Шешендік сөз тектері

Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;
ә) Сауаттылыққа баулу, алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт
б) Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.
АКТ-ны тиімді пайдалану
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
- Қазақ тілін оқыту әдістемесі
- 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
- Портал материалдары
Шешендік өнердің қыр сырын білуі, сөз мәдениетін ұғына білуі,
АКТ пайдалана алуы
Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
СТО
Бағалау
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу, екі жақты күнделік,
Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер
2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет
3. Википедия ашық энциклопедиясы
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
« Сөз мәдениеті және шешендік өнер »
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/
Шешендік өнер дегеніміз не?
Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?
Монолог, диалог, полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.
Оқулықтағы 2 жаттығуды дәптерге орындату
«Шешеннің сөзі - шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру
Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру
Оқулықтағы жаттығуды орындау
Ойтолғау жазу
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
- Қазақ тілін оқыту әдістемесі
- 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
- Портал материалдары
Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі, сөз мәнеріне машықтануы.
АКТ пайдалана алуы
Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.
АКТ,
СТО
Бағалау
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу, екі жақты күнделік,
Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:
1. Шешендік сөздер
2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет
3. Википедия ашық энциклопедиясы
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру
« Ұлттық шешендік өнер »
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру
Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?
Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар. Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар. Мәтінді басшылыққа ала отырып, өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар.
Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру
Мәтінді мәнерлеп оқып шығу
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»
«Шешен сөз бастайды, көсем ел бастайды» тақырыбында әңгіме құрату
Өзін-өзі критериалды бағалау
Шағын әңгіме құрайды.
17 жаттығуды орындау
«Шешеннің сөзі -мерген, шебердің көзі-мерген»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz