Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ВЕНН диаграммасы
Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры_______ Оқу ісінің меңгерушісі_______
Қажымұратов Ж.С. Бақтыбаева Қ.Қ.
Күні:
30.04.13
Сыныбы:
10-сынып
Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы:
Комбинаториканың негізгі элементтері
Сабақтың мақсаты:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерін сыни тұрғыда салыстыра отыра өздігінен үйренуге тиіс
Күтілетін нәтижелер:
Тақырыптың жаңа терминдерімен жұмыс жасай алады; комбинаторика ұғымын біледі; комбинаториканың орналастырулар, алмастырулар, терулер бөлімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атап, ажырата алады және белгіленуін біледі; өздігінен және жұппен жұмыс жасай отыра, өмірмен байланысын ұғынады; ойын ашық айта алады
Сабақ ұраны:
<<Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз>> Сенека
Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
І
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесемін
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жұптарға бөлемін
Ортаға шығып, барлығы бір-бірімен қол алысып, комплимент айтады
Ең соңғы рет кіммен қол алысса, сол оқушымен жұп құрып отырады
2мин
Қызығушылықты ояту, әңгіме, жұпқа бөлу (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
oo Біз неше адам қол алыстық? Барлығы неше қол алысу болды?
Оқушылардың ойларын тыңдап, содан соң есепті шығару тәсілін талдаймыз
Оны есептеудің екі тәсілін қарастырамыз:
1) Қол алысқан сегіз адамның әрқайсысы жеті адаммен қол алысты, сонда 8∙7=56, бірақ мысалы Айдын Асанмен қол алысса, Асан да Айдынмен қол алысты, сондықтан екеуі бір-ақ қол алысу болғандықтан, 8∙7:2=28
2) 1-оқушы қалған 7 адаммен амандасса, 2-оқушы 6 адаммен, 3-оқушы 5 адаммен , т.с.с. қол алысқан, яғни 7+6+5+4+3+2+1=28
Оқушылар қол алысу санын атап қана қоймай, жауабына дәлелдер келтіруі тиіс
3мин
Әңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер),
мәселелік жағдаятқа ендіру (СТО)
Тақта, бор
ІІ
Жаңа сабақ
Комбинаторика ғылымы жайлы түсінік беремін; Комбинаториканың негізгі 3бөлімі бар: орналастырулар, алмастырулар, терулер
Бағалау парақтарын таратып, түсіндіремін. Әр жұптың жұмысын қадағалап жүріп, түсіндіремін, көмектесемін
Дәптерлеріне, күнді, тақырыпты жазады
Әр жұп жребий бойынша таңдап алған комбинаториканың бір бөлімін зерттейді (дәптерде)
(белгіленуі, оқылуы, формуласы, мысал:2әдіспен)
Зерттеп болған соң тақтаға шығып түсіндіреді, қорғайды, қалғандары жазып алып отырады
15мин
Мағынаны тану (СТО), диалог, әңгіме (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
Оқулық, дәптер, тақта, бор
ІІІ
Бекіту кезеңі
1.Мысал есептерді шығару
2. Кітаппен жұмыс
№266, №267 өзге жұптар қорғаған бөлімдер бойынша ғана тапсырманы орындайды жұппен
12мин
ЖАДА (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), оқытуды басқару және көшбасшылық
оқулық
ІV
Қорытынды
1) Әр жұпқа Венн диаграммасының сызбасын таратамын
2) Комбинаторика өмірде не үшін қажет екен?
3) Рефлексия жүргіземін <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
4) Оқушылардың өзіндік бағасын ескере отыра қорытынды баға шығарамын
Үйге тапсырма:
1.Бір комбинаторикалық есеп құрастыру
2.№271 есеп шығару, §23
Венн диаграммасын толтырады, тақтада бәрі қорытындылайды
Әр оқушы комбинаториканың қолданылуына мысал келтіреді
Сұраққа ауызша жауап береді
Әр оқушы өз жұмысын бағалайды
Үй тапсырмасын жазып алады
5мин
3мин
2мин
2мин
1мин
Ой толғау: Венн диаграммасы (СТО), жұппен жұмыс, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі), оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, көшбасшылық
Венн диаграммасының сызбасы ватманда, маркер, бағалау парағы, стикерлер, күнделік
Аты _________________________________
Бағалау парағы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
+/-
1
Комбинаториканың не екенін білемін
2
Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3
Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4
Орналастырудың формуласын білемін
5
Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6
Алмастырудың формуласын білемін
7
Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8
Терудің формуласын білемін
9
Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10
Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін
Аты _________________________________
Бағалау парағы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
+/-
1
Комбинаториканың не екенін білемін
2
Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3
Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4
Орналастырудың формуласын білемін
5
Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6
Алмастырудың формуласын білемін
7
Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8
Терудің формуласын білемін
9
Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10
Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін
Алмастыру
Орналастыру
<<ВЕНН>> диаграммасы
Теру
<<Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз>> Сенека
ОРНАЛАСТЫРУ АЛМАСТЫРУ ТЕРУ
Мектеп директоры_______ Оқу ісінің меңгерушісі_______
Қажымұратов Ж.С. Бақтыбаева Қ.Қ.
Күні:
30.04.13
Сыныбы:
10-сынып
Пәні:
Алгебра және анализ бастамалары
Мұғалімі:
Букенбаева Назира Съезқызы
Сабақтың тақырыбы:
Комбинаториканың негізгі элементтері
Сабақтың мақсаты:
Комбинаториканың негізгі бөлімдерін сыни тұрғыда салыстыра отыра өздігінен үйренуге тиіс
Күтілетін нәтижелер:
Тақырыптың жаңа терминдерімен жұмыс жасай алады; комбинаторика ұғымын біледі; комбинаториканың орналастырулар, алмастырулар, терулер бөлімдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын атап, ажырата алады және белгіленуін біледі; өздігінен және жұппен жұмыс жасай отыра, өмірмен байланысын ұғынады; ойын ашық айта алады
Сабақ ұраны:
<<Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз>> Сенека
Жұмыс түрі
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Уақыты
Әдіс-тәсілдер
Құралдар, ресурстар
І
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесемін
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Жұптарға бөлемін
Ортаға шығып, барлығы бір-бірімен қол алысып, комплимент айтады
Ең соңғы рет кіммен қол алысса, сол оқушымен жұп құрып отырады
2мин
Қызығушылықты ояту, әңгіме, жұпқа бөлу (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
oo Біз неше адам қол алыстық? Барлығы неше қол алысу болды?
Оқушылардың ойларын тыңдап, содан соң есепті шығару тәсілін талдаймыз
Оны есептеудің екі тәсілін қарастырамыз:
1) Қол алысқан сегіз адамның әрқайсысы жеті адаммен қол алысты, сонда 8∙7=56, бірақ мысалы Айдын Асанмен қол алысса, Асан да Айдынмен қол алысты, сондықтан екеуі бір-ақ қол алысу болғандықтан, 8∙7:2=28
2) 1-оқушы қалған 7 адаммен амандасса, 2-оқушы 6 адаммен, 3-оқушы 5 адаммен , т.с.с. қол алысқан, яғни 7+6+5+4+3+2+1=28
Оқушылар қол алысу санын атап қана қоймай, жауабына дәлелдер келтіруі тиіс
3мин
Әңгіме, сұрақ-жауап (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер),
мәселелік жағдаятқа ендіру (СТО)
Тақта, бор
ІІ
Жаңа сабақ
Комбинаторика ғылымы жайлы түсінік беремін; Комбинаториканың негізгі 3бөлімі бар: орналастырулар, алмастырулар, терулер
Бағалау парақтарын таратып, түсіндіремін. Әр жұптың жұмысын қадағалап жүріп, түсіндіремін, көмектесемін
Дәптерлеріне, күнді, тақырыпты жазады
Әр жұп жребий бойынша таңдап алған комбинаториканың бір бөлімін зерттейді (дәптерде)
(белгіленуі, оқылуы, формуласы, мысал:2әдіспен)
Зерттеп болған соң тақтаға шығып түсіндіреді, қорғайды, қалғандары жазып алып отырады
15мин
Мағынаны тану (СТО), диалог, әңгіме (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер)
Оқулық, дәптер, тақта, бор
ІІІ
Бекіту кезеңі
1.Мысал есептерді шығару
2. Кітаппен жұмыс
№266, №267 өзге жұптар қорғаған бөлімдер бойынша ғана тапсырманы орындайды жұппен
12мин
ЖАДА (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), оқытуды басқару және көшбасшылық
оқулық
ІV
Қорытынды
1) Әр жұпқа Венн диаграммасының сызбасын таратамын
2) Комбинаторика өмірде не үшін қажет екен?
3) Рефлексия жүргіземін <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
4) Оқушылардың өзіндік бағасын ескере отыра қорытынды баға шығарамын
Үйге тапсырма:
1.Бір комбинаторикалық есеп құрастыру
2.№271 есеп шығару, §23
Венн диаграммасын толтырады, тақтада бәрі қорытындылайды
Әр оқушы комбинаториканың қолданылуына мысал келтіреді
Сұраққа ауызша жауап береді
Әр оқушы өз жұмысын бағалайды
Үй тапсырмасын жазып алады
5мин
3мин
2мин
2мин
1мин
Ой толғау: Венн диаграммасы (СТО), жұппен жұмыс, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі), оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, көшбасшылық
Венн диаграммасының сызбасы ватманда, маркер, бағалау парағы, стикерлер, күнделік
Аты _________________________________
Бағалау парағы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
+/-
1
Комбинаториканың не екенін білемін
2
Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3
Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4
Орналастырудың формуласын білемін
5
Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6
Алмастырудың формуласын білемін
7
Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8
Терудің формуласын білемін
9
Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10
Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін
Аты _________________________________
Бағалау парағы
№
Білуге тиіс мәнмәтін
+/-
1
Комбинаториканың не екенін білемін
2
Комбинаториканың бөлімдерін білемін
3
Орналастырудың не екенін, белгіленуін білемін
4
Орналастырудың формуласын білемін
5
Алмастырудың не екенін, белгіленуін білемін
6
Алмастырудың формуласын білемін
7
Терудің не екенін, белгіленуін білемін
8
Терудің формуласын білемін
9
Факториалдың белгіленуін, есептеуді білемін
10
Комбинаториканың қайда қолданылатынын білемін
Алмастыру
Орналастыру
<<ВЕНН>> диаграммасы
Теру
<<Мектеп үшін емес, өмір үшін оқимыз>> Сенека
ОРНАЛАСТЫРУ АЛМАСТЫРУ ТЕРУ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz