Поэзия минуты кезеңі арқылы өлеңді оқыту

C:\Users\Жазира\Documents\Гүлнұр сурет\SAM_5148.JPG Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Сабақтың тақырыбы:

А. Байтұрсынов «Ақын ініме» өлеңі

Сабақтың мақсаты: Адам бойындағы қасиеттерді білу арқылы, сыни ойлауға үйрету. Өлеңнің мазмұнын ашу және идеясын табу. Өлеңге лирикалық талдау жасау.

Сабақтың нәтижесі: Өлеңнің мәнін ашу нәтижесінде сыни ойлауға үйренеді, әдеби-теориялық білімдері тереңдейді, топпен жұмыс істеу арқылы бір-бірін сыйлауды үйренеді.

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар )

уақыты (мин)

№: 1
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларды топқа бөлу, үй тапсырмасын «Сурет сыры» сұрау
Оқушының әрекеті:

Салып келген суреттерін басқа топқа беріп, өз ойларын айтады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Талдау,

СТО

уақыты (мин):

3 мин

№: 2
Сабақтың кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің әрекеті:

Аквариум әдісін қолдану арқылы қызығушылықты ояту. Ақын қандай болу керек? сұрағын кою

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шеңбер болып тұрады, сұраққа жауап береді.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Топқа «Миға шабуыл», ізденушілік

диалог

уақыты (мин):

5 мин

№:

3.

Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Мағынаны ажырату

Мұғалімнің әрекеті:

«Назар аудар» электронды оқулықтан Ахмет туралы мәлімет тыңдату

Оқушының әрекеті:

Ахметтің өмірі мен шығармалары туралы тыңдайды.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Джиксо әдісі,

лирикалық талдау,

сұрақ-жауап,

диалог СТО,

түсіндіру,

зерттеушілік әңгіме

Венн диаграммасы

уақыты (мин): 24 мин
№:

«Поэзия минуты» кезеңі арқылы өлеңді оқыту. Джиксо әдісін пайдалану

Сабақтың кезеңдері:

Оқушылар «Ақын ініме» және «Бір адамға» өлеңін оқиды. Бір-біріне түсіндіреді.

№:

«Біз біргеміз» кезеңі арқылы төрт топқа тапсырма беріледі.

1-топ Өлеңге лирикалық талдау жасау

2-топ Ақын жақтаған жақсы қасиеттер

3-топ Өлеңді С. Торайғыров

тың «Бір адамға» өлеңімен салыстыр

4-топ Өлеңнен ирониялық сарында жазылған жолдарын табу

Сабақтың кезеңдері:

Балалар бірлесе отырып, тапсырманы шешеді.

Әдебиет теориясын еске түсіреді.

Кітаппен жұмыс жасайды. Жақсы қасиеттерді тауып, дәптерге жазады.

Венн диаграммасын пайдаланып ұқсастық пен айырманы табады.

Дәптермен жұмыс жасайды. Өлең жолдарын жазады.

№:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті:

Сергіту сәті

«Мен ойлаймын»

кезеңі

«Ақын жүрегі» тақырыбында постер қорғауды тапсыру

Оқушының әрекеті:

Сабақ басталғанда айтқан ойларын толықтырып, флип

чартқа түсіреді, постер қорғайды

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):
уақыты (мин):
№: 4
Сабақтың кезеңдері:

lll. Ой толғау

Мұғалімнің әрекеті:

«Аквариум » әдісі бойынша бүгінгі сабақтан сұрақ қояды.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бір-бірінің сұрағына жауап береді.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Сұрақ-жауап,

диалог

уақыты (мин):

8 мин

№:

5.

Сабақтың кезеңдері:

Қорытын

ды бөлім

Мұғалімнің әрекеті:

Үй тапсырмасы «Ақын ініме» Өлеңін жаттау.

Оқушының әрекеті:
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Түсіндіру

Инсерт әдісі

уақыты (мин):

5 мин

№:

Бағалау

Сабақтың кезеңдері:

Топ басшыларының бағалауы, өзін-өзі бағалау, топтар

дың бір-бірін бағалауы

№:

«Инсерт» әдісі бойынша қортынды жасау

Сабақтың кезеңдері:

Білемін, білдім

білігім келеді


Ұқсас жұмыстар
М.мақатаев шығармашылығын таныту
Ғ.Мүсірепов Көлде
Жұмекен- шалқар дарын
Өлеңді талдау
Ел елеулісі- Есбол ата
Абайдың әндері
Отыз бірінші қара сөз
Абайдың сазгерлігі
Сұрақтарға жауаптар айтқызу
Ара мен шыбын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz