Мәтіннің ұзақтығы

Өзінің оқыту және оқу тәжірбиесіне Бағдарламаның жеті модулі қалай ықпалдастырылғаны көрсетілген тізбектелген сабақтар топтамасын орташа мерзімді жоспарлау.

Тақырыбы
Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу
Оқып- үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дерек көздері
№: 1
Тақырыбы:

Ж. Аймауытов

Торғай.

Ж. Аймауытов өмірі мен шығармашылығын түсіндіру арқылы, оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту, мәдени сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Шаттық шеңбері», «Мозаика» топқа бөлу, бағалау парағы, «Серпілген сауал», «Миға шабуыл», «Инсерт» кестесі, топтық жұмыс, ЖИГСО, сөздік әдіс, АКТ, постер құру, «Бесбармақ» әдісі, жиынтық бағалау, «Блоб» ағашы, кері байланыс.
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу: Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту, танымдық белсенділіктерін арттыру жұмыстары.
Оқып- үйренудің нәтижесі: Оқушылар құстар туралы толық мағлұмат ала отырып, олардың адам өміріндегі маңызды рөл атқаратындығын ұғынады. Оқушының оқу дағдысы қалыптасады. Постер құрып үйренеді, ол арқылы өз ойын еркін, шынайы жеткізе біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Бағалау парағы бойынша бағаланады.

Соңында жиынтық баға қойылады.

«Бесбармақ» әдісі арқылы бағалады

Барлығын қосқанда:

Топпен, жұппен жұмыс жасады.

Сұраққа жауап берді.

Постер құрады, қорғады құрады.

Жаңа сөздерді қолдандады.

Негізгі дерек көздері:

3 сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы,

«Атамұра»

баспасы 2014 ж

Әдістемелік журнал. Ақпарат көздері

№: 2
Тақырыбы:

М. Сүндетов

Қайырымдылық

Мақсаты: Мәтіннің идеялық мазмұнын түсіну. Оқушылардың «қайырымдылық» туралы түсініктерін қалыптастыру.

Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Тілектер сандығы», «Сақина салу» топқа бөлу, бағалау парағы, өзін-өзі бағалау, топта бағалау, «Ыстық орындық», АКТ, Жигсо, топтық жұмыс, постер құру, «Ой қозғау», «Салыстыру кестесі», «Өрмекшінің торы», кері байланыс. «Еркін хат».
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу:

Жаңа сөздер түсіну.

Мәтіннің ұзақтығы.

Оқып- үйренудің нәтижесі:

Постер арқылы өз ойын еркін жеткізедді.

Эссе жазу (еркін хат әдісі бойынша) арқылы оқушылардың тіл байлығы,

жазу шеберлігі шыңдалады

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Өз-өзін бағалау, өзара бағалау

Соңында жиынтық баға қойылады

Барлығын қосқанда:

Сұраққа жауап береді.

Слайд арқылы

Айқын тұжырымдайды.

Жұппен, топпен жұмыс жасайды. Тұжырымдайы, шешім шығарады. Өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.

Негізгі дерек көздері:

3 сынып «Әдебиеттік оқу»оқулығы.

Әдістемелік журналы.

№: 3
Тақырыбы:

Ә. Қоңыратбаев.

Киіктің айласы .

Мақсаты: Ә. Қоңыратбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, әртүрлі әдіс ­-тәсілді қолданып, талдай білуге үйрету.

Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер: «Көршіңмен амандас», пазлмен топқа бөлу, бағалау парағы, «Сұрақты қағып ал» әдісі, АКТ, «Ұмытшақ жұлдызқұрт», «Дөңгелек үстел» әдісі, «Венн диаграммасы», жұптық, топтық жұмыс, ЖИГСО-1, сергіту сәті, кластер құру, айтыс, «тізбектелген сөздер» ойыны, кері байланыс, жиынтық бағалау.
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу:

Сөз қорларының аздығы, шешендік қабілеттері.

Ой жүйелілігі.

Құнды пікір айту.

Киікті білмеулері.

Оқып- үйренудің нәтижесі: Бір-бірімен санасады, шешім қабылдайды. Мәтінмен жұмыс жасап, талдау, түсіндіру жасайды. Киік жайлы білімдерінің негізін қалайды. Жаңа білімді өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтары артады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Үш шапалақ.

Смаиликтер арқылы формативті бағалау.

Өзін-өзі бағалау, топты бағалау.

Жиынтық бағалау.

Барлығын қосқанда:

Топқа бөлініп, талдау жасайды.

ЖИГСО-1 әдісімен танысады.

Негізгі дерек көздері: 3 сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы, 2014 жыл «Атамұра» баспасы. Ақпарат көздері.
№: 4
Тақырыбы:

Бердібек Соқпақбаев. Қамқорлық.

Мақсаты:

Б. Соқпақбаев өмірі мен шығармашылық қызметі туралы мәлімет беру. Мәтін мазмұнын түсініп оқып, негізгі идеясын ашу.

Оқытуда қолданылатын әдіс- тәсілдер: Мені таңда» топқа бөлу, бағалау парағы, «Автор орындығы «Миға шабуыл», АКТ-фильмнен үзінді көру, түрткі болу сұрақтары, жұптық жұмыс, кері байланыс, «Блоб» ағашы, жиынтық бағалау
Пәндік оқытудағы қиындықтарды жеңу:

Шешендік қабілеттері.

Ой жүйелілігі.

Құнды пікір айту

Оқып- үйренудің нәтижесі:

Мәтінмен жұмыс жасап, талдау

жұмыстарын орындайды.

Тақырып жайлы ұғым, білімдерін толықтырады. Білгендерін өмірде байланыстыра пайдаланудың мүмкіндіктерін біледі және пәнге деген қызығушылықтарын артады. Қайырымдылық жасауға бейімделеді.

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау:

Әр тапсырманы формативті бағалау.

«Бесбармақ» әдісімен бағалайды.

Смайлик арқылы жиынтық бағалау.

Барлығын қосқанда:

Кластер құрайды.

Топтық, жұптық жұмыс жасайды.

Тұжырымдайды, бағалайды.

Негізгі дерек көздері: 3 сынып «Әдебиеттік оқу» оқулығы, 2014 жыл «Атамұра» баспасы. Ақпарат көздері.

Жазба

Мектептегі тәжірибе кезінде 4 тізбектелген сабағымды өзімнің 3 сыныбымда өткізуді жоспарладым. Сыныптың жалпы білім деңгейі-67%. Психологтың зерттеу бойынша оқушылардың оқуға деген мотивациясы жақсы. Сыныбымдағы балалар бір-біріне көмектесуге аса дайын емес, 6 бала үйдің кенжесі, ерке. Өзара дос болғанымен, әрқайсысы өзін ғана ойлайтын балалар.

Орта мерзімді сабақтар топтамасын жасаған кездегі мақсатым: ең бастысы бір-біріне деген жақсы достық қарым-қатынас орнату, оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауына, тәуелсіз ойлауына, өз ойларын дәлелдеп, талқылай білуге, тақырыпты өз беттерінше меңгеруге үйрету. Жоспарды жас ерекшеліктерін ескере, қабылдауларын ескере отырып жасаймын. Жоспарға сай оқушыларда мәтінмен жұмыс жасауға қызығушылықтарын арттырғым келді. Топта, жұптық әңгімеде өз ойларын еркін, қысылмай, әрқайсысының пікірі құнды екенін сезіндіріп, еркін сөйлеуге үйретуді мақсат еттім. Жеті модульді осы жоспарда ұштастырамын деп ойлаймын.


Ұқсас жұмыстар
Мәтіннің мазмұнын мәтінді жоспар бойынша жүйелі
Құстың балапаны
WORDPAD қолданбасының арналуы
Қазақ тілінен емтихан билеттері (6 - сынып)
Электрондық үкімет порталында тіркелу
Бақытты отбасы эмблемасы
Қолдың Аяққа тиюін ескерту
Тамырдың соғуын есептеуге үйрену
Күн жүйесі планеталары қозғалысының заңдары
Ағзаның ішкі ортасы.Қанның құрамы. Плазма және формалы элементтер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz