Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қасқырдың тапсырмасы күрделі
Бекітемін: Уақыты: 2 .01.2014ж
Оқу ісінің меңгерушісі: Ислямгалиева А.А.
Пәні:Математика
Сабақтың тақырыбы: Шаршы.
Сабақтың мақсаты: 1) өткен сабақтар бойынша оқушылардың білімін пысықтау. Оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін арттыру
2) математика пәніне қызығушылығын, белсенділігін арттыру,
ізденімпаздыққа үйрету.
3) оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу,
ынтымаққа, жолдастыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, ойын
Сабақтың түрі: ойын элементтері араласқан аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, түрлі суреттер.
Сабақтың барысы
Ұйымдастырубөлімі
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, зейінін аудару.
Психологиялық дайындық
ІІ Өткенді қайталау
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Сендерге мен жұмбақ жасырайын шешуін тауып көрейік.
Еркін самғап ұшсын деп,
Аялаймыз, баптаймыз.
Бейбітшілік құсы деп,
Қайсы құсты мақтаймыз. Көгершін.
Осы көгершін ертегілер еліннен келіпті,сол елден бізге хат алып келіпті. Хатта мына ертегі кейіпкерлеріне көмектесуімізді өтініпті. Ертегі <<үйшік>> деп аталады.
Ертегі кейіпкерлеріне көмектесеміз бе?
Ертеде бір орманда болған оқиға еді. Ашық алаңқайда кіп-кішкентай ескі үйшік тұрған екен.
Бірде оның қасынан өтіп бара жатырған тышқан үйшікті көреді.Үйде кім бар деп сұрайды.Ешкім үндемейді.
Тышқанға үйшіккке кіруге көмектесуіміз керек,ол үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
1 -тапсырма. <<Ойлан тап>>
50+7=57 98-90= 8 14-6=8
42-2= 40 25+20=45 18-9=9
Біраз уақыттан кейін үйшіктің жанына бақа келеді.Ол да үшікке кіргісі келеді. Енді бақа үйге кіруге көмектесуіміз керек. Ол үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
2-тапсырма <<Кім зерек>>
1сағ 20 мин= 80 мин 1мин 30сек=90сек
1тәул 6сағ= 30сағ 1жыл =12 ай
Тышқан мен бақа үйшікте бірге тұра бастайды .Бір күні үйшік қасына ытқып-ытқып қоян келеді.
Қоянда үйшікке кіргісі келеді.
Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
Шаршы дегеніміз не?
Олардың периметрін қалай табамыз?
Сөйлемдерді аяқта.
Тіктөрбұрыштың барлық бұрыштары тік болады.
Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең
Шаршының барлық қабырғалары тең
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма \ауызша\
Неше шаршы бар?
Неше тіктөртбұрыш бар?
Алыстан үйшікті түлкі көреді. Ақырын басып,терезесін қағады. Түлкі үйге кіру үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
3-тапсырма
а=6см
в =2см
Р = ? Р=6см+2см+6см+2см=16см Р=16см
а=3см
Р=? Р = 3см+3см+3см+3см 12см Р =12см
Сергіту сәті
Достар енді төртеу болды. Содан кейін үйшікке тілі салақтап қасқыр келеді. Қасқырда үйшікке кіргісі келеді.
Қасқырдың тапсырмасы күрделі.
Есеп 4
Тіктөртбұрыш-40
?
Шаршы-8
Шешуі: 40+8=48
Жауабы:барлығы 48 фигура қиды.
Барлығы кішкентай үйшікке сыйып кетеді. Тату - тәтті өмір сүреді.Бірде жүдеп ,терлеп жүрген аю үйшікті көреді. Олда кіргісі келеді.бірақ сыймайды , кірмек болып жатырғанда үй сынып кетеді.
Барлығы бірігіп жаңа үй тұрғызбақшы болады.
Тапсырма 5 \өз бетімен орындау\
Ол үшін біздерде барлығымыз бірігіп мына тапсырманы орындауымыз керек.
Берілген пішіндерден жұп болып бір зат құрауымыз керек.Сонда біздерде көмектесеміз.
Сабақты бекіту
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: тапсырма 6
Оқу ісінің меңгерушісі: Ислямгалиева А.А.
Пәні:Математика
Сабақтың тақырыбы: Шаршы.
Сабақтың мақсаты: 1) өткен сабақтар бойынша оқушылардың білімін пысықтау. Оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін арттыру
2) математика пәніне қызығушылығын, белсенділігін арттыру,
ізденімпаздыққа үйрету.
3) оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу,
ынтымаққа, жолдастыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, ойын
Сабақтың түрі: ойын элементтері араласқан аралас сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, түрлі суреттер.
Сабақтың барысы
Ұйымдастырубөлімі
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, зейінін аудару.
Психологиялық дайындық
ІІ Өткенді қайталау
Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Сендерге мен жұмбақ жасырайын шешуін тауып көрейік.
Еркін самғап ұшсын деп,
Аялаймыз, баптаймыз.
Бейбітшілік құсы деп,
Қайсы құсты мақтаймыз. Көгершін.
Осы көгершін ертегілер еліннен келіпті,сол елден бізге хат алып келіпті. Хатта мына ертегі кейіпкерлеріне көмектесуімізді өтініпті. Ертегі <<үйшік>> деп аталады.
Ертегі кейіпкерлеріне көмектесеміз бе?
Ертеде бір орманда болған оқиға еді. Ашық алаңқайда кіп-кішкентай ескі үйшік тұрған екен.
Бірде оның қасынан өтіп бара жатырған тышқан үйшікті көреді.Үйде кім бар деп сұрайды.Ешкім үндемейді.
Тышқанға үйшіккке кіруге көмектесуіміз керек,ол үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
1 -тапсырма. <<Ойлан тап>>
50+7=57 98-90= 8 14-6=8
42-2= 40 25+20=45 18-9=9
Біраз уақыттан кейін үйшіктің жанына бақа келеді.Ол да үшікке кіргісі келеді. Енді бақа үйге кіруге көмектесуіміз керек. Ол үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
2-тапсырма <<Кім зерек>>
1сағ 20 мин= 80 мин 1мин 30сек=90сек
1тәул 6сағ= 30сағ 1жыл =12 ай
Тышқан мен бақа үйшікте бірге тұра бастайды .Бір күні үйшік қасына ытқып-ытқып қоян келеді.
Қоянда үйшікке кіргісі келеді.
Тіктөртбұрыш дегеніміз не?
Шаршы дегеніміз не?
Олардың периметрін қалай табамыз?
Сөйлемдерді аяқта.
Тіктөрбұрыштың барлық бұрыштары тік болады.
Тіктөртбұрыштың қарама-қарсы қабырғалары тең
Шаршының барлық қабырғалары тең
Оқулықпен жұмыс
1-тапсырма \ауызша\
Неше шаршы бар?
Неше тіктөртбұрыш бар?
Алыстан үйшікті түлкі көреді. Ақырын басып,терезесін қағады. Түлкі үйге кіру үшін мына тапсырманы орындауымыз керек.
3-тапсырма
а=6см
в =2см
Р = ? Р=6см+2см+6см+2см=16см Р=16см
а=3см
Р=? Р = 3см+3см+3см+3см 12см Р =12см
Сергіту сәті
Достар енді төртеу болды. Содан кейін үйшікке тілі салақтап қасқыр келеді. Қасқырда үйшікке кіргісі келеді.
Қасқырдың тапсырмасы күрделі.
Есеп 4
Тіктөртбұрыш-40
?
Шаршы-8
Шешуі: 40+8=48
Жауабы:барлығы 48 фигура қиды.
Барлығы кішкентай үйшікке сыйып кетеді. Тату - тәтті өмір сүреді.Бірде жүдеп ,терлеп жүрген аю үйшікті көреді. Олда кіргісі келеді.бірақ сыймайды , кірмек болып жатырғанда үй сынып кетеді.
Барлығы бірігіп жаңа үй тұрғызбақшы болады.
Тапсырма 5 \өз бетімен орындау\
Ол үшін біздерде барлығымыз бірігіп мына тапсырманы орындауымыз керек.
Берілген пішіндерден жұп болып бір зат құрауымыз керек.Сонда біздерде көмектесеміз.
Сабақты бекіту
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма: тапсырма 6
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz