Сұрақтарға жауап беру

Ақмола облысы Көкшетау қаласы №14 ОМ биология пәні мұғалімі Қалдырбаева Г. Ш.

қысқа мерзімдік жоспары

Күні 14. 09

Сабақ 1

: Сабақ тақырыбы:
Күні 14. 09: Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы
: Жалпы мақсат:
Күні 14. 09:

Оқушыларды жасуша мен оның органоидтерінің құрылысымен таныстыру

Оқушылардың жасуша құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.

Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

: Сілтеме:
Күні 14. 09:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 8-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Күні 14. 09: Жасуша тіршіліктің негізгі бірлігі Оның плазмалық мембрана, цитоплазма, ядро т. б. органоидтардан тұратыңдығың білу
: Негізгі идеялар:
Күні 14. 09: Өсімдік және жануарлар жасушалар салыстырмалы түсінік
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Күні 14. 09:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
: Оқыту әдістері:
Күні 14. 09:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
Күні 14. 09:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
Күні 14. 09: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру, Эссе «авторлық орындық».
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
Күні 14. 09: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ 1: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Күні 14. 09: Сыныпты топқа бөлу (смайлик арқылы )
Сабақ 1: Смайлик арқылы; сары, жасыл, көк, күлген, көзілдірік киген топқа бөлу.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Күні 14. 09: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап)
Сабақ 1: Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
Күні 14. 09:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Видео «Тіршіліктің пайда болуы»

Проблемалық сұрақ :Жасуша дегенде қандай ассоциация пайда болады? Жасушаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен? Эссе жазу. «Авторлық орынға» шығу.

Электронды оқулық Өсімдік және жануардың жасушалардың құрылыстары. Кесте жасату

Сабақ 1:

Қойылған сұраққа байланысты эссе жазу. Әңгіме дебат жүргізу,

Жұмыс дәптерлеріне өсімдіктін және жануарлардың ішкі құрылысын кесте түрде түсіру

:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

Күні 14. 09: Кері байланыс (сұрақ-жауап)
Сабақ 1:

Сұрақтарға жауап беру

Кластер құрастыру.

: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
Күні 14. 09: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
Сабақ 1: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
Күні 14. 09: Формативті бағалау
Сабақ 1: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

Күні 14. 09: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату
Сабақ 1: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
17. 09. 13

2Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
17. 09. 13: Жасыл эвглена
: Жалпы мақсат:
17. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысу.

Оқушылардың жасыл эвгленаның құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.

Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

: Сілтеме:
17. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
17. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.

: Негізгі идеялар:
17. 09. 13: Жасыл эвглена мен вольвокстың тіршілігімен салыстыру
: Сабақта қолданылатын материалдар:
17. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
: Оқыту әдістері:
17. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
17. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
17. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
17. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
2Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
17. 09. 13: Сыныпты топқа бөлу. Қара жәшік (1, 2, 3, 4, 5 сан арқылы )
2Сабақ: 1. 2. 3. 4. 5. топқа бөлу.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
17. 09. 13:

Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (тест жұмыс)

«Сұрақ-жауап»

2Сабақ:

ө. ж, т. ж.

Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру

:
17. 09. 13:
2Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
17. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.

Жасыл эвглена

Проблемалық сұрақ :Эвглена дегенде қандай ассоциация пайда болады?Эвгленаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен?

2Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

17. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық

2Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
17. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
2Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
17. 09. 13: Формативті бағалау
2Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

17. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
2Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу
19. 09. 13

3Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
19. 09. 13: Кірпікшелі кебісше - күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.
: Жалпы мақсат:
19. 09. 13: 1. Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру.
2. Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, коммуникативтік құзіреттілігін дамыту, қызығушылығын арттыруға, әрбір жеке тұлғаның ақыл - ойының дамуына, өздігінен жұмыс жасай білу қабілетін арттыру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
: Сілтеме:
19. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
19. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.

: Негізгі идеялар:
19. 09. 13: Кірпікшелі кебісше - күрделі құрылыстымен таныстыру Жыныстық процесс еске түсіру . Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялармен таныстыру.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
19. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
  3. Видео
: Оқыту әдістері:
19. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

3. Алты қалпақ

: Дерек көздері:
19. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
19. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
19. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
3Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
19. 09. 13:

Сыныпты топқа бөлу. Біржасушалы жәндіктер атаумен(амеба, хломидаманада,

эвглена, домаланғы, кірпікше кебісше. )

3Сабақ: 5 топқа бөліну.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
19. 09. 13: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Алты қалпақ
3Сабақ: Алты қалпақты кигізіп сабақта не білгендерін айтып беру.
:
19. 09. 13:
3Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
19. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.

Кірпікше кебісше. Видео

Проблемалық сұрақ Кірпікше кебісше дегенде қандай ассоциация пайда болады? Кірпікше кебісше қандай түрлері болуға мүмкін?

3Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

19. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық

3Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
19. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
3Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
19. 09. 13: Формативті бағалау
3Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

19. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
3Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу
24. 09. 13

4Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
24. 09. 13: Ауру қоздырғыш қарапайымдар: Дезентериялық амеба, безгек паразиті. Қорытынды сабақ
: Жалпы мақсат:
24. 09. 13: 1. Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру.
2. Дамытушылық: Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін дәлелді деректермен түсіндіру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
: Сілтеме:
24. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
24. 09. 13:

Жануарлар мен өсімдіктер әлемінің төменгі сатылы өкілдеріәне тән ерекшеліктерді және олардың арасында айқын шектеудің жоқ екенін ашып беру.

Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін білу.

: Негізгі идеялар:
24. 09. 13: Ауру қоздырғыш қарапайымдармен: дезентериялық амеба, безгекпен танысып, паразиттік тіршілігімен таныстыру. Қорытынды сабақ -өткен тақырыптар бойынша кесте тест арқылы жасау.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
24. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
  3. Видео
: Оқыту әдістері:
24. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
24. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
24. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
24. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
4Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
24. 09. 13: Сыныпты топқа бөлу. Сары айлар тобы., көк айлар тобы. түрлі түсті жұлдыздар тобы, сары жұдыздар көк жұлдыздар,
4Сабақ: 5 топқа бөліну.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
24. 09. 13: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Тест жұмысы
4Сабақ: 25 сұраққа жауап беру. Өзіндік жұмыс.
:
24. 09. 13:
4Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
24. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Ауру қоздырғыш қарапайымдар

Видео

Проблемалық сұрақ Қандай ауру қоздырғыш қарапайымдарды білесіндер? Қандай адамға жануарларға зияны бар?

4Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

24. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық. Қорытынды сабақ бойынша тест жұмыс.

4Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
24. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
4Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
24. 09. 13: Формативті бағалау
4Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

24. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
4Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу

7 «А» сыныбында биология пәнінен өткізілген

4сабақтың

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ


Ұқсас жұмыстар
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Дүниетану- 3сынып
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Кітап күні
Мәтіндегі сөйлем
Топты бағалау
Сабақтың ортасы. Сабақтың басы
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Дара диаграммаға дене мүшелерін жазыңдар
Көктемгі шуақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz