Оқу нәтижелері

Өткізген :Қайдарова Алмагүл Тұрсынбаевна

Көкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі

Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Сабақтың тақырыбы:
Lesson study - дің рөлі мен маңыздылығы
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Жалпы мақсаты:
Lesson study туралы түсінік толықтырады. Оның сабақ жүйесінде қолданудың тиімділгі мен маңыздылығын аша біледі. . Lesson study әдісін игеру арқылы келешек ұрпақтың жан - жақты білім алуына, іскер әрі талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол ашатын педагогикалық, психологиялық жағдай жасайды.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Оқу нәтижелері:
Мектеп ұстаздары Lesson study -ді әріптестерімен бірлесіп жоспарлайды, талқылайды және іске асырады
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Түйінді идеялар:
Бірнеше бағдарламалық жоспардың ұсынылуы оқиғалар әртүрлі дамуы мүмкін екендігін білдіреді. Келешек мектебінің бағдарламалық жоспары - белгілі бір даму жолдарының болжамды соңғы нәтижелерін көрсететін, «нәтижеге бағдарланған» болашақтың суреттері. Осындай нәтижелер жаңа болашаққа бастаған іс бола отырып, жаңа әзірлемелерге негіз, бастау бола алады. Қомақты экономикалық немесе әлеуметтік бағдарламалық жоспарға емес, білімге басты назар аударылуының себебі мұғалімдерге өздеріне таныс айнымалыларды пайдаланатын құралдарды ұсыну болып табылады.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Көрнекіліктер:
Интерактивті тақта, слайдтар, кеспелер, маркерлер, постерлер.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Ой сергек:

5- 7 минут

1. Сергіту сәті. ` «Ой-қиял» атты тренингі.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Топқа бөлу:
«Атомдар мен молекулалар» ойыны бойынша топқа бөлеміз.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі: Жеке жұмыс

«Оқушының суреті» топта отырға әріптестеріме оқушының суретін салуларын өтінеміз.

Салынған сурет бойынша оқушының қандай адам екені бойынша түсінік береміз. Слайд арқылы көрсетіледі.

Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Топпен жұмыс

10-15 минут

«Лессон стади-дің рөлі мен маңыздылығы» постерге ойларын жазады немесе схема түрінде құрайды.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Жұмыстарын қорғайды .

Әр топ 5 мин.

Топ мүшелері кезектесіп қорғайды.

Ойларымен бөліседі, ортаға ой салады.

Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Слайдпен жұмыс

5-минут

«Лессон стади» слайды бойынша түсінік беріледі. Топ мүшелерінің ойларын қорытындылаймыз.

Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

«Алты шляпа» әдісі

15-20 минут

Топта өз ойларын шляпа түсіне байланысты жүйелеп айтады.

Түсініктеме:

Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Үлестірмелі кестелерді таратамыз

  • Мысалы: бір тақырып көлемінде жоспар құру, сыныпты анықтау, 3 оқушыны анықтау, 1 мұғалім А оқушыны қадағалайды. 2 мұғалім Б оқушыны қадағалайды. 3 мұғалім С оқушыны бақылайды. Соңынан сол оқушылармен әңгімелесу. Мұғалімдер жиналып қорытынды шығару. Өз жұмыстарын қорытындылау, толықтырулар енгізу.
  • Ескеру: Мұғалімнің іс әрекетін бақылау емес. Оқушыға көмек көрсету.
Өткізген :Қайдарова Алмагүл ТұрсынбаевнаКөкшетау қаласындағы №6 орта мектебінің І деңгей мұғалімі:

Рефлексия

6 мин

Бүгінгі өткен коучинг бойынша өз ойларыңызды білдіріңіздер.

1. Сіздің бүгінгі коучинг-сабақтан алған әсеріңіз?

2. Ұтымды жақтарын атаңыз?

3. Қай тапсырма түрі сізді қанағаттандырмады?

4. Келесі коучинг сабақта қандай мәселелерді қозғағанды қалайсыз?

5. Ұйымдастырушыларға ұсыныстарыңыз бен тілектеріңіз?


Ұқсас жұмыстар
Әріптестерді бағалау
Булану және конденсация
Ахмет байтұрсынов екі шыбын
Есептер шығару. 7 сынып
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып
ХҮ ғасырдың соңы мен ХҮІ ғасырдың бас кезіндегі ұлы географиялық ашулар
Сабақ жоспарларының түрлері
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz