ВЕНН диаграммасы

Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі
Қажымұратов Ж. С. Бақтыбаева Қ. Қ.
Оқушылармен сәлемдесемін
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жұптарға бөлемін
Ортаға шығып, барлығы бір-бірімен қол алысып, комплимент айтады
Ең соңғы рет кіммен қол алысса, сол оқушымен жұп құрып отырады
- Біз неше адам қол алыстық? Барлығы неше қол алысу болды?
Оқушылардың ойларын тыңдап, содан соң есепті шығару тәсілін талдаймыз
Оны есептеудің екі тәсілін қарастырамыз:
- Қол алысқан сегіз адамның әрқайсысы жеті адаммен қол алысты, сонда8•7=568 \bullet 7 = 56, бірақ мысалы Айдын Асанмен қол алысса, Асан да Айдынмен қол алысты, сондықтан екеуі бір-ақ қол алысу болғандықтан, (8•7) :2=28(8 \bullet 7) :2 = 28
- 1-оқушы қалған 7 адаммен амандасса, 2-оқушы 6 адаммен, 3-оқушы 5 адаммен, т. с. с. қол алысқан, яғни7+6+5+4+3+2+1=287 + 6 + 5 + 4 + 3 + 2 + 1 = 28
Әңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер),
мәселелік жағдаятқа ендіру (СТО)
Комбинаторика ғылымы жайлы түсінік беремін; Комбинаториканың негізгі 3бөлімі бар: орналастырулар, алмастырулар, терулер
Бағалау парақтарын таратып, түсіндіремін. Әр жұптың жұмысын қадағалап жүріп, түсіндіремін, көмектесемін
Дәптерлеріне, күнді, тақырыпты жазады
Әр жұп жребий бойынша таңдап алған комбинаториканың бір бөлімін зерттейді (дәптерде)
(белгіленуі, оқылуы, формуласы, мысал:2әдіспен)
Зерттеп болған соң тақтаға шығып түсіндіреді, қорғайды, қалғандары жазып алып отырады
1. Мысал есептерді шығару
2. Кітаппен жұмыс
- Әр жұпқа Венн диаграммасының сызбасын таратамын
- Комбинаторика өмірде не үшін қажет екен?
- Рефлексия жүргіземін «Екі жұлдыз, бір тілек»
- Оқушылардың өзіндік бағасын ескере отыра қорытынды баға шығарамын
Үйге тапсырма:
1. Бір комбинаторикалық есеп құрастыру
2. №271 есеп шығару, §23
Венн диаграммасын толтырады, тақтада бәрі қорытындылайды
Әр оқушы комбинаториканың қолданылуына мысал келтіреді
Сұраққа ауызша жауап береді
Әр оқушы өз жұмысын бағалайды
Үй тапсырмасын жазып алады
5мин
3мин
2мин
2мин
1мин
Аты
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz