Диалогтік оқыту мен коучинг: сабақтағы жаңа тәсілдер және сыни ойлауды дамыту

Қараша
5-күн (07. 11. 2014ж)
Сарғожаева Асылхан Алымқызы
Қараша: Сабақтың тақырыбы:
5-күн (07. 11. 2014ж): Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту калай оқу керектігін үйрену
Қараша: Жалпы мақсаты:
5-күн (07. 11. 2014ж): Сабақ үрдісіндегі диалогтық оқытудың маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау. Диалогтік оқыту түрлерін тиімді пайдалануға ықпал ету.
Қараша: Күтілетін нәтиже:
5-күн (07. 11. 2014ж):

1. Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

2. ЖАДА ұғымын сабақ үрдісінде қолдануды біледі;

3. Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады.

4. Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Қараша: Түйінді идеялар:
5-күн (07. 11. 2014ж):

Коучинг - бұл білім алуға және дамуға мүмкіндік беретін үдеріс, сол арқылы мұғалімдер өздерінің кәсіби қызметін жетілдіретін болады. Білімді бірлесіп алуда олар тең құқылы серіктестер болып табылады. Қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді. Тиімді сұрақ қою маңызды.

Диалогтік оқу әдісін қарастыра отырып, жеке тұлғаны сыни тұрғыдан ойлауға жетелеу

Қараша: Уақыты
5-күн (07. 11. 2014ж): Коуч әрекеті
Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Қатысушылар әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қараша:

10 00 -10 45

Ой шақыру

Мағынаны ашу

5-күн (07. 11. 2014ж): 3минут
Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Қатысушыларды қарсы алу
Қалаған орындарына отырады
Коуч сырттай бақылайды
Қараша: 5 минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

Сергіту сәті.

Жағымды орта қалыптастыру

Сарғожаева Асылхан Алымқызы: “Сағат бойынша достар”
Бірге қимылдау, сырттай бақылау
Бағыттау бетшелері
Қараша: 3минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

Топқа бөлу(Түрлі суреттер арқылы)

Топ ережесімен таныстыру.

Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Түрлі суреттердің атауындағы бас әріптер бойынша топқа бөлінеді
Коучингке қатысушыларға бағыт беріледі
Түрлі бейнелері бар суреттер топтамасы
Қараша: 5 минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

Презентация арқылы таныстырылым.

Слайдтар бойынша әңгімелесу әдісін зерттеген Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесудің үш түрі кестесіне мұғалімдердің назарын аудару.

Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Таныстырылымды көреді, әңгіме түрлерін анықтайды, деректерді талқылайды
Сырттай бақылау
Слайд
Қараша: 5 минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

1-тапсырма Пікірталас жүргізу

«Қазақстандағы мүгедек адамдардың жағдайы»

Сарғожаева Асылхан Алымқызы:

Әңгімелесу әдісінің үш түріне сәйкес:

1-топ әңгіме-дебат құрастырады

2-топ кумулятивтік әңгіме құрастырады

3-топ зерттеушілік әңгіме құрастырады

Мадақтау, смайликтер беру
Слайд, смайлик
Қараша: 7минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

2-тапсырма Бейнежазба көрсету

Көрсетілген бейнежазбаға сәйкес мұғалімдерге сұрақ қою арқылы тақырыпты ашу. Талқылау

Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Жұпта, топта талқылайды.
Сырттай бақылау, бағыт беру
Бейнежазба
Қараша: 14 минут
5-күн (07. 11. 2014ж):

3-тапсырма

Постер жасау, қорғау

“Мүгедектерге қамқорлық”

Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Өз тәжірибелеріне сүйеніп топтық жұмыс жүргізу
Сырттай бақылау, бағыт беру
Флипчарт, маркер, стикер, түрлі-түсті суреттер
Қараша: 3минут
5-күн (07. 11. 2014ж): Кері байланыс жүргізу
Сарғожаева Асылхан Алымқызы: Рефлексия жазады
Өтілген сабақты формативті бағалайды
Стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер: диалогтік оқытуға арналған коучинг
Диалогтік оқытудың сабақтағы тиімділігі: тілдік дағдылар мен сыни ойлауды дамыту тәжірибесі
Мұғалімдерге арналған диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту: мұғалімнің сабақтағы тәжірибесі мен әдістері
Жаңартылған білім мазмұнында диалогтік оқыту мен оқыту стратегиялары: өзін-өзі реттеу және сыни ойлауды дамыту
Химия және биология пәндерінде мұғалім кәсібилігі: заманауи оқыту тәсілдері, диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Бастауыш сыныпта сыни ойлауды дамыту: тиімді әдіс-тәсілдер мен стратегиялар
Мұғалімдерге арналған сыни тұрғыдан ойлауды дамыту коучинг жоспары
Бастауыш мектепте сыни тұрғыдан ойлауды дамыту: әдіс-тәсілдер мен сабақ тәжірибесі
Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамытуға арналған коучинг-сессияның рефлексивтік есебі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz