Жиынтық бағалау

Шығыс Қазақстан облысы
Күршім ауданы, Күршім ауылы
№3 Күршім гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Дузбаева Нургуль Заркимбековна
- Мәтіннің мазмұнын өздігінен меңгереді.
- Аңды сипаттап үйренеді
- Топта жұмыс жасайды
- Балалар, М. Әуезов кім және ол туралы не білесіңдер?
-М. Әуезовтың өткен тарауда қандай әңгімесімен танысып едіңдер?
-Ұлы жазушы, қоғам қайраткері, ғалым
-«Жолда», «Жетім»
әңгімелері
Мағынаны тану
Сергіту сәті:
Ой толғаныс:
Бағалау
Кері байланыс
Үй тапсырмасы
Жаңа сабақ
тақырыбын хабарлау
сұрақ-жауап
Топпен жұмыс
Талдау
«Кубизм»
әдісі
Топпен жұмыс
Ой болжау
Топпен жұмыс
Венн диаграммасы
Кесте толтыру
Топ басшысының бағалауы
Жиынтық бағалау
Өзін-өзі бағалау
Сұрақ-жауап
Әңгімелеу
М. Әуезовтың«Көксерек» мәтінімен жұмыс
-Құрмаштың әкесі нені әкелді?
-Оны кімге берді?
-Қандай ат қойды?
-Әңгіменің басты кейіпкері кім деп ойлайсыңдар?
Топқа бөледі
Суреттер таратады
1. Суретте:
2. Салыстыр:
3. Зертте: Әңгіме қалай аяқталады деп ойлайсың?
4. Қолдан: Көксерек туралы ауыл адамдары не дейді? Неге?
5. Дәлелде: «Бөлтірікті қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды»- дегенді қалай түсінесіңдер?
6. Талда. Көксеректің ашқарақтығын қай тұстарда байқадыңыз?
-Неге әңгіме қайғылы аяқталды деп ойлайсыңдар?
- Әр топқа тапсырма
беру;
1-топ: «Қасқыр» сөзіне бір шумақ өлең құра
2-топ:Көксеректің күшік кезі мен Көксеректің қасқыр болған кезі
3-топ: Кесте толтыру
Бағалау парағын смайликтер тарату.
Жиынтық бағалау жүргізу
-Сабақта не ұнады?
-Бір-біріңе қарқынды көмек бере алдыңдар ма?
-Бүгінгі сабақтың
құндылығы неде?
Мәтінді оқып, әңгімелеу
«Аңшы» тақырыбына шағын әңгіме жазу
1. Мәтінді түсініп оқиды
2. Бөлімдерге бөледі
3. Әр бөліктің мазмұнын айтады
-Қасқырдың күшігін
-Құрмашқа берді
-Көксерек
-Құрмаш пен Көксерек
1/ Топ атын қорғайды
2/ Адам, жануар, табиғат.
Топтасу:
Адам-тірі ағза, сөйлейді, оқиды, еңбектенеді
Жануар-бостандықта, далада тіршілік етеді, қорегін өздері табады,
жыртқыш
Табиғат-қоршаған орта, ауа,
жер-ана
1. Көксеректі суреттейді
2. Ауыл иттері мен Көксеректі салыстырады
Балалардың жауабы
Көксерекке сипаттама береді
-Табиғат заңына қарсы шығу апатқа әкелетінін байқаймыз.
Көксеректің ашқарақтығын суреттейтін тұсын тауып оқиды
Әр топ басшысы шығып өз топтарының болжамдарын айтады?
«Қос қарлығаш» әуенімен
билейді
1-топ: Өлең шумағын жазады
2-топ: Венн даграммасы
3-топ: Кесте толтырады;
1/ Әңгіменің авторы туралы
толтырады
2/ Әңгіменің басты кейіпкерлерін
3/ Әңгіменің негізгі ойын
ашады
Топтағы әр оқушы өзін-өзі бағалайды, смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
-Оқушылар өз ойларын стикерге жазып жапсырады
Бір-біріне рақмет айтып қол шапалақтайды
Оқиды, әңгімелейді,
әңгіме жазып келеді
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz