Сабақ бойынша өзгертулер

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
: 4
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырып: " Матаның өң және теріс жағы"

Мақсаты: Маталардың қасиеттері, өрім

дері, түстерінің сипаты, мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.

Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Психологиялық дайындық

Топқа бөлу(кеспе оюларды бірік

тіру арқылы)

Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақ- жауап

Ой қозғау:

Матаның өң және теріс жағы

Таныстырылым

Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру.

Практикалық жұмыс.

Үйге тапсырма

Рефлексия.

3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер:

Кірме сөздердің дұрыс айтылуы,

мағынасын түсіну

4. Оқып-үйренудің нәтижесі:

Маталарды салыстыру, тал

дап-қорыта білу, олардың қасиеттері, өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Шапалақ арқылы бағалау, топ

тық бағалау,

смайлик арқылы бағалау.

Формативті бағалау.

6. Барлығын қосқанда:

Топты басқарады,

практикалық жұмыс,

оқулықпен жұмыс.

7. Негізгі дерек көздер:

Оқулық, әдістемелер,

"Мектептегі Технология"

журналы.

смайликтер,

мата қиындылары.

Орта мерзім 6-сынып

Сабақ жоспары 6-сынып

Апта
Күні
Сабақ: Технология
Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні: Матаның өң және теріс жағы.
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:

Маталардың қасиеттері, өрімдері, түстерінің сипаты, мата өрімдері және олардың қолданылуы жөніндегі білімді меңгеруін қамтамасыз ету.

Матаны сырт белгілері бойынша анықтау біліктерін қалыптастыру

Апта: Оқу нәтижесі:
Күні: Маталарды салыстыру, талдап-қорыта білу, олардың қасиеттері, өң және теріс жағы айырмасын анықтай білу
Апта: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Апта: Мұғалімнің іс әрекеті.
Күні: Оқушылардың іс әрекеті.
Апта:

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақ- жауап

Ой қозғау: Диалог

Матаның өң және теріс жағы

Таныстырылым

Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастыру

Практикалық жұмыс

Күні:

Оқушылар бір-біріне тақия ұсынады, тақияны қалай пайдаланатыны туралы айтады.

Қиылған ою-өрнектерді таңдап алады

Оюлардың артына жазылған сұрақтарға жауап береді

Сыныптағы заттарды байқау арқылы, тақырыпты ашу.

"Жіп", "Мата"сөздеріне сәйкес сөйлемдерді топтастыру.

1 топ матадан үйлестіріп сөмке,

2 топ алжапқыш тігу. Топ мүшелері тақтаға шығып қорғайды.

Апта:

Дереккөздер және жабдықтар:

Оқулық, смайликтер, мата қиындылары, қайшы, желім, ине, жіп, флипчарт, т. б.

Апта: Кейінгі оқу
Күні: Үйге тапсырма
Апта: Сабақты бағалау
Күні: Өзін өзі бағалау, топтық бағалау, смайлик арқылы бағалау.
Апта:

Сабақ бойынша

өзгертулер

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Матаның өң және теріс жағы

C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2900.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2905.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2910.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2914.jpg C:\Users\admin\Desktop\САБАҚТАР\САБАҚ 4\Фото2922.jpg C:\Users\admin\Desktop\Фото2926.jpg


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан-егемен ел
Сабақтың атауы. Сабақтың мақсаты
Абай салған сырлы әндер. 3 сынып
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Шеңбер. екі шеңбердің өзара орналасуы
«қыз жібек»: жыр-опера-кино. 5сынып
«қамбар батыр» жыры кейіпкерлер бейнесіне талдау
Дөңгелек диаграмма
Квадрат түбір тарауы
Пернетақтамен танысу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz