Атомдар және молекулалар

Сабақ № 4
Сабақ № 4: 8 - сынып
11 қыркүйек 2014 жыл
Химия пәні мұғалімі: Зекерина Шынаргүл Саматқызы
Сабақ № 4: Сабақтың тақырыбы:
Атомдар және молекулалар. Атом-молекулалық ілім және оның маңызы . .
Сабақ № 4: Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей 41-бет, 79-бет, 98-бет. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық «Мектеп» 2010 ж. Электрондық оқулық. 8сынып, interneturok. ru /ru/ school/chemistry/ 8-klass
Сабақ № 4: Жалпы мақсаты:
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлатуды үйрету арқылы атом және молекула құрылысымен таныстыра отырып, олардың модельдерін құраға үйрету. Атом-молекулалық ілім маңызы туралы білім қалыптастыру.
Сабақ № 4: Негізгі мақсаттар:
  • бірлескен топпен жұмыс істеуге дағдыландыру;
  • топпен жұмыс кезінде оқушылар арасында ұйымшылдық пен сыйласымдықты ояту;
  • ойын еркін жеткізуге үйрету;
  • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Сабақ № 4: Оқыту нәтижесі:
Оқушылар атом және молекулалар туралы білімдерін толықтырады. М. В. Ломоносовтың «Атом-молекулалық ілімі» атты еңбегіндегі атом мен молекулалардың негізгі қағидаларын біледі. Заттардың шарөзекті модельдерін құрады.
Сабақ № 4:

Оқыту

әдістері мен тәсілдері:

Зертханалық әдіс, өзіндік, топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау (семантикалық карта, түйнек әдісі, картографиялық әдіс), оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс.
Сабақ № 4: Оқудың ресурстары:
Проектор, слайдтар, маркерлер, стикерлер, бағалау парағы, үлестірме-қағаздар, химиялық құралдар мен ыдыстар: шыны таяқша, спиртшам, тұрғы, ұстағыш, кәрден табақшалар, сынауықтар, сіренке, сүзгі қағазы, шуқырақ, магнит, құм, ағаш үгінділері, қант, тұз, су.
Сабақ № 4: Тапсырмалар
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңі
Уақыты
Сабақ № 4: Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
1 минут
Сабақ № 4: Топтастыру. атом мен молекула бойынша

Топтасу

- Заттың құрамындағы атомдар қозғалады, температураны жоғарлатқан кезде ол бір-бірімен төрт-төрттен молекула болып, топтасады.

1
2 мин
Сабақ № 4: Психология-лық ахуал
Оқушыларға тілектері жазылған әдемі әуені бар презентация көрсетіледі. Бұл балалардың жақсы көңіл-күйде әсер етеді.
1
2 мин
Сабақ № 4:

Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс. Зертханалық жұмыс.

Зертханалық құралдар мен реактивтерді қолдану.

Алдарыңызда берілген құралдар мен заттарды пайдаланып, қоспа дайындаңыздар және оны эксперимент арқылы бөліп алу әдістерін ұсынып, бөлініздер

1-топ: Қант, су, ағаш үгінділері қоспасын бөліп алу

2-топқа: Тұз, су, құм қоспасын бөліп алу

3- топ: Магнит, темір үгінділерінің қоспасын бөліп алу

4-топ: Таза заттар және қоспалар тақырыптары бойынша әр топқа төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар құрастыру.

3, 4, 5

13 мин

5 мин

Тәжіри-биені

және

сұрақтар-ды

дайындауға,

ал 2 мин/н

әрбір топқа

жұмыстарын

қорғауға

Сабақ № 4: Қызығушылықтарын ояту.
Сабақ № 4: Миға шабуыл (сұрақтар) .
  • Мына қораптағы заттар туралы сіздер не айта аласын?
  • Бұл заттардың бүгінгі сабақ тақырыбына қандай қатысы бар?
  • Температура өзгерген кезде дененің көлемі неліктен ұлғайяды немесе кішірейеді?
1
2 мин
Сабақ № 4: Мағынаны ажырату (ой шақыру)
Сабақ № 4: Жаңа сабақ. Ақпарлама (презентация)
Жаңа тақырып бойынша алған мәліметтерді дәптерлеріне жазып алады.
2
5 мин
Сабақ № 4: 1-тапсырма

1-топ: Атом-молекулалық ілімінің шығу тарихына түйнек әдісі арқылы сипаттама бер.

2-топ: Атом-молекулалық ілімнің қағидаларының негізгі ерекшеліктері мен қолдану салалырын семантикалық кестеге толтыру арқылы сипатта

3-топ: Атом-молекулалық ілімнің маңызын картография әдісі арқылы сипатта

4-топ: Атом және молекула, атом-молекулалық ілімі тақырыптары бойынша әр топқа төмен және жоғары дәрежелі сұрақтар құрастыру.

3

13 мин

Берілген

тапсыр-маны

8 мин

орындау

қорғау

Екі минуттан.

Сабақ № 4: Сергіту сәті
«Бегемот және ит» презентациясы

2 мин

Сабақ № 4: Ой толғаныс. Оқуды қорытындылауы.
Сабақ № 4: Қорытынды-лау

Егер сізге заттың химиялық формуласы берілсе, сіз оны атомдарды пайдалана отырып молекуласының формуласын қалай бейнелейсіз. Төменде берілген химиялық формулалардың модельдерін құрастыр, нұсқаулыққа және Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіне және нұсқаулыққа сүйене отырып .

1-топ: Хлордың-СІ 2 , темір сульдиді- FeS

2-топ: Бромның-Br 2 , кальций хлориді- CaCI 2

3-топ: Фтордың- F 2 , натрий йoдиді- NaJ

4-топ: Азоттың-, калий фториді - KF

Нұсқаулық

Түстері бойынша:

  • барлық

Ұқсас жұмыстар
Молекулалардың өлшемі мен массасы
Атомдар мен молекулалар. Сабақ тақырыбы
Кейбір оқушы
Зат есімнің түрленуі. Зат есімнің көптелуі
Зат есімнің көптелуі
Заттардың құрылымы тарауын қайталау
Атомдар мен молекулалар
Химиялық байланыстың негізгі түрлері
7 сынып "физика және астрономия - табиғат туралы ғылымдар" және "заттың құрылысы" тарауларына арналған орта мерзімді жоспарлау
Химиялық формулалар бойынша есептеулер. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz