Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қай ертегіден
ІІ-кіші топ <<Гүлдер>> тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Кім көп ертегі біледі?
Мақсаты:
Білімділік: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізуге, суретке көңіл қойып мазмұнын түсіну,ойларын дұрыс жеткізуге үйрету.
Тәрбиелік: Балаларды жақсылык жасауға,қолғабыс етуге үйрету, ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын келтіріп ойнауға баулу. Сөздерді анық айтуға,тіл байлығын , есте сақтау қабілетін дамыту. Конструктордан өз еріктерімен жұмыс істеуге пысықтау.
Көрнекілік: <<Шалқан>> ертегісіне арналған бас қалпақшалары, <<Үш аю>> ертегісінің суреттері, конструктор, жасыл түсті бояу, ақ қағаз, <<Жеті лақ>> ертегісіндегі ешкінің суреті, Орман,егін алқабы мен жол белгілерінің суреттері.
Жаңа сөздер:Поезд,саяхат,дүрбі,аялдама
Билингвальді компонент: Ертегі-сказка,шалқан-ребка,Орман-лес,аю- медведь,ешкі- коза,бауырсақ -калабок;
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы.
Жылулық шеңбері:
Көңілдіміз күлеміз
Ертегіні білеміз
Шағын біздің үйіміз
Тату тәтті жүреміз
Балалар жылулық шеңберін қайталап,орындайды.
Іздену-барлау
- Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін бір бірлеріңе жылы лебіздеріңді білдіріңдер.
-Бүгін бізде өзгеше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.
Алдымен менің қолымдағы сиқырлы дүрбімен қарап көрейін саяхатымыздың қалай болатынын,
-О, біздің саяхатымыз қызықты болады екен, жарайды, онда кеттік. Қане, бәріміз пойызға отырып, кетейік.
I Егін алқабы.Балалар <<Шалқан>> ертегісін сахналау керек, ертегіні қойып беріңдерші.
II Ертегіден үзінді, аялдама сұрақтар қояды.
Мынау аялдамаға қызық суреттер ілініп тұр. - Бұл қандай ертегі?
- <<Үш аю>>
- Осы ертегіні айтып беріңдер суреттерге қарап.
- Суретте не салынған?
- Қыз аюлардын үйіне қалай кезікті?
- Ал мынау суретте не көріп тұрсыңдар?
- Қыз не істеп жатыр?
- Ол не үшін аңдып тұр?
- Ал мынау суретте не көріп отырсыңдар?
- нені сындырды?
- Ең соңғы суретте не көріп отырсыңдар?
- Қыз қалай құтылды? .
IІІ <<Орман>>. Сол орманда Аю жылап тұр.
-Аю, сен неге жылап тұрсын, саған не болды?
- Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен оған сыймай
сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі? - деп балалардан сұрайды.
-Жылама Аю, біздің балаларымыз сондай әдемі, үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз саған үйшік соғуға көмектеседі.
ІV Мына аялдаманын аты жоқ екен. Сендер мына жануарды таныдындар ма? Қай ертегіден?
- Сендерге ешкі лақтарына орамжапырақ жасап беруін сұрайды,жасап бере аласыңдарма?
-Аю, саған біздің ұл балаларымыз үйшік соғуға көмектеседі.
Аю мен Ешкі балаларға рахмет айтады, ал балалар сиқырлы пойызға отырып, Ертегілер әлемі бекетіне барады.
Қорытынды:Сюрприз. Бауырсақ хат тастап кетеди
Балалардан сұрайды:
- Мен кімнен қаштым?
- Бауырсақ: Мені түлкі жеп қойған жоқ мен оны алдап, қашып кеттім.Мен туралы бәрін білесіңдер, енді өздеріңнің қайда барғандарыңды айтып бере аласыңдар ма? - дейді.
Сендер не көрдіңдер, не істедіңдер?
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын: <<Төрт құбылыс>>
Балалар ойларын, түсінгендерін айтып,сұрақтарға жауап береді.
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап <<Пойыз>> дауысын келтіріп жүреді.
<<Шалқан>>ертегісін қояды.
Балалар жарты шеңбер құрып отырады.
Сұрақтарға жауап беріп, суреттер бойынша әңгімелейді.
Үш аю ертегісін суреттерге қарап әңгімелеп береді.
Балалар тағы да пойыз құрып келесі аялдамаға барады
Иә
Ұлдар аюға көмектеседі
Аю мен балалар пойыз құрып келесі аялдамаға жетеді.
Ертегі кейіпкерлерін айтып береді.
Қыздар лақтарға орамжапырақ суретті салуға кетеді, салған суреттерін ешкінің қоржынына салып қояды.
Аю мен ұл балалар конструктордан үйшік соғады.
Бауырсақтың сүрақтарына жауап береді.
Сергіту сәті - балалар сергіту сәтінің сөзіне қимылдар жасайды.
Балалар ауа дегенде қолдарын жоғары көтеріп,от дегенде айналдырып,жер дегенде түсіреді.
Рефлексивті-Қорытындылау
Сұрақ жауап арқылы қорытындылау.
Өткенді естеріне түсіреді.
Болжамды нәтиже:
Білуі керек: Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын ойнап келтіруді, саусақпен сурет салуды, конструктардан өз еріктерімен құрастыруды білулері керек
Қалыптасқан әдет:Оқу іс әрекетіне белсене араласады.
Істей біледі: Сөздерді анық айтып, ертегіні түсіндіреді, кейіпкерлерін біледі
технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Кім көп ертегі біледі?
Мақсаты:
Білімділік: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізуге, суретке көңіл қойып мазмұнын түсіну,ойларын дұрыс жеткізуге үйрету.
Тәрбиелік: Балаларды жақсылык жасауға,қолғабыс етуге үйрету, ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын келтіріп ойнауға баулу. Сөздерді анық айтуға,тіл байлығын , есте сақтау қабілетін дамыту. Конструктордан өз еріктерімен жұмыс істеуге пысықтау.
Көрнекілік: <<Шалқан>> ертегісіне арналған бас қалпақшалары, <<Үш аю>> ертегісінің суреттері, конструктор, жасыл түсті бояу, ақ қағаз, <<Жеті лақ>> ертегісіндегі ешкінің суреті, Орман,егін алқабы мен жол белгілерінің суреттері.
Жаңа сөздер:Поезд,саяхат,дүрбі,аялдама
Билингвальді компонент: Ертегі-сказка,шалқан-ребка,Орман-лес,аю- медведь,ешкі- коза,бауырсақ -калабок;
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы.
Жылулық шеңбері:
Көңілдіміз күлеміз
Ертегіні білеміз
Шағын біздің үйіміз
Тату тәтті жүреміз
Балалар жылулық шеңберін қайталап,орындайды.
Іздену-барлау
- Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін бір бірлеріңе жылы лебіздеріңді білдіріңдер.
-Бүгін бізде өзгеше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.
Алдымен менің қолымдағы сиқырлы дүрбімен қарап көрейін саяхатымыздың қалай болатынын,
-О, біздің саяхатымыз қызықты болады екен, жарайды, онда кеттік. Қане, бәріміз пойызға отырып, кетейік.
I Егін алқабы.Балалар <<Шалқан>> ертегісін сахналау керек, ертегіні қойып беріңдерші.
II Ертегіден үзінді, аялдама сұрақтар қояды.
Мынау аялдамаға қызық суреттер ілініп тұр. - Бұл қандай ертегі?
- <<Үш аю>>
- Осы ертегіні айтып беріңдер суреттерге қарап.
- Суретте не салынған?
- Қыз аюлардын үйіне қалай кезікті?
- Ал мынау суретте не көріп тұрсыңдар?
- Қыз не істеп жатыр?
- Ол не үшін аңдып тұр?
- Ал мынау суретте не көріп отырсыңдар?
- нені сындырды?
- Ең соңғы суретте не көріп отырсыңдар?
- Қыз қалай құтылды? .
IІІ <<Орман>>. Сол орманда Аю жылап тұр.
-Аю, сен неге жылап тұрсын, саған не болды?
- Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен оған сыймай
сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі? - деп балалардан сұрайды.
-Жылама Аю, біздің балаларымыз сондай әдемі, үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз саған үйшік соғуға көмектеседі.
ІV Мына аялдаманын аты жоқ екен. Сендер мына жануарды таныдындар ма? Қай ертегіден?
- Сендерге ешкі лақтарына орамжапырақ жасап беруін сұрайды,жасап бере аласыңдарма?
-Аю, саған біздің ұл балаларымыз үйшік соғуға көмектеседі.
Аю мен Ешкі балаларға рахмет айтады, ал балалар сиқырлы пойызға отырып, Ертегілер әлемі бекетіне барады.
Қорытынды:Сюрприз. Бауырсақ хат тастап кетеди
Балалардан сұрайды:
- Мен кімнен қаштым?
- Бауырсақ: Мені түлкі жеп қойған жоқ мен оны алдап, қашып кеттім.Мен туралы бәрін білесіңдер, енді өздеріңнің қайда барғандарыңды айтып бере аласыңдар ма? - дейді.
Сендер не көрдіңдер, не істедіңдер?
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын: <<Төрт құбылыс>>
Балалар ойларын, түсінгендерін айтып,сұрақтарға жауап береді.
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап <<Пойыз>> дауысын келтіріп жүреді.
<<Шалқан>>ертегісін қояды.
Балалар жарты шеңбер құрып отырады.
Сұрақтарға жауап беріп, суреттер бойынша әңгімелейді.
Үш аю ертегісін суреттерге қарап әңгімелеп береді.
Балалар тағы да пойыз құрып келесі аялдамаға барады
Иә
Ұлдар аюға көмектеседі
Аю мен балалар пойыз құрып келесі аялдамаға жетеді.
Ертегі кейіпкерлерін айтып береді.
Қыздар лақтарға орамжапырақ суретті салуға кетеді, салған суреттерін ешкінің қоржынына салып қояды.
Аю мен ұл балалар конструктордан үйшік соғады.
Бауырсақтың сүрақтарына жауап береді.
Сергіту сәті - балалар сергіту сәтінің сөзіне қимылдар жасайды.
Балалар ауа дегенде қолдарын жоғары көтеріп,от дегенде айналдырып,жер дегенде түсіреді.
Рефлексивті-Қорытындылау
Сұрақ жауап арқылы қорытындылау.
Өткенді естеріне түсіреді.
Болжамды нәтиже:
Білуі керек: Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын ойнап келтіруді, саусақпен сурет салуды, конструктардан өз еріктерімен құрастыруды білулері керек
Қалыптасқан әдет:Оқу іс әрекетіне белсене араласады.
Істей біледі: Сөздерді анық айтып, ертегіні түсіндіреді, кейіпкерлерін біледі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz