Топтық жұмыс пен Джигсо әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру

Күні
06. 11. 2014 ж
Күні: Тақырыбы
06. 11. 2014 ж: Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру. Көшбасшылық
Күні: Жалпы мақсаты
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру.

Топ ережесін шығару.

Күні: Оқу нәтижесі
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;

Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады; Топ ережесін жасап шығарды.

Күні: Түйіндеме
06. 11. 2014 ж:

Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;

Топтық жұмыс - Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық. Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.

Күні: Ресурстар
06. 11. 2014 ж: Проектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
Күні: Жаттығу
06. 11. 2014 ж:

Топтарға а) Топтық жұмыс туралы ереже оқылды;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;

в) Ролдік ойын.

Күні: Уақыты
06. 11. 2014 ж: Тренер әрекеті
Тыңдаушылар әрекеті
Бағалау
Диференция
Күні: 13 00 -13 05
06. 11. 2014 ж: Топқа бөлу, сәлемдесу
Тапсырмалар арқылы топқа бөліну.
Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
Күні: 13 05 -13 15
06. 11. 2014 ж: Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау. Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не?

Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.

Постер қорғады.

Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
Күні: 13 15 -13 45
06. 11. 2014 ж: Мәтінмен жұмыс жасау. (Егер оқушылар болса тақырып мәтінімен жұмыс жасайды)
Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы
Джигсо әдісін қолданудың нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады.
Күні: 13 45 -14 00
06. 11. 2014 ж: Түсінгенін топ болып қорғау
Топ болып қорғайды
Жауабына байланысты пікір айтылады
Күні: 14 00 -14 10
06. 11. 2014 ж: Топтағы ролдермен таныстыру
Өз ролімен жеке танысады
Күні: 14 10 -14 25
06. 11. 2014 ж: Жұптық, топтық талқылау
Өзара талқылайды, топта түсіндіреді.
Талқылау барысын бақылау
Күні:

14 25 -14 30

06. 11. 2014 ж: Кері байланыс, жазбаша
Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.
Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың математикаға қызығушылығын арттыру
Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Джигсо әдісі: оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға арналған мұғалімдерге коучинг
Физика сабағында ойын технологиялары арқылы оқушылардың зейіні мен қызығушылығын арттыру
Информатика пәнінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Тарих сабағында АКТ арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру: коучинг жоспары
Джигсо әдісі арқылы көлемді оқу материалдарын меңгерту: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Химия сабақтарында оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру әдістері
Қазақ әдебиеті сабағында интерактивті әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру
Бастауыш сыныпта ойын әдісі арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығы мен ынтасын арттыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz