Кейіпкерлер стратегиясы

Сыныбы: 7-«А»

Өтілетін күні: 07. 02. 2014ж.

Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

Сабақтың мақсаты: Білімділік мақсаты: Шығарманың мазмұнын меңгереді, жоспар құрады, тақырыбын ұғынады, кейіпкерлер бейнесін ашады, өз пікірін қорғайды, салт-дәстүрдің мәнін түсінеді, пікір алысады, талдайды, кейіпкерлер бейнесін жинақтайды, қорытынды жасайды;

Дамытушылық мақсаты: Мәтінмен жұмыс жүргізу арқылы мысалдар келтіріп, қосымша мәліметтер іздестіреді, танымдық қабілеттерін дамытады, ойлану нәтижесінде өз ойын тиянақтайды, оны дәлелді түрде жеткізеді, басқалардың пікірін сыйлап, онымен санасады, бірнеше ойды салыстырады, қарама-қарсы қояды;

Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, халықтық салт-дәстүрді білуге баулу;

Сабақтың түрі: Практикалық оқуға негізделген ізденіс.

Типі: іскерлік пен біліктілік дағдыларын қалыптастыру.

Көрнекілігі: слайд.

Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі, этнография.

Құрал-жабдықтар: парақшалар, интербелсенді тақта.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен сәлемдесіп, сабақ әзірлігін бақылау.
  2. Сабақтың мақсатын айту. Сабақтың ерекшелігі стратегиялық бағытта жүргізіледі.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: мазмұнын айту, сұрақ-жауап ұйымдастыру, бірін-бірі толықтыру.

  1. «Еркін жауап» стратегиясы.

Берілетін сұрақтар:

- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?

- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?

- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?

- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?

- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?

ІІІ. Үй тапсырмасын бекіту:

  1. «Түсіну» стратегиясы

Сабағымызды жазушы өмірімен байланыстырамыз. Ол үшін интербелсенді тақтадағы мына хронологиялық кестені толтырамыз.

Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте

Мерзімі
Болған оқиғалар
Мерзімі: 1902 жыл
Болған оқиғалар: Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданында дүниеге келді
Мерзімі: 1923-1926 жыл
Болған оқиғалар: Орынбор қаласындағы жұмысшы факультетіне оқуға түсті
Мерзімі: 1926-1927 жыл
Болған оқиғалар: Омбыдағы ауылшаруашылық институтында білім алады
Мерзімі: 1958 жыл
Болған оқиғалар: КСРО Жоғарғы Кеңесінің депутаты болады
Мерзімі: 1974 жыл
Болған оқиғалар: Социалистік Еңбек Ері құрметті атағын алады

2. Жазушы өмірінен, елеулі оқиғалары мен кезеңдерінен мәлімет алдық, ендеше жазушы Ғабит Мүсіреповтың шығармашылығына кезек берейік.

Шығармалары
Поэма
Қара сөз
Роман
Әңгіме
Өлең
Проза
Пьеса
Повесть
Аударма
Баллада
Шығармалары: «Ананың анасы»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Қазақ солдаты»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Боранды түнде»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Аманкелді»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ақлима»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Өлімді жеңген ана»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Қыз Жібек»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ашынған ана»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Оянған өлке»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Кездеспей кеткен бір бейне»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Жапон балладасы»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ақан сері-Ақтоқты»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ұлпан»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:

ІҮ. Ал, балалар, біз үй тапсырмасын бекітіп, бүгінгі сабағымызға арқау болған Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесін сатылай кешенді талдау жасайық.

Ендігі кезекті 3. «Танып білу стратегиясына» берейік. Мақсаты: Шығарма мазмұнын қандай деңгейді меңгергендерін пысықтау үшін шығармадан үзінділер келтіру, оқушыларға «Кімнің сөзі? Қай кезде айтылды?» деген сұрақтар беру. («Семантикалық карта»)

4. «Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау) .

Сатылай кешенді талдау:

1. Шығарманың авторы: Ғабит Мүсірепов

2. Тақырыбы: Екі жастың сүйіспеншілігі. Қыз алып қашу дәстүрі.

3. Идеясы: Адам бақыты жаны қалаған адаммен өмір сүру

4. Жанрлық түрі: Әңгіме

Компазициялық құрылым:

  1. Оқиғаның басталуы: Ашуға мінген Қайсар;
  2. Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс) : Қыз алып қашуға аттану;
  3. Оқиғаның шиеленісуі: баланың адасуы. Бейтаныс үй;
  4. Оқиғаның шарықтау шегі: Кәменді балаға ілестіру;
  5. Оқиғаның шешімі (аяқталуы) : Бала мен Кәменнің үйге келу

5. «Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жазады.

1. Баланы сүндетке отырғызу;

2. Балаға сүндет ат беру;

3. Қыз айттыру;

4. Қалың мал беру;

5. Қыз алып қашу;

6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;

7. Бата беру;

8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;

9. Аңшылық;

6. «Пәнаралық байланыс» стратегиясы. Келесі тапсырма қазақ тіліне қатысты болмақ. Дисфемизм деген не? Атын тікелей айтуға тыйым салынған сөздерді « дисфемизмдер » деп атаймыз. Мәтіннен осы сөздерді табайық:

1. Боқмұрын

2. Оттамасын

3. Иттің ғана баласы

4. Қатын

5. Өсекші.

Оларды қандай сөздермен алмастыруға болады? Оларға антонимдес, сыпайы сөздерді қалай атаймыз?

Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жазыңдар.

1. Боқмұрын

2. Оттамасын

3. Иттің ғана баласы

4. Қатын

5. Өсекші.

Сөзуар Ұнамсыздың Әйел Көп Жеткіншек

сөйлемесін

  • Табу сөзді таппас бұрын, ең алдымен сөзжұмбақ шешейік.
1
М
ү
с
І
р
е
п
о
в
:
: 2
1: К
М: ә
ү: м
с: е
І: Н
р:
е:
п:
о:
в:
:
: 3
: Ө
1: с
М: е
ү: к
с: ш
І: І
р:
е:
п:
о:
в:
:
:
:
1:
М: 4
ү: Ш
с: о
І: Ш
р: а
е: л
п: а
о:
в:
:
:
:
1: 5
М: К
ү: ү
с: р
І: Е
р: ң
е: т
п: ө
о: б
в: е
: л
:
:
1:
М: 6
ү: К
с: ө
І: К
р: д
е: а
п: у
о: ы
в: л
:

Сөзжұмбақтың сұрақтары:

  1. Әңгіменің авторы кім?
  2. Қайсардың қалыңдығы
  3. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
  4. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
  5. Қайсардың қимасы
  6. Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі

Сонымен, балалар «табу» сөз дегеніміз не? Ол қай жағдайда айтылады екен? Неліктен Кәмен баланы атымен атамай, «Інішек» деп атады?

7. «Кейіпкерлер» стратегиясы . Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақтау.


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау
Танып білу стратегиясы
Ақбілек кейіпкерлер
Оқушылармен амандасу
М. Әуезовтың Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі
Ғ. мүсірепов. "ананың анасы" әңгімесі. презентация
Шәкерім Қалқаман - Мамыр поэмасы
Нағыз адам Шал мен бала
Алмалар арқылы бағалау
Мәтіннің тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz