Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақты бағалау

Орта мерзім 6-сынып

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3.Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4.Оқып-үйренудің нәтижесі
5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6.Барлығын қосқанда

7.Негізгі дерек көздер
3
Тақырып: "Матаның механикалық және физикалық қасиеттері"
Мақсаты: 1.Оқушыларды маталардың қасиеттерімен таныстыру.
2.Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу, іздену қабілеттерін дамыту.
3. Маталардың қасиеттерін ажырата білуге тәрбиелеу.

1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
2.Топқа бөлу(фишкалар арқылы)
3.Үй тапсырмасын тексеру
4.Ой қозғау:
5.Сергіту сәті
6.Топтарға тапсырма беру.Оқулықпен жұмыс,практикалық жұмыс
7Матаның физикалық және механикалық қасиеттері
Таныстырылым
8.Бағалау
9.Үйге тапсырма
10.Рефлексия.

Латын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
Маталардың механикалық және физикалық қасиеттерін ажырата алу,
маталардан дайындалған бұйымдарды күту жолдарын білу.
Жұдырық арқылы бағалау,
топтық бағалау.
Формативті бағалау,
жиынтық бағалау.

Практикалық жұмыс,эссе жазу,оқулықпен жұмыс.
Ғаламтор,
оқулық,
түрлі-түсті мата қиындылары.

Сабақ жоспары 6-сынып
Апта
Күні
Сабақ: Технология
Сабақтың тақырыбы:
Матаның физикалық және механикалық қасиеттері

Жалпы мақсаты
Оқушыларды маталардың қасиеттерімен таныстыру.
Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу, іздену қабілеттерін дамыту.
Маталардың қасиеттерін ажырата білуге тәрбиелеу.

Оқу нәтижесі:
Маталардың қасиеттерін білу,маталардан дайындалған бұйымдарды күту.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Мұғалімнің іс әрекеті.
Оқушылардың іс әрекеті.
Ұйымдастыру кезеңі:
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру

Топқа бөлу(фишкалар арқылы)

Үй тапсырмасын тексеру

Ой қозғау:
Әр түрлі маталарды топтарға үлестіру,не істеу керектігін айту,не байқағандарын сұрау.

Сергіту сәті

Оқулықпен жұмыс,практикалық жұмыс

Топқа тапсырма беру арқылы, меңгеруін қадағалау.
Оқушылардың бір-бірін бағалауына,ортақ ойды тұжырымдауына бағыт бағдар беру.

Матаның физикалық және механикалық қасиеттері
Таныстырылым

Сыртқы және ішкі шеңбер құрады,ішкі шеңбер сағат тілімен бір қадам алға жылжып бір-біріне қимыл-қозғалыс арқылы сыйластық білдіреді.

Жұп сандар,тақ сандар болып топқа бөліну

Партаға төгілген суды маталар қойып сіңіріп алады,маталарды умаждайды,сипап көреді,шаңды сүртеді.
Не байқағандарын топ ішінде талқылайды,өз ойларын флипчартқа түсіреді,қорғайды.

Бірінші топ:берілген тақырыпты оқып шығады,топ ішінде талқылайды,топ мүшелері түсінгендерін айтады.
Екінші топ:берілген әртүрлі мата қиындыларынан үйлестіріп аппликация
жасайды,қорғайды.
Дереккөздер және жабдықтар:
Интернет,камера,оқулық,түрлі-түсті мата қиындылары,флипчарт,қайшы,желім,стикер.
Кейінгі оқу
Үйге тапсырма
Мата қиындыларын дәптерге жапсырып, оған талдау жасап келу.

Сабақты бағалау
Жұдырық арқылы бағалау,формативті бағалау

Сабақ бойынша
өзгертулер

Сабақтың тақырыбы:Матаның физикалық және механикалық қасиеттері

Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Бағалау және сабақты қорытындылау
Блум түймедағын жасату
Компьютерлік желілер туралы
Топтардың өзара бағалауы
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.(КОМПЬЮТЕРМЕН ІС ҚАҒАЗДАРДЫ ЖҮРГІЗУ КУРСЫ)
Ж. Әлмашев Қауын мен Қарбыз
Топпен талқылату
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Топпен жұмыс жасау
Пәндер