Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылармен амандасу
Пән: қазақ әдебиеті
Сынып: 10
Күні :
Тақырып:
<<Еңлік - Кебек>> поэмасындағы демократиялық-гуманистік идея
Оқыту мақсаты
Поэмадағы ең негізгі мәселелер арқылы ескі заңның құрбаны болғанкейіпкерлер бейнесі негізінде еркіндік, адамгершілік қасиеттерді аша білуі тиіс
Күтілетін нәтиже:
-поэмадағы негізгі тартыстарды ажырата біледі;
- Еңлік пен Кебектің бейнесін анықтайды;
-кейіпкерлер туралы өзіндік ой-пікір айтуға үйренеді;
-тақырып негізінде проблемалық сұрақтың шешімін табуға дағдыланады;
Модульдер
Әдіс - тәсілдер
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау <<Оқу атысы>>.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме).
2. СТО
- <<Әдебиет үйірмесі>>
- <<Кинобаян>> стартегиясы
3. Оқыту үшін бағалау
- Өзін-өзі бағалау парағы, Кері байланыс <<Отарба>> әдісі
4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
5. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру).
7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
Ресурстар
10-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, ресурстар
Алдыңғы білім
Шәкәрім Құдайбердіұлы <<Еңілік - Кебек>> поэмасы
Жоспар
Кезеңдер
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1. Тақтаға оқыту мақсаттары мен күтілетін нәтиже жазылады.
2. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.
3. Шаттық шеңбері <<Шапалақ>>
4. Топқа бөлу, спикер тағайындау.
Оқушылар Кейіпкерлер, Жер-су аттары, Сандар, Қасиеттер дегенсөздер арқылы топқа бөлінеді.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
(5 мин)
<<Оқу атысы>> жауап алу.
Оқушылар Кейіпкерлер, Жер-су аттары, Сандар, Адам қасиеттерісөздерін сабақпен байланыстырады.
<<Оқу атысы>> жаттығуы. Бірінші шеңберге сабақтың тақырыбы жазылады. Екінші шеңберге оқушыларға <<миға шабуыл>> өткізу арқылы тақырыптың не туралы болуы мүмкіндігін, ал үшінші шеңберге сабақтың мақсатын жазады.
Оқушылар рет-ретпен
сұрақтарға жауап береді.
Поэма бойынша білетіндерін айтып ортаға салады, ой алмасады.
Поэма жайында білгісі келетін мәселені айтады.Топтан бір оқушыға сөз беріледі, сабаққа оқушылар мақсат қояды.Ықтимал жауап
Жаңа сабақ
(10 мин)
Қорғау (15 мин)
Оқушылар, қазір біз қойылған сауалдарға жауап іздеу төңірегінде <<Әдебиет үйірмесі>> стратегиясы бойынша топта әр оқушының атқаратын ролін анықтап, поэмаға жан- жақты талдау жасаймыз.
<<Әдебиет үйірмесі>> стратегиясы бойынша жұмыс:
1. Реттеуші - спикер
Топ ішінде уақытты бақылайды, барлығына кезекпен сөз беріп отырады.
1. Жазушы.
Ой талқысындағы негізгі бағыттарды қысқаша жазып алады.
2. Дәнекер.
Мәтінді өмірмен байланыстырады.
3. Сұрақ қоюшы.
Ой талқысы басталмастан бұрын, топты сөйлету үшін сұрақтар дайындайды
4. Сөз тапқыш.
Мәтін желісіне байланысты мақал- мәтел, нақыл сөздер, өлең жолдар ұсынады.
5. Іздеуші.
Мәтінге қатысты кез келген қосымша ақпарат жинайды.
<<Кинолента>> әдісі арқылы тақырыпты ашу:
Мақсаты: Оқушылар сыни ойлау дағдыларын жетілдіру мақсатында <<Джигсо>> әдісінің элементі арқылы жаңа тақырыпты меңгеруі тиіс
Топтық жұмыс
Логикалық тізбек. Тапсырмасы: Оқиға желісі бойынша шашыраңқы сөздерді ретпен тізбектеп, кейіпкерлер бойындағы адамгершілік қасиеттерді анықтайды.
1-топ:
1. Ту тіккен Тобықтының қос басшысы
2. Көзі өткір, қараторы жігіт екен
3. Ол кезде балгер болған Нысан абыз
4. <<Ей, абыз! Аш балыңды, қобызыңды тарт
5. Жынның сөзін жасырып қала алмаймын
6. <<Ажалың биік қабақ сұрлау қыздан
2-топ:
7. Қарашаның алғашқы қары жауып
8. Түлкіден бұрын шықты Хан басына.
9. Қара жартас - Кебектің келген жері
10. Бар екен бір бойжеткен қызы және
11. <<Атым - Кебек>> дегенде жалт қарады
12. <<Анық Кебек сен болсаң, арызым бар
3-топ:
13. Атым - Еңлік, мына шал - менің әкем
14. <<Ала ғой>> деп береді кім жесірін.
15. Сонда түсті ойына балгер сөзі
16. Өзің таңдап түлкінің біреуін ал
17. Екеуі <<тәуекел>> деп кетіп қалды
18. Қойшы айтты <<Оның аты Кебек еді
4-топ:
19. Еңлікті алып қашқан Кебек батыр
20. Намыс қылып жиылды тамам Найман
21. Тобықтылар Найманды ертіп әкеп
22. Қайран жастар қапыда қолға түсті
23. <<Өлерде үш тілек бар>> деуші еді ғой
24. Тастады бесігімен баласын да
Проблемалық сұрақ: Тапсырмасы: Сұрақтың шешімін тауып, өз пікірлерін дәлелдеу.
1-топ: Екі ғашықтың өліміне кім кінәлі?Неге?
2-топ: Тобықтылар неге Кебек пен Еңіліктің жасырын жерін айтып, оларды ұстап берді?
3-топ: Еңіліктің соңғы тілегі неге орындалмады?
4-топ:Поэмадағы жазалау түріне көзқарасың?
Өмірмен байланыс: Тапсырмасы: Тақырыпты бүгінгі күнмен байланыстыру
Әр топта бес оқушыдан болады, әр оқушының ролі анықталады.
( 2 мин)
Оқушылар топтық әңгіме жүргізеді, оқиға желісі бойынша шашыраңқы сөздерді ретпен тізбектеп, кейіпкерлер бойындағы адамгершілік қасиеттерді анықтайды, проблемалық сұрақтардың жауабын іздеп, өздерінің болжамдарын жасайды, бүгінгі өмірмен байланыстырады.
( 8 мин)
Бекіту (5 мин)
1.Шәкәрімнің <<Еңлік-Кебек >> поэмасында қандай мәселе көтерілген?
2.Автор шешімімен келісесің бе? Егер сен автор орнында болсаң шығарманы қалай аяқтаған болар едің?
3.Поэманы оқи отырып қандай ой түйдің?
4.Шәкәрім қазіргі заманда өмір сүрсе қандай тақырыпта поэма жазған болар еді?
5.Бүгінгі сабақтың эпиграфы ретінде қандай мақал- мәтелді алар едің?
Өз ойларын ортаға салады
Бағалау (7 мин)
Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы)
Өзін - өзі бағалау
Спикер бағалайды.
Кері байланыс
(3 мин)
<<Отарба>> әдісі <<3-2-1>> стратегиясы.
Мақсаты: Оқушылардың сабақ барысында өздерінің қай сатыда екенін анықтауы, сабаққа баға беруі.
3. Сабақта алған 3 маңызды ақпарат
2. Қиындық келтірген 2 мәселе
1. Сабақта ұнаған 1 жағдай
3-2-1 стратегиясы бойынша стикерге жазып, өздерін қай сатыда (Көшбасшы,Ілесуші, Демеуші) екенін анықтап <<Отарбаға>>
іледі
Үйге тапсырма
1.Интервью сұрақтарын әзірлеу <<Поэмадағы Еңлік бейнесі>>
2. Поэмадан үзінді жаттау
Сынып: 10
Күні :
Тақырып:
<<Еңлік - Кебек>> поэмасындағы демократиялық-гуманистік идея
Оқыту мақсаты
Поэмадағы ең негізгі мәселелер арқылы ескі заңның құрбаны болғанкейіпкерлер бейнесі негізінде еркіндік, адамгершілік қасиеттерді аша білуі тиіс
Күтілетін нәтиже:
-поэмадағы негізгі тартыстарды ажырата біледі;
- Еңлік пен Кебектің бейнесін анықтайды;
-кейіпкерлер туралы өзіндік ой-пікір айтуға үйренеді;
-тақырып негізінде проблемалық сұрақтың шешімін табуға дағдыланады;
Модульдер
Әдіс - тәсілдер
1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау <<Оқу атысы>>.
- Диалогтік оқыту (Топтық әңгіме).
2. СТО
- <<Әдебиет үйірмесі>>
- <<Кинобаян>> стартегиясы
3. Оқыту үшін бағалау
- Өзін-өзі бағалау парағы, Кері байланыс <<Отарба>> әдісі
4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту.
5. АКТ
- интерактивті тақта
- таныстырылым
6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А,В,С деңгейіндегі оқушыларды ескеру).
7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
Ресурстар
10-сынып оқулығы, бағалау парақшалары, ресурстар
Алдыңғы білім
Шәкәрім Құдайбердіұлы <<Еңілік - Кебек>> поэмасы
Жоспар
Кезеңдер
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1. Тақтаға оқыту мақсаттары мен күтілетін нәтиже жазылады.
2. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.
3. Шаттық шеңбері <<Шапалақ>>
4. Топқа бөлу, спикер тағайындау.
Оқушылар Кейіпкерлер, Жер-су аттары, Сандар, Қасиеттер дегенсөздер арқылы топқа бөлінеді.
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
(5 мин)
<<Оқу атысы>> жауап алу.
Оқушылар Кейіпкерлер, Жер-су аттары, Сандар, Адам қасиеттерісөздерін сабақпен байланыстырады.
<<Оқу атысы>> жаттығуы. Бірінші шеңберге сабақтың тақырыбы жазылады. Екінші шеңберге оқушыларға <<миға шабуыл>> өткізу арқылы тақырыптың не туралы болуы мүмкіндігін, ал үшінші шеңберге сабақтың мақсатын жазады.
Оқушылар рет-ретпен
сұрақтарға жауап береді.
Поэма бойынша білетіндерін айтып ортаға салады, ой алмасады.
Поэма жайында білгісі келетін мәселені айтады.Топтан бір оқушыға сөз беріледі, сабаққа оқушылар мақсат қояды.Ықтимал жауап
Жаңа сабақ
(10 мин)
Қорғау (15 мин)
Оқушылар, қазір біз қойылған сауалдарға жауап іздеу төңірегінде <<Әдебиет үйірмесі>> стратегиясы бойынша топта әр оқушының атқаратын ролін анықтап, поэмаға жан- жақты талдау жасаймыз.
<<Әдебиет үйірмесі>> стратегиясы бойынша жұмыс:
1. Реттеуші - спикер
Топ ішінде уақытты бақылайды, барлығына кезекпен сөз беріп отырады.
1. Жазушы.
Ой талқысындағы негізгі бағыттарды қысқаша жазып алады.
2. Дәнекер.
Мәтінді өмірмен байланыстырады.
3. Сұрақ қоюшы.
Ой талқысы басталмастан бұрын, топты сөйлету үшін сұрақтар дайындайды
4. Сөз тапқыш.
Мәтін желісіне байланысты мақал- мәтел, нақыл сөздер, өлең жолдар ұсынады.
5. Іздеуші.
Мәтінге қатысты кез келген қосымша ақпарат жинайды.
<<Кинолента>> әдісі арқылы тақырыпты ашу:
Мақсаты: Оқушылар сыни ойлау дағдыларын жетілдіру мақсатында <<Джигсо>> әдісінің элементі арқылы жаңа тақырыпты меңгеруі тиіс
Топтық жұмыс
Логикалық тізбек. Тапсырмасы: Оқиға желісі бойынша шашыраңқы сөздерді ретпен тізбектеп, кейіпкерлер бойындағы адамгершілік қасиеттерді анықтайды.
1-топ:
1. Ту тіккен Тобықтының қос басшысы
2. Көзі өткір, қараторы жігіт екен
3. Ол кезде балгер болған Нысан абыз
4. <<Ей, абыз! Аш балыңды, қобызыңды тарт
5. Жынның сөзін жасырып қала алмаймын
6. <<Ажалың биік қабақ сұрлау қыздан
2-топ:
7. Қарашаның алғашқы қары жауып
8. Түлкіден бұрын шықты Хан басына.
9. Қара жартас - Кебектің келген жері
10. Бар екен бір бойжеткен қызы және
11. <<Атым - Кебек>> дегенде жалт қарады
12. <<Анық Кебек сен болсаң, арызым бар
3-топ:
13. Атым - Еңлік, мына шал - менің әкем
14. <<Ала ғой>> деп береді кім жесірін.
15. Сонда түсті ойына балгер сөзі
16. Өзің таңдап түлкінің біреуін ал
17. Екеуі <<тәуекел>> деп кетіп қалды
18. Қойшы айтты <<Оның аты Кебек еді
4-топ:
19. Еңлікті алып қашқан Кебек батыр
20. Намыс қылып жиылды тамам Найман
21. Тобықтылар Найманды ертіп әкеп
22. Қайран жастар қапыда қолға түсті
23. <<Өлерде үш тілек бар>> деуші еді ғой
24. Тастады бесігімен баласын да
Проблемалық сұрақ: Тапсырмасы: Сұрақтың шешімін тауып, өз пікірлерін дәлелдеу.
1-топ: Екі ғашықтың өліміне кім кінәлі?Неге?
2-топ: Тобықтылар неге Кебек пен Еңіліктің жасырын жерін айтып, оларды ұстап берді?
3-топ: Еңіліктің соңғы тілегі неге орындалмады?
4-топ:Поэмадағы жазалау түріне көзқарасың?
Өмірмен байланыс: Тапсырмасы: Тақырыпты бүгінгі күнмен байланыстыру
Әр топта бес оқушыдан болады, әр оқушының ролі анықталады.
( 2 мин)
Оқушылар топтық әңгіме жүргізеді, оқиға желісі бойынша шашыраңқы сөздерді ретпен тізбектеп, кейіпкерлер бойындағы адамгершілік қасиеттерді анықтайды, проблемалық сұрақтардың жауабын іздеп, өздерінің болжамдарын жасайды, бүгінгі өмірмен байланыстырады.
( 8 мин)
Бекіту (5 мин)
1.Шәкәрімнің <<Еңлік-Кебек >> поэмасында қандай мәселе көтерілген?
2.Автор шешімімен келісесің бе? Егер сен автор орнында болсаң шығарманы қалай аяқтаған болар едің?
3.Поэманы оқи отырып қандай ой түйдің?
4.Шәкәрім қазіргі заманда өмір сүрсе қандай тақырыпта поэма жазған болар еді?
5.Бүгінгі сабақтың эпиграфы ретінде қандай мақал- мәтелді алар едің?
Өз ойларын ортаға салады
Бағалау (7 мин)
Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы)
Өзін - өзі бағалау
Спикер бағалайды.
Кері байланыс
(3 мин)
<<Отарба>> әдісі <<3-2-1>> стратегиясы.
Мақсаты: Оқушылардың сабақ барысында өздерінің қай сатыда екенін анықтауы, сабаққа баға беруі.
3. Сабақта алған 3 маңызды ақпарат
2. Қиындық келтірген 2 мәселе
1. Сабақта ұнаған 1 жағдай
3-2-1 стратегиясы бойынша стикерге жазып, өздерін қай сатыда (Көшбасшы,Ілесуші, Демеуші) екенін анықтап <<Отарбаға>>
іледі
Үйге тапсырма
1.Интервью сұрақтарын әзірлеу <<Поэмадағы Еңлік бейнесі>>
2. Поэмадан үзінді жаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz