Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сынып сағатының тақырыбы
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық орта мектеп-гимназиясының физика
пәнінің ІІІ деңгей мұғалімі, 9 «Ә» сынып жетекшісі: Темиргалиева Майра
Аленовна.
|Сыныбы: 9 «Ә» |Күні: 20.10.2014ж |
|Сынып сағатының тақырыбы |Өз өмірің – өз қолыңда |
|Мақсаты |Оқушыларға әлемді алаңдатып отырған нашақорлық,|
| |СПИД, арақ, темекі сияқты зиянды әрекеттердің |
| |белең алып бара жатқандығын ескерте отырып, оны|
| |болдырмаудың алдын – алуға тәрбиелеу. Оларды |
| |жаман әдеттерден сақтандыру. Жас балғындарды |
| |мектеп партасынан- ақ жаман әдеттерден аулақ |
| |болып, өскен ортадан тек қана жақсы әдеттерді |
| |бойына сіңіруге, оқушылардың ойлау, есте |
| |сақтау қабілеттерін дамыту және тазалыққа, |
| |ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |Оқушылар жақсы мен жаманды айыра білуге, өз |
| |жақын адамдарына қамқор болуға, өз өмірлерін өз|
| |қолдарымен жасау керек екендігін түсінеді. |
|Негізгі ресурстар |Интерактивті тақта, компьютер, youtobe |
| |сайтынан бейнероликтер, стикерлер, А-3 қағазы. |
| |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сыныптағы психологиялық ахуалды |Мұғаліммен амандасады, |
| |қалыптастыру: оқушылармен амандасу, |топқа бөлінеді, оқу |
| |түгендеу. |құралдарын дайындайды. |
| |Тренинг (көңілді музыка әуенімен) |Сабақ мақсатымен, |
| |«Досыңның портретін сал» |жоспарымен танысады. |
| |Топтастыру (түрлі түсті конструктор| |
| |арқылы) | |
| |Бүгінгі сынып сағатымыз ой бөлісу, | |
| |ендеше біздің ой бөлісуіміздің | |
| |қызықты, әсерлі, проблемалы болуы | |
| |сіздердің белсенділіктеріңізге | |
| |байланысты болмақ. | |
|Тұсаукесер |Сынып сағатының тақырыбын ашу | Оқушылар: «салауатты |
| |мақсатында атты бейнекөрсетілімге |өмір салты,» «Зиянды |
| |назар салыңыздар. |әдеттер», «Өз өміріміз |
| |Оқушылар, бүгінгі тәрбие сағатымыз |өз қолымызда», т.б. |
| |не туралы деп ойлайсыздар? | |
|Негізгі бөлім|Өз ойларын топ арасында талқылау. |Оқушылар өз тобында |
| |Постер қорғау тақырыбы: |талқылып, ассоциация |
| |1. Зиянды әдеттердің түрлері |жасайды. |
| |2. Нашақорлықтың себептері | |
| |3. Нашақорлықтың салдары (неге алып | |
| |келеді) | |
| |4. Нашақорлықтан қорғану жолдары | |
| |5. Нашақорлықтан емделу. | |
| |Уақытты белгілеу үшін «Көңілді | |
| |достар» әні жаймен жұріп тұрады. | |
|Қорытынды |Ой жинақтау мақсатында алдарында |Оқушылар мұғалім |
| |жатқан парақты тең 5 бөлікке бөлу, |айтқандай орындайды. |
| |оның әрқайсысына ең жаныңа жақын |Топтан бір, екі оқушы |
| |адамдарының аттарын жазу. Сосын |қандай сезімде |
| |оларды ең жақын, маңыздысынан бастап|болғандары туралы өз |
| |ретімен орналастыр. Енді соңғысын |ойларын айтады. |
| |умажда, тағы соңғысын, осылай біреу | |
| |қалғанша бір-бірлеп алып отыр. |Оқушылар қуана іске |
| |Қандай сезімде болдыңыздар? Оқушылар|кіріседі. |
| |сөзі тыңдалғаннан кейін қайтадан | |
| |умаждалған қағаздарды жазып қатарға | |
| |қосуларын өтінеді. Кімде – кім | |
| |өзіне өмір беріп, әлпештеп өсірген | |
| |ата- анама қарыздармын деп білсе, | |
| |соларға адал ұл, қыз боламын десе –| |
| |арақ ішпесін өз ортасына қадірлі | |
| |адам боламын десе – темекі шекпесін!| |
| |Өз қоғамына пайдалы азамат боламын | |
| |десе – нашаға әуестенбесін! | |
|Рефлексия | | |
| |Өз өмірің – өз қолыңда дегендей, өз |Оқушылар, бүгінгі |
| |бойымызды, өз ортамызды, өз |сабақтан алған |
| |елімізді, өз планетамызды зиянды |әсерлерін, ой түйіндерін|
| |әдеттерден сақтауға бір кісідей |алақанға (қиылған қағаз)|
| |жұмыстанайық деп сынып сағатын |жазып, Жер шарының |
| |аяқтаймын. |айналасына жапсырады. |
| |Сіздің ойыңыз қандай?! | |
| | |Мұғаліммен қоштасады. |
| |Сау болыңыздар. | |
пәнінің ІІІ деңгей мұғалімі, 9 «Ә» сынып жетекшісі: Темиргалиева Майра
Аленовна.
|Сыныбы: 9 «Ә» |Күні: 20.10.2014ж |
|Сынып сағатының тақырыбы |Өз өмірің – өз қолыңда |
|Мақсаты |Оқушыларға әлемді алаңдатып отырған нашақорлық,|
| |СПИД, арақ, темекі сияқты зиянды әрекеттердің |
| |белең алып бара жатқандығын ескерте отырып, оны|
| |болдырмаудың алдын – алуға тәрбиелеу. Оларды |
| |жаман әдеттерден сақтандыру. Жас балғындарды |
| |мектеп партасынан- ақ жаман әдеттерден аулақ |
| |болып, өскен ортадан тек қана жақсы әдеттерді |
| |бойына сіңіруге, оқушылардың ойлау, есте |
| |сақтау қабілеттерін дамыту және тазалыққа, |
| |ұқыптылыққа тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтижелер |Оқушылар жақсы мен жаманды айыра білуге, өз |
| |жақын адамдарына қамқор болуға, өз өмірлерін өз|
| |қолдарымен жасау керек екендігін түсінеді. |
|Негізгі ресурстар |Интерактивті тақта, компьютер, youtobe |
| |сайтынан бейнероликтер, стикерлер, А-3 қағазы. |
| |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Сыныптағы психологиялық ахуалды |Мұғаліммен амандасады, |
| |қалыптастыру: оқушылармен амандасу, |топқа бөлінеді, оқу |
| |түгендеу. |құралдарын дайындайды. |
| |Тренинг (көңілді музыка әуенімен) |Сабақ мақсатымен, |
| |«Досыңның портретін сал» |жоспарымен танысады. |
| |Топтастыру (түрлі түсті конструктор| |
| |арқылы) | |
| |Бүгінгі сынып сағатымыз ой бөлісу, | |
| |ендеше біздің ой бөлісуіміздің | |
| |қызықты, әсерлі, проблемалы болуы | |
| |сіздердің белсенділіктеріңізге | |
| |байланысты болмақ. | |
|Тұсаукесер |Сынып сағатының тақырыбын ашу | Оқушылар: «салауатты |
| |мақсатында атты бейнекөрсетілімге |өмір салты,» «Зиянды |
| |назар салыңыздар. |әдеттер», «Өз өміріміз |
| |Оқушылар, бүгінгі тәрбие сағатымыз |өз қолымызда», т.б. |
| |не туралы деп ойлайсыздар? | |
|Негізгі бөлім|Өз ойларын топ арасында талқылау. |Оқушылар өз тобында |
| |Постер қорғау тақырыбы: |талқылып, ассоциация |
| |1. Зиянды әдеттердің түрлері |жасайды. |
| |2. Нашақорлықтың себептері | |
| |3. Нашақорлықтың салдары (неге алып | |
| |келеді) | |
| |4. Нашақорлықтан қорғану жолдары | |
| |5. Нашақорлықтан емделу. | |
| |Уақытты белгілеу үшін «Көңілді | |
| |достар» әні жаймен жұріп тұрады. | |
|Қорытынды |Ой жинақтау мақсатында алдарында |Оқушылар мұғалім |
| |жатқан парақты тең 5 бөлікке бөлу, |айтқандай орындайды. |
| |оның әрқайсысына ең жаныңа жақын |Топтан бір, екі оқушы |
| |адамдарының аттарын жазу. Сосын |қандай сезімде |
| |оларды ең жақын, маңыздысынан бастап|болғандары туралы өз |
| |ретімен орналастыр. Енді соңғысын |ойларын айтады. |
| |умажда, тағы соңғысын, осылай біреу | |
| |қалғанша бір-бірлеп алып отыр. |Оқушылар қуана іске |
| |Қандай сезімде болдыңыздар? Оқушылар|кіріседі. |
| |сөзі тыңдалғаннан кейін қайтадан | |
| |умаждалған қағаздарды жазып қатарға | |
| |қосуларын өтінеді. Кімде – кім | |
| |өзіне өмір беріп, әлпештеп өсірген | |
| |ата- анама қарыздармын деп білсе, | |
| |соларға адал ұл, қыз боламын десе –| |
| |арақ ішпесін өз ортасына қадірлі | |
| |адам боламын десе – темекі шекпесін!| |
| |Өз қоғамына пайдалы азамат боламын | |
| |десе – нашаға әуестенбесін! | |
|Рефлексия | | |
| |Өз өмірің – өз қолыңда дегендей, өз |Оқушылар, бүгінгі |
| |бойымызды, өз ортамызды, өз |сабақтан алған |
| |елімізді, өз планетамызды зиянды |әсерлерін, ой түйіндерін|
| |әдеттерден сақтауға бір кісідей |алақанға (қиылған қағаз)|
| |жұмыстанайық деп сынып сағатын |жазып, Жер шарының |
| |аяқтаймын. |айналасына жапсырады. |
| |Сіздің ойыңыз қандай?! | |
| | |Мұғаліммен қоштасады. |
| |Сау болыңыздар. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz