11-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары: Шешендік өнер және сөйлеу мәдениеті

Қазақ тілі
Сыныбы:11
: Сабақ тақырыбы:
Қазақ тілі: Шешендік өнер
: Жалпы мақсат:
Қазақ тілі:

Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету;

ә) Сауаттылыққа баулу, алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт

б) Оқушылардың бойына әдептілік, инабаттылық, адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру.

АКТ-ны тиімді пайдалану

: Сілтеме:
Қазақ тілі:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
: Оқу нәтижесі:
Қазақ тілі:

Шешендік өнердің қыр сырын білуі, сөз мәдениетін ұғына білуі,

АКТ пайдалана алуы

: Негізгі идеялар:
Қазақ тілі: Шешендік өнерге баулу
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ тілі: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
: Оқыту әдістері:
Қазақ тілі:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Сыныбы:11:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

: Дерек көздері:
Қазақ тілі:

Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

: Тапсырмалар:
Қазақ тілі: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу
Оқушының іс-әрекеті: қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Сөз мәдениеті және шешендік өнер »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/

Шешендік өнер дегеніміз не?

Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз?

Монолог, диалог, полилог деген ұғымдарды даралап көрсету.

Оқулықтағы 2 жаттығуды дәптерге орындату

«Шешеннің сөзі - шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Оқулықтағы жаттығуды орындау

Ойтолғау жазу

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі критериалды бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу.
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Екі жақты күнделік жүргізу
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қазақ тілі
Оқушының іс-әрекеті: Сыныбы:11
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сабақ тақырыбы:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұлттық шешендік өнер
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Жалпы мақсат:
Мұғалімнің іс-әрекеті: шешендік сөз туралы түсініктерін кеңейту. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру; ә) сөйлеу тілін, сөз мағынасын түсініп, шапшаң ой қорыта алуға, көркем ұқыпты жаза білуге дағдыландыру; б) тәрбиелік мәні бар мысалдар келтіре отырып, оқушыларды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу. АКТ-ны тиімді пайдалану
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сілтеме:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б.
  2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі
  3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет
  4. Портал материалдары
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Оқу нәтижесі:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұлттық шешендік өнердің тарихын білуі, сөз мәнеріне машықтануы.

АКТ пайдалана алуы

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Негізгі идеялар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ұлттық шешендік өнерді насихатау, сөз әдебін қалыптастыру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Сабақта қолданылатын материалдар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: интерактивті такта, флипчарт, оқулық,
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Оқыту әдістері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог.

АКТ,

СТО

Бағалау

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс

Түртіп алу, екі жақты күнделік,

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Дерек көздері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар:

1. Шешендік сөздер

2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет

3. Википедия ашық энциклопедиясы

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Тапсырмалар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Амандасу » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру
Оқушының іс-әрекеті: Бір бірімен амандасу арқылы көңіл күйлерін көтеру
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу
Оқушының іс-әрекеті: қағаз бетіне түсіру және талдау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8. 38-8. 48
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру

« Ұлттық шешендік өнер »

Оқушының іс-әрекеті: Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): Қызығушылықты ояту (10 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/дебат ұйымдастыру

Дәстүрлі шешендік өнер дегеніміз не?

Шығармашылық жұмыс: Мәтінді дауыс ырғағын құбылтып оқыңдар. Қалай оқығанда әсерлі болатынына назар аударыңдар. Мәтінді басшылыққа ала отырып, өздерің шығармасын сүйіп оқитын қаламгер жөнінде ой-толғаныстарыңды жазыңдар.

Оқушының іс-әрекеті:

Диалогқа түсіп, сұрақтарға жауап беру

Мәтінді мәнерлеп оқып шығу

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату

«Жүйелі сөз жүйесін табады, жүйесіз сөз иесін табады»

«Шешен сөз бастайды, көсем ел бастайды» тақырыбында әңгіме құрату

Оқушының іс-әрекеті:

Өзін-өзі критериалды бағалау

Шағын әңгіме құрайды.

І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:

17 жаттығуды орындау

«Шешеннің сөзі -мерген, шебердің көзі-мерген»

Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VI. Бағалау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін өзі бағалау
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин): VII. Рефлексия (3 м
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу(3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазу

Ұқсас жұмыстар
11-сыныпқа арналған қазақ тілі: Сөз мәдениеті және шешендік өнер бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
11-сыныпқа арналған Тіл тазалығы және шешендік сөйлеу мәдениеті сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Шешендік өнер және шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем сабақ жоспары
11-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қазақ ұлттық шешендік өнерінің ерекшеліктері
Шешендік өнер: қазақ шешендік дәстүрі мен түрлері - оқу-әдістемелік сабақ жоспары
§29. Ежелгі Рим мәдениеті: мектеп, поэзия, шешендік өнер және құқық
7-сыныпқа арналған Шешендік өнер арнайы курс бағдарламасы (2014/2015 оқу жылы)
Шешендік өнер: 7-сынып қазақ әдебиеті пәні сабағының жоспары
Төле би: шешендік өнер пәні бойынша 3-сыныпқа арналған сабақ жоспары
11-сынып қазақ тілі қысқа мерзімді жоспары: Шешендік өнердің дамуына қажетті алғышарттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz