Металдың коррозиясы

Әбу Досмұхамбетов атындағы облыстық
дарынды балаларға мамандандырылған гимназия-интернаты

Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Химиялық есептерді

Pascal тілінде шығару.

Химия пәні мұғалімі: Даньяров Қанат Дюсенбаевич

Ағылшын пәні мұғалімі: Шакирова Ирина Канаевна

Петропавл

Химия және ағылшын тілі кіріктірілген сабақ 9б сыныбы

Мұғалімнің аты-жөні

Шакирова Ирина Канаевна

Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы

Пән: Ағылшын және химия
Мұғалімнің аты-жөні: Сыныбы
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: 9 б
Пән: Ағылшын және химия: Күні: 17 . 02. 2017
Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың тақырыбы:

The theme of the lesson:

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: What is in the world . . . Коррозия
Мұғалімнің аты-жөні:

Ресурс

Resources

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

«Химия» оқулығы, Н. Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексембина. 9 сынып оқулығы,

Алматы «Мектеп» 2013 жыл. Есептер мен жаттығулар жинағы - 9 сыныпқа арналған

Code blue B1 2010y.

Мұғалімнің аты-жөні:

Мақсат

The aim of the lesson:

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Металдағы қоршаған ортаның әсерінен болатын коррозия және оны қорғау шараларын анықтау;
To study the environmental problems which connected with chemical industry and find out the ways of solving them
Мұғалімнің аты-жөні:

Күтілетін нәтиже

The results of the lesson:

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Металдағы қоршаған ортаның әсерінен болатын коррозия және оны қорғау шараларын екі тілде анықтайды
Мұғалімнің аты-жөні:

Құрал-жабдықтар:

Equipments

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Интерактивті тақта, xимиялық элементтердің периодтық кестесі,

Химия оқулығы 9 сынып, «PPt », шеге, дистилденген су, мыс сымы, мырыш түйірі, NaCI, NaOH ерітіндісі, сынауықтар.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың түрі

The types of the lesson

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Жаңа білімді игеру сабағы.
Мұғалімнің аты-жөні:

Әдіс-тәсілдер

The methods

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пән: Ағылшын және химия: Оқушылардың іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдас

тыру кезеңі

1мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

- Ынтымақтастық атмосферасын құру

- Оқушыларды металл, бейметал, едідайлы элементтер арқылы 3 топқа бөлу

Бағалау парақтары таратылады

Пән: Ағылшын және химия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа қажетті құрал - жабдықтарын алады. 3 - топқа бөлініп отырады.

Мұғалімнің аты-жөні:

Тақырыпты ашу

13 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Presentation:

1. The meanings of the words:

:
:

2. Definitions of the words:

:
:
:
:
:
:

3. Environmental problems

Discussing about environmental problems

What do you know about. . ?

1) Ice caps will melt

2) Big Bang theory

3) Deserts will from

4) Too many people

5) Металдың коррозиясы

Пән: Ағылшын және химия:
  • Global warming
  • Climate change
  • Weather
  • Climate
  • recources
  • ecоlogical
  • sea levels
  • coastal areas
  • flood
  • die out
  • process
  • split second
Сөздердің мағынасын ашады
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:

5 мин

Зерттеу жұмысы

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Демонстрациялық тәжірибе көрсетіледі

C:\Users\1\Desktop\Рисунок1.png

Мұғалім: Коррозия - металдар және олардың құймалары үшін ең қиын ауру, ол қоршаған ортамен химиялық және электрохимиялық әрекеттесулер арқылы металдық материялардардың өзбетімен бұзылуы.

Коррозия бұл тотығу - тотықсыздану процесс, коррозияға ұшырайтын металдар атомдары өздерінің валентілік электрондарын беріп жібереді де, көбінесе оксидтер мен гидроксидтер түзіп тотығады, оны көбіне қақ деп атайды.

Пән: Ағылшын және химия:

Қажетті мәлімет

терді дәптерлеріне жазады.

Тәжір

биеге қортынды жасайды

(оз ойлары екі тілде)

Мұғалімнің аты-жөні:

Химиялық коррозияның мысалдары:

3Fe + 2O 2 → Fe 3 O 4

2Fe + 3Cl 2 → 2FeCl 3

Электрохимиялық коррозияның мысалдары:
2Fe 0 + 2H 2 O+O 2 0 = Fe 2+ (OH) 2
Fe 0 - 2e → Fe 2+ 2 2
O 2 0 - 4е → 2О 2- 4 1
4Fe 2+ (OH) 2 +2H 2 O+O 2 0 =4Fe 3+ (OH) 3
Fe 2+ - e → Fe 3+ 2 2
O 2 0 + 4е → 2О 2- 4 1

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:

Кеспе карточка (жұптық жұмыс)

10 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

1) Айналымды жүзеге асырыңдар:

Fe 2 O 3 → Fe → FeCl 2 → Fe(OH) 2

↓ ↓

FeO FeO

2) Мүмкін болатын реакция теңдеулерін жазыңыз:

:
:
:
:
:
:

3) Белгісіз Х-тің орнына тиісті элементті және затты қойып реакцияны теңестір

:
:
:
:
:
:
Пән: Ағылшын және химия: Кальций + су =
Кальций + хлорсутек қышқылы=
Мырыш + хлорсутек қышқылы =
Темір хлориді + мырыш =
Темір + хлорсутек қышқылы =
Мырыш + қорғасын нитраты =
Алюминий + мыс сульфаты =
Fe+Х=FeCl 3
Х+ S =FeS
Fe+Х=Fe 3 O 4
Fe +H 2 O=Х+ H 2
Х+H 2 O+O 2 =Fe(OH) 3
Fe +Х=FeCl 2 +H 2
Х +CuCl 2 =FeCl 2 +Cu
Жұппен жұмыс
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:

Топтық жұмысы

5 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

1тапсырма

А5, В6 заттардың атын атаңдар.

А5, В6, молекулалық массасын есептеңдер

2 тапсырма

Г1 мен Д8 заттарының арасында жүретін ион алмасу реакциясының теңдеуін жаз 3 тапсырма

8г А3 пен Е1 әрекеттескенде түзілетін тұздың массасы қанша

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Пән: Ағылшын және химия:
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
1
НСІ
СаО
Мg
NаОН
СuО
СuSО 4
HNO 2
2
Na 2 O
Fe(OH) 2
Al 2 O 3
H 2 O
Na
C
P 2 O 5
3
Fe
AgNO 2
Cu(OH) 2
P
2
H 2 SiO 3
Cl 2
4
CuCl 2
Ca
NaCl
CaCO 3
H 2
ZnO
Cu
5
Са(НСО 3 ) 2
K 2 S
S
Zn
Na 2 SO 4
O 2
Al(OH) 3
6
N
H 3 PO 4
Мg(HCO 3 ) 2
FeO
H 2 CO 3
Na 3 PO 4
Na 2 CO 3
7
Mg(NO 3 ) 2
MgO
H 2 S
H 3 SO 4
BaCl 2
KOH
Fe 2 O 3
8
Zn(OH 2 )
Si
Ca(OH) 2
Mg(OH) 2
ҒеСІ 3
NaAlO 2
H 2 SO 3

Топпен жұмыс

Working in groups

Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:

Бекіту

7 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
  1. What can you say about them?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. What will we do to help the environment?
  • Give detailed description of what you will do
  • Start with interesting sentence
  1. Predictions: in twenty yearsHow will we live?What about chemical industry?
Пән: Ағылшын және химия:
  • Volcano
  • Hurricane
  • Earthquake
  • Flood
  • Forest fires
  • Droughts
  • Desert
  • Rainforest
  • Endangered
  • Species
  • Place
  • Habitat
  • Extinct
  • Died out
Әр оқушы тақырып бойынша алған білімдерін жүзеге асырады
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:

Үйге тапсырма

Home task

1 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

§39 Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары.

Есептер мен жаттығулар жинағы № 9-20, № 9-23 жаттығу (86бет)

Write down the project about how we will help to environment

Пән: Ағылшын және химия: Күнделікке белгілейді
Мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау

2 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Формативті бағалау:

Топтағы оқушылар бағалау парақшаларына критерий арқылы бағалайды.

9 - сынып Оқушының аты - жөні:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Пән: Ағылшын және химия: Ұпай
Дескрипторлар (сипаты)
0
Тапсырма орындалмаса
1
Тақырыпта түсінбеушіліктерім бар, сұрақтарға жауап бере алам
2
Тақырыптағы ақпаратты меңгердім әліде дамытуым керек
3
Тапсырма орындалып, белсенділік танытып, өз ойын еркін, толық екі тілде жеткізсе

Тақырып

ты ашу

Зерттеу жұмысы

Жұптық
Топтық
What can you say about them?
What will we do to help the environment?
Predictions: in twenty years
Жалпы ұпай
Қортынды баға
1
2
3
Дербес
Топтық
Дербес
өз - өзін бағалау
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:
Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы:
Пән: Ағылшын және химия:
Мұғалімнің аты-жөні:

Рефлексия Reflection:

1 мин

Шакирова Ирина КанаевнаДаньяров Қанат Дүйсенбайұлы: What was especially interesting (boring, difficult) for you?
Пән: Ағылшын және химия:

9 - сынып Оқушының аты - жөні:

Тақырып

ты ашу

Зерттеу жұмысы

Жұптық

жұмысы

Топтық

жұмысы

What can you say about them?
What will we do to help the environment?
Predictions: in twenty years
Жалпы ұпай
Қортынды баға
1
2
3
Дербес
Топтық
Дербес
Тақырыпты ашу:
Зерттеу жұмысы:
Жұптықжұмысы:
Топтықжұмысы:
What can you say about them?:
What will we do to help the environment?:
Predictions: in twenty years:
Жалпы ұпай:
Қортынды баға:
Ұпай
Дескрипторлар (сипаты)
Ұпай: 0
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалмаса
Ұпай: 1
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыпта түсінбеушіліктерім бар, сұрақтарға жауап бере алам
Ұпай: 2
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыптағы ақпаратты меңгердім әліде дамытуым керек
Ұпай: 3
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалып, белсенділік танытып, өз ойын еркін, толық екі тілде жеткізсе

9 - сынып Оқушының аты - жөні:

Тақырып

ты ашу

Зерттеу жұмысы

Жұптық

жұмысы

Топтық

жұмысы

What can you say about them?
What will we do to help the environment?
Predictions: in twenty years
Жалпы ұпай
Қортынды баға
1
2
3
Дербес
Топтық
Дербес
Тақырыпты ашу:
Зерттеу жұмысы:
Жұптықжұмысы:
Топтықжұмысы:
What can you say about them?:
What will we do to help the environment?:
Predictions: in twenty years:
Жалпы ұпай:
Қортынды баға:
Ұпай
Дескрипторлар (сипаты)
Ұпай: 0
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалмаса
Ұпай: 1
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыпта түсінбеушіліктерім бар, сұрақтарға жауап бере алам
Ұпай: 2
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыптағы ақпаратты меңгердім әліде дамытуым керек
Ұпай: 3
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалып, белсенділік танытып, өз ойын еркін, толық екі тілде жеткізсе

9 - сынып Оқушының аты - жөні:

Тақырып

ты ашу

Зерттеу жұмысы

Жұптық

жұмысы

Топтық

жұмысы

What can you say about them?
What will we do to help the environment?
Predictions: in twenty years
Жалпы ұпай
Қортынды баға
1
2
3
Дербес
Топтық
Дербес
Тақырыпты ашу:
Зерттеу жұмысы:
Жұптықжұмысы:
Топтықжұмысы:
What can you say about them?:
What will we do to help the environment?:
Predictions: in twenty years:
Жалпы ұпай:
Қортынды баға:
Ұпай
Дескрипторлар (сипаты)
Ұпай: 0
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалмаса
Ұпай: 1
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыпта түсінбеушіліктерім бар, сұрақтарға жауап бере алам
Ұпай: 2
Дескрипторлар (сипаты): Тақырыптағы ақпаратты меңгердім әліде дамытуым керек
Ұпай: 3
Дескрипторлар (сипаты): Тапсырма орындалып, белсенділік танытып, өз ойын еркін, толық екі тілде жеткізсе

Топ ережесі:

  1. Мұғалімге назар аудар!
  2. Топты тыңда!
  3. Белсенді бол!
  4. Уақытқа бағын!
  5. Нақты сөйле!
  6. Мадақта!
  7. Бағала!

Жұмыс алгоритмі

Тапсырмалар
Уақыт
№: 1
Тапсырмалар:

Тақырыпты ашу

Presentation:

1. The meanings of the words:

2. Definitions of the words:

3. Environmental problems

Уақыт: 13 мин
№: 2
Тапсырмалар: Зерттеу жұмысы
Уақыт: 5 мин
№: 3
Тапсырмалар: Жұптық
Уақыт: 10 мин
№: 4
Тапсырмалар: Топтық
Уақыт: 5 мин
№: 5
Тапсырмалар:

Қорытынды жасау.

What can you say about them?

Уақыт: 7 мин
№: What will we do to help the environment?
№: Predictions: in twenty years

Ұқсас жұмыстар
«металдар коррозиясы»
Металдардың жемірілуі және онымен күресу жолдары
Дайындамаларды егеу
Жиектерді v- тәрізді пластиндерді түйістіріп, тік бағытта пісіру
Металдарды тозаңдату
Химиялық реакция бағыты
Кальций және оның қосылыстары жайлы ақпарат, 9 сынып
Дененің массасы. Заттың тығыздығы
Реакция теңдеуін жазыңдар
Масса және заттың тығыздығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz