Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жиынтық бағалау

Шығыс Қазақстан облысы
Күршім ауданы, Күршім ауылы
№3 Күршім гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дузбаева Нургуль Заркимбековна

Сабақтың тақырыбы:

М. Әуезов <<Көксерек>>

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды Мұхтар Әуезовтың <<Көксерек>> атты повестен үзіндісімен таныстыру. Үзіндінің өзекті түйінін ашуға жағдай жасау. Мәтіннің негізгі идеясын ашу.

Сілтеме:

4-сынып ана тілі оқулығы

Оқыту нәтижелері:

- Мәтіннің мазмұнын өздігінен меңгереді.
- Аңды сипаттап үйренеді
- Топта жұмыс жасайды

Сабақтың түрі:

аралас сабақ

Әдіс-тәсілдері:

Жеке, жұппен, топпен жұмыс, СТО.

Ресурстар:

А-4 парағы, маркер, оқулық, стикер, суреттер, слайд

Сабақ кезеңдері

Әдіс-тәсілдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Қызығушылықты ояту

Ой қозғау

-Балалар, М.Әуезов кім және ол туралы не білесіңдер?
-М.Әуезовтың өткен тарауда қандай әңгімесімен танысып едіңдер?

-Ұлы жазушы, қоғам қайраткері, ғалым

-<<Жолда>>, <<Жетім>>
әңгімелері

Мағынаны тану

Сергіту сәті:

Ой толғаныс:

Бағалау

Кері байланыс

Үй тапсырмасы

Жаңа сабақ
тақырыбын хабарлау

сұрақ-жауап

Топпен жұмыс

Талдау
<<Кубизм>>
әдісі

Топпен жұмыс

Ой болжау

Топпен жұмыс

Венн диаграммасы

Кесте толтыру

Топ басшысының бағалауы

Жиынтық бағалау

Өзін-өзі бағалау

Сұрақ-жауап

Әңгімелеу

М.Әуезовтың<<Көксерек>> мәтінімен жұмыс

-Құрмаштың әкесі нені әкелді?
-Оны кімге берді?
-Қандай ат қойды?
-Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?

Топқа бөледі
Суреттер таратады

1. Суретте:
2. Салыстыр:

3.Зертте: Әңгіме қалай аяқталады деп ойлайсың?

4.Қолдан: Көксерек туралы ауыл адамдары не дейді? Неге?

5.Дәлелде: <<Бөлтірікті қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды>>- дегенді қалай түсінесіңдер?

6. Талда.Көксеректің ашқарақтығын қай тұстарда байқадыңыз?

-Неге әңгіме қайғылы аяқталды деп ойлайсыңдар?

- Әр топқа тапсырма
беру;
1-топ: <<Қасқыр>> сөзіне бір шумақ өлең құра
2-топ:Көксеректің күшік кезі мен Көксеректің қасқыр болған кезі
3-топ: Кесте толтыру

Бағалау парағын смайликтер тарату.
Жиынтық бағалау жүргізу

-Сабақта не ұнады?
-Бір-біріңе қарқынды көмек бере алдыңдар ма?
-Бүгінгі сабақтың
құндылығы неде?

Мәтінді оқып,әңгімелеу
<<Аңшы>> тақырыбына шағын әңгіме жазу

1.Мәтінді түсініп оқиды
2.Бөлімдерге бөледі
3.Әр бөліктің мазмұнын айтады
-Қасқырдың күшігін

-Құрмашқа берді
-Көксерек

-Құрмаш пен Көксерек

1/ Топ атын қорғайды
2/ Адам, жануар ,табиғат.
Топтасу:
Адам-тірі ағза,сөйлейді, оқиды,еңбектенеді
Жануар-бостандықта, далада тіршілік етеді,қорегін өздері табады,
жыртқыш
Табиғат-қоршаған орта,ауа,
жер-ана

1.Көксеректі суреттейді
2.Ауыл иттері мен Көксеректі салыстырады

Балалардың жауабы

Көксерекке сипаттама береді

-Табиғат заңына қарсы шығу апатқа әкелетінін байқаймыз.

Көксеректің ашқарақтығын суреттейтін тұсын тауып оқиды

Әр топ басшысы шығып өз топтарының болжамдарын айтады?

<<Қос қарлығаш>> әуенімен
билейді

1-топ: Өлең шумағын жазады
2-топ: Венн даграммасы

3-топ: Кесте толтырады;
1/ Әңгіменің авторы туралы
толтырады
2/ Әңгіменің басты кейіпкерлерін
3/ Әңгіменің негізгі ойын
ашады

Топтағы әр оқушы өзін-өзі бағалайды, смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.

-Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады
Бір-біріне рақмет айтып қол шапалақтайды

Оқиды, әңгімелейді,
әңгіме жазып келеді

Ұқсас жұмыстар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Санның натурал сандар
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Әдеби тіл және мәтін
Халық ауыз әдебиеті туралы
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Алгоритм анықтамасын тұжырымдау
7.1.Процент
Пәндер