Сұрақтарға жауап беру

Ақмола облысы Көкшетау қаласы №14 ОМ биология пәні мұғалімі Қалдырбаева Г. Ш.
қысқа мерзімдік жоспары
Сабақ 1
Оқушыларды жасуша мен оның органоидтерінің құрылысымен таныстыру
Оқушылардың жасуша құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.
Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу
- Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
- 8-сыныпқа арналған Биология оқулығы
- Электронды оқулық
- Интереактивті тапсырмалар
- Презентация
- Интереактивті тапсырмалар
1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Кестелер
Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Видео «Тіршіліктің пайда болуы»
Проблемалық сұрақ :Жасуша дегенде қандай ассоциация пайда болады? Жасушаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен? Эссе жазу. «Авторлық орынға» шығу.
Электронды оқулық Өсімдік және жануардың жасушалардың құрылыстары. Кесте жасату
Қойылған сұраққа байланысты эссе жазу. Әңгіме дебат жүргізу,
Жұмыс дәптерлеріне өсімдіктін және жануарлардың ішкі құрылысын кесте түрде түсіру
ІV. Қорытындылау
(5 мин)
Сұрақтарға жауап беру
Кластер құрастыру.
VII. Рефлексия
(3 мин )
2Сабақ
Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру
Колониялы талшықтар тобымен танысу.
Оқушылардың жасыл эвгленаның құрылысын атқаратын қызметін есте сақтау қабілетін дамыту.
Оқушыларды еңбекке, адамгершілікке тәрбиелеу
- Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
- 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
- Электронды оқулық
- Интереактивті тапсырмалар
Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру
Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.
- Презентация
- Интереактивті тапсырмалар
1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Кестелер
Үй тапсырмасы бойынша білімдерін тексеру (тест жұмыс)
«Сұрақ-жауап»
ө. ж, т. ж.
Берілген сұрақтарға эстафет таяқшасы арқылы жауап беру
Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.
Жасыл эвглена
Проблемалық сұрақ :Эвглена дегенде қандай ассоциация пайда болады?Эвгленаның қандай түрлері болуға мүмкін?Неліктен?
ІV. Қорытындылау
(5 мин)
Кері байланыс (сұрақ-жауап)
Электрондық оқулық
VII. Рефлексия
(3 мин )
3Сабақ
2. Дамытушылық: оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіре отырып, коммуникативтік құзіреттілігін дамыту, қызығушылығын арттыруға, әрбір жеке тұлғаның ақыл - ойының дамуына, өздігінен жұмыс жасай білу қабілетін арттыру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
- Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
- 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
- Электронды оқулық
- Интереактивті тапсырмалар
Оқушыларды жануарлармен өсімдіктерге тән белгілердің қатарың екеуін де біріктірген қарапайым жәндікпен таныстыру
Колониялы талшықтар тобымен танысып есте сақтау.
- Презентация
- Интереактивті тапсырмалар
- Видео
1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
3. Алты қалпақ
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Кестелер
Сыныпты топқа бөлу. Біржасушалы жәндіктер атаумен(амеба, хломидаманада,
эвглена, домаланғы, кірпікше кебісше. )
Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау.
Кірпікше кебісше. Видео
Проблемалық сұрақ Кірпікше кебісше дегенде қандай ассоциация пайда болады? Кірпікше кебісше қандай түрлері болуға мүмкін?
ІV. Қорытындылау
(5 мин)
Кері байланыс (сұрақ-жауап)
Электрондық оқулық
VII. Рефлексия
(3 мин )
4Сабақ
2. Дамытушылық: Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін дәлелді деректермен түсіндіру.
3. Тәрбиелік:оқушыларды алғырлыққа, жүйелі білім алуға, ұжымшылдыққа, рухани адамгершілікке, бірін - бірі сыйлай білуге тәрбиелеу.
- Мектеп биологиясы: әдістемелік журнал
- 7-сыныпқа арналған Биология оқулығы
- Электронды оқулық
- Интереактивті тапсырмалар
Жануарлар мен өсімдіктер әлемінің төменгі сатылы өкілдеріәне тән ерекшеліктерді және олардың арасында айқын шектеудің жоқ екенін ашып беру.
Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін білу.
- Презентация
- Интереактивті тапсырмалар
- Видео
1. Диалог
2. Блум таксономиясы бойынша
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Кестелер
Тақырыпқа кіріспе. ахуал жасау. Ауру қоздырғыш қарапайымдар
Видео
Проблемалық сұрақ Қандай ауру қоздырғыш қарапайымдарды білесіндер? Қандай адамға жануарларға зияны бар?
ІV. Қорытындылау
(5 мин)
Кері байланыс (сұрақ-жауап)
Электрондық оқулық. Қорытынды сабақ бойынша тест жұмыс.
VII. Рефлексия
(3 мин )
7 «А» сыныбында биология пәнінен өткізілген
4сабақтың
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz