Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата
Сапбақтың тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру (қайталау)
Мақсаты:
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп,
жинақтау, жүйелеу, бекіту;
Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Жаттығу және қайталау сабағы
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.
Оқытудың формасы: Кіші топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: Саясат, тарих
Сабақтың көрнекілігі: 1. Презентация-слайд
2. Жетондар
3. Үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушыларды түгендеу. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: <<Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты үш топқа бөлемін: <<Талап>>, <<Еңбек>>, <<Жігер>>
2.<<Қайталау - оқу анасы>>.(слайд3,)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
3. Математика тарихынан(слайд4)
Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.
Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:(слайд7)
Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637жылы
арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)
4.Ойын шартымен түсіндіру
oo Пойыз үш вагоннан тұрады.
oo Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі.
oo Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды.
oo Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында жетондарды санау арқылы баға қояды.
5. Зымыран сұрақтар (7 слайд б-ша)
1-вагон <<Талап>> , 2-вагон <<Еңбек>>, 3-вагон <<Жігер>>
Елбасының Қазақстан Халқына Жолдауынан (8,9-слайд)
<<Тәуелсіздік жылдарында Қазақстан жолының - Бостандық, Бірлік, Тұрақтылық, Өркендеу секілді арқаулық құндылықтары қалыптастырылады>>
Бостандық>> бекетінің сұрақтары (слайд -10,11,12)
<<Бірлік>> бекетінің сұрақтары (слайд -14,15)
<<Тұрақтылық>> бекетінің сұрақтары (слайд -17)
<<Бірлік>> бекетінің сұрақтары математикалық диктант (слайд -19,20,21)
Сергіту сәті(слайд22)
Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8 (+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
А деңгей.
А) ә) б)
В деңгей
А) ә) б)
С деңгей
А) ә) б)
Жауаптары: а деңгей: ә) б)
В деңгей: ә) б)
с деңгей: ә) б)3
Үйге тапсырма. №91, №92 есеп, Тест тапсырмасына дайындалу( 37- 40 бет)
Бағалау
<<3>> бағасы - 2-3 жетон жинау
<<4>> бағасы - 4-5 жетон жинау
<<5>> бағасы - 6 - дан көп жетон
Мақсаты:
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп,
жинақтау, жүйелеу, бекіту;
Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру,
белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Жаттығу және қайталау сабағы
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.
Оқытудың формасы: Кіші топпен жұмыс
Пәнаралық байланыс: Саясат, тарих
Сабақтың көрнекілігі: 1. Презентация-слайд
2. Жетондар
3. Үлестірмелі материалдар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушыларды түгендеу. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: <<Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты үш топқа бөлемін: <<Талап>>, <<Еңбек>>, <<Жігер>>
2.<<Қайталау - оқу анасы>>.(слайд3,)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
3. Математика тарихынан(слайд4)
Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.
Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:(слайд7)
Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637жылы
арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)
4.Ойын шартымен түсіндіру
oo Пойыз үш вагоннан тұрады.
oo Үш вагонға 3 жолсерік бекітіледі.
oo Жолаушылар өз араларынан жолсерік таңдайды.
oo Жолсерік есептеулерді дұрыс орындаған оқушыларға жетондар таратып отырады, сабақ сонында жетондарды санау арқылы баға қояды.
5. Зымыран сұрақтар (7 слайд б-ша)
1-вагон <<Талап>> , 2-вагон <<Еңбек>>, 3-вагон <<Жігер>>
Елбасының Қазақстан Халқына Жолдауынан (8,9-слайд)
<<Тәуелсіздік жылдарында Қазақстан жолының - Бостандық, Бірлік, Тұрақтылық, Өркендеу секілді арқаулық құндылықтары қалыптастырылады>>
Бостандық>> бекетінің сұрақтары (слайд -10,11,12)
<<Бірлік>> бекетінің сұрақтары (слайд -14,15)
<<Тұрақтылық>> бекетінің сұрақтары (слайд -17)
<<Бірлік>> бекетінің сұрақтары математикалық диктант (слайд -19,20,21)
Сергіту сәті(слайд22)
Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8 (+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
А деңгей.
А) ә) б)
В деңгей
А) ә) б)
С деңгей
А) ә) б)
Жауаптары: а деңгей: ә) б)
В деңгей: ә) б)
с деңгей: ә) б)3
Үйге тапсырма. №91, №92 есеп, Тест тапсырмасына дайындалу( 37- 40 бет)
Бағалау
<<3>> бағасы - 2-3 жетон жинау
<<4>> бағасы - 4-5 жетон жинау
<<5>> бағасы - 6 - дан көп жетон
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz