Оқушылар бағалау

1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.
6. Негізгі дерек көздері.
№: 1
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.: Дененің импульсі. Импульстің сақталу заңы. Оқушылардың импульс, импульстің сақталу заңы туралы түсініктерін қалыптастыру.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Оқушылар топтық тапсырма орындайды, тірек-схеманы толтырады, «Т» кестесін толтырады, деңгейлік есептерді шығарады.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылардың импульс туралы түсініктері болады. Импульстің сақталу заңын есептер шығарғанда қолдана алады.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау: Критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау, топ ішінде бағалау, сұрақтар арқылы бағалау
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.: Сыныптың критериалды бағалануы
6. Негізгі дерек көздері.: Интерактивтік тақта, электрондық оқулық, оқулық, есептер жинағы
№: 2
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.: Реактивті қозғалыс. Оқушылардың реактивті қозғалыс туралы, зымыран туралы түсініктерін қалыптастыру.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Реферат қорғау, деңгейлік тапсырмалар орындайды.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылар реактивті қозғалыс туралы біледі, есептер шығара алады.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау: Оқушылар бағалау критерийі бойынша өздерін бағалайды. Оқушылардың реферат қорғағандары, сурет салып келгендері иескеріледі.
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.:

Түсінбеген оқушыға түсінбеген жерлеріне көмектесемін.

Дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі.

6. Негізгі дерек көздері.: Оқулық, электрондық оқулық, зымыранның макеті
№: 3
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.: Энергия. Энергияның сақталу және бір түрден екінші бір түрге айналу заңы. Энергия, энергияның сақталу заңы туралы ұғымдарын кеңейту.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Жигсо әдісі, Блум таксономиясы бойынша қойылатын сұрақтар, деңгейлік тапсырмалар.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылар энергияның түрлері және сақталу заңдары туралы біледі, есептер шығарғанда формулаларды қорытып шығара алады
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап береді,

Есептер шығарады.

5. Барлығын қоса алғанда бағалау.: Сынып оқушылары бағалау критерийі бойынша бағаланады.
6. Негізгі дерек көздері.: Интерактивтік тақта, оқулық, тест жазылған үлестірме қағаздар
№: 4
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.:

Қайталау тест

Оқушылардың осы тарау бойынша алған білімін тексеру.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Тест тапсырмасын орындайды.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.:

Қайталау мақсатында берген тест сұрақтарға толық жауап бере алады.

Формулалар құрастыра алады.

4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау: Сынып тесттің қорытындысы бойынша суммативті бағаланады. .
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.: Блум таксономиясының жоғары деңгейлі сұрақтарына, С тобының тапсырмаларынадарынды оқушылар жауап береді.
6. Негізгі дерек көздері.: Интерактивті тақтада тест тапсырмасы көрсетіледі.
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.
6. Негізгі дерек көздері.
№: 1
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.:

Тербелмелі қозғалыс. Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар .

Оқушылардың тербелмелі қозғалыс, олрады сипаттайтын шамалар туралы ұғымдарын қалыптастыру.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Топтық, жұптық жұмыстар, сұрақ-жауап, джигсо әдісі, деңгейлік тапсырмаларды (есептер) орындайды, формулалар құрастырады.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылар тербелмелі қозғалыс туралы біледі. Тербеліс жиілігі мен периодын есептей алады.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау: Критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау, топ мүшелерін бағалау, сұрақтар арқылы бағалау
5. Барлығын қоса алғанда бағалау.: Сыныптың критериалды бағалануы
6. Негізгі дерек көздері.: Интерактивтік тақта, электрондық оқулық, оқулық,
№: 2
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.:

Механикалық қозғалыс кезіндегі энергияның түрленуі.

Оқушылардың тербеліс кезіндегі механикалық энергия, энергияның түрленуі туралы түсініктерін қалыптастыру.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.:

Деңгейлік есептер шығарады.

Физикалық диктант орындайды. Жұптарын бағалайды.

3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылар механикалық энергияның түрленуі туралы біледі. Есептер шығара алады.
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

Физикалық диктанттың нәтижесін жұбы тексереді, өздері бағалайды. бағаланады, деңгейлік тапсырмалардың орындалуына қарап бағаланады.

Оқушылардың сұрақтарға жауап бергені ескеріледі.

5. Барлығын қоса алғанда бағалау.: Дарынды оқушыларға қосымша тапсырма беріледі.
6. Негізгі дерек көздері.: Оқулық, есептер жинағы
№: 2
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.: Математикалық және серіппелі маятниктердің тербелістері.
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер.: Блум таксономиясы бойынша сұрақтар құрастырады. Венн диаграммасы. Тақырыптың мағынасын оқушылар өздері ашады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі, топтық, жеке жұмыс.
3. Оқып үйренудің нәтижесі.: Оқушылар математикалық және серіппелі маятниктер туралы біледі(барлығы) олардың периодтарын есептей алады. (кейбіреуі)
4. Үйрету мақсатында бағаны қоса алғанда бағалау:

Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап береді,

Деңгейлік тапсырманы орындайды, есептер шығаруына қарай бағаланады.

5. Барлығын қоса алғанда бағалау.:

Мен берген тапсырмамның мақсатына қол жеткізу үшін топтарды аралаймын, түсінбеген жерлеріне көмектесемін.

Дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі.

6. Негізгі дерек көздері.: Интерактивтік тақта, оқулық, үлестірме материалдар, карточкалар, power point, серіппелі, математикалық маятниктер
№: 3
1. Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.:

№3 зртханалық жұмыс. Маятниктің көмегімен


Ұқсас жұмыстар
Әдеби тіл және мәтін
Халық ауыз әдебиеті туралы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушыларды бақылау
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Толқындық қозғалысқа есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz