Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дарынды және талантты балалар туралы презентация
Ишанова Мендгуль Сериковна
Қызылтал жалпы орта білім беретін мектебінің
география пәнінің мұғалімі, ІІ деңгей
Бөрлі ауданы. Батыс Қазақстан облысы
Коучинг сабағының тақырыбы
Дарынды және талантты балаларды қалай оқытамыз?
уакыт
Жалпы мақсат:
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде дарынды және талантты балаларды оқыту туралы ұғым қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерін көрсету. Дарынды және талантты балалардың қабілетін анықтай отырып, олардың шығармашылық қасиетін дамыту дағдыларын жетілдіруге тәлімету.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижесі:
Мұғалім оқушының дарындылығын анықтап, ары қарай дамытып, бағыт бағдар беріп, келешекте сол дарынды жүзеге асыруға мүмкіндік беріп, колдау көрсетуге үйренеді
Сабақта туындаған түйінді идеялар:
Шығармашыл, даралық қасиеті бар тұлғаны дамыту. Тума және жүре қалыптасатын дарындардын қабілетін ашу. Лидерлік, тұлғалық қабілеті бар оқушылардын шығармашылық потонциалының кең ашылуына жағдай жасау. "Бұлақтын дер кезінде көзін ашу". Дарынды оқушылармен жұмысты жүйелі ұйымдастыруды жолға қою мақсатында негіздемелер жасау.
Сабақта қолданылатын материалдар
Постер, смайликтер, слайд, үлестірме материалдар, <<Ақылдың алты қалпағы>>
Оқыту әдістері
Топпен, жұппен, жалпы ұжыммен жұмыс, рефлексия
Топқабөлу
Түрлі - түсті конфеттер бойынша төрт топқабөліну
2 минут
Сергітусәті
<<Бос ыдысты толтыру>> тренингі
Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын
Қорытынды:
Ең алдымен, тас - өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата- ана, бала- шаға амандығы;
Ұсақ тастар - жеке басымызға тілейтін армандар;
Құм- бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;
Су - тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс- өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын. (қошеметтеу арқылы бағалау
3 минут
Тапсырма№1
Тақтадағы әлемге, елімізге танымал дарынды және талантты адамдардын суреттерін топтастыру тапсырылады.
5минут
бағалау
Смайликтер мен коучтың бағалауы
Тапсырма№2
Топтарға сұрақтар беріліп, постерда қорғау тапсырылады.
1 топ; Дарынды және талантты оқушылардың бойында қандай қасиеттер табылады?
2 топ: Балалардың шығармашылық қабілетін ашу үшін қандай жағдайлар жасау қажет?
3 топ: Мұғалімдер дарынды және талантты балаларды қалай анықтайды?
4. Дарынды және талантты балаларға әсерететін жағдайлар?
Әзірленуге
10 минут; қорғауға 5 минут
Бағалау
Топтар бір-бірін стикер жапсыру арқылы бағалайды.
Бағалау
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> топтар бір-бірін бағалайды
Сергітусәті
<<Қаражорға>> биі
3 минут
Көрсетілім
<<Дарынды және талантты балалар туралы>> презентация
5 минут
Тапсырма№3
Эссе "Дарынды оқушыларға қалай көмектесуге болады?"
7 минут
Қорытынды рефлексия:
<<Алты қалпақ>> Әрбір қалпаққа тапсырма беру.
Ақ қалпақ: Бүгінгі сабақтардан қанша әдіс- тәсіл көре алдыңыз?
Өз тәжірибеңізге қаншасын енгіздіңіз?
Қызыл қалпақ: Осы сабақтарда сізді не таң қалдырды?
Қара қалпақ: Осы сабақтардың аздаған кемшілік тұстары....
Жасыл қалпақ: Өз тәжірибеңізге қандай әдіс- тәсілдер ала алдыңыз?
Сары қалпақ: Бүгінгі сабақтардың ұтымды тұстары?
Көк қалпақ: Қатысқан сабақтардың қорытындысы.
5 минут
Қызылтал жалпы орта білім беретін мектебінің
география пәнінің мұғалімі, ІІ деңгей
Бөрлі ауданы. Батыс Қазақстан облысы
Коучинг сабағының тақырыбы
Дарынды және талантты балаларды қалай оқытамыз?
уакыт
Жалпы мақсат:
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілі ретінде дарынды және талантты балаларды оқыту туралы ұғым қалыптастыру және тәжірибелеріне енгізу әдістерін көрсету. Дарынды және талантты балалардың қабілетін анықтай отырып, олардың шығармашылық қасиетін дамыту дағдыларын жетілдіруге тәлімету.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижесі:
Мұғалім оқушының дарындылығын анықтап, ары қарай дамытып, бағыт бағдар беріп, келешекте сол дарынды жүзеге асыруға мүмкіндік беріп, колдау көрсетуге үйренеді
Сабақта туындаған түйінді идеялар:
Шығармашыл, даралық қасиеті бар тұлғаны дамыту. Тума және жүре қалыптасатын дарындардын қабілетін ашу. Лидерлік, тұлғалық қабілеті бар оқушылардын шығармашылық потонциалының кең ашылуына жағдай жасау. "Бұлақтын дер кезінде көзін ашу". Дарынды оқушылармен жұмысты жүйелі ұйымдастыруды жолға қою мақсатында негіздемелер жасау.
Сабақта қолданылатын материалдар
Постер, смайликтер, слайд, үлестірме материалдар, <<Ақылдың алты қалпағы>>
Оқыту әдістері
Топпен, жұппен, жалпы ұжыммен жұмыс, рефлексия
Топқабөлу
Түрлі - түсті конфеттер бойынша төрт топқабөліну
2 минут
Сергітусәті
<<Бос ыдысты толтыру>> тренингі
Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын
Қорытынды:
Ең алдымен, тас - өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата- ана, бала- шаға амандығы;
Ұсақ тастар - жеке басымызға тілейтін армандар;
Құм- бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;
Су - тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс- өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын. (қошеметтеу арқылы бағалау
3 минут
Тапсырма№1
Тақтадағы әлемге, елімізге танымал дарынды және талантты адамдардын суреттерін топтастыру тапсырылады.
5минут
бағалау
Смайликтер мен коучтың бағалауы
Тапсырма№2
Топтарға сұрақтар беріліп, постерда қорғау тапсырылады.
1 топ; Дарынды және талантты оқушылардың бойында қандай қасиеттер табылады?
2 топ: Балалардың шығармашылық қабілетін ашу үшін қандай жағдайлар жасау қажет?
3 топ: Мұғалімдер дарынды және талантты балаларды қалай анықтайды?
4. Дарынды және талантты балаларға әсерететін жағдайлар?
Әзірленуге
10 минут; қорғауға 5 минут
Бағалау
Топтар бір-бірін стикер жапсыру арқылы бағалайды.
Бағалау
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> топтар бір-бірін бағалайды
Сергітусәті
<<Қаражорға>> биі
3 минут
Көрсетілім
<<Дарынды және талантты балалар туралы>> презентация
5 минут
Тапсырма№3
Эссе "Дарынды оқушыларға қалай көмектесуге болады?"
7 минут
Қорытынды рефлексия:
<<Алты қалпақ>> Әрбір қалпаққа тапсырма беру.
Ақ қалпақ: Бүгінгі сабақтардан қанша әдіс- тәсіл көре алдыңыз?
Өз тәжірибеңізге қаншасын енгіздіңіз?
Қызыл қалпақ: Осы сабақтарда сізді не таң қалдырды?
Қара қалпақ: Осы сабақтардың аздаған кемшілік тұстары....
Жасыл қалпақ: Өз тәжірибеңізге қандай әдіс- тәсілдер ала алдыңыз?
Сары қалпақ: Бүгінгі сабақтардың ұтымды тұстары?
Көк қалпақ: Қатысқан сабақтардың қорытындысы.
5 минут
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz