Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтіннің ұзақтығы
Өзінің оқыту және оқу тәжірбиесіне Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау.
№
Тақырыбы
Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу
Оқып- үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздері
1
Ж.Аймауытов
Торғай.
Ж.Аймауытов өмірі мен шығармашылығын түсіндіру арқылы,оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту,мәдени сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
<<Шаттық шеңбері>>, <<Мозаика>> топқа бөлу, бағалау парағы, <<Серпілген сауал>>, <<Миға шабуыл>>, <<Инсерт>> кестесі, топтық жұмыс, ЖИГСО, сөздік әдіс, АКТ, постер құру, <<Бесбармақ>> әдісі, жиынтық бағалау, <<Блоб>> ағашы, кері байланыс.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту,танымдық белсенділіктерін арттыру жұмыстары.
Оқушылар құстар туралы толық мағлұмат ала отырып, олардың адам өміріндегі маңызды рөл атқаратындығын ұғынады. Оқушының оқу дағдысы қалыптасады. Постер құрып үйренеді, ол арқылы өз ойын еркін, шынайы жеткізе біледі.
Бағалау парағы бойынша бағаланады.
Соңында жиынтық баға қойылады.
<<Бесбармақ>> әдісі арқылы бағалады
Топпен,жұппен жұмыс жасады.
Сұраққа жауап берді.
Постер құрады, қорғады құрады.
Жаңа сөздерді қолдандады.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы,
<<Атамұра>>
баспасы 2014 ж
Әдістемелік журнал. Ақпарат көздері
2
М.Сүндетов
Қайырымдылық
Мақсаты: Мәтіннің идеялық мазмұнын түсіну.Оқушылардың <<қайырымдылық>> туралы түсініктерін қалыптастыру.
<<Тілектер сандығы>>, <<Сақина салу>> топқа бөлу, бағалау парағы, өзін-өзі бағалау, топта бағалау, <<Ыстық орындық>>, АКТ, Жигсо, топтық жұмыс, постер құру, <<Ой қозғау>>, <<Салыстыру кестесі>>, <<Өрмекшінің торы>>, кері байланыс.<<Еркін хат>>.
Жаңа сөздер түсіну.
Мәтіннің ұзақтығы.
Постер арқылы өз ойын еркін жеткізедді.
Эссе жазу (еркін хат әдісі бойынша) арқылы оқушылардың тіл байлығы,
жазу шеберлігі шыңдалады
Өз-өзін бағалау,өзара бағалау
Соңында жиынтық баға қойылады
Сұраққа жауап береді.
Слайд арқылы
Айқын тұжырымдайды.
Жұппен, топпен жұмыс жасайды. Тұжырымдайы,шешім шығарады. Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>>оқулығы.
Әдістемелік журналы.
3
Ә.Қоңыратбаев.
Киіктің айласы.
Мақсаты: Ә.Қоңыратбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, әртүрлі әдіс - - тәсілді қолданып, талдай білуге үйрету.
<<Көршіңмен амандас>> ,пазлмен топқа бөлу, бағалау парағы, <<Сұрақты қағып ал>> әдісі, АКТ, <<Ұмытшақ жұлдызқұрт>>, <<Дөңгелек үстел>> әдісі, <<Венн диаграммасы>>, жұптық, топтық жұмыс,ЖИГСО-1, сергіту сәті, кластер құру, айтыс, <<тізбектелген сөздер>> ойыны, кері байланыс, жиынтық бағалау.
Сөз қорларының аздығы, шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту.
Киікті білмеулері.
Бір-бірімен санасады, шешім қабылдайды. Мәтінмен жұмыс жасап, талдау, түсіндіру жасайды. Киік жайлы білімдерінің негізін қалайды.Жаңа білімді өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтары артады.
Үш шапалақ.
Смаиликтер арқылы формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау, топты бағалау.
Жиынтық бағалау.
Топқа бөлініп, талдау жасайды.
ЖИГСО-1 әдісімен танысады.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы, 2014 жыл <<Атамұра>> баспасы. Ақпарат көздері.
4
Бердібек Соқпақбаев. Қамқорлық.
Мақсаты:
Б.Соқпақбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, негізгі идеясын ашу.
Мені таңда>> топқа бөлу, бағалау парағы, <<Автор орындығы <<Миға шабуыл>>, АКТ-фильмнен үзінді көру, түрткі болу сұрақтары, жұптық жұмыс, кері байланыс, <<Блоб>> ағашы, жиынтық бағалау
Шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту
Мәтінмен жұмыс жасап,талдау
жұмыстарын орындайды.
Тақырып жайлы ұғым, білімдерін толықтырады.Білгендерін өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтарын артады.Қайырымдылық жасауға бейімделеді.
Әр тапсырманы формативті бағалау.
<<Бесбармақ>> әдісімен бағалайды.
Смайлик арқылы жиынтық бағалау.
Кластер құрайды.
Топтық,жұптық жұмыс жасайды.
Тұжырымдайды,бағалайды.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы, 2014 жыл <<Атамұра>> баспасы. Ақпарат көздері.
Жазба
Мектептегі тәжірибе кезінде 4 тізбектелген сабағымды өзімнің 3 сыныбымда өткізуді жоспарладым. Сыныптың жалпы білім деңгейі-67%. Психологтың зерттеу бойынша оқушылардың оқуға деген мотивациясы жақсы. Сыныбымдағы балалар бір-біріне көмектесуге аса дайын емес, 6 бала үйдің кенжесі, ерке. Өзара дос болғанымен, әрқайсысы өзін ғана ойлайтын балалар.
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жасаған кездегі мақсатым: ең бастысы бір-біріне деген жақсы достық қарым-қатынас орнату,оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз ойларын дәлелдеп, талқылай білуге, тақырыпты өз беттерінше меңгеруге үйрету.Жоспарды жас ерекшеліктерін ескере, қабылдауларын ескере отырып жасаймын. Жоспарға сай оқушыларда мәтінмен жұмыс жасауға қызығушылықтарын арттырғым келді.Топта, жұптық әңгімеде өз ойларын еркін, қысылмай, әрқайсысының пікірі құнды екенін сезіндіріп, еркін сөйлеуге үйретуді мақсат еттім. Жеті модульді осы жоспарда ұштастырамын деп ойлаймын.
Орта мерзімді жоспарымда өзімнің <<Бетпе-бет>> кезеңінде үйренген әдіс тәсілімді пайдалана отырып жасадым. <<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>> модулі бойынша: барлық сабақтарда түрлі тәсілдер арқылы топқа бөлу, психологиялық ахуал тудыру, өзін - өзі реттеуді, диалогтік оқуды, бағалаудың түрлерін енгізіп отырмын. <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>> модулі диалогтік оқытуға мән бере отырып, ассоциация жасатып, постер қорғатып үйрету арқылы, оқушының сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін жақсартып қана қоймай, топпен жұмыс жасатып өзара жақсы қарым-қатынас орнатамын деп жоспарлап отырмын. Мәтінді оқып ЖИГСО, ЖИГСО-1, <<Миға шабуыл>>, <<Ой қозғау>>, <<Салыстыру кестесі>>, <<Инсерт>>кестесі, <<Сұрақты қағып ал>>, <<Венн>> диаграммасы сияқты әдіс-тәсілдері қолданып оқушылардың қызығушылықтарын оятамын деп ойлаймын. Үй тапсырмасын тексергенде <<Автор орындығы>>, <<Ыстық орындық>> стратегиясы арқылы оқушылар бір - біріне нақты сұрақ қойып, нақты жауап бере алуға жетелеймін. <<Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқытуда>> менің барлық сабақтарым, тапсырмаларым оқушының жас ерекшелігіне сай алынды.Топпен, жұппен берілген тапсырмалар, шығарма жазу, бес жолды өлең құрау, мәтін талдауда да жастарын ескере тапсырмаларды дайындаймын. Мұндағы мақсатым: пәнге деген оқушы қызығушылығын арттыру. <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды>> оқушыларымның қызығушылығын арттыру мақсатында көбірек алуға тырыстым. Өйткені олар ауызша мадақталса да, смайликтер, әдемі тастар арқылы олар осыған дейін бағаланбаған. Оларды ынталандыру барысында ұтымды жауаптарды қошеметтеу, мадақтау, <<үш шапалақ>>, <<бесбармақ>> әдістерін де барлық тапсырмалардан кейін формативті бағалаймын деп жоспарлап отырмын. Барлық сабақта АКТ-ны пайдалануды жоспарлап отырмын. <<Талантты және дарынды балаларды оқытуда>> оларға тапсырманы презентация жасап, қорғауға берейін деп жоспарладым. Слайдттар мен презентацияларды тақырыпты ашуға, мақсат құруға пайдаланамын. Қосымша ақпаратты да АКТ арқылы беремін деп жоспарладым. Оқушылардың өзіндік ізденісі мен танымдық белсенділігі жақсы.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1.Мектепте орындауға арналған тапсырмалар.Үшінші(негізгі) деңгей. <<Назарбаев Зияткерлік мектебі>>ДББҰ,2012
№
Тақырыбы
Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу
Оқып- үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздері
1
Ж.Аймауытов
Торғай.
Ж.Аймауытов өмірі мен шығармашылығын түсіндіру арқылы,оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту,мәдени сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
<<Шаттық шеңбері>>, <<Мозаика>> топқа бөлу, бағалау парағы, <<Серпілген сауал>>, <<Миға шабуыл>>, <<Инсерт>> кестесі, топтық жұмыс, ЖИГСО, сөздік әдіс, АКТ, постер құру, <<Бесбармақ>> әдісі, жиынтық бағалау, <<Блоб>> ағашы, кері байланыс.
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту,танымдық белсенділіктерін арттыру жұмыстары.
Оқушылар құстар туралы толық мағлұмат ала отырып, олардың адам өміріндегі маңызды рөл атқаратындығын ұғынады. Оқушының оқу дағдысы қалыптасады. Постер құрып үйренеді, ол арқылы өз ойын еркін, шынайы жеткізе біледі.
Бағалау парағы бойынша бағаланады.
Соңында жиынтық баға қойылады.
<<Бесбармақ>> әдісі арқылы бағалады
Топпен,жұппен жұмыс жасады.
Сұраққа жауап берді.
Постер құрады, қорғады құрады.
Жаңа сөздерді қолдандады.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы,
<<Атамұра>>
баспасы 2014 ж
Әдістемелік журнал. Ақпарат көздері
2
М.Сүндетов
Қайырымдылық
Мақсаты: Мәтіннің идеялық мазмұнын түсіну.Оқушылардың <<қайырымдылық>> туралы түсініктерін қалыптастыру.
<<Тілектер сандығы>>, <<Сақина салу>> топқа бөлу, бағалау парағы, өзін-өзі бағалау, топта бағалау, <<Ыстық орындық>>, АКТ, Жигсо, топтық жұмыс, постер құру, <<Ой қозғау>>, <<Салыстыру кестесі>>, <<Өрмекшінің торы>>, кері байланыс.<<Еркін хат>>.
Жаңа сөздер түсіну.
Мәтіннің ұзақтығы.
Постер арқылы өз ойын еркін жеткізедді.
Эссе жазу (еркін хат әдісі бойынша) арқылы оқушылардың тіл байлығы,
жазу шеберлігі шыңдалады
Өз-өзін бағалау,өзара бағалау
Соңында жиынтық баға қойылады
Сұраққа жауап береді.
Слайд арқылы
Айқын тұжырымдайды.
Жұппен, топпен жұмыс жасайды. Тұжырымдайы,шешім шығарады. Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>>оқулығы.
Әдістемелік журналы.
3
Ә.Қоңыратбаев.
Киіктің айласы.
Мақсаты: Ә.Қоңыратбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, әртүрлі әдіс - - тәсілді қолданып, талдай білуге үйрету.
<<Көршіңмен амандас>> ,пазлмен топқа бөлу, бағалау парағы, <<Сұрақты қағып ал>> әдісі, АКТ, <<Ұмытшақ жұлдызқұрт>>, <<Дөңгелек үстел>> әдісі, <<Венн диаграммасы>>, жұптық, топтық жұмыс,ЖИГСО-1, сергіту сәті, кластер құру, айтыс, <<тізбектелген сөздер>> ойыны, кері байланыс, жиынтық бағалау.
Сөз қорларының аздығы, шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту.
Киікті білмеулері.
Бір-бірімен санасады, шешім қабылдайды. Мәтінмен жұмыс жасап, талдау, түсіндіру жасайды. Киік жайлы білімдерінің негізін қалайды.Жаңа білімді өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтары артады.
Үш шапалақ.
Смаиликтер арқылы формативті бағалау.
Өзін-өзі бағалау, топты бағалау.
Жиынтық бағалау.
Топқа бөлініп, талдау жасайды.
ЖИГСО-1 әдісімен танысады.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы, 2014 жыл <<Атамұра>> баспасы. Ақпарат көздері.
4
Бердібек Соқпақбаев. Қамқорлық.
Мақсаты:
Б.Соқпақбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, негізгі идеясын ашу.
Мені таңда>> топқа бөлу, бағалау парағы, <<Автор орындығы <<Миға шабуыл>>, АКТ-фильмнен үзінді көру, түрткі болу сұрақтары, жұптық жұмыс, кері байланыс, <<Блоб>> ағашы, жиынтық бағалау
Шешендік қабілеттері.
Ой жүйелілігі.
Құнды пікір айту
Мәтінмен жұмыс жасап,талдау
жұмыстарын орындайды.
Тақырып жайлы ұғым, білімдерін толықтырады.Білгендерін өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтарын артады.Қайырымдылық жасауға бейімделеді.
Әр тапсырманы формативті бағалау.
<<Бесбармақ>> әдісімен бағалайды.
Смайлик арқылы жиынтық бағалау.
Кластер құрайды.
Топтық,жұптық жұмыс жасайды.
Тұжырымдайды,бағалайды.
3 сынып <<Әдебиеттік оқу>> оқулығы, 2014 жыл <<Атамұра>> баспасы. Ақпарат көздері.
Жазба
Мектептегі тәжірибе кезінде 4 тізбектелген сабағымды өзімнің 3 сыныбымда өткізуді жоспарладым. Сыныптың жалпы білім деңгейі-67%. Психологтың зерттеу бойынша оқушылардың оқуға деген мотивациясы жақсы. Сыныбымдағы балалар бір-біріне көмектесуге аса дайын емес, 6 бала үйдің кенжесі, ерке. Өзара дос болғанымен, әрқайсысы өзін ғана ойлайтын балалар.
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жасаған кездегі мақсатым: ең бастысы бір-біріне деген жақсы достық қарым-қатынас орнату,оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз ойларын дәлелдеп, талқылай білуге, тақырыпты өз беттерінше меңгеруге үйрету.Жоспарды жас ерекшеліктерін ескере, қабылдауларын ескере отырып жасаймын. Жоспарға сай оқушыларда мәтінмен жұмыс жасауға қызығушылықтарын арттырғым келді.Топта, жұптық әңгімеде өз ойларын еркін, қысылмай, әрқайсысының пікірі құнды екенін сезіндіріп, еркін сөйлеуге үйретуді мақсат еттім. Жеті модульді осы жоспарда ұштастырамын деп ойлаймын.
Орта мерзімді жоспарымда өзімнің <<Бетпе-бет>> кезеңінде үйренген әдіс тәсілімді пайдалана отырып жасадым. <<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>> модулі бойынша: барлық сабақтарда түрлі тәсілдер арқылы топқа бөлу, психологиялық ахуал тудыру, өзін - өзі реттеуді, диалогтік оқуды, бағалаудың түрлерін енгізіп отырмын. <<Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>> модулі диалогтік оқытуға мән бере отырып, ассоциация жасатып, постер қорғатып үйрету арқылы, оқушының сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін жақсартып қана қоймай, топпен жұмыс жасатып өзара жақсы қарым-қатынас орнатамын деп жоспарлап отырмын. Мәтінді оқып ЖИГСО, ЖИГСО-1, <<Миға шабуыл>>, <<Ой қозғау>>, <<Салыстыру кестесі>>, <<Инсерт>>кестесі, <<Сұрақты қағып ал>>, <<Венн>> диаграммасы сияқты әдіс-тәсілдері қолданып оқушылардың қызығушылықтарын оятамын деп ойлаймын. Үй тапсырмасын тексергенде <<Автор орындығы>>, <<Ыстық орындық>> стратегиясы арқылы оқушылар бір - біріне нақты сұрақ қойып, нақты жауап бере алуға жетелеймін. <<Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқытуда>> менің барлық сабақтарым, тапсырмаларым оқушының жас ерекшелігіне сай алынды.Топпен, жұппен берілген тапсырмалар, шығарма жазу, бес жолды өлең құрау, мәтін талдауда да жастарын ескере тапсырмаларды дайындаймын. Мұндағы мақсатым: пәнге деген оқушы қызығушылығын арттыру. <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауды>> оқушыларымның қызығушылығын арттыру мақсатында көбірек алуға тырыстым. Өйткені олар ауызша мадақталса да, смайликтер, әдемі тастар арқылы олар осыған дейін бағаланбаған. Оларды ынталандыру барысында ұтымды жауаптарды қошеметтеу, мадақтау, <<үш шапалақ>>, <<бесбармақ>> әдістерін де барлық тапсырмалардан кейін формативті бағалаймын деп жоспарлап отырмын. Барлық сабақта АКТ-ны пайдалануды жоспарлап отырмын. <<Талантты және дарынды балаларды оқытуда>> оларға тапсырманы презентация жасап, қорғауға берейін деп жоспарладым. Слайдттар мен презентацияларды тақырыпты ашуға, мақсат құруға пайдаланамын. Қосымша ақпаратты да АКТ арқылы беремін деп жоспарладым. Оқушылардың өзіндік ізденісі мен танымдық белсенділігі жақсы.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1.Мектепте орындауға арналған тапсырмалар.Үшінші(негізгі) деңгей. <<Назарбаев Зияткерлік мектебі>>ДББҰ,2012
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz