Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушымен амандасу
Тақырыбы: Өмір сен маған қымбатсың!
Мақсаты: Оқушыларды өзін-өзі ұстай білуге, өмірге деген қызығушылығын
оятып, кез келген кедергіден шыға білуге, бір-біріне деген достық қарым-
қатынасын нығайтып көмек көрсетуге шақыру мақсатпен жүргізіледі.
Құрал-жабдық: қағаз, қалам, түрлі-түсті қарындаштар.
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушымен амандасу.
Көңіл-күйін сұрау.
Төрт топқа стол дайындау
Барысы:
-Барлық балаларды дөңгелетіп тұрғызамыз, бүгінгі біздің тренингіміздің
тақырыбы: «Өмір сен мған қымбатсың» деп аталады. Оқушыларға қағаз
таратылды, Бүгінгі күнгі тренингтен не күтесіңдер? Оқушылар қағазға жазып,
тақтаға жапсырады.
-тренинг ережесмен таныстырамыз
-таныстырған ережелерді тақтаға ілеміз.
Тренинг ережесі:
-Бір-бірін тыңдау
-уақыт үнемдеу
-белсенділік таныту
-Достық қарым-қатынас
-жағымды эмоция тудыру
І-жаттығу. Әр оқушы өз атын және өзінің өмірлік ұстанымдарын айтады.
Мысалы:- «Өмірдің ағымынан қалмау»
- «Ешқашанда білмеймін демеу»
- «Қасымдағыларға көмектесу, қуаныш сыйлау»
- «Биік шыңға ұмтылу»
ІІ-жаттығу. Әр оқушы өз атында көз алдыңызға не елестейді? (Әрбір оқушы өз
ойларынайтып шығады)
Оқушыларды төрт топқа бөлеміз.1.жаз, 2күз, 3.қыс, 4. көктем
Оқушыларға қағаз таратылады, қағазда «Күн шуағын төгіп...» деген
аяқталмаған сөйлемді аяқтайды, сол қағазға күннің суретін салды.
Салған суретін артына аты жөндерін жазып, тақтаға іледі.
ІІІ-жаттығу. «Саяхат» (экскурция) ойын. Әр топтан бір оқушыдан аламыз, 1-
топтан журналист, 2-топтан экскурсовет, 3-топтан жургізуші, 4-топтан
фотогроф аламыз, қалғандары қыдыруға келген қонақтар болады. Журналист,
экскурсовет, жүргізуші, фотогроф әр қайсысы өз жұмыстарын істеп, қонақтарды
көрмеге (суреттер ілінген тақтаның алдына) алып келеді.
Салынған суреттерге қарап мұғалім анықтама береді.
Оқушылар қайтадан дөңгеленіп орындарына тұрады. (өз рольдерінізді жақсы
ойнап шықтыңыздар деп бір-біріне көрсетіп, қол соғамыз)
Аутоагентті жаттығу (ауто тренинг) «Кірпіш»
Көздерін жұмып, денелерін бос ұстауға қажет, екі қолымен бар күшімізді
салып итереміз. Жаттығуды үш рет қайталайды.
Қорытынды:
Мақсаты: Оқушыларды өзін-өзі ұстай білуге, өмірге деген қызығушылығын
оятып, кез келген кедергіден шыға білуге, бір-біріне деген достық қарым-
қатынасын нығайтып көмек көрсетуге шақыру мақсатпен жүргізіледі.
Құрал-жабдық: қағаз, қалам, түрлі-түсті қарындаштар.
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушымен амандасу.
Көңіл-күйін сұрау.
Төрт топқа стол дайындау
Барысы:
-Барлық балаларды дөңгелетіп тұрғызамыз, бүгінгі біздің тренингіміздің
тақырыбы: «Өмір сен мған қымбатсың» деп аталады. Оқушыларға қағаз
таратылды, Бүгінгі күнгі тренингтен не күтесіңдер? Оқушылар қағазға жазып,
тақтаға жапсырады.
-тренинг ережесмен таныстырамыз
-таныстырған ережелерді тақтаға ілеміз.
Тренинг ережесі:
-Бір-бірін тыңдау
-уақыт үнемдеу
-белсенділік таныту
-Достық қарым-қатынас
-жағымды эмоция тудыру
І-жаттығу. Әр оқушы өз атын және өзінің өмірлік ұстанымдарын айтады.
Мысалы:- «Өмірдің ағымынан қалмау»
- «Ешқашанда білмеймін демеу»
- «Қасымдағыларға көмектесу, қуаныш сыйлау»
- «Биік шыңға ұмтылу»
ІІ-жаттығу. Әр оқушы өз атында көз алдыңызға не елестейді? (Әрбір оқушы өз
ойларынайтып шығады)
Оқушыларды төрт топқа бөлеміз.1.жаз, 2күз, 3.қыс, 4. көктем
Оқушыларға қағаз таратылады, қағазда «Күн шуағын төгіп...» деген
аяқталмаған сөйлемді аяқтайды, сол қағазға күннің суретін салды.
Салған суретін артына аты жөндерін жазып, тақтаға іледі.
ІІІ-жаттығу. «Саяхат» (экскурция) ойын. Әр топтан бір оқушыдан аламыз, 1-
топтан журналист, 2-топтан экскурсовет, 3-топтан жургізуші, 4-топтан
фотогроф аламыз, қалғандары қыдыруға келген қонақтар болады. Журналист,
экскурсовет, жүргізуші, фотогроф әр қайсысы өз жұмыстарын істеп, қонақтарды
көрмеге (суреттер ілінген тақтаның алдына) алып келеді.
Салынған суреттерге қарап мұғалім анықтама береді.
Оқушылар қайтадан дөңгеленіп орындарына тұрады. (өз рольдерінізді жақсы
ойнап шықтыңыздар деп бір-біріне көрсетіп, қол соғамыз)
Аутоагентті жаттығу (ауто тренинг) «Кірпіш»
Көздерін жұмып, денелерін бос ұстауға қажет, екі қолымен бар күшімізді
салып итереміз. Жаттығуды үш рет қайталайды.
Қорытынды:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz