Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ пен қалмақ күйі
Сабақ тақырыбы: Диктант (8-сынып)
Сабақ мақсаты: Сөйлем, сөйлем түрлері бойынша диктант жүргізу. Материалды
қалай меңгергендігіне бақылау жасау.
Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.
Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуғ үйрету.
Күтілетін нәтиже:
1. Өтілген тақырып бойынша емле, пунктуация ережелерін біледі.
2. Сөйлем құрылысын айыра алады.
3. Сауатты жазуға ұмтылады.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.
1. Психологиялық дайындық
2. Қызығушылығын ояту
<<Домбыра - қазақтың қасиетті дүниесі.>>
Б.Момышұлы
Домбыраға тірек сөздер табады.
Құрманғазы күй, қобыз, домбыра күйлері
Дина
Жеке жұптаса топтаса
ІІ. Мағынаны тану.
Ескіден жаңаға көшу, меңгеру қадамдары.
Қазақ пен қалмақ күйі.
Қазақ пен қалмақ арасындағы жаугершілігі көп заманда екі елді егестірген мәселенің түйіні ұдайы найзаның ұшымен, қылыштың жүзімен ғана шешіліп отырмаған. Найзадан өтімді сөзге тоқтаған, қылыштан өткір уәжді тыңдаған кез де аз болмаса керек.
Бірде екі жақтың әскері сеңдей сіресіп, мұздай құрсанып келіп, үлкен бір қантөгіс шайқас басталғандай екен. Сонда елдің қамын ойлап, белі бүгілген бір қарт тұрып: << Уа, ағайын! Арадағы түйін - түйткілді қан төкпей шешейік!>>-деп сөз бастайды.
Сол кезде сіресіп келген екі ел әскерінің ішінде бірінен-бірі асқан дәулескер екі күйші бар екен. Сол екі күйшіні күй сайысына түсіріп қай жағы жеңсе сол жағының талабын орындауға уәде етіседі.
Сонда қамалдай қаумалаған қалың әскердің ортасына ақ киіз жайылып, үстіне қос күйші шығарылады. Алғашқы кезекті қазақ күйшісі алып тартқан екен. Екінші кезек қалмақ күйшісіне тиеді.
Күй біткенде екі жақтың түнеріп тұрған әскері соғыспақ ниеттерін ұмытып кетіп еді дейді.
Күй аңызы осылай айтылады да әрі қарай: << Қазақ пен қалмақтың күйі еді>>,-деп жұп күй тартылады.
(А.Сейдімбек)
ІІІ. Жазу кезеңі
1) Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлеріне бір мысалдан келтіру.
ІV. Бекіту.
Қайталап оқу, тексеру, тыныс белгілерін қою.
V. Тексеру, бағалау
VІ. Үйге тапсырма: Қайталау ережелері. Т.Ахтанов <<Күй аңызы>> әңгімесінен 4 сөйлем жазу.
Сабақ мақсаты: Сөйлем, сөйлем түрлері бойынша диктант жүргізу. Материалды
қалай меңгергендігіне бақылау жасау.
Өтілген тақырып бойынша сауаттылығын бағалау.
Алған білімдерін өз бетінше пайдалана алуғ үйрету.
Күтілетін нәтиже:
1. Өтілген тақырып бойынша емле, пунктуация ережелерін біледі.
2. Сөйлем құрылысын айыра алады.
3. Сауатты жазуға ұмтылады.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.
1. Психологиялық дайындық
2. Қызығушылығын ояту
<<Домбыра - қазақтың қасиетті дүниесі.>>
Б.Момышұлы
Домбыраға тірек сөздер табады.
Құрманғазы күй, қобыз, домбыра күйлері
Дина
Жеке жұптаса топтаса
ІІ. Мағынаны тану.
Ескіден жаңаға көшу, меңгеру қадамдары.
Қазақ пен қалмақ күйі.
Қазақ пен қалмақ арасындағы жаугершілігі көп заманда екі елді егестірген мәселенің түйіні ұдайы найзаның ұшымен, қылыштың жүзімен ғана шешіліп отырмаған. Найзадан өтімді сөзге тоқтаған, қылыштан өткір уәжді тыңдаған кез де аз болмаса керек.
Бірде екі жақтың әскері сеңдей сіресіп, мұздай құрсанып келіп, үлкен бір қантөгіс шайқас басталғандай екен. Сонда елдің қамын ойлап, белі бүгілген бір қарт тұрып: << Уа, ағайын! Арадағы түйін - түйткілді қан төкпей шешейік!>>-деп сөз бастайды.
Сол кезде сіресіп келген екі ел әскерінің ішінде бірінен-бірі асқан дәулескер екі күйші бар екен. Сол екі күйшіні күй сайысына түсіріп қай жағы жеңсе сол жағының талабын орындауға уәде етіседі.
Сонда қамалдай қаумалаған қалың әскердің ортасына ақ киіз жайылып, үстіне қос күйші шығарылады. Алғашқы кезекті қазақ күйшісі алып тартқан екен. Екінші кезек қалмақ күйшісіне тиеді.
Күй біткенде екі жақтың түнеріп тұрған әскері соғыспақ ниеттерін ұмытып кетіп еді дейді.
Күй аңызы осылай айтылады да әрі қарай: << Қазақ пен қалмақтың күйі еді>>,-деп жұп күй тартылады.
(А.Сейдімбек)
ІІІ. Жазу кезеңі
1) Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлеріне бір мысалдан келтіру.
ІV. Бекіту.
Қайталап оқу, тексеру, тыныс белгілерін қою.
V. Тексеру, бағалау
VІ. Үйге тапсырма: Қайталау ережелері. Т.Ахтанов <<Күй аңызы>> әңгімесінен 4 сөйлем жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz