Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сергіту сәті
Коучинг сабағы
Ақмола облысы
Степногорск қаласы
Бестөбе кенті
№1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Коучинг жүргізген
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі
Тақырыбы
Оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтік оқыту
Сілтеме
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 42 бет
Жалпы мақсаты
Диалогтік оқыту оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалыққұрал ретінде қолднуды зерделеу
Оқу нәтижелері
Мұғалімдер диалогтік оқыту тәсілін жетік меңгереді,оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.Сабақ беру әдісі өзгереді.Оқушылар ізденуге үйренеді.
Сергіту сәті
<<Мақсатқа жету>>
Түйінді идеялар
1 ) Оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру
2)Топпен,жұппен,жеке жұмысқа жұмылдыру
Жаттығулар
Топтар диалогтік оқытуға байланысты постер қорғайды.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Бейнетаспадағы көрсетілімнен кейін топтар бірлесе жұмыс жасайды,талдайды,қорытады,қорғайды.
Сабақта қолданылған материалдар
Флипчарттар,пламастерлер,бейнежазба,
Бағалау
Топ мүшелеріне бағалау парақтары таратылады (7 сұрақ)
Сабақтың барысы:Коучинг сабағына ұлы ойшыл,Конфуцийдің мына сөзін <<Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын>> ұраны етіп алып тақтаға іліп қоямын. Құрметті әріптестер,сөзімді Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың сөзімен бастайын. <<Қазіргі заманда жастарға жаңа технологиялар негізінде әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет>> деп айтып өткендей жас ұрпаққа білім беру жолында, жаңашыл әдіс-тәсілдерді оқу мен тиімділігін арттырудың маңызы зор. Ендеше,Кембрижд университетінде бекітіліп берілген 7 модулдің бірі <<Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер>>модулі, оның ішінде <<диалогтік оқыту>>тәсілін, басқа да модулдерді ішнара қатыстырып, ықпалдастыра отырып сабағымызға кірісейік.Сабағымызды бастамас бұрын біздер топқа бөлініп алайық. (мұғалімдерді түрлі-түсті қаламсаптар арқылы бөліп аламын) (1о минут)
1) Топтар ереже құрып, толықтырып тақтаға іліп қояды (1оминут) Сергіту сәті.(Мақсатқа жету) (7 минут) Слайд көрсетіледі/диалогтік оқыту/ (1о минут).
Диалогтік оқытуға қысқаша шолу: Құрметті әріптестер,Дарынды және талантты оқушылар біртекті топ болып табылмайды, олардың әрқайсысы ерекше қасиетке ие екенін есте ұстау керек.Дегенмен топ жағдайында дарынды және талантты оқушылар санатын қарастыру кезінде бірқатар ортақ сипаттамаларды көруге болады.Кейбір оқушылар бірқатар салада осындай қасиеттердің бар екендігін көрсете біледі,ал осы кезде басқалары-тек бір ғана салада көрсете алады.
Дарынды және талантты оқушылар кең өрісті қабілетке ие: олардың кейбірі, мәселен, ғылым мен техника саласындағы ерекше қабілетін көрсете алуы мүмкін, ал кейбіреулері өнерде немесе поэзияда, қоғамдық көшбасшылықта көрінер.
2) Постер қорғау /диалогтік оқыту\ Топтар топпен жасаған жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. (2о минут)
Сергіту сәті <<Сергіту тренингі>>. (7 минут)
Бағалау: Мұғалімдер таратылған бағалау парақтарында берілген сұрақтарға жауап береді. (5 минут)
Стикер жазу. <<екі жұлдыз,бір тілек>> (5 минут)
Ақмола облысы
Степногорск қаласы
Бестөбе кенті
№1 орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абенов Қазбек Кенжетайұлы
Коучинг жүргізген
Абенов Қ. К. № 1 Бестөбе орта мектебі
Тақырыбы
Оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтік оқыту
Сілтеме
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 42 бет
Жалпы мақсаты
Диалогтік оқыту оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған тиімді педагогикалыққұрал ретінде қолднуды зерделеу
Оқу нәтижелері
Мұғалімдер диалогтік оқыту тәсілін жетік меңгереді,оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады.Сабақ беру әдісі өзгереді.Оқушылар ізденуге үйренеді.
Сергіту сәті
<<Мақсатқа жету>>
Түйінді идеялар
1 ) Оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыру
2)Топпен,жұппен,жеке жұмысқа жұмылдыру
Жаттығулар
Топтар диалогтік оқытуға байланысты постер қорғайды.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Бейнетаспадағы көрсетілімнен кейін топтар бірлесе жұмыс жасайды,талдайды,қорытады,қорғайды.
Сабақта қолданылған материалдар
Флипчарттар,пламастерлер,бейнежазба,
Бағалау
Топ мүшелеріне бағалау парақтары таратылады (7 сұрақ)
Сабақтың барысы:Коучинг сабағына ұлы ойшыл,Конфуцийдің мына сөзін <<Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын>> ұраны етіп алып тақтаға іліп қоямын. Құрметті әріптестер,сөзімді Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың сөзімен бастайын. <<Қазіргі заманда жастарға жаңа технологиялар негізінде әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет>> деп айтып өткендей жас ұрпаққа білім беру жолында, жаңашыл әдіс-тәсілдерді оқу мен тиімділігін арттырудың маңызы зор. Ендеше,Кембрижд университетінде бекітіліп берілген 7 модулдің бірі <<Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер>>модулі, оның ішінде <<диалогтік оқыту>>тәсілін, басқа да модулдерді ішнара қатыстырып, ықпалдастыра отырып сабағымызға кірісейік.Сабағымызды бастамас бұрын біздер топқа бөлініп алайық. (мұғалімдерді түрлі-түсті қаламсаптар арқылы бөліп аламын) (1о минут)
1) Топтар ереже құрып, толықтырып тақтаға іліп қояды (1оминут) Сергіту сәті.(Мақсатқа жету) (7 минут) Слайд көрсетіледі/диалогтік оқыту/ (1о минут).
Диалогтік оқытуға қысқаша шолу: Құрметті әріптестер,Дарынды және талантты оқушылар біртекті топ болып табылмайды, олардың әрқайсысы ерекше қасиетке ие екенін есте ұстау керек.Дегенмен топ жағдайында дарынды және талантты оқушылар санатын қарастыру кезінде бірқатар ортақ сипаттамаларды көруге болады.Кейбір оқушылар бірқатар салада осындай қасиеттердің бар екендігін көрсете біледі,ал осы кезде басқалары-тек бір ғана салада көрсете алады.
Дарынды және талантты оқушылар кең өрісті қабілетке ие: олардың кейбірі, мәселен, ғылым мен техника саласындағы ерекше қабілетін көрсете алуы мүмкін, ал кейбіреулері өнерде немесе поэзияда, қоғамдық көшбасшылықта көрінер.
2) Постер қорғау /диалогтік оқыту\ Топтар топпен жасаған жұмыстарын тақтаға шығып қорғайды, қойылған сұрақтарға жауап береді. (2о минут)
Сергіту сәті <<Сергіту тренингі>>. (7 минут)
Бағалау: Мұғалімдер таратылған бағалау парақтарында берілген сұрақтарға жауап береді. (5 минут)
Стикер жазу. <<екі жұлдыз,бір тілек>> (5 минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz