Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әлеуметтік мектеп технологиясы - әлеуметтік технологиялар
Заман ағымына лайықты еліміздің болашағы үшін қазіргі таңлағы негізгі міндет - халқымыздың ұлттық дербестігін нығайта отырып,елімізді өркениетті елдердің қатарына қосу.Сол елдер қатарына қосылуға ықпал жасайтын еліміздің болашағы - жастарға білім мен тәрбие беретін ұстаздар қауымы екенін жақсы бы білеміз.
Болашаққа үміт артқан мемлекет ,ең алдымен білім саласының іргетасын қалайды.Ұлы философ Конфуций: <<Оқымай ойлану - бос әрекет>>-дегендей білім ғана биікке жеткізеді.Ал білім саласын дамыту үшін жаңа ұғым,жаңа үлгі,жаңа тәсілдер қажет, яғни жаңаша көзқарас керек-ақ. Бүгінгі біздің қозғап отырған мәселеміз білім сапасы жөнінде болса, оны арттырудың тиімді жолы - оқытуда жаңаша инновацияларды қолдану аясын кеңейту.
Кез-келген білім беру технологиялары мынадай әрекеттерден тұрады:
Мақсатты бағыталған;
Сүйенетін ғылыми идеяларының болуы;
Мұғалім мен оқушы іс-әрекетінің жүйелілігі;
Нәтижелі бағалау өлшемдері;
Нәтижелері;
Қолдану барысындағы шектеулер.
Жеке тұлғаға бағытталған технологияларды 3 топқа бөлуге болады:
Дәстүрлі мектеп технологиясы - білім,білік,дағдыға бағытталған.
Дамыту мектебі технологиясы - құзыреттілікке бағытталған.
Әлеуметтік мектеп технологиясы - әлеуметтік технологиялар.
Қазіргі таңда оқыту үрдісінде аталмыш жаңашыл технологиялар жиі қолданылып, ұстаздар тобы өз кезегінде нәтижесіне куә болуда.Олар:
-В.Шаталовтың тірек белгілері негізіндегі оқыту технологиясы;
-П.Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы;
-В.Фирсовтың саралай оқыту технологиясы;
-Ш.Амонашвилидің ізгілікті-тұлғалық технологиясы;
-Л.Заньков пен Д.Эльконин,В.Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы;
-В.Монаховтың оқыту үрдісін жобалау технологиясы;
-М.Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясы;
-Ж.Қараевтың деңгейлік саралап оқыту технологиясы;
-Г.Селевконың өзін-өзі дамыта оқыту технологиясы. Және т.б
Мұғалім ұстаздық жолында үнемі ізденісте болады,оған бір ғана әдіс-тәсілді қолданып, жалаң көзқараста болуға болмайды. Сол себептен де пән мұғалімі ретінде оқытуда жобалау,ақпараттық,ойын, оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі,проблемалық оқыту,коммуникативті байланыс,жекелеп оқыту,топтық оқыту, технологиялардың эелементтерін пайдалана отырып, сабағымды ақпараттық,танымдық,топтық кіріктірілген,аралас, бекіту, сайыс,ойын,қайталау патриоттық ,шығармашылыққа баулу сабақ т.б. түрінде оздырамын.
Мен сабақ беретін 11 сыныптың қоғамдық-гуманитарлық бағытында оқулықтың өзінде аталмыш әдістерге негізделген тапсырмалар жиі берілген. Жобалау әдісі - ағылшын тілін оқытуда тиімді әдістердің бірі боп саналады. Мұнда оқушылар жеке немесе топпен бірлесіп белгілі бір бағытта әрекет етеді,ізденіс жүргізеді,ол еңбектенуді үйренеді,өз пікірін дәлелдей алады,білімін,күшін сынайды.Оқытушының мақсаты - тақырыпты шығармашылық түрде меңгерту,логикалық ойлауын жетілдіру.Әр жоба ауызша бір тақырыпқа байланысты болады.Мұнда оқушы тек 1 ғана пәннен алған білімін ғана емес басқа пәндерден алған білімін де көрсете алады.Және де топ мүшелерінің дайындық деңгейі бірдей болуы шарт. Жобалық тапсырмаларды мен <<Ағылшын елінің мейрамдары>>, <<Ұлыбританияны басқару жүйесі>>, <<АҚШ-тың билік жүйесі>> тақырыптарын өткен кезде- қорытынды сабақта ұсындым және топтық жұмыс арқылы атқарылды.
Сонымен бірге осы сыныпта қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру әдісін жиі қолданамын.
Мысалы: <<Ұлыбританияның Денсаулық Сақтау орталығы>>.
І тапсырма. (Ассоциациялық жағдай тудыру). ІІІ топ <<Денсаулық>> тақырыбына қатысты сөздер айтады. ІІ топ осы сөздерден сөз тіркестерін жасайды.І топ сөйлем құрайды.
ІІ тапсырма мәтінмен жұмыс.ІІІ топ мәтінді оқиды. ІІ топ аударады. І топ сұраққа жауап береді.
ІІІ тапсырма. Префикстердің қолданылуы. (Грамматика)
ІІ топ префикстен жасалған сөзді мәтіннен тауып береді.ІІ топ аударма жасайды.
І топ сол сөздерге сұрақ қояды.
Демеуліктерді қайталау сабағында <<Фигуралар>> ойыны оң нәтижесін берді. Әр топқа бір-бір конверт беріледі.Біреуінде геометриялық фигуралардан жасалған әріптер бар. Екіншісінде тек ғана фигуралар берілген. Алғашқы топ демеуліктерді пайдаланып, өзінде көрсетілген әріпті қалай құру керектігін айтады.
Бастауыш сатыда ағылшын тілін үйретуде бүлдіршіндердің дыбыстарды анық дыбыстап,сөздерді,сөйлемді дұрыс айта білуіне көңіл бөлемін. Осы бағыттағы жұмысыма <<Танг мырза>> әдісі көмегін тигізді.
Сонымен бірге қорытынды сабақтарда оқушылар үшін <<Кілем>> әдісі қызықты боп келеді. Тақтада төртке бөлінген кілем бейнесі.Ол зерленбеген. Оқушылар 4 топқа бөлінеді,сұраққа жауап берген топ өз бөлігін оюлармен зерделейді. Соңында қай оюларының көптігі негізінде орындары белгіленеді.Бұл әрі оқушыларды еңбекке бағыттау әдісі боп табылады, әрі ұлттық дәстүрді құрметтеуге тәрбиелейді.
Индивидтің өз қабылдау деңгейін анықтап білуге ықпал ете отырып, әр оқушының қаншалықты игергендігін бақылау мақсатында кейде сабақ соңында өз игерген білімдерін бағдаршам арқылы бағалауын сұраймын. Кейде сабақтың өту дәрежесін де бағалап отырады.
<<Кемедегінің жаны бір>>, - деп аталарымыз айтқандай, білім теңізінде мектеп кемесінің түрлі дауылдары мен нөсеріне қарамай алға жүзе отырып,белгілі мақсат пен межелі жерге жету - біздің борышымыз.Ендеше осы бағытта игілікті істерге қол жеткізейік.
Болашаққа үміт артқан мемлекет ,ең алдымен білім саласының іргетасын қалайды.Ұлы философ Конфуций: <<Оқымай ойлану - бос әрекет>>-дегендей білім ғана биікке жеткізеді.Ал білім саласын дамыту үшін жаңа ұғым,жаңа үлгі,жаңа тәсілдер қажет, яғни жаңаша көзқарас керек-ақ. Бүгінгі біздің қозғап отырған мәселеміз білім сапасы жөнінде болса, оны арттырудың тиімді жолы - оқытуда жаңаша инновацияларды қолдану аясын кеңейту.
Кез-келген білім беру технологиялары мынадай әрекеттерден тұрады:
Мақсатты бағыталған;
Сүйенетін ғылыми идеяларының болуы;
Мұғалім мен оқушы іс-әрекетінің жүйелілігі;
Нәтижелі бағалау өлшемдері;
Нәтижелері;
Қолдану барысындағы шектеулер.
Жеке тұлғаға бағытталған технологияларды 3 топқа бөлуге болады:
Дәстүрлі мектеп технологиясы - білім,білік,дағдыға бағытталған.
Дамыту мектебі технологиясы - құзыреттілікке бағытталған.
Әлеуметтік мектеп технологиясы - әлеуметтік технологиялар.
Қазіргі таңда оқыту үрдісінде аталмыш жаңашыл технологиялар жиі қолданылып, ұстаздар тобы өз кезегінде нәтижесіне куә болуда.Олар:
-В.Шаталовтың тірек белгілері негізіндегі оқыту технологиясы;
-П.Эрдниевтің дидактикалық бірліктерді шоғырландыру технологиясы;
-В.Фирсовтың саралай оқыту технологиясы;
-Ш.Амонашвилидің ізгілікті-тұлғалық технологиясы;
-Л.Заньков пен Д.Эльконин,В.Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы;
-В.Монаховтың оқыту үрдісін жобалау технологиясы;
-М.Жанпейісованың модульдік оқыту технологиясы;
-Ж.Қараевтың деңгейлік саралап оқыту технологиясы;
-Г.Селевконың өзін-өзі дамыта оқыту технологиясы. Және т.б
Мұғалім ұстаздық жолында үнемі ізденісте болады,оған бір ғана әдіс-тәсілді қолданып, жалаң көзқараста болуға болмайды. Сол себептен де пән мұғалімі ретінде оқытуда жобалау,ақпараттық,ойын, оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі,проблемалық оқыту,коммуникативті байланыс,жекелеп оқыту,топтық оқыту, технологиялардың эелементтерін пайдалана отырып, сабағымды ақпараттық,танымдық,топтық кіріктірілген,аралас, бекіту, сайыс,ойын,қайталау патриоттық ,шығармашылыққа баулу сабақ т.б. түрінде оздырамын.
Мен сабақ беретін 11 сыныптың қоғамдық-гуманитарлық бағытында оқулықтың өзінде аталмыш әдістерге негізделген тапсырмалар жиі берілген. Жобалау әдісі - ағылшын тілін оқытуда тиімді әдістердің бірі боп саналады. Мұнда оқушылар жеке немесе топпен бірлесіп белгілі бір бағытта әрекет етеді,ізденіс жүргізеді,ол еңбектенуді үйренеді,өз пікірін дәлелдей алады,білімін,күшін сынайды.Оқытушының мақсаты - тақырыпты шығармашылық түрде меңгерту,логикалық ойлауын жетілдіру.Әр жоба ауызша бір тақырыпқа байланысты болады.Мұнда оқушы тек 1 ғана пәннен алған білімін ғана емес басқа пәндерден алған білімін де көрсете алады.Және де топ мүшелерінің дайындық деңгейі бірдей болуы шарт. Жобалық тапсырмаларды мен <<Ағылшын елінің мейрамдары>>, <<Ұлыбританияны басқару жүйесі>>, <<АҚШ-тың билік жүйесі>> тақырыптарын өткен кезде- қорытынды сабақта ұсындым және топтық жұмыс арқылы атқарылды.
Сонымен бірге осы сыныпта қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беру әдісін жиі қолданамын.
Мысалы: <<Ұлыбританияның Денсаулық Сақтау орталығы>>.
І тапсырма. (Ассоциациялық жағдай тудыру). ІІІ топ <<Денсаулық>> тақырыбына қатысты сөздер айтады. ІІ топ осы сөздерден сөз тіркестерін жасайды.І топ сөйлем құрайды.
ІІ тапсырма мәтінмен жұмыс.ІІІ топ мәтінді оқиды. ІІ топ аударады. І топ сұраққа жауап береді.
ІІІ тапсырма. Префикстердің қолданылуы. (Грамматика)
ІІ топ префикстен жасалған сөзді мәтіннен тауып береді.ІІ топ аударма жасайды.
І топ сол сөздерге сұрақ қояды.
Демеуліктерді қайталау сабағында <<Фигуралар>> ойыны оң нәтижесін берді. Әр топқа бір-бір конверт беріледі.Біреуінде геометриялық фигуралардан жасалған әріптер бар. Екіншісінде тек ғана фигуралар берілген. Алғашқы топ демеуліктерді пайдаланып, өзінде көрсетілген әріпті қалай құру керектігін айтады.
Бастауыш сатыда ағылшын тілін үйретуде бүлдіршіндердің дыбыстарды анық дыбыстап,сөздерді,сөйлемді дұрыс айта білуіне көңіл бөлемін. Осы бағыттағы жұмысыма <<Танг мырза>> әдісі көмегін тигізді.
Сонымен бірге қорытынды сабақтарда оқушылар үшін <<Кілем>> әдісі қызықты боп келеді. Тақтада төртке бөлінген кілем бейнесі.Ол зерленбеген. Оқушылар 4 топқа бөлінеді,сұраққа жауап берген топ өз бөлігін оюлармен зерделейді. Соңында қай оюларының көптігі негізінде орындары белгіленеді.Бұл әрі оқушыларды еңбекке бағыттау әдісі боп табылады, әрі ұлттық дәстүрді құрметтеуге тәрбиелейді.
Индивидтің өз қабылдау деңгейін анықтап білуге ықпал ете отырып, әр оқушының қаншалықты игергендігін бақылау мақсатында кейде сабақ соңында өз игерген білімдерін бағдаршам арқылы бағалауын сұраймын. Кейде сабақтың өту дәрежесін де бағалап отырады.
<<Кемедегінің жаны бір>>, - деп аталарымыз айтқандай, білім теңізінде мектеп кемесінің түрлі дауылдары мен нөсеріне қарамай алға жүзе отырып,белгілі мақсат пен межелі жерге жету - біздің борышымыз.Ендеше осы бағытта игілікті істерге қол жеткізейік.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz