Постер қорғау

Күні
06. 11. 2014 ж
Күні: Тақырыбы
06. 11. 2014 ж: Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру. Көшбасшылық
Күні: Жалпы мақсаты
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру.

Топ ережесін шығару.

Күні: Оқу нәтижесі
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;

Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады; Топ ережесін жасап шығарды.

Күні: Түйіндеме
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;

Топтық жұмыс - Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық. Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.

Күні: Ресурстар
06. 11. 2014 ж: Проектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
Күні: Жаттығу
06. 11. 2014 ж:

Топтарға а) Топтық жұмыс туралы ереже оқылды;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;

в) Ролдік ойын.

Күні: Уақыты
06. 11. 2014 ж: Тренер әрекеті
Тыңдаушылар әрекеті
Бағалау
Диференция
Күні: 13 00 -13 05
06. 11. 2014 ж: Топқа бөлу, сәлемдесу
Тапсырмалар арқылы топқа бөліну.
Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
Күні: 13 05 -13 15
06. 11. 2014 ж: Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау. Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не?

Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.

Постер қорғады.

Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
Күні: 13 15 -13 45
06. 11. 2014 ж: Мәтінмен жұмыс жасау. (Егер оқушылар болса тақырып мәтінімен жұмыс жасайды)
Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы
Джигсо әдісін қолданудың нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады.
Күні: 13 45 -14 00
06. 11. 2014 ж: Түсінгенін топ болып қорғау
Топ болып қорғайды
Жауабына байланысты пікір айтылады
Күні: 14 00 -14 10
06. 11. 2014 ж: Топтағы ролдермен таныстыру
Өз ролімен жеке танысады
Күні: 14 10 -14 25
06. 11. 2014 ж: Жұптық, топтық талқылау
Өзара талқылайды, топта түсіндіреді.
Талқылау барысын бақылау
Күні:

14 25 -14 30

06. 11. 2014 ж: Кері байланыс, жазбаша
Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.
Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады

Ұқсас жұмыстар
Қоғамды құраушы бөліктер, постер қорғау
Топ мүшелері
Оқушы аты
Тақырып Ауа. Ауаның қасиеті
Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.қорғау.(қысқа мерзімді жоспар).4 сынып
Зат есімнің жіктелуі
Символдық және жолдық шамалар. жолдық шамалармен жұмыс
География омж 9-сынып
Алматы қаласы. 4 сынып
Термодинамика негіздері тақырыбына есептер шығару. 10 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz