Сабақ әдісі

Ана тілі

Сабақ тақырыбы : «Жас Мұхтар» Ахмет Әуезов

Сабақ мақсаты:

Білімділік: Мұхтар Әуезовтың балалық шағымен танысады, «Жас Мұхтар» әңгімесін оқып, идеясын ашады, түсінік алады.

Дамытушылық: Жазушының астарлы, айшық сөздеріне оқушылар назар аудара отырып, көркем сөздің адам ойын дәл жеткізудегі рөлін айқындайды. Сөзің құдіреттілігіне, әсерлілігіне көзін жеткізеді.

Тәрбиелік: Көркем мәтімен жұмыс істей алу дағдылары жетіледі, оқып түйгендері туралы ой қорытындысын айтып жаттығады.

Сабақ түрі : аралас сабақ

Сабақ әдісі : Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ қою, ой толғау.

Сабақ көрнекілігі : М. Әуезовтың портреті, сызбалар, плакаттар, Абайдың қарасөздері.

Сабақтың кезеңдері
Қолданылған стратегиялар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті.
Сабақтың кезеңдері: Сабақтың барысы:
Қолданылған стратегиялар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сыныпты 4 топқа бөлу
Оқушының іс-әрекеті.: Топта отырады
Сабақтың кезеңдері:

Үй тапсырмасын тексеру:

І. Қызығушылықты ояту:

Қолданылған стратегиялар:

1. Білемін, білгім келеді, үйрендім

2. Кесте құру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа тапсырма береді:

1-Кейіпкерлерге мінездеме

2-Кестені толтыру

3- Әңгіменің өмірмен байланысы

4- М. Әуезовтың өмірі, шығармалары

Оқушыларға парақты таратады.

«Қарасөз» сөзін жазады

Оқушының іс-әрекеті.:

Топта талқылайды, сыныпқа айтады .

Парақтың екі бөлігін толтырады.

Оқушылар өз ойларын айтады

Сабақтың кезеңдері: ІІ. Мағынаны ажырату
Қолданылған стратегиялар:

Аялдамамен оқу

Бірлесіп оқу

Сөзік жұмыс

Өзара сұрақ қою

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа мәтін таратады

  1. Бірінші бөлімді таратып береді.
  2. Екінші бөлім таратылып беріледі.
  3. Үшінші бөлім таратылады
Оқушының іс-әрекеті.: Топтағы әр оқушы мәтінді оқиды, оқығандарын топта талдап, қалған оқушылармен ой бөліседі.
Сабақтың кезеңдері: ІІІ. Ой толғаныс
Қолданылған стратегиялар:
  1. Венн диограммасы
  2. Автор орындығы
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр топқа тапсырмалар береді:

Мәтіндегі Абайдың қарасөзімен берілген қарасөзді салыстыруға тапысрма беріледі

Оқушының іс-әрекеті.:

жекелей оқып, топта талдайды, ортаға саладлы. Сұрақтарға жауап береді.

Әр топтан бір оқушы шығып қорғайды.

Сабақтың кезеңдері:
Қолданылған стратегиялар: Шығу парағы
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйрендім кестесін таратады.
Оқушының іс-әрекеті.: Үйрендім кестесін толтырады.
Сабақтың кезеңдері: Қорытынды
Қолданылған стратегиялар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабақты қорытындылайды:»Өшпес өмір өнегелері» бөлімінде ақын жазушылардың, геолг-ғалымдардың, зерттеушілердің Ұлы тұлғалардың балалық өміріне саяхат жасадық. Біз бұл шығармалармен таныса отырып, өзімізге көптеген тәлім- тәрбие алдық.
Оқушының іс-әрекеті.:
Сабақтың кезеңдері: Бағалау
Қолданылған стратегиялар: Өзін-өзі басқару
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағыт береді
Оқушының іс-әрекеті.: Топ жетекшісі бағалайды
Сабақтың кезеңдері: Үйге тапсырма
Қолданылған стратегиялар:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Шығармашылық тапсырма
Оқушының іс-әрекеті.: Мәтіндегі қарасөзің қай қарасөзден алынғандығын анықтау

Ұқсас жұмыстар
Формулаларды еңгізу
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Сабақтың мақсаттары. Сабақ барысы
Бекіту тапсырмалары
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Ақпаратты сығу. Сабақ барысы
Өсімдік жасушасының құрылысы
Алғашқы кітаптардың суреттері
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ САБАҚ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz