Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ соңында оқушылар

Апта 4
Күн бейсенбі.
Сабақ қазақ тілі
Күні: 05.02.2015
Сабақ тақырыбы
Жыл мезгілдері
Жалпы мақсаты
<<Жыл мезгілі>> тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыру, сөз тіркестерін және сөйлемдер құрап үйрету, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтау. Тақырыпты шынайы өмірмен ұштастыру. Оқушыларды коммуникативтік қарым - қатынасқа түсуге жетелеу және байланыстыра сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге баулу. Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін әңгіме ету.
Оқу нәтижелері
Сабақ соңында оқушылар:
Балалар сабақ соңында жыл мезгілдерін танып және ажырата алады, ерекшеліктерін ажырата білуге үйренеді.
УАҚЫТЫ
МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ
ОҚУШЫЛАР ӘРЕКЕТІ

БАҒАЛАУ

РЕСУРСТАР

2 мин
3 мин

2 мин

3 мин

3 мин

7 мин

5 мин
2 мин

І мин
І.Ұйымдастыру бөлімі.
1.Сәлемдесу.
Үй жұмысын тексеру. <<Бұл қай кезде болады?>>

<<Шаттық шеңбері>>
Ауа райы бұзылып
Күнде жауын жауады
Бірақ біздің сыныпта
Күнде қызық болады!
1. Балаларды топқа бөлу.
2. Ой қозғау: әр топқа қима қағаздар таратылады, суреттер беріледі, жыл мезгілдері туралы өз ойларын айту.
№1. Ай аттарын сәйкестіріп қойыңдар.
Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Маусым Шілде Тамыз

3. Сергіту сәті <<Мен қазақпын>>

№2. Ойын <<Адасып кеткен сөйлемдер>> Балаларға сөйлемдер беріледі. Әр жыл мезгіліне сәйкес келетін сөйлемдерді тауып, жабыстыру.

Жаздан кейін күз келеді. Ағаш жапырақтары түседі. Күн суыта бастағанда, құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Жиі-жиі жаңбыр жауады. Күзден кейін қыс мезгілі басталады. Суық жел соғып, қар жауады. Аяз басталады. Қар жауып, жел соққан кезде боран тұрады. Қыстан кейін көктем келеді. Ағаштардың бұтағы бүршік жарады. Жылы жақтан құстар келе бастайды. Өзен сулары сарқырап ағады. Көктемнен кейін жаз басталады. Дала ыстық, жылы жаңбыр жауады. Күн күркіреп аспанда кемпірқосақ пайда болады.
Рефлексия
Үй жұмысы:
Сұрақтарға жауап беру:
Бір жылда неше мезгіл бар?
Оларды ата.
Бір жылда неше ай бар?
Оларды ата.
Жыл мезгілі туралы суреттер.

Фейрверк
Оқушылар амандасады.
Жұмбақтарды айтып, қай жыл мезгілі екенін айтады.
Оқушылар шеңберге тұрып бір біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.

1. Балалар жыл мезгілдері суреттері бойынша топқа бөлінеді.

2. Балалар ай аттарын жыл мезгілдеріне сәйкестіріп қойады.

<<Мен қазақпын>> әніне серуен биі.

Балалар үстелдің үстінен адасып кеткен сөйлемдерді тауып өз постерлеріне желімен жабыстырып қояды.

Әр топтың жетекші капитаны шығып өз орындаған жұмыстарын қорғайды. (Күз, қыс, көктем, жаз айларын атау, ауа райы қандай болады? Не жауады? Құстар не істейді?)

Өзін-өзі бағалау

Өзін-өзі бағалау

<<Бағдаршам>>

Қызыл сабақты түсінбедім
Сары сабақ ұнады, мүмкіндігім
ше сабаққа қатыстым Жасыл сабақ маған өте ұнады
Слайд PowerPoint

Суреттер, қима қағаздар

Ай аттары

Қима сөйлемдер



Қыркүйек Қазан Қараша
Желтоқсан Қаңтар Ақпан
Наурыз Сәуір Мамыр
Маусым Шілде Тамыз
Жаздан кейін күз келеді. Ағаш жапырақтары түседі. Күн суыта бастағанда, құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Жиі-жиі жаңбыр жауады.

Күзден кейін қыс мезгілі басталады. Суық жел соғып, қар жауады. Аяз басталады. Қар жауып, жел соққан кезде боран тұрады.

Қыстан кейін көктем келеді. Ағаштардың бұтағы бүршік жарады. Жылы жақтан құстар келе бастайды. Өзен сулары сарқырап ағады.

Көктемнен кейін жаз басталады. Дала ыстық, жылы жаңбыр жауады. Күн күркіреп аспанда кемпірқосақ пайда болады.
Қыста күндер қандай болады?
Неше жыл мезгілі бар?
Қыс айларын ата

Жазда күндер қандай болады?
Жаз айларын ата
Кемпірқосақ деген не?

Көктемде нелер ұшып келеді?
Көктем айларын ата
Бүршік деген не?

Күзде нелер ұшып кетеді?
Күз айларын ата
Жапырақтар не істейді?

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсат
Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу
Бір сөйлемді сөздерге талдау
Оқушыларды топқа бөлу. Үйге тапсырма
Мад тобына арналған жаңа сабақ құрылымы
Етістікті пысықтау жайлы ақпарат
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Өзара топпен бағалау
Оқыту үшінбағалау және оқытуды бағалауды қолдану
Сигналдар жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
Пәндер