7 А сыныпқа арналған биологияның орта мерзімді жоспары: жасуша құрылымы, жасыл эвглена, кірпікшелі инфузориялар және ауру қоздырғыш қарапайымдар

Ақмола облысы Көкшетау қаласы №14 ОМ биология пәні мұғалімі Қалдырбаева Г. Ш.

қысқа мерзімдік жоспары

Күні 14. 09

Сабақ 1

: Сабақ тақырыбы:
Күні 14. 09: Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы
: Жалпы мақсат:
Күні 14. 09:

Оқушыларды жасуша мен оның органоидтерінің құрылысымен таныстыру

Оқушылардың жасуша құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.

Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

: Сілтеме:
Күні 14. 09:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 8-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Күні 14. 09: Жасуша тіршіліктің негізгі бірлігі Оның плазмалық мембрана, цитоплазма, ядро т. б. органоидтардан тұратыңдығың білу
: Негізгі идеялар:
Күні 14. 09: Өсімдік және жануарлар жасушалар салыстырмалы түсінік
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Күні 14. 09:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
: Оқыту әдістері:
Күні 14. 09:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
Күні 14. 09:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
Күні 14. 09: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру, Эссе «авторлық орындық».
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
Күні 14. 09: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ 1: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Күні 14. 09: Сыныпты топқа бөлу (смайлик арқылы )
Сабақ 1: Смайлик арқылы; сары, жасыл, көк, күлген, көзілдірік киген топқа бөлу.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Күні 14. 09: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (сұрақ-жауап)
Сабақ 1: Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
Күні 14. 09:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Видео «Тіршіліктің пайда болуы»

Проблемалық сұрақ :Жасуша дегенде қандай ассоциация пайда болады? Жасушаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен? Эссе жазу. «Авторлық орынға» шығу.

Электронды оқулық Өсімдік және жануардың жасушалардың құрылыстары. Кесте жасату

Сабақ 1:

Қойылған сұраққа байланысты эссе жазу. Әңгіме дебат жүргізу,

Жұмыс дәптерлеріне өсімдіктін және жануарлардың ішкі құрылысын кесте түрде түсіру

:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

Күні 14. 09: Кері байланыс (сұрақ-жауап)
Сабақ 1:

Сұрақтарға жауап беру

Кластер құрастыру.

: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
Күні 14. 09: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
Сабақ 1: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
Күні 14. 09: Формативті бағалау
Сабақ 1: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

Күні 14. 09: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату
Сабақ 1: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
17. 09. 13

2Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
17. 09. 13: Жасыл эвглена
: Жалпы мақсат:
17. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысу.

Оқушылардың жасыл эвгленаның құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.

Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу

: Сілтеме:
17. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
17. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.

: Негізгі идеялар:
17. 09. 13: Жасыл эвглена мен вольвокстың тіршілігімен салыстыру
: Сабақта қолданылатын материалдар:
17. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
: Оқыту әдістері:
17. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
17. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
17. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
17. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
2Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
17. 09. 13: Сыныпты топқа бөлу. Қара жәшік (1, 2, 3, 4, 5 сан арқылы )
2Сабақ: 1. 2. 3. 4. 5. топқа бөлу.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
17. 09. 13:

Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (тест жұмыс)

«Сұрақ-жауап»

2Сабақ:

ө. ж, т. ж.

Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру

:
17. 09. 13:
2Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
17. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.

Жасыл эвглена

Проблемалық сұрақ :Эвглена дегенде қандай ассоциация пайда болады?Эвгленаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен?

2Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

17. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық

2Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
17. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
2Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
17. 09. 13: Формативті бағалау
2Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

17. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
2Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу
19. 09. 13

3Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
19. 09. 13: Кірпікшелі кебісше - күрделі құрылысты қарапайым жәндік. Жыныстық процесс. Жорғалап қозғалатын және отырықшы инфузориялар. Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялар.
: Жалпы мақсат:
19. 09. 13: 1. Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру.
2. Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, коммуникативтік құзіреттілігін дамыту, қызығушылығын арттыруға, әрбір жеке тұлғаның ақыл - ойының дамуына, өздігінен жұмыс жасай білу қабілетін арттыру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
: Сілтеме:
19. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
19. 09. 13:

Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру

Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.

: Негізгі идеялар:
19. 09. 13: Кірпікшелі кебісше - күрделі құрылыстымен таныстыру Жыныстық процесс еске түсіру . Ірі қара малдармен селбесіп тіршілік ететін ифузориялармен таныстыру.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
19. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
  3. Видео
: Оқыту әдістері:
19. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

3. Алты қалпақ

: Дерек көздері:
19. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
19. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
19. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
3Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
19. 09. 13:

Сыныпты топқа бөлу. Біржасушалы жәндіктер атаумен(амеба, хломидаманада,

эвглена, домаланғы, кірпікше кебісше. )

3Сабақ: 5 топқа бөліну.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
19. 09. 13: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Алты қалпақ
3Сабақ: Алты қалпақты кигізіп сабақта не білгендерін айтып беру.
:
19. 09. 13:
3Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
19. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.

Кірпікше кебісше. Видео

Проблемалық сұрақ Кірпікше кебісше дегенде қандай ассоциация пайда болады? Кірпікше кебісше қандай түрлері болуға мүмкін?

3Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

19. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық

3Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
19. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
3Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
19. 09. 13: Формативті бағалау
3Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

19. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
3Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу
24. 09. 13

4Сабақ

: Сабақ тақырыбы:
24. 09. 13: Ауру қоздырғыш қарапайымдар: Дезентериялық амеба, безгек паразиті. Қорытынды сабақ
: Жалпы мақсат:
24. 09. 13: 1. Білімділік: оқушыларға біржасушалылардың тіршілігі, мекен ортасы мен құрылысы туралы білім беру.
2. Дамытушылық: Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін дәлелді деректермен түсіндіру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
: Сілтеме:
24. 09. 13:
  1. Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
  2. 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
  3. Электронды оқулық
  4. Интереактивті тапсырмалар
: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
24. 09. 13:

Жануарлар мен өсімдіктер әлемінің төменгі сатылы өкілдеріәне тән ерекшеліктерді және олардың арасында айқын шектеудің жоқ екенін ашып беру.

Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін білу.

: Негізгі идеялар:
24. 09. 13: Ауру қоздырғыш қарапайымдармен: дезентериялық амеба, безгекпен танысып, паразиттік тіршілігімен таныстыру. Қорытынды сабақ -өткен тақырыптар бойынша кесте тест арқылы жасау.
: Сабақта қолданылатын материалдар:
24. 09. 13:
  1. Презентация
  2. Интереактивті тапсырмалар
  3. Видео
: Оқыту әдістері:
24. 09. 13:

1. Диалог

2. Блум таксономиясы бойынша

: Дерек көздері:
24. 09. 13:

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар

Ғаламтор мәліметтері

Кестелер

: Тапсырмалар:
24. 09. 13: Кластер құрастыру, сұрақтарға жауап беру.
: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
: Тапсырма
24. 09. 13: Мұғалімнің іс-әрекеті
4Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
: І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
24. 09. 13: Сыныпты топқа бөлу. Сары айлар тобы., көк айлар тобы. түрлі түсті жұлдыздар тобы, сары жұдыздар көк жұлдыздар,
4Сабақ: 5 топқа бөліну.
: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (10мин)
24. 09. 13: Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру. Тест жұмысы
4Сабақ: 25 сұраққа жауап беру. Өзіндік жұмыс.
:
24. 09. 13:
4Сабақ:
: ІІІ. Жаңа тақырып (20 мин)
24. 09. 13:

Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Ауру қоздырғыш қарапайымдар

Видео

Проблемалық сұрақ Қандай ауру қоздырғыш қарапайымдарды білесіндер? Қандай адамға жануарларға зияны бар?

4Сабақ: Топтар тақырып бойынша білгенін кластер құрастырып айтып беру.
:

ІV. Қорытындылау

(5 мин)

24. 09. 13:

Кері байланыс (сұрақ-жауап)

Электрондық оқулық. Қорытынды сабақ бойынша тест жұмыс.

4Сабақ: Сұрақтарға жауап беру
: V. Үй тапсырмасын беру (2 мин)
24. 09. 13: Тақырыппен жұмыс, қосымша материалдар жинау
4Сабақ: Үй тапсырмасын орындау
: VI. Бағалау (5 мин)
24. 09. 13: Формативті бағалау
4Сабақ: Өзін-өзі бағалау
:

VII. Рефлексия

(3 мин )

24. 09. 13: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін «сабақта нені үйрендім» парақтар тарату
4Сабақ: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын параққа жазу

7 «А» сыныбында биология пәнінен өткізілген

4сабақтың

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ


Ұқсас жұмыстар
8-сынып биологиясы: Жасуша құрылымы мен органоидтары - орта мерзімді жоспар
Гидраның құрылымы мен тіршілік ету ерекшеліктері: 7-сыныпқа арналған ашық сабақ
Біржасушалы жәндіктердің құрылымы, тіршілігі және мекен ортасына бейімделуі
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары: зоология, жануарларды жіктеу, біржасушалылар мен ішекқуыстылар
7-а сыныпқа арналған Компьютермен танысу: жүйелік блок пен ішкі құрылымы бойынша сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Жасыл дәріхана шоуының оқу-тәрбиелік жоспары: табиғи ем және салауатты өмір салты
7-сынып биологиясы: Көпжасушалы жасыл балдырлар - сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған Жасуша құрылысы мен қызметін қайталау сабақ жоспары
№7 жалпы білім беру орта мектебінің 9 А сыныбына арналған ағылшын тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары: A Part-Time Job
5-сыныпқа арналған Жасыл дәріхана факультативтік курсының бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz