№
Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Қолданыла-
тын әдіс- тәсілдер
Сабақта
7 модульдің кіріктірілуі
Оқып -
үйренудің
нәтижесі
Балаларды жалпы қатыстыру
Бағалау
Дереккөздеркөрнекілік
тер
№:
Тақырыбы:
І тарау .
Натурал сандар және нөл саны 48 сағат
№:
1-2
Тақырыбы:
Натурал сандарды жазу
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаза білуге және оқуға үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
СТО стратегиялары, түсіндіру, сұрақ жауап, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандарды разрядтық қосылғыштар
дың қосындысы түрінде жаза біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Тренинг, жеке, жұптық жұмыс
Бағалау:
өзін өзі бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
3-5
Тақырыбы:
Кесінді
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Кесінді және оның ұзындығы бойынша білімдерін пысықтау, кесінділерді өлшеп салу дағдыларын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, практикалық, Эйлер -Венн диаграммасы, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Кесіндіні өлшеп салуды үйренеді
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Тренинг, жеке, жұптық жұмыс
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жетондар арқылы бағалау
Бағалау:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№:
6, 7
Тақырыбы:
Координаталық сәуле
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Координаталық сәуле туралы ұғым қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру практикалық
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Координаталық сәуледе натурал сандарды және нөлді нүктемен кескіндеуді және оылуы мен жазылуын біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, жұптық жұмыс
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№:
8-10
Тақырыбы:
Натурал сандарды салыстыру
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Көптаңбалы натурал сандарды салыстыру бойынша біліктерін жетілдіру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Көптаңбалы натурал сандарды салыстырады, теңсіздіктерді жазуды және оқуды меңгереді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
11-13
Тақырыбы:
Натурал сандарды қосу.
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Көптаңбалы натурал сандарды қосу біліктілігін, қосудың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Көптаңбалы натурал сандарды қосуды және қасиеттерін есептер ығаруда қолдануды біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
14-16
Тақырыбы:
Натурал сандарды азайту
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандарды азайтуды және азайтудың компоненттері туралы білімдерін жетілдіру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Натурал сандарды азайту амалын және азайтудың компоненттерін біледі
№:
17-20
Тақырыбы:
Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сағат саны:
4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Көптаңбалы натурал сандарды көбейту және бөлу біліктілігін, оладрдың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандарды көбейту және бөлу амалдарын орындайды және компоненттерін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
21-23
Тақырыбы:
Натурал сандарға амалдар қолдану
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
24
Тақырыбы:
1-
бақылау жұмысы
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Бақылау жұмысы-
ның нұсқалары
№:
25, 26
Тақырыбы:
Санды және әріпті өрнектер
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Санды және әріпті өрнектер туралы біледі, есептер шығарады
Балаларды жалпы қатыстыру:
Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
«Көңілді жаттығу»
Бағалау:
Бағалау парағы, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, слайд, кеспе қағаздар
№:
27-29
Тақырыбы:
Өрнектерді ықшамдау
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін өрнектерді ықшамдауға қолдан білуге үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытудағы жаңа тәсілдер
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Өрнектерді ықшамдайды, мәнін табады
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс
Бағалау:
Бағалау парағы, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
30-33
Тақырыбы:
Теңдеу
Сағат саны:
4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу негізінде теңдеулерді шешу біліктіліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Теңдеулерді шешу алгоритмін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
34-37
Тақырыбы:
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
Сағат саны:
4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Теңдеулерді қолдану бойынша түсініктерін кеңейту, есептерді теңдеулердің көмегімен шығару біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Есептерді теңдеулердің көмегімен шығаруды үйренеді
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал
дары, журнал
№:
38
Тақырыбы:
2-
бақылау жұмысы
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Бақылау жұмысы-
ның нұсқалары
№:
39-41
Тақырыбы:
Бұрыш. Бұрыштың шамасы
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Бұрыш және оның түрлері мен белгілеулері бойынша білімдерін тиянақтау, транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысы қалыптасады
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал
дары, журнал, слайд тірек сызбалар
№:
42-44
Тақырыбы:
Шеңбер. Дөңгелек.
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы білімдерін пысықтау, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен таныстыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Циркульдің көмегімен шеңбер мен дөңгелекті салуды біледі
№:
45
Тақырыбы:
3-
бақылау жұмысы
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Бақылау жұмысы-
ның нұсқалары
№:
46
Тақырыбы:
Бақылау жұмысын талдау. Натурал сандарға амалдар қолдану
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру, есептер шығару
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар
№:
47
Тақырыбы:
Бұрыш пен шеңберді салуға арналған жаттығулар
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білу біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білуге үйренеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Сұрақ - жауап, жеке, топтық жұмыс
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№:
48
Тақырыбы:
Қайталауға арналған жаттығулар ( тест)
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Алған білімдері жүйеленеді
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Балаларды жалпы қатыстыру:
«Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау
Бағалау:
Тест нұсқалары
№:
Тақырыбы:
ІІ тарау.
Натурал сандардың бөлінгіштігі
24 сағ
№:
49-51
Тақырыбы:
Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Оқушыларды еселік, санның бөлгіші, жай сан, құрама сан ұғымдарымен таныстыру, санның бөлгішін және берілген санның еселігін табу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Санның бөлгішін және берілген санның еселігін табуды, құрама сандар туралы біледі, жай сандар кестесімен танысады
Балаларды жалпы қатыстыру:
Сұрақ - жауап, жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:
«Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд
Интернет материал
дары
A3 форматы, маркер
№:
52, 53
Тақырыбы:
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерімен таныстыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, түсіндіру деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін біледі
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Сұрақ - жауап жеке, топтық жұмыс
Балаларды жалпы қатыстыру:
«Үш шапалақ»,
«Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау
Бағалау:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд
Интернет материал
дары
A3 форматы, маркер
№:
54, 55
Тақырыбы:
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 2, 5, 10 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру, жұп сан және тақ сан ұғымын енгізу
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, топтық, жұптық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:
«Үш шапалақ»,
«Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау, «Бағдар-
шам» әдісі
№:
56, 57
Тақырыбы:
Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 3, 9 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
№:
58
Тақырыбы:
4-
бақылау жұмысы
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Бақылау жұмысы-
ның нұсқалары
№:
59
Тақырыбы:
Дәреже
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Санның дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші ұғымдарын меңгерту
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Дәреже туралы ұғым қалыптасады, санның стандарт түрде жазылуы туралы біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-
лар беру, кестемен жұмыс
Бағалау:
«Бағдар-
шам» әдісі, жетондар арқылы бірін бірі бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд
№:
60, 61
Тақырыбы:
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
Сағат саны:
2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуге үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білу біліктілігі қалыптасады
Балаларды жалпы қатыстыру:
Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:
«Үш шапалақ»,
«Екі жұлдыз, бір тілек», бағалау парағы
Рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд
№:
62-64
Тақырыбы:
Ең үлкен ортақ бөлгіш
Сағат саны:
3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өзара жай сандар, ұғымдарымен таныстыру, оларды табу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ -ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Балаларды жалпы қатыстыру:
Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ», бағалау парағы
Бағалау:
Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал
дары
A3 форматы, маркер
№:
65-67
Тақырыбы:
Ең кіші ортақ еселік
Сағат саны:
3
Мерзімі:
№:
68, 69
Тақырыбы:
Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Сағат саны:
2
Мерзімі:
№:
70
Тақырыбы:
5-
бақылау жұмысы
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:
Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-
лар беру
Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Бақылау жұмысы-
ның нұсқалары
№:
71
Тақырыбы:
Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту
Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін натурал сандардың 2, 5, 3, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі, екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ -ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:
Топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:
Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ»
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал
дары
A3 форматы, маркер
№:
72
Тақырыбы:
Қайталауға арналған жаттығулар (тест)
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Диалогтік оқыту, деңгейлеп оқыту, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Оқып -үйренудіңнәтижесі:
Тарау бойынша алған білімдерін қайталау арқылы
Білімдерін пысықтайды
Балаларды жалпы қатыстыру:
Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау:
«Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:
Тест үлгілері, кеспе қағаздар
№:
Тақырыбы:
ІІІ тарау.
Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
51 сағ
№:
73
Тақырыбы:
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Сағат саны:
1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты:
Жай бөлшектер ұғымын беру, жай бөлшектерді оқу және жазу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер:
Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту
Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ Жас ерекшелік-
теріне сәйкес оқыту және