бірін бағалауына, ортақ ойды тұжырымдауына бағыт бағдар беру.

Матаның физикалық және механикалық қасиеттері

Таныстырылым

Күні:

Сыртқы және ішкі шеңбер құрады, ішкі шеңбер сағат тілімен бір қадам алға жылжып бір-біріне қимыл-қозғалыс арқылы сыйластық білдіреді.

Жұп сандар, тақ сандар болып топқа бөліну

Партаға төгілген суды маталар қойып сіңіріп алады, маталарды умаждайды, сипап көреді, шаңды сүртеді.

Не байқағандарын топ ішінде талқылайды, өз ойларын флипчартқа түсіреді, қорғайды.

Бірінші топ:берілген тақырыпты оқып шығады, топ ішінде талқылайды, топ мүшелері түсінгендерін айтады.

Екінші топ:берілген әртүрлі мата қиындыларынан үйлестіріп аппликация

жасайды, қорғайды.

Апта:

Дереккөздер және жабдықтар:

Интернет, камера, оқулық, түрлі-түсті мата қиындылары, флипчарт, қайшы, желім, стикер.

Апта: Кейінгі оқу
Күні:

Үйге тапсырма

Мата қиындыларын дәптерге жапсырып, оған талдау жасап келу.

Апта: Сабақты бағалау
Күні: Жұдырық арқылы бағалау, формативті бағалау
Апта:

Сабақ бойынша

өзгертулер

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Матаның физикалық және механикалық қасиеттері

C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1666.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1660.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1669.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1682.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1689.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1698.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1687.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1722.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1711.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1736.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1742.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1746.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2925.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\сабак 3\Фото1749.jpg


Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Бағалау және сабақты қорытындылау
Блум түймедағын жасату
Компьютерлік желілер туралы
Топтардың өзара бағалауы
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.(КОМПЬЮТЕРМЕН ІС ҚАҒАЗДАРДЫ ЖҮРГІЗУ КУРСЫ)
Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз
Топпен талқылату
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Топпен жұмыс жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz