Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ бойынша өзгертулер
1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3.Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4.Оқып-үйренудің нәтижесі
5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6.Барлығын қосқанда
7.Негізгі дерек көздер
4
Тақырып: "Матаның өң және теріс жағы"
Мақсаты: Маталардың қасиеттері,өрім
дері,түстерінің сипаты,мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.
Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру.
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу(кеспе оюларды бірік
тіру арқылы)
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауап
Ой қозғау:
Матаның өң және теріс жағы
Таныстырылым
Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру.
Практикалық жұмыс.
Үйге тапсырма
Рефлексия.
Кірме сөздердің дұрыс айтылуы,
мағынасын түсіну
Маталарды салыстыру,тал
дап-қорыта білу,олардың қасиеттері,өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу
Шапалақ арқылы бағалау,топ
тық бағалау,
смайлик арқылы бағалау.
Формативті бағалау.
Топты басқарады,
практикалық жұмыс,
оқулықпен жұмыс.
Оқулық,әдістемелер,
"Мектептегі Технология"
журналы.
смайликтер,
мата қиындылары.
Орта мерзім 6-сынып
Сабақ жоспары 6-сынып
Апта
Күні
Сабақ: Технология
Сабақтың тақырыбы:
Матаның өң және теріс жағы.
Жалпы мақсаты
Маталардың қасиеттері,өрімдері,түстерінің сипаты,мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.
Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру
Оқу нәтижесі:
Маталарды салыстыру,талдап-қорыта білу,олардың қасиеттері,өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Мұғалімнің іс әрекеті.
Оқушылардың іс әрекеті.
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауап
Ой қозғау: Диалог
Матаның өң және теріс жағы
Таныстырылым
Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру
Практикалық жұмыс
Оқушылар бір-біріне тақия ұсынады,тақияны қалай пайдаланатыны туралы айтады.
Қиылған ою-өрнектерді таңдап алады
Оюлардың артына жазылған сұрақтарға жауап береді
Сыныптағы заттарды байқау арқылы,тақырыпты ашу.
"Жіп","Мата"сөздеріне сәйкес сөйлемдерді топтастыру.
1 топ матадан үйлестіріп сөмке,
2 топ алжапқыш тігу.Топ мүшелері тақтаға шығып қорғайды.
Дереккөздер және жабдықтар:
Оқулық, смайликтер,мата қиындылары,қайшы,желім,ине,жіп,флипчарт, т.б.
Кейінгі оқу
Үйге тапсырма
Сабақты бағалау
Өзін өзі бағалау,топтық бағалау,смайлик арқылы бағалау.
Сабақ бойынша
өзгертулер
Сабақтың тақырыбы: Матаның өң және теріс жағы
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3.Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4.Оқып-үйренудің нәтижесі
5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6.Барлығын қосқанда
7.Негізгі дерек көздер
4
Тақырып: "Матаның өң және теріс жағы"
Мақсаты: Маталардың қасиеттері,өрім
дері,түстерінің сипаты,мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.
Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру.
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу(кеспе оюларды бірік
тіру арқылы)
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауап
Ой қозғау:
Матаның өң және теріс жағы
Таныстырылым
Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру.
Практикалық жұмыс.
Үйге тапсырма
Рефлексия.
Кірме сөздердің дұрыс айтылуы,
мағынасын түсіну
Маталарды салыстыру,тал
дап-қорыта білу,олардың қасиеттері,өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу
Шапалақ арқылы бағалау,топ
тық бағалау,
смайлик арқылы бағалау.
Формативті бағалау.
Топты басқарады,
практикалық жұмыс,
оқулықпен жұмыс.
Оқулық,әдістемелер,
"Мектептегі Технология"
журналы.
смайликтер,
мата қиындылары.
Орта мерзім 6-сынып
Сабақ жоспары 6-сынып
Апта
Күні
Сабақ: Технология
Сабақтың тақырыбы:
Матаның өң және теріс жағы.
Жалпы мақсаты
Маталардың қасиеттері,өрімдері,түстерінің сипаты,мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.
Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру
Оқу нәтижесі:
Маталарды салыстыру,талдап-қорыта білу,олардың қасиеттері,өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Мұғалімнің іс әрекеті.
Оқушылардың іс әрекеті.
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ- жауап
Ой қозғау: Диалог
Матаның өң және теріс жағы
Таныстырылым
Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру
Практикалық жұмыс
Оқушылар бір-біріне тақия ұсынады,тақияны қалай пайдаланатыны туралы айтады.
Қиылған ою-өрнектерді таңдап алады
Оюлардың артына жазылған сұрақтарға жауап береді
Сыныптағы заттарды байқау арқылы,тақырыпты ашу.
"Жіп","Мата"сөздеріне сәйкес сөйлемдерді топтастыру.
1 топ матадан үйлестіріп сөмке,
2 топ алжапқыш тігу.Топ мүшелері тақтаға шығып қорғайды.
Дереккөздер және жабдықтар:
Оқулық, смайликтер,мата қиындылары,қайшы,желім,ине,жіп,флипчарт, т.б.
Кейінгі оқу
Үйге тапсырма
Сабақты бағалау
Өзін өзі бағалау,топтық бағалау,смайлик арқылы бағалау.
Сабақ бойынша
өзгертулер
Сабақтың тақырыбы: Матаның өң және теріс жағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz