Оқушыларға топтық тапсырма беру

ҚМЖ 10 сынып
: Сабақтың тақырыбы
ҚМЖ 10 сынып: Практикалық жұмыс №2. Сандық және мәтіндік есептерді шығару.
: Мақсаты
ҚМЖ 10 сынып: Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, оқушылардың алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, оқуға қызығушылығын, ынтасын арттыру.
: Жұмыс нәтижесі
ҚМЖ 10 сынып: Қозғалыстың түрлеріне есептер шығарып, талдау жасайды
: Сілтеме
ҚМЖ 10 сынып: Оқулық : Физика және астрономия. Оқулық авторлары: Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева Атамұра 2012ж
: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
ҚМЖ 10 сынып:

Топтық, жұптық және жеке жұмыс;

Диалогты оқыту: зерттеушілік

Сыни ойлау әдістері

: Ресурстар
ҚМЖ 10 сынып: Слайд, қозғалыс түрлері бар суреттер
: Сабақ жоспары
ҚМЖ 10 сынып:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, 2 мин, үй жұмысын тексеру4 мин
  2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша, 35 мин

Рефлексия, 5 мин. Алдарындағы стикерлеріне, бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып, жұмыс барысында қандай көліктің түрі ұнағаны туралы өз ойларын білдіреді. Тақтаға іледі.

:
ҚМЖ 10 сынып:
:

Параметр

Ойлау деңгей-лері

ҚМЖ 10 сынып:

Мақсаты

Мұғалімнің іс-әрекеті

:

Нәтиже

(Оқушы іс-әрекеті)

Индикатор

Түрткі

(ашық сұрақтар, деңгейлік тапсырма, жағдаят)

Бағалау
: Қалып-тасты-рушы
ҚМЖ 10 сынып: Критерийлер
: Дескриптор
:

Білу Түсіну

6 минут

ҚМЖ 10 сынып: Бірқалыпты айнымалы қозғалыстың формулалары мен теңдеулеріне есептер шығара білу
: Қозғалыстың түріне есептер шығарады

Үй тапсырмасын тексеру

Топқа бөлу

«Физикалық лото» әдісі. Оқушыларға 2 тапсырмадан жазылған үлестірме карточкалар беріледі. Жауаптарына қарай топқа бөлінеді. (Үлестірген тапсырмалардың жауаптары бірыңғай шыққан топ болып, екі топқа бөлінеді)

Тапсырмаларын орындап болған соң, сабақтың мақсатын оқушылардың өздеріне анықтату

1 слайд

Оқушыларға бағалау парақтары үлестірелді (2 слайд)

Жеке -дара
Есептерге талдау жүргізу
Есепті толық шығарды
:

Қолдану

5 минут

ҚМЖ 10 сынып: Қозғалыстың түрлерін ажырата білу. Негізгі ұғымдарды сипаттайтын теңдеулерін жазу
: Қозғалыстың түрін сипаттап айта алады

Постер қорғау. Оқушыларға топтық тапсырма беру. Тақтада екі топқа сурет беріледі. Сипаттама беріп, формулаларын қорытыңдар

І топ: Қозғалыстың қандай түрлері келтірілген?

ІІ топ: Негізгі ұғымды сипаттайтын формулаларын жазыңдыр?

(3 және 4 слайд)

Топтық бағалау

«2 жұлдыз 1 ұсыныс»

Физикалық құбылыстарды ажырату
Сипаттау, негізгі ұғымдарды ажырату
:

Талдау

5 минут

ҚМЖ 10 сынып: Қозғалыс теңдеуіне сипаттама беру
: Теңдеулерге сипаттама береді

Екі топқа екі түрлі теңдеу беріледі. Сипаттау қажет?

5 слайд

Топтық бағалау
Теңдеуге сипаттама беру
Сипаттама береді
:

Жинақтау

10 минут

ҚМЖ 10 сынып: Кинематиканың негізгі ұғымдарын түсіндіру
:

Негізгі ұғымдарды түсінеді

Дарынды және үлгерімі төмен балармен бірігіп жұмыстандыру

«Өз жұбыңды тап» әдісі

Оқушыларға жұп карточкалар ұсынылады: біреуінде сұрақтар, екіншісінде жауаптарға арналған тірек сөздер. Содан кейін сұрақтардың жауаптарын іздеп, бірге отырып жұмыс жасайды.

Көлбеу науадан домалаған шарик 1 секундта 10 см жол жүрсе, 3 секундта қанша жол жүреді?

Поезд жолдың бірінші ширегін 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Барлық жолдағы орташа жылдамдық 40 км/сағ. Жолдың қалған бөлігіндегі поездың жылдамдығы неге тең?

180 м биіктіктегі тікұшақтан жүк тасталды. Егер тікұшақ 3 м/с жылдамдықпен жоғары көтеріліп бара жатса, жүктің жерге түсу уақыты қандай?

Еркін түскен денені ң 4 с-тан кейінгі жылдамдығы (g=10 м/с 2 )

Бірін-бірі бағалау
Есептер шығару
Анықтай алады
: Бағалау
ҚМЖ 10 сынып: Графиктік есептер шығарту
: Графиктік есептер шығара алады.

Графикалық есептер шығару

Оқушыларға 5 графикалық есеп беріледі. (7-12 слайд) Жеке жұмыстанып, бағалау парақтарын толтырады.

Өзін-өзі бағалау
Сұрақтарға жазбаша жауап беру

Жауаптары толық

Жауаптары толық емес

Жауап бере алмады

: Үйге тапсырма
ҚМЖ 10 сынып: §1- §2, 1-тапсырма жазбаша
:
:
ҚМЖ 10 сынып:

Сабақ басталған соң ынтымақтастықта жұмыстану үшін оқушылар бір-біріне жағымды тілектер айтты. Бүгінгі сабақтағы жұмысымызға сәттілік тілеп, оқушыларға үлестірме карточкалар тараттым. Блумның ойлау деңгейлерінің білу, түсіну деңгейіне үй тапсырмасын тексеру үшін, «Физикалық лото» әдісімен 2 есептен берілді. Есепті шығарған соң жауаптары тақтадан көрсетілді. Есеп жауаптары 1-ге тең болғандары І топқа, 2-ге тең болғандары ІІ топқа отырып, топтық жұмыс жүргізілді. Сыныпта 8 оқушы. Төменде берілген тапсырмалар көрсетілген.

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с 2 үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?

№2 Үдеудің өлшем бірлігі?

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№3. Поезд станциядан қозғалып бара жатыр. Ол тұрақты 2 м/с 2 үдеумен қозғала отырып, 1 с уақыт ішінде қандай жол жүреді?

№4. Жылдамдықтың өлшем бірлігі?

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№5. Автомобиль бірқалыпты үдемелі қозғала отырып, 5 с уақыт ішінде жылдамдығы 10 м/с-тан 15 м/с-қа дейін өзгереді. Автомобильдің үдеуі неге тең?

№6. Бұрыштық жылдамдықтың формуласын жаз.

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№7. Радиусы 0, 1 м доңғалақ 10 рад/с бұрыштық жылдамдықпен айналады. Доңғалақтың құрсауындағы нүктелердің сызықтық жылдамдығын табу керек?

№8. Центрге тартқыш үдеудің формуласын жаз?

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№9. Бұрылу кезінде вагон модулі бойынша тұрақты 10 м/с жылдамдықпен қозғалады. Егер жолдың қисықтық радиусы 50 м болса, оның центрге тартқыш үдеуі неге тең?

№10. Бірқалыпты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі жылдамдықтың формуласы

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№11. Жылдамдық υ=10 - 4t теңдеуімен берілген. 2 с уақыт өткеннен кейін жылдамдық неге тең болады?

№12. Бірқалыпты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі орын ауыстырудың формуласы

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№13. Нүкте шеңбер бойымен 2 м/с жылдамдықпен қозғалады. Центрге тартқыш үдеуі 2м/с 2 -қа тең. Шеңбердің радиусын анықтаңдар?

№14. Жылдамдық υ=2 - 4t теңдеуімен берілген. Бастапқы жылдамдық неге тең?

№1. Тыныштық қалпынан 0, 6 м/с2үдеумен қозғала бастаған автомобиль, қанша уақыт ішінде 0, 3 м жол жүреді?№2 Үдеудің өлшем бірлігі?:

№15. Тыныштық күйінде 1 м/с 2 үдеумен қозғала бастаған велосипедші 2 с ішінде қанша жол жүреді?

№16. Орын ауыстыру S=2t - 4t 2 теңдеуімен берілген. Бастапқы жылдамдық неге тең?

Қолдану деңгейінде топ мүшелеріне тақтадан екі түрлі сурет көрсетілді. Сол суретке сипаттама беріп, формулаларын жазып, постерлерін қорғады. Топ мүшелері ойларын ашық білдірді. Формулаларына дәлелдемелер келтірді. Екі топ мүшелері толық жұмыстанды. Өздері бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір ұсыныспен» бағалау жүргізді.

«Өз жұбыңды тап» әдісімен тапсырмалар ұсынылды. Алдын ала үлгерімі төмен оқушыларға жауаптары, жақсы оқитын оқушыларға сұрақтар таратылды. Сәйкестендіру арқылы, бірігіп деңгейлік есептер шығарды. Тақырыпты меңгере алмаған оқушылар бір-біріне түсіндіріп, толық түсінуге мүмкіндік алды.


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Сиыр
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
7.1.Процент
Түйе
Омж
Торы құлын
Суммативті бағалау
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытады
Шешенің балаларын сүюі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz