Ондық бөлшекті натурал санға бөлу

«ҚАРАЛДЫ:» «КЕЛІСІЛДІ:» «БЕКІТІЛДІ:»

Ә\б отырысында

Бірлестік жетекшісі

«___»2013 ж «___»2013 ж «___»2013 ж

КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

2013-2014 оқу жылы

Пәні: математика

Сыныбы: 5 (бесінші)

Барлық сағаты: 204 ( екі жүз төрт)

І жартыжылдықтағы сағат саны: 96 (тоқсан алты)

ІІ жартыжылдықтағы сағат саны: 108 ( бір жүз сегіз)

Аптасына: 6 ( алты сағат)

Бақылау жұмысы: 13 (он үш)

Өзіндік жұмыс, тест: 5 (бес)

Жоспарды құрғанда негізге алынды: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін мектептің 5-9сыныптарына арналған «Математика және информатика » білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары, оқулық

Оқулық: математика оқулығы, Алматы «» баспасы 2011 ж Авторлары: А. Е. Әбілқасымова, Т. П. Кучер, З. Ә. Жұмағұлова

Қосымша әдебиеттер: «Математика және физика» және т. б ғылыми -әдістемелік журналдар, оқулықтар, тест жинағы

Тақырыптық жоспарды жасаған: пән мұғалімі

Аты-жөні: Қожабекова Бағдагүл Жанғазықызы қолы

Күнтізбелік - тақырыптық жоспар

5-класс математика (аптасына 6 сағат, барлығы 204сағ)

Оқулық: математика оқулығы, Алматы «Мектеп» баспасы 2009 ж

Авторлары: А. Е. Әбілқасымова, Т. П. Кучер, З. Ә. Жұмағұлова

Тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі

Оқытудың

мақсаты

Қолданыла-

тын әдіс- тәсілдер

Сабақта

7 модульдің кіріктірілуі

Оқып -

үйренудің

нәтижесі

Балаларды жалпы қатыстыру
Бағалау

Дереккөздеркөрнекілік

тер

№:
Тақырыбы: І тарау . Натурал сандар және нөл саны 48 сағат
№: 1-2
Тақырыбы: Натурал сандарды жазу
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаза білуге және оқуға үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: СТО стратегиялары, түсіндіру, сұрақ жауап, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу

Оқып -үйренудіңнәтижесі:

Натурал сандарды разрядтық қосылғыштар

дың қосындысы түрінде жаза біледі

Балаларды жалпы қатыстыру: Тренинг, жеке, жұптық жұмыс
Бағалау: өзін өзі бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 3-5
Тақырыбы: Кесінді
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Кесінді және оның ұзындығы бойынша білімдерін пысықтау, кесінділерді өлшеп салу дағдыларын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, практикалық, Эйлер -Венн диаграммасы, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Кесіндіні өлшеп салуды үйренеді
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Тренинг, жеке, жұптық жұмыс
Балаларды жалпы қатыстыру: Жетондар арқылы бағалау
Бағалау: Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№: 6, 7
Тақырыбы: Координаталық сәуле
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Координаталық сәуле туралы ұғым қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру практикалық
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Координаталық сәуледе натурал сандарды және нөлді нүктемен кескіндеуді және оылуы мен жазылуын біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, жұптық жұмыс
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№: 8-10
Тақырыбы: Натурал сандарды салыстыру
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Көптаңбалы натурал сандарды салыстыру бойынша біліктерін жетілдіру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Көптаңбалы натурал сандарды салыстырады, теңсіздіктерді жазуды және оқуды меңгереді
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 11-13
Тақырыбы: Натурал сандарды қосу.
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Көптаңбалы натурал сандарды қосу біліктілігін, қосудың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Көптаңбалы натурал сандарды қосуды және қасиеттерін есептер ығаруда қолдануды біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 14-16
Тақырыбы: Натурал сандарды азайту
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандарды азайтуды және азайтудың компоненттері туралы білімдерін жетілдіру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Натурал сандарды азайту амалын және азайтудың компоненттерін біледі
№: 17-20
Тақырыбы: Натурал сандарды көбейту және бөлу
Сағат саны: 4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Көптаңбалы натурал сандарды көбейту және бөлу біліктілігін, оладрдың қасиеттері бойынша алған білімін және оларды есептеулерді ықшамдау үшін қолдана білу біліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Натурал сандарды көбейту және бөлу амалдарын орындайды және компоненттерін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 21-23
Тақырыбы: Натурал сандарға амалдар қолдану
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 24
Тақырыбы: 1- бақылау жұмысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:

Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Бақылау жұмысы-

ның нұсқалары

№: 25, 26
Тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Санды және әріпті өрнектер туралы біледі, есептер шығарады
Балаларды жалпы қатыстыру:

Деңгейлік тапсырмалар, тренинг

«Көңілді жаттығу»

Бағалау: Бағалау парағы, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, слайд, кеспе қағаздар
№: 27-29
Тақырыбы: Өрнектерді ықшамдау
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Арифметикалық амалдардың қасиеттерін өрнектерді ықшамдауға қолдан білуге үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытудағы жаңа тәсілдер

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Өрнектерді ықшамдайды, мәнін табады
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс
Бағалау: Бағалау парағы, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 30-33
Тақырыбы: Теңдеу
Сағат саны: 4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу негізінде теңдеулерді шешу біліктіліктерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Теңдеулерді шешу алгоритмін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 34-37
Тақырыбы: Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
Сағат саны: 4
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Теңдеулерді қолдану бойынша түсініктерін кеңейту, есептерді теңдеулердің көмегімен шығару біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Есептерді теңдеулердің көмегімен шығаруды үйренеді
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал

дары, журнал

№: 38
Тақырыбы: 2- бақылау жұмысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:

Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Бақылау жұмысы-

ның нұсқалары

№: 39-41
Тақырыбы: Бұрыш. Бұрыштың шамасы
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Бұрыш және оның түрлері мен белгілеулері бойынша білімдерін тиянақтау, транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысын қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, практикалық түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Транспортирдің көмегімен бұрыштарды өлшеп салу және өлшеу дағдысы қалыптасады
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Оқулық, кеспе қағаздар, интернет материал

дары, журнал, слайд тірек сызбалар

№: 42-44
Тақырыбы: Шеңбер. Дөңгелек.
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы білімдерін пысықтау, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен таныстыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Циркульдің көмегімен шеңбер мен дөңгелекті салуды біледі
№: 45
Тақырыбы: 3- бақылау жұмысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:

Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Бақылау жұмысы-

ның нұсқалары

№: 46
Тақырыбы: Бақылау жұмысын талдау. Натурал сандарға амалдар қолдану
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандарға амалдар қолдану біліктілігін қалыптастыру, есептер шығару
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Натурал сандарға амалдар қолдануды және амалдардың орындалу тәртібін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар
№: 47
Тақырыбы: Бұрыш пен шеңберді салуға арналған жаттығулар
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білу біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Транспортирдің көмегімен бұрыштарды және циркульдің көмегімен шеңберді сала білуге үйренеді
Балаларды жалпы қатыстыру: Сұрақ - жауап, жеке, топтық жұмыс
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар
№: 48
Тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар ( тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Алған білімдері жүйеленеді
Оқып -үйренудіңнәтижесі:

Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Балаларды жалпы қатыстыру: «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау
Бағалау: Тест нұсқалары
№:
Тақырыбы: ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі 24 сағ
№: 49-51
Тақырыбы: Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Оқушыларды еселік, санның бөлгіші, жай сан, құрама сан ұғымдарымен таныстыру, санның бөлгішін және берілген санның еселігін табу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, түсіндіру, топтық жұмыс, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, көшбасшылық

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Санның бөлгішін және берілген санның еселігін табуды, құрама сандар туралы біледі, жай сандар кестесімен танысады
Балаларды жалпы қатыстыру: Сұрақ - жауап, жеке, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау: «Үш шапалақ», Жетондар арқылы бағалау, топтық бағалау, рефлексия
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет материал

дары

A3 форматы, маркер

№: 52, 53
Тақырыбы: Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерімен таныстыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, түсіндіру деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін біледі
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Сұрақ - жауап жеке, топтық жұмыс
Балаларды жалпы қатыстыру:

«Үш шапалақ»,

«Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау

Бағалау:

Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, флипчарт, слайд

Интернет материал

дары

A3 форматы, маркер

№: 54, 55
Тақырыбы: Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілері
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 2, 5, 10 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру, жұп сан және тақ сан ұғымын енгізу
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Көрнекілік баяндау, сұрақ-жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, топтық, жұптық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Натурал сандардың 2, 5, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:

«Үш шапалақ»,

«Екі жұлдыз, бір тілек», жетондар арқылы өзін өзі бағалау, «Бағдар-

шам» әдісі

№: 56, 57
Тақырыбы: Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілері
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Бөлінгіштіктің қасиеті негізінде санның жазылуына қарап, 3, 9 сандарына бөлінетін сандарды анықтау біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Натурал сандардың 3, 9-ға бөлінгіштік белгілерін біледі
№: 58
Тақырыбы: 4- бақылау жұмысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:

Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Бақылау жұмысы-

ның нұсқалары

№: 59
Тақырыбы: Дәреже
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Санның дәрежесі, дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші ұғымдарын меңгерту
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Дәреже туралы ұғым қалыптасады, санның стандарт түрде жазылуы туралы біледі
Балаларды жалпы қатыстыру:

Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру, кестемен жұмыс

Бағалау:

«Бағдар-

шам» әдісі, жетондар арқылы бірін бірі бағалау

Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд
№: 60, 61
Тақырыбы: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
Сағат саны: 2
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білуге үйрету
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, түсіндіру, СТО стратегиялары, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу ОүБ және оқуды бағалау, АКТ, Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту, Көшбасшылық

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктей білу біліктілігі қалыптасады
Балаларды жалпы қатыстыру: Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау:

«Үш шапалақ»,

«Екі жұлдыз, бір тілек», бағалау парағы

Рефлексия

Дереккөздеркөрнекіліктер: Оқулық, кеспе қағаздар, тірек сызбалар, слайд
№: 62-64
Тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгіш
Сағат саны: 3
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өзара жай сандар, ұғымдарымен таныстыру, оларды табу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Түсіндірмелі сұрақ -жауап, СТО стратегиялары, түсіндіру, диалогтік оқыту, талдау, деңгейлеп оқыту, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ -ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Жеке, топтық жұптық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Балаларды жалпы қатыстыру: Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ», бағалау парағы
Бағалау:

Оқулық, кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал

дары

A3 форматы, маркер

№: 65-67
Тақырыбы: Ең кіші ортақ еселік
Сағат саны: 3
Мерзімі:
№: 68, 69
Тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 70
Тақырыбы: 5- бақылау жұмысы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Өтілген тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Сұрақ -жауап, деңгейлеп оқыту
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау
Оқып -үйренудіңнәтижесі: Алған білімдері жүйеленеді
Балаларды жалпы қатыстыру:

Сұрақ - жауап Деңгейлік тапсырма-

лар беру

Бағалау:
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Бақылау жұмысы-

ның нұсқалары

№: 71
Тақырыбы: Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Натурал сандардың бөлінгіштігіне есептер шығару біліктілігін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер

Оқып -үйренудіңнәтижесі: Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттерін натурал сандардың 2, 5, 3, 9, 10-ға бөлінгіштік белгілерін біледі, екі және бірнеше сандардың ЕҮОБ -ін және ЕКОЕ- ін табуды біледі
Балаларды жалпы қатыстыру: Топтық жұмыс, Деңгейлік тапсырмалар, тренинг, дидактикалық ойындар
Бағалау: Критерий бойынша бағалау, «Үш шапалақ»
Дереккөздеркөрнекіліктер:

Кеспе қағаздар, слайд, Интернет материал

дары

A3 форматы, маркер

№: 72
Тақырыбы: Қайталауға арналған жаттығулар (тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Диалогтік оқыту, деңгейлеп оқыту, СТО стратегиялары
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту

Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ

Оқып -үйренудіңнәтижесі:

Тарау бойынша алған білімдерін қайталау арқылы

Білімдерін пысықтайды

Балаларды жалпы қатыстыру: Деңгейлік тапсырмалар
Бағалау: «Үш шапалақ», жетондар арқылы бағалау
Дереккөздеркөрнекіліктер: Тест үлгілері, кеспе қағаздар
№:
Тақырыбы: ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану 51 сағ
№: 73
Тақырыбы: Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Оқытудыңмақсаты: Жай бөлшектер ұғымын беру, жай бөлшектерді оқу және жазу біліктіліктерін қалыптастыру
Қолданыла-тын әдіс- тәсілдер: Диалогтік оқыту, СТО стратегиялары, топтық жұмыс, көрнекілік әдіс, түсіндіру
Сабақта7 модульдің кіріктірілуі:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, ОүБ және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту

Көшбасшылық, Оқытудағы жаңа тәсілдер, АКТ Жас ерекшелік-

теріне сәйкес оқыту және


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
Балалардың есімдері
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту
"ондық бөлшекті натурал санға көбейту" математика, 5-сынып
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшекке бөлу
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz