Коуч тапсырмасы

- АКТ пайдалану арқылы оқу үдерістерін жақсартуға жағдай жасайтындығын түсінеді;
- АКТ қолданудың жақсы жақтарын біледі;
- Power Point, Киностудия Windows Live бағдарламалырында жұмыс істеп үйренеді (сілтемелер жасау және бейнекөріністер) .
Топқа пазлдарды жинақтау арқылы бөлінеді «Пазлдар»
(ДК жинақталуы керек ) . …. . (3 минут)
Алдын ала дайындалған үлкен конверт ішінен ДК құрылғыларының біреуін таңдау арқылы бір топқа бірігеді.
Коуч: Мен сіздерге ұсынғалы тұрған жаттығу бүгінгі топтың жұмыстың тақырыбын, негізгі түйінін табуға мүмкіншілік береді. Сонымен біз не жөнінде ой бөліседі екенбіз?
( Коучинг тақырыбы айтылады )
Кіріспе бөлім тапсырмасы:
«Ох и нелегко…» бейнекөрініс қарау
«АКТ аббревеатурасы» түсінігі
Коуч сұрағы:
- Біздің сабағымызбен қаншалықты байланысты деп ойлайсыздар?
Коуч сұрағы:
- АКТ аббревеатурасын қандай құрылғылармен ассоциялай алар едіңіз?
1Тапсырма:
Топтық жұмыс
«Сабақ үрдісінде коммуникативтік құрылғыларды пайдалану»
Әр топтан бір адам өз ойларын ортаға салады.
Ұялы телефон, планшет, айфон, айпад
«Идеялар қоржыны»
Бұл жеке және топтық жұмыста әркім өз іс тәжірибесі мен білімін нығайтады, тақырып бойынша не білетіндігін, қатысушылардың не ойлайтындығын көрсетеді. қоржын суреті көрсетілген слайдта әр топ тақырып бойынша барлық білетін түсініктерін толықтырып жазып, қорғауы керек.
Таныстырылымды көрсету
Коучтің сұрағы:
- Сіздің ойыңызша сабақтың қай кезеңінде АКТ қолдану тиімді болады?
Сабақ үрдісінде АКТ тиімді қолдануға қандай кедергілер бар?
«Құндылықтар спектрі» әртүрлі пікірлерді талдау.
Жіптің бір жақ ұшына пайдалы, екінші жақ ұшына зиянды пікірлерді жапсырады.
Коуч тапсырмасы: Сабақ үрдісінде АКТ қолданудың «+» және «-» көрсетіңіздер
Пайдалы деген пікірлер көп пе, әлде зиянды деген пікірлер көп пе? Неліктен?Қандай қорытынды жасар едіңіз?
Тапсырма 4:
Power Point бағдарламасында сілтемелер жасау, Youtube-тен бейнематериалдар көшіріп алу
Кері байланыс
Мұғалімдер сабақ үрдісінде АКТ қолдануы жөнінде білім деңгейін, бүгінгі коучингтен алған білімдерінің деңгейін саралайды.
- Бәрі түсінікті,
- әлі де үйренерім бар,
- әлі ештеңе түсініксіз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz