Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тапсырмалар - тапсырма

|26.04.13 5 күн -сабақ 304 каб |
|Сабақтың тақырыбы |Ондықтарды салыстыру. |
|Жалпы мақсаты |1. Ондықтармен санау туралы білімдерін жетілдіре отырып, ондықтарды |
| |салыстыруды меңгерту. Берілген теңдік арқылы есеп мазмұнына қарай |
| |шартын өзгертіп есептер шығару. |
| |2. Танымдық белсенділіктерін арттырып, логикалық ойлау , есте сақтау |
| |қабілеттерін дамыту. |
| |3. Пәнге деген қызығушылығын ояту. Ұжымдағы ауызбіршілікке тәрбиелеу.|
| |Шапшандылыққа баулу. |
|Сілтеме |Күн тізбе жоспары |
|Негізгі идеясы |Ондықтың санаудың жана бірлігі екендігі жайында түсінігін пайдалана |
| |отырып, ондықтармен санауды қалыптастыру. Ондықтардың атаулары, peтi,|
| |оқылуы, жазылуы. Ондықтарды салыстыру меңгертіледі. Оқушы бойында |
| |өзбетімен жұмысты орындау қабілетін қалыпастыру. |
|Оқу нәтижесі | Толық ондықтардың реті, атауы, жазылуы туралы ойлары жетіліп, |
| |толық ондықтарды қосу, азайту, салыстыру дағдылары дамиды. |
| |Ауызша тез ойлап, шығармашылықпен жұмыс жасауға төсіледі. |
|Әдіс-тәсілдер: |Түсіндіру, диалогты оқыту, сын тұрғысынан ойлау, талдау, ойын. |
|Оқытудың белсенді |Оқу мен оқытудағы жаңа тәсіл, сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық әдіс, |
|стратегиялары |жас ерекшелігіне қарай оқыту. Талантты және дарынды оқушылармен |
| |жұмыс, АКТ |
|Тапсырмалар |1-тапсырма: Натурал сандармен жұмыс |
| |2-тапсырма. "Хат тасушы" ойыны арқылы ауызша есептеу |
| |3-тапсырма. |
| |4- Жұптық жұмыс , "Семантикалык карта" |
| |5- тапсырма. Топтық жұмыс есепті түрлендіру. |
| |6- тапсырма. Өзіндік жұмыс |
|Құралдар |Дәптер, ватман, фломастер, А4 парағы |
|Үйге тапсырма |177 бет "Ойлан тап" |
|Сабақ бойынша мұғалімнің іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру: 1. Психологиялық дайындық. |
|Келген қонақтармен амандасу. Алдымыздан кездескен, |
|Көп адамды танимыз. |
|Ізетпенен сіздерге, |
|Иіліп сәлем береміз. |
|І. Қызығушылығын ояту. (5 мин.) Жайлы әуен ойналып тұрады. Осы әуенді тыңдау арқылы |
|қандай көңіл күйде болдық? Әуен несімен сені баурап алды? |
|Осындай көңіл күйде жүретін кімді білеміз? |
|Әрине сайқымазақ. ( 2- слайд) Ендеше сендерге Сайқымазақ қонаққа келді. Сендерге өзімен|
|бірге жақсы көңіл күймен көптеген тапсырмалар ала келіпті. Құр қолда келмепті ол |
|тапсырмаларды орындау барысында белсенділік танытсақ өз сыйлығын таратып береді. |
|Сыйлығын алу үшін өзіңді қаншалықты көрсете алдың әр тапсырмада бағалап отырасыңдар. |
|Бағалау барысы мынадай түрде болмақ. ( 3- слайд) |
|Егер барлығы дұрыс болса + |
|Жартылай орындалса |
|Орындалмаған жағдайда - |
|Дайынбыз ба? Сайқымазақ тапсырмасы қиын болады деп ойлайсындар ма? |
|Бір, екі, үш сынып іші тыптыныш, |
|Жалқаулықты тастаймыз, |
|Сабақты біз бастаймыз. |
|Өткенді пысықтау. (4 мин.) |
|-Сайқымазақ тапсырмасын орындауға өзімізді дайындап алайық. Балалар назарымызды экранға |
|аударайықшы. ( 4 слайд) |
|Не көріп тұрмыз? Сандар, Осы сандар тулары өз ойларың болса айтып отырайық. |
|10 2 0 30 40 50 60 70 80 90 |
|1 2 3 4 5 6 7 8 9 Сандарды тура және кері санайық. Екі қатардағы |
|сандарды -салыстырайық. |
|- Осы ондықтар бойынша не айта алмыз? |
|- Ондықтармен санауды үйрендік. |
|-Қандай ереже шығардық? Кез келген ондыққа 1ондықты қоссақ келесі ондық, ал кез келген |
|ондықтан 1ондықты азайтсақ алдыңғы ондық шығады. ( Бұндай ережені тағы қандай санды |
|қосқанда қолданып едік?) |
|- Ендеше, сабағымызды жалғастырайық. (5 слайд) Қандай мамандық иесін көріп тұрмыз? |
|Қызметі қандай? Сайқымазағымыз бір уақыт өзін осы хат тасушы рөлінде көргісі келеді |
|екен. Қолында біраз хаттары бар екен, бірақ қай үйге апарарын білмейді . Көмектесіп, |
|бізде хат тасушы болып көрейік. |
|"Хат тасушы" Хатты қайда таратады? |
|- Әрине үйлерге |
|(Бұл ойынның ерекшелігі де сол, тапсырманы мұқият тыңдап отырсақ шыққан санмен үйдің |
|нөмірі сәйкес келеді) |
|Ауызша есептеу: (6 слайд) |
|4ондық болатын сан; (40) 50дің оң жақ көршісі;(60) |
|7ондықпен 9 ондықтың арасындағы ондық( 8 ондық 80 ) |
|30 дың сол жақ көршісі ( 20) |
|4 ондыққа 1 ондықты қоссаң ( 5ондық -50) |
|9 ондығым (90) |
|80-10= (70 ) |
|Міне алғашқы сайқымазақ тапсырмасын да мүдірмей орындадық. Өзімізді өзіміз мадақтап |
|қояйық. |
|Дәптермен жұмыс: Күн аты жазылады( 7 слайд) 2 мин |
|Көркем жазу: 1 10 1 10 осы сандарды әдемі етіп жазып шығайық. (Сандардың жазылу |
|8-9 слайд үлгісі слайдпен бірге ауада жазады) Сайқымазақ санды қалай жазғандарыңды |
|тексеріп отыр. |
|Сергіту сәті. |
|Оң қолымда бес саусақ |
|Сол қолымда бес саусақ |
|Бесті беске қосайық |
|Қатт-қатты соғайық. |
|- Жақсы отырайық орнымызға. |
|Көзге арналған жаттығулар. (10 слайд) |
|Жаңа сабақ (20 мин) |
|ІІ. Мағынаны ашу. ( 7 мин) Келесі сайқымазақтың тапсырмасын топта орындайсыңдар және |
|мұқият орындап өздерің қортынды шығарып көріңдер. |
|( 11 слайд) Топтық жұмыс ережесінде еске түсіріп көрсек: |
|Топта тыныштық; |
|Топта ой бөлісіп, белсенділік таныту; |
|Әркімнің ойы құнды; |
|Уақытқа бағыну; |
|- Басқа топты да тыңдау; |
|- Алдарыңдағы тапсырманы орындауға кірісейік, іске сәт. |
|- Қандай тапсырма екен? қиындығы бар ма, нелерді салыстырдық? Ерекше нені байқадыңдар? |
|Жауабымызды тексеріп көрейік, өздеріңді бағалауды ұмытпаңдар. |
|(12- слайд) |
|- Тексеріп болсақ жұмысымызды іліп қояйық. Тағыда осы жұмысымыз үшін өзімізді өзіміз |
|мадақтап қояйық. |
| |
|-Демек бүгінгі сабақта нені қарастырамыз екен? |
|Ондықтарды салыстыру. (13слайд) "Салыстыру" дегенімізді қалай түсінеміз? Сайқымазақ |
|қонағымызға түсіндіріп берейікші, не үшін қажет? |
|-Салыстыруға қолданылатын сөздер қандай? |
|- Артық, кем, үлкен, кіші сөздерін қолданамыз. Сандарды салыстыру үшін толық ондықтар |
|қатарын білуіміз керек. |
|Өзіндік жұмыс:"Еркін жазу" (14 слайд) |
|Дәптерге кез келген ондықтар жазып салыстырып көріңдер. |
|( тақтаға екі оқушыдан шығару, жұмысын талдау) |
|Жұптық жұмыс.(15 слайд) (3 мин) " Семантикалық карта" деп аталады. |
|- Сайқымазақтың тағы дайындаған тапсырмасын орындайық. |
|Жұпта талқылап, тиісті белгіні қойып бір біріңнің орындай алу деңгейлеріңе қарай |
|бағалаңдар. ( әр жұпқа бір бір тапсырма) Болған жұп қолдарыңды көтеріп белгі беріңдер, |
|мен тексерген соң дәптерлеріңе жазып алыңдар. (әр оқушы өз мысалын ғана жазады). |
|-Бұл жұмыс арқылы нені білдің? |
|Математикада тағы не істейміз? |
|-Әрине есептер шығарамыз. Бүгінгі есептің ерекшелігі сол ондықтарға байланысты. Топтық |
|жұмыс: (7 мин) Сендерге сайқымазақ шешуі(16 слайд) мына жазу болатындай есептер |
|берді, қане соны топта орындап дұрыс шығарып берейік. (топ ережесін орындай отырып |
|жұмысқа кірісейік). Топ басшылары өз жұмыстарын талдайды. |
|Талдау: Демек 30 саны 10нан 20ға артық. Ал 10 саны 30 санынан 20ға кем. |
|Сергіту сәті. |
|Қане қанат қағайық |
|Қарлығаш болып ұшайық |
|Ұшып-ұшып алайық. |
|Орнымызды табайық. |
|Бекіту: |
|ІІІ «Ой қозғау» |
|- Бүгінгі сабақта ондықтар туралы не білдік? |
|- Осы уақытқа дейін біз бірліктерді салыстыруды білдік, бүгін ондықтарды салыстырдық. |
|Ондықтарда бір бірінен артық, кем бола алады және бір бірімен тең де бола алады деп |
|қортынды шығару керек. |
|Шығармашылық өзіндік жұмыс. Деңгейлеріне қарай есеп барысында тапсырмалар беріледі. |
| |
| |
|Бағалау: Өздеріңнің бағалау парақтарыңа соңғы қортынды баға қойып дайындап отырыңдар. |
|Сайқымазақ тапсырмасын орындағандарың үшін сыйлықтарын аласыңдар. |
|Рефлексия: Бүгін сабақ ұнады ма? ( 17 слайд) |
|Несімен ұнады? |
|Қандай жаңа білім алдық? |
|Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай? |
|Сайқымазақ тапсырмаларын орындау қаншалықты ауыр немесе жеңіл болды? |
|Өзің сабақта белсенділік таныта алдың ба? |
|( 17 слайд)Ендеше өздеріңді бүгінгі сабақта белсенділік танутыларың қандай деңгейде |
|болғандарыңды мына бағалау шкаласынан көрсетіңдер. |
|Жасыл - Өте жақсы |
|Сары- Жақсы |
|Қызыл- Әлі де көмек керек |
|Сайқымазақ сендермен қоштаса (18 слайд) отырып өте риза екенін айтып жатыр. Бізде |
|сайқымазақпен қатар келеген қонақтарға да рахметімізді айтайық. |
|Сабаққа белсенді қатысқандарың үшін көп рахмет. Қане өздеріңе өздерің оң қолдарыңды |
|төбелеріңе қойып мақтау сөз айтып қойыңдар. |
|(19 слайд) Сабақ аяқталды. |
| |
| |
| |

Ұқсас жұмыстар
Тапсырма түрлері
Өтірік өлең
Құжатты сақтау және ашу тақырыбына тапсырмалар орындау
Сөз құрамын қайталау. 3-сынып
Арифметикалық прогрессия
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
Мәтіндік процессор жайлы жалпы мағлұмат. Программаның интерфейсі
Топтық тапсырмалар
Кеңейтілген тапсырмалар
Пәндер