Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер: диалогтік оқытуға арналған коучинг

Коучинг сабағы

A21CBB28

Ақмола облысы

Степногорск қаласы

Бестөбе кенті

№1 орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Абенов Қазбек Кенжетайұлы

Коучинг жүргізген
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі
Коучинг жүргізген: Тақырыбы
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтік оқыту
Коучинг жүргізген: Сілтеме
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 42 бет
Коучинг жүргізген: Жалпы мақсаты
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Диалогтік оқыту оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалыққұрал ретінде қолднуды зерделеу
Коучинг жүргізген: Оқу нәтижелері
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Мұғалімдер диалогтік оқыту тәсілін жетік меңгереді, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады. Сабақ беру әдісі өзгереді. Оқушылар ізденуге үйренеді.
Коучинг жүргізген: Сергіту сәті
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: «Мақсатқа жету»
Коучинг жүргізген: Түйінді идеялар
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі:

1 ) Оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру

2) Топпен, жұппен, жеке жұмысқа жұмылдыру

Коучинг жүргізген: Жаттығулар
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Топтар диалогтік оқытуға байланысты постер қорғайды.
Коучинг жүргізген: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Бейнетаспадағы көрсетілімнен кейін топтар бірлесе жұмыс жасайды, талдайды, қорытады, қорғайды.
Коучинг жүргізген: Сабақта қолданылған материалдар
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Флипчарттар, пламастерлер, бейнежазба,
Коучинг жүргізген: Бағалау
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі: Топ мүшелеріне бағалау парақтары таратылады (7 сұрақ)

Сабақтың барысы :Коучинг сабағына ұлы ойшыл, Конфуцийдің мына сөзін «Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын» ұраны етіп алып тақтаға іліп қоямын. Құрметті әріптестер, сөзімді Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың сөзімен бастайын. «Қазіргі заманда жастарға жаңа технологиялар негізінде әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» деп айтып өткендей жас ұрпаққа білім беру жолында, жаңашыл әдіс-тәсілдерді оқу мен тиімділігін арттырудың маңызы зор. Ендеше, Кембрижд университетінде бекітіліп берілген 7 модулдің бірі «Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер»модулі, оның ішінде «диалогтік оқыту»тәсілін, басқа да модулдерді ішнара қатыстырып, ықпалдастыра отырып сабағымызға кірісейік. Сабағымызды бастамас бұрын біздер топқа бөлініп алайық. (мұғалімдерді түрлі-түсті қаламсаптар арқылы бөліп аламын) (1о минут)

  1. Топтар ережеқұрып, толықтырып тақтаға іліп қояды (1оминут) Сергіту сәті. (Мақсатқа жету) (7 минут) Слайдкөрсетіледі/диалогтік оқыту/ (1о минут) .

Диалогтік оқытуға қысқаша шолу : Құрметті әріптестер, Дарынды және талантты оқушылар біртекті топ болып табылмайды, олардың әрқайсысы ерекше қасиетке ие екенін есте ұстау керек. Дегенмен топ жағдайында дарынды және талантты оқушылар санатын қарастыру кезінде бірқатар ортақ сипаттамаларды көруге болады. Кейбір оқушылар бірқатар салада осындай қасиеттердің бар екендігін көрсете біледі, ал осы кезде басқалары-тек бір ғана салада көрсете алады.

Дарынды және талантты оқушылар кең өрісті қабілетке ие: олардың кейбірі, мәселен, ғылым мен техника саласындағы ерекше қабілетін көрсете алуы мүмкін, ал кейбіреулері өнерде немесе поэзияда, қоғамдық көшбасшылықта көрінер.

  1. Постер қорғау/диалогтік оқыту\ Топтар топпен жасаған жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. (2о минут)

Сергіту сәті «Сергіту тренингі». (7 минут)

Бағалау : Мұғалімдер таратылған бағалау парақтарында берілген сұрақтарға жауап береді. (5 минут)

Стикер жазу . «екі жұлдыз, бір тілек» (5 минут)


Ұқсас жұмыстар
Диалогтік оқыту мен коучинг: сабақтағы жаңа тәсілдер және сыни ойлауды дамыту
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер: бірлескен топтық жұмыстың әдістемесі
Диалогтік оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг бағдарламасы
Диалогтік оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг-сессиясының әдістемелік бағдарламасы
Диалогтік оқыту: мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін арттыруға арналған коучинг
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулінің маңызы: диалогтық оқыту мен қалай оқу керектігін үйретудің тәжірибелік аспектілері
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Блум таксономиясының оқыту мен оқудағы маңызы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Бастауыш сыныпта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің рефлексивтік есебі
Ақтөбе қаласы №28 орта мектебінде Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулін қолданудың диалогтық оқыту мен қалай оқу керектігін үйретуге әсері: рефлексивтік есеп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz