Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар бағалау

|№ |1. Оқып үйренудің|2.Оқытуда қолданылатын |3.Оқып үйренудің|4.Үйрету мақсатында |5.Барлығын қоса |6. Негізгі |
| |негізгі |әдіс-тәсілдер. |нәтижесі. |бағаны қоса алғанда |алғанда бағалау. |дерек көздері.|
| |мақсаттары. | | |бағалау | | |
|1 |Дененің импульсі.|Оқушылар топтық тапсырма |Оқушылардың |Критериалды бағалау,|Сыныптың |Интерактивтік |
| |Импульстің |орындайды, тірек-схеманы |импульс туралы |өзін-өзі бағалау, |критериалды |тақта, |
| |сақталу |толтырады, «Т» кестесін |түсініктері |топ ішінде |бағалануы |электрондық |
| |заңы.Оқушылардың |толтырады,деңгейлік есептерді |болады. |бағалау,сұрақтар | |оқулық, |
| |импульс, |шығарады. |Импульстің |арқылы бағалау | |оқулық,есептер|
| |импульстің | |сақталу заңын | | |жинағы |
| |сақталу заңы | |есептер | | | |
| |туралы | |шығарғанда | | | |
| |түсініктерін | |қолдана алады. | | | |
| |қалыптастыру. | | | | | |
|2 |Реактивті |Реферат қорғау,деңгейлік |Оқушылар |Оқушылар бағалау |Түсінбеген |Оқулық, |
| |қозғалыс.Оқушылар|тапсырмалар орындайды. |реактивті |критерийі бойынша |оқушыға |электрондық |
| |дың реактивті | |қозғалыс туралы |өздерін |түсінбеген |оқулық, |
| |қозғалыс туралы, | |біледі, есептер |бағалайды.Оқушыларды|жерлеріне |зымыранның |
| |зымыран туралы | |шығара алады. |ң реферат |көмектесемін. |макеті |
| |түсініктерін | | |қорғағандары, сурет |Дарынды | |
| |қалыптастыру. | | |салып келгендері |оқушыларға | |
| | | | |иескеріледі. |қосымша | |
| | | | | |тапсырмалар | |
| | | | | |беріледі. | |
|3 |Энергия. |Жигсо әдісі, Блум таксономиясы|Оқушылар |Блум таксономиясы |Сынып оқушылары |Интерактивтік |
| |Энергияның |бойынша қойылатын сұрақтар, |энергияның |бойынша сұрақтарға |бағалау критерийі|тақта, оқулық,|
| |сақталу және бір |деңгейлік тапсырмалар. |түрлері және |жауап береді, |бойынша |тест жазылған |
| |түрден екінші бір| |сақталу заңдары |Есептер шығарады. |бағаланады. |үлестірме |
| |түрге айналу | |туралы біледі, | | |қағаздар |
| |заңы. Энергия, | |есептер | | | |
| |энергияның | |шығарғанда | | | |
| |сақталу заңы | |формулаларды | | | |
| |туралы ұғымдарын | |қорытып шығара | | | |
| |кеңейту. | |алады | | | |
|4 |Қайталау тест |Тест тапсырмасын орындайды. |Қайталау |Сынып тесттің |Блум |Интерактивті |
| |Оқушылардың осы | |мақсатында |қорытындысы бойынша|таксономиясының |тақтада тест |
| |тарау бойынша | |берген тест |суммативті |жоғары деңгейлі |тапсырмасы |
| |алған білімін | |сұрақтарға толық|бағаланады.. |сұрақтарына , С |көрсетіледі. |
| |тексеру. | |жауап бере | |тобының | |
| | | |алады. | |тапсырмаларынадар| |
| | | |Формулалар | |ынды оқушылар | |
| | | |құрастыра алады.| |жауап береді. | |

|№ |1. Оқып үйренудің|2.Оқытуда қолданылатын |3.Оқып үйренудің|4.Үйрету мақсатында |5.Барлығын қоса |6. Негізгі |
| |негізгі |әдіс-тәсілдер. |нәтижесі. |бағаны қоса алғанда |алғанда бағалау. |дерек көздері.|
| |мақсаттары. | | |бағалау | | |
|1 |Тербелмелі |Топтық , жұптық жұмыстар, |Оқушылар |Критериалды бағалау,|Сыныптың |Интерактивтік |
| |қозғалыс. |сұрақ-жауап, джигсо әдісі, |тербелмелі |өзін-өзі бағалау, |критериалды |тақта, |
| |Тербелмелі |деңгейлік тапсырмаларды |қозғалыс туралы |топ мүшелерін |бағалануы |электрондық |
| |қозғалысты |(есептер)орындайды,формулалар |біледі. Тербеліс|бағалау, сұрақтар | |оқулық, |
| |сипаттайтын |құрастырады. |жиілігі мен |арқылы бағалау | |оқулық, |
| |негізгі шамалар. | |периодын есептей| | | |
| |Оқушылардың | |алады. | | | |
| |тербелмелі | | | | | |
| |қозғалыс, олрады | | | | | |
| |сипаттайтын | | | | | |
| |шамалар туралы | | | | | |
| |ұғымдарын | | | | | |
| |қалыптастыру. | | | | | |
|2 |Механикалық |Деңгейлік есептер шығарады. |Оқушылар |Физикалық диктанттың|Дарынды |Оқулық, |
| |қозғалыс |Физикалық диктант орындайды. |механикалық |нәтижесін жұбы |оқушыларға |есептер жинағы|
| |кезіндегі |Жұптарын бағалайды. |энергияның |тексереді, өздері |қосымша тапсырма | |
| |энергияның | |түрленуі туралы |бағалайды. |беріледі. | |
| |түрленуі. | |біледі. Есептер |бағаланады, | | |
| |Оқушылардың | |шығара алады. |деңгейлік | | |
| |тербеліс | | |тапсырмалардың | | |
| |кезіндегі | | |орындалуына қарап | | |
| |механикалық | | |бағаланады. | | |
| |энергия, | | |Оқушылардың | | |
| |энергияның | | |сұрақтарға жауап | | |
| |түрленуі туралы | | |бергені ескеріледі. | | |
| |түсініктерін | | | | | |
| |қалыптастыру. | | | | | |
|2 |Математикалық |Блум таксономиясы бойынша |Оқушылар |Блум таксономиясы |Мен берген |Интерактивтік |
| |және серіппелі |сұрақтар құрастырады. Венн |математикалық |бойынша сұрақтарға |тапсырмамның |тақта, оқулық,|
| |маятниктердің |диаграммасы.Тақырыптың |және серіппелі |жауап береді, |мақсатына қол |үлестірме |
| |тербелістері. |мағынасын оқушылар өздері |маятниктер |Деңгейлік тапсырманы|жеткізу үшін |материалдар, |
| | |ашады. Деңгейлік тапсырмалар |туралы |орындайды, есептер |топтарды |карточкалар, |
| | |беріледі, топтық, жеке жұмыс. |біледі(барлығы)о|шығаруына қарай |аралаймын, |power point, |
| | | |лардың |бағаланады. |түсінбеген |серіппелі, |
| | | |периодтарын | |жерлеріне |математикалық |
| | | |есептей | |көмектесемін. |маятниктер |
| | | |алады.(кейбіреуі| |Дарынды | |
| | | |) | |оқушыларға | |
| | | | | |қосымша | |
| | | | | |тапсырмалар | |
| | | | | |беріледі. | |
|3 |№3 зртханалық |Топтық, жұптық, жеке жұмыстар | Құралдарды |Зертханалық жұмыстың|Тапсырманы бұрын |Математикалық |
| |жұмыс. Маятниктің|Есептеуін жүргізеді,қорытынды |орналастыра |нәтижесі бойынша |болған оқушыларға|маятник, |
| |көмегімен еркін |жазады |біледі. |суммативті баға |қосымша тапсырма |секундомер |
| |түсу үдеуін | |Құралдармен |қойылады. |беріледі, жұмысты| |
| |анықтау. | |жұмыс істей | |орындау | |
| |Математикалық | |алады. | |кездерінде | |
| |маятниктің | |Өлшеулерді | |топтарды аралап, | |
| |көмегімен еркін | |жүргізіп, | |бағыт беремін. | |
| |түсу үдеуін | |шамаларды өлшей | | | |
| |анықтап үйрету. | |алады, қорытынды| | | |
| | | |шығара біледі | | | |
|4 |Еркін және |Сыни тұрғыдан ойлау |Оқушылар еркін |Критериалды бағалау,|Әр топты аралап ,|Катушка, |
| |еріксіз |стратегиясының элементтері. |және еріксіз, |өзін-өзі бағалау, |дарынды |конденсатор, |
| |тербелістер . |Венн диаграммасы, деңгейлік |электромагнит |топ мүшелерін |оқушыларға |маятниктер, |
| |Резонанс. |есепетер |тік тербелістер |бағалау, |қасында түсінбей |электронды |
| |Электромагниттік | |туралы біледі. | |отырған |оқулық, |
| |тербелістер | |Сыни ойлауға | |оқушыларға |презентация |
| | | |берілген | |түсіндіруге | |
| | | |тапсырмаларды | |тапсырма беремін.| |
| | | |орындай алады. | | | |

Ұқсас жұмыстар
Әдеби тіл және мәтін
Халық ауыз әдебиеті туралы
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушыларды бақылау
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Толқындық қозғалысқа есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер