Шешендік сөз тектері

Қазақ тілі
Сыныбы:11
: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Шешендік өнер
: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі:

Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;

ә) Сауаттылыққа баулу, алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт

б) Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

АКТ-ны тиімді пайдалану

: Сілтеме:
Қазақ тілі:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі:

Шешендік өнердің қыр сырын білуі, сөз мәдениетін ұғына білуі,

АКТ пайдалана алуы

: Негізгі идеялар:
Қазақ тілі: Шешендік өнерге баулу
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Сыныбы:11:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

: Дерек көздері:
Қазақ тілі:

Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу
Оқушының іс-әрекеті: қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Сөз мәдениеті және шешендік өнер »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Шешендік өнер дегеніміз не?

Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?

Монолог, диалог, полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.

Оқулықтағы 2 жаттығуды дәптерге орындату

«Шешеннің сөзі - шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Оқулықтағы жаттығуды орындау

Ойтолғау жазу

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі критериалды бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Екі жақты күнделік жүргізу
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қазақ тілі
Оқушының іс-әрекеті: Сыныбы:11
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сабақ тақырыбы:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұлттық шешендік өнер
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Жалпы мақсат:
Мұғалімнің іс-әрекеті: шешендік сөз туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру; ә) сөйлеу тілін, сөз мағынасын түсініп, шапшаң ой қорыта алуға, көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру; б) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып, оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу. АКТ-ны тиімді пайдалану
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сілтеме:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Оқу нәтижесі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі, сөз мәнеріне машықтануы.

АКТ пайдалана алуы

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Негізгі идеялар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұлттық шешендік өнерді насихатау, сөз әдебін қалыптастыру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сабақта қолданылатын материалдар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Оқыту әдістері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Дерек көздері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Бір бірімен амандасу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу
Оқушының іс-әрекеті: қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Ұлттық шешендік өнер »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру

Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?

Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар. Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар. Мәтінді басшылыққа ала отырып, өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар.

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Мәтінді мәнерлеп оқып шығу

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату

«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»

«Шешен сөз бастайды, көсем ел бастайды» тақырыбында әңгіме құрату

Оқушының іс-әрекеті:

Өзін-өзі критериалды бағалау

Шағын әңгіме құрайды.

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

17 жаттығуды орындау

«Шешеннің сөзі -мерген, шебердің көзі-мерген»

Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Ұқсас жұмыстар
Шешендік сөздердің түрлері
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Өлеңдерінің көркем тілі
Жекелеген әдебиет
Мұхит аралдары
Шешендік сөз
Шешендік сөздер. 9 сынып
Шешендік дау
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz