Мәтіннің ұзақтығы

Өзінің оқыту және оқу тәжірбиесіне Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау.
Ж. Аймауытов
Торғай.
Ж. Аймауытов өмірі мен шығармашылығын түсіндіру арқылы, оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту, мәдени сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
Бағалау парағы бойынша бағаланады.
Соңында жиынтық баға қойылады.
«Бесбармақ» әдісі арқылы бағалады
Топпен, жұппен жұмыс жасады.
Сұраққа жауап берді.
Постер құрады, қорғады құрады.
Жаңа сөздерді қолдандады.
3 сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы,
«Атамұра»
баспасы 2014 ж
Әдістемелік журнал. Ақпарат көздері
М. Сүндетов
Қайырымдылық
Мақсаты: Мәтіннің идеялық мазмұнын түсіну. Оқушылардың «қайырымдылық» туралы түсініктерін қалыптастыру.
Жаңа сөздер түсіну.
Мәтіннің ұзақтығы.
Постер арқылы өз ойын еркін жеткізедді.
Эссе жазу (еркін хат әдісі бойынша) арқылы оқушылардың тіл байлығы,
жазу шеберлігі шыңдалады
Өз-өзін бағалау, өзара бағалау
Соңында жиынтық баға қойылады
Сұраққа жауап береді.
Слайд арқылы
Айқын тұжырымдайды.
Жұппен, топпен жұмыс жасайды. Тұжырымдайы, шешім шығарады. Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.
3 сынып «Әдебиеттік оқу»оқулығы.
Әдістемелік журналы.
Ә. Қоңыратбаев.
Киіктің айласы .
Мақсаты: Ә. Қоңыратбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, әртүрлі әдіс -тәсілді қолданып, талдай білуге үйрету.
Сөз қорларының аздығы, шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту.
Киікті білмеулері.
Үш шапалақ.
Смаиликтер арқылы формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау, топты бағалау.
Жиынтық бағалау.
Топқа бөлініп, талдау жасайды.
ЖИГСО-1 әдісімен танысады.
Бердібек Соқпақбаев. Қамқорлық.
Мақсаты:
Б. Соқпақбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, негізгі идеясын ашу.
Шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту
Мәтінмен жұмыс жасап, талдау
жұмыстарын орындайды.
Тақырып жайлы ұғым, білімдерін толықтырады. Білгендерін өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтарын артады. Қайырымдылық жасауға бейімделеді.
Әр тапсырманы формативті бағалау.
«Бесбармақ» әдісімен бағалайды.
Смайлик арқылы жиынтық бағалау.
Кластер құрайды.
Топтық, жұптық жұмыс жасайды.
Тұжырымдайды, бағалайды.
Жазба
Мектептегі тәжірибе кезінде 4 тізбектелген сабағымды өзімнің 3 сыныбымда өткізуді жоспарладым. Сыныптың жалпы білім деңгейі-67%. Психологтың зерттеу бойынша оқушылардың оқуға деген мотивациясы жақсы. Сыныбымдағы балалар бір-біріне көмектесуге аса дайын емес, 6 бала үйдің кенжесі, ерке. Өзара дос болғанымен, әрқайсысы өзін ғана ойлайтын балалар.
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жасаған кездегі мақсатым: ең бастысы бір-біріне деген жақсы достық қарым-қатынас орнату, оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз ойларын дәлелдеп, талқылай білуге, тақырыпты өз беттерінше меңгеруге үйрету. Жоспарды жас ерекшеліктерін ескере, қабылдауларын ескере отырып жасаймын. Жоспарға сай оқушыларда мәтінмен жұмыс жасауға қызығушылықтарын арттырғым келді. Топта, жұптық әңгімеде өз ойларын еркін, қысылмай, әрқайсысының пікірі құнды екенін сезіндіріп, еркін сөйлеуге үйретуді мақсат еттім. Жеті модульді осы жоспарда ұштастырамын деп ойлаймын.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz