Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жиынтық бағалау
Шығыс Қазақстан облысы
Күршім ауданы, Күршім ауылы
№3 Күршім гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дузбаева Нургуль Заркимбековна
Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезов <<Көксерек>>
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды Мұхтар Әуезовтың <<Көксерек>> атты повестен үзіндісімен таныстыру. Үзіндінің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау. Мәтіннің негізгі идеясын ашу.
Сілтеме:
4-сынып ана тілі оқулығы
Оқыту нәтижелері:
- Мәтіннің мазмұнын өздігінен меңгереді.
- Аңды сипаттап үйренеді
- Топта жұмыс жасайды
Сабақтың түрі:
аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері:
Жеке, жұппен, топпен жұмыс, СТО.
Ресурстар:
А-4 парағы, маркер, оқулық, стикер, суреттер, слайд
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау
-Балалар, М.Әуезов кім және ол туралы не білесіңдер?
-М.Әуезовтың өткен тарауда қандай әңгімесімен танысып едіңдер?
-Ұлы жазушы, қоғам қайраткері, ғалым
-<<Жолда>>, <<Жетім>>
әңгімелері
Мағынаны тану
Сергіту сәті:
Ой толғаныс:
Бағалау
Кері байланыс
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ
тақырыбын хабарлау
сұрақ-жауап
Топпен жұмыс
Талдау
<<Кубизм>>
әдісі
Топпен жұмыс
Ой болжау
Топпен жұмыс
Венн диаграммасы
Кесте толтыру
Топ басшысының бағалауы
Жиынтық бағалау
Өзін-өзі бағалау
Сұрақ-жауап
Әңгімелеу
М.Әуезовтың<<Көксерек>> мәтінімен жұмыс
-Құрмаштың әкесі нені әкелді?
-Оны кімге берді?
-Қандай ат қойды?
-Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?
Топқа бөледі
Суреттер таратады
1. Суретте:
2. Салыстыр:
3.Зертте: Әңгіме қалай аяқталады деп ойлайсың?
4.Қолдан: Көксерек туралы ауыл адамдары не дейді? Неге?
5.Дәлелде: <<Бөлтірікті қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды>>- дегенді қалай түсінесіңдер?
6. Талда.Көксеректің ашқарақтығын қай тұстарда байқадыңыз?
-Неге әңгіме қайғылы аяқталды деп ойлайсыңдар?
- Әр топқа тапсырма
беру;
1-топ: <<Қасқыр>> сөзіне бір шумақ өлең құра
2-топ:Көксеректің күшік кезі мен Көксеректің қасқыр болған кезі
3-топ: Кесте толтыру
Бағалау парағын смайликтер тарату.
Жиынтық бағалау жүргізу
-Сабақта не ұнады?
-Бір-біріңе қарқынды көмек бере алдыңдар ма?
-Бүгінгі сабақтың
құндылығы неде?
Мәтінді оқып,әңгімелеу
<<Аңшы>> тақырыбына шағын әңгіме жазу
1.Мәтінді түсініп оқиды
2.Бөлімдерге бөледі
3.Әр бөліктің мазмұнын айтады
-Қасқырдың күшігін
-Құрмашқа берді
-Көксерек
-Құрмаш пен Көксерек
1/ Топ атын қорғайды
2/ Адам, жануар ,табиғат.
Топтасу:
Адам-тірі ағза,сөйлейді, оқиды,еңбектенеді
Жануар-бостандықта, далада тіршілік етеді,қорегін өздері табады,
жыртқыш
Табиғат-қоршаған орта,ауа,
жер-ана
1.Көксеректі суреттейді
2.Ауыл иттері мен Көксеректі салыстырады
Балалардың жауабы
Көксерекке сипаттама береді
-Табиғат заңына қарсы шығу апатқа әкелетінін байқаймыз.
Көксеректің ашқарақтығын суреттейтін тұсын тауып оқиды
Әр топ басшысы шығып өз топтарының болжамдарын айтады?
<<Қос қарлығаш>> әуенімен
билейді
1-топ: Өлең шумағын жазады
2-топ: Венн даграммасы
3-топ: Кесте толтырады;
1/ Әңгіменің авторы туралы
толтырады
2/ Әңгіменің басты кейіпкерлерін
3/ Әңгіменің негізгі ойын
ашады
Топтағы әр оқушы өзін-өзі бағалайды, смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
-Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады
Бір-біріне рақмет айтып қол шапалақтайды
Оқиды, әңгімелейді,
әңгіме жазып келеді
Күршім ауданы, Күршім ауылы
№3 Күршім гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дузбаева Нургуль Заркимбековна
Сабақтың тақырыбы:
М. Әуезов <<Көксерек>>
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды Мұхтар Әуезовтың <<Көксерек>> атты повестен үзіндісімен таныстыру. Үзіндінің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау. Мәтіннің негізгі идеясын ашу.
Сілтеме:
4-сынып ана тілі оқулығы
Оқыту нәтижелері:
- Мәтіннің мазмұнын өздігінен меңгереді.
- Аңды сипаттап үйренеді
- Топта жұмыс жасайды
Сабақтың түрі:
аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері:
Жеке, жұппен, топпен жұмыс, СТО.
Ресурстар:
А-4 парағы, маркер, оқулық, стикер, суреттер, слайд
Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау
-Балалар, М.Әуезов кім және ол туралы не білесіңдер?
-М.Әуезовтың өткен тарауда қандай әңгімесімен танысып едіңдер?
-Ұлы жазушы, қоғам қайраткері, ғалым
-<<Жолда>>, <<Жетім>>
әңгімелері
Мағынаны тану
Сергіту сәті:
Ой толғаныс:
Бағалау
Кері байланыс
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ
тақырыбын хабарлау
сұрақ-жауап
Топпен жұмыс
Талдау
<<Кубизм>>
әдісі
Топпен жұмыс
Ой болжау
Топпен жұмыс
Венн диаграммасы
Кесте толтыру
Топ басшысының бағалауы
Жиынтық бағалау
Өзін-өзі бағалау
Сұрақ-жауап
Әңгімелеу
М.Әуезовтың<<Көксерек>> мәтінімен жұмыс
-Құрмаштың әкесі нені әкелді?
-Оны кімге берді?
-Қандай ат қойды?
-Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?
Топқа бөледі
Суреттер таратады
1. Суретте:
2. Салыстыр:
3.Зертте: Әңгіме қалай аяқталады деп ойлайсың?
4.Қолдан: Көксерек туралы ауыл адамдары не дейді? Неге?
5.Дәлелде: <<Бөлтірікті қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды>>- дегенді қалай түсінесіңдер?
6. Талда.Көксеректің ашқарақтығын қай тұстарда байқадыңыз?
-Неге әңгіме қайғылы аяқталды деп ойлайсыңдар?
- Әр топқа тапсырма
беру;
1-топ: <<Қасқыр>> сөзіне бір шумақ өлең құра
2-топ:Көксеректің күшік кезі мен Көксеректің қасқыр болған кезі
3-топ: Кесте толтыру
Бағалау парағын смайликтер тарату.
Жиынтық бағалау жүргізу
-Сабақта не ұнады?
-Бір-біріңе қарқынды көмек бере алдыңдар ма?
-Бүгінгі сабақтың
құндылығы неде?
Мәтінді оқып,әңгімелеу
<<Аңшы>> тақырыбына шағын әңгіме жазу
1.Мәтінді түсініп оқиды
2.Бөлімдерге бөледі
3.Әр бөліктің мазмұнын айтады
-Қасқырдың күшігін
-Құрмашқа берді
-Көксерек
-Құрмаш пен Көксерек
1/ Топ атын қорғайды
2/ Адам, жануар ,табиғат.
Топтасу:
Адам-тірі ағза,сөйлейді, оқиды,еңбектенеді
Жануар-бостандықта, далада тіршілік етеді,қорегін өздері табады,
жыртқыш
Табиғат-қоршаған орта,ауа,
жер-ана
1.Көксеректі суреттейді
2.Ауыл иттері мен Көксеректі салыстырады
Балалардың жауабы
Көксерекке сипаттама береді
-Табиғат заңына қарсы шығу апатқа әкелетінін байқаймыз.
Көксеректің ашқарақтығын суреттейтін тұсын тауып оқиды
Әр топ басшысы шығып өз топтарының болжамдарын айтады?
<<Қос қарлығаш>> әуенімен
билейді
1-топ: Өлең шумағын жазады
2-топ: Венн даграммасы
3-топ: Кесте толтырады;
1/ Әңгіменің авторы туралы
толтырады
2/ Әңгіменің басты кейіпкерлерін
3/ Әңгіменің негізгі ойын
ашады
Топтағы әр оқушы өзін-өзі бағалайды, смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
-Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады
Бір-біріне рақмет айтып қол шапалақтайды
Оқиды, әңгімелейді,
әңгіме жазып келеді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz