Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаты. Сабақтың түрі
Экологиялық есептер шығару.
Сабақ мақсаты:
Білімділік мақсаты: оқушыларға процент тақырыбына экологиялық есептер шығартып, процент туралы теориялық білімдерін кеңейту;
Тәрбиелік мақсаты: өз мүлкін таза, ұқыпты ұстауға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: процент туралы ұғымдарын, ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа оқу материалын меңгеру және оқушылардың икем дағдысын жетілдіру сабағы.
Сабақтың өтілу әдістері, элементтері: Тыңдау, ой шақыру, гамма жаттығуы, сұрақ-жауап, ойын ойнату, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Экология.
Сабақ көрнекілігі, жабдығы: слайдтар, магнитті тақта, плакаттар.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Компьютерде бейнекөрініс көрсетіледі.
II. Бағыт бағдар беру:
Балалар бейнекөріністен не көрдіңдер? /Табиғат туралы көрініс./
Табиғатты небір көлденең оқиғалардан сақтауға көмектесетін, оның құрып кетпеуіне шектеу қоятын, оны зерттейтін қандай ғылым? /Экология ғылымы./
Ендеше, мектебімізде қандай апталық болып жатыр? /Экология апталығы./
Олай болса, сабағымыздың тақырыбы қаңдай? /Экологиялық есептер шығару./
Сонымен, біз сабаққа қандай мақсатпен келдік? /Мақсатты әрбір топ өзі жазады./
III. Үй тапсырмасын сұрау. Процент.
Иә, ендеше үйге берілген тапсырма <<Процент>> болатын. Біз сабағымызды осы тақырыпта жалғастырамыз.
IV. Іске асыру сәті:
oo Адамның өмірі үшін ең басты қажетті нәрсе не? Немен дем аламыз?
oo Ауа
oo Ауаның 78% - азот
21% - оттегі
1) Сынып бөлмесінің көлемі қанша?
Ұзындығы - 8,5 м
Ені - 5,6 м V=8,5x5,6x3=142,8(м[3])
Биіктігі - 3 м
2) Сынып бөлмесіндегі азоттың көлемі қанша?
142,8x78/100=142,8x0.78=10.384(м[3])
3) Сынып бөлмесіндегі оттегінің көлемі қанша?
142,8x21/100= 142,8x0.21= 29,988(м[3])
4) Қалған 1% -і басқа да қоспалар
142,8x1/100= 142,8x0.01= 1,428 (м[3])
Сыныпты әркез желдетіп, ауасын тазартып отырыңыздар!
I. Бекіту.
Енді біз келесі бейнекөрініске назар аударайық!
oo Не көрдіңіздер?
oo Су, ағып жатқан су, шөл дала, т.б.
oo Су - жер бетіндегі тіршіліктің тамыры.
1 адамға күніне: 1) қол жууға - 8 литр
2) тіс жууға - 6 литр
3) унитазға су жіберу - 15 литр
4) душ - 20 литр
5) кір жууға - 130 литр
6) ванна - 150 литр
Барлығы - 339 литр
1 айда - 30x339 литр= 10170 литр
1 жылда - 365x339 литр=123835 литр
Сондықтан да қазақ халқы суды қастерлеп, оны халыққа, тіршілікке орман, тоғай, өсімдіктер дүниесінің негізгі көзі деп қастерлеп, <<Су жүргізер тіршіліктің тамырын>> деп бекер айтпаған. Олай болса, суды үнемдеу біздің парызымыз!
II. Қорытынды:
Ал, кәнекей ойнайық!
1. Суды үнемдеу керек. (келіссеңдер 3 рет қол шапалақта, келіспесеңдер орыннан тұр.)
2. Темекі шегу өміріме зиянды. (келіссеңдер аяқтарыңды 3 рет топылдат, келіспесеңдер орыннан тұр.)
3. Көшеде, үйде, мектепте тазалықты сақтаймыз! (келіссеңдер көздеріңді жұмыңдар, келіспесеңдер орыннан тұр.)
4. Жарықты, қағазды үнемдейміз! . (келіссеңдер 2 қолыңды көтер, келіспесеңдер орыннан тұр.)
5. Табиғатты қорғаймыз, аялаймыз! (келіссеңдер 3 рет қол шапалақта, келіспесеңдер орыннан тұр.)
Сонымен, сабақты былай аяқтағым келіп отыр:
Туған жерді сүю - парыз,
Сүю үшін білу - парыз,
Қаситеін ұғу - парыз
Күзетінде тұру - парыз! (М.Әлімбаев)
Үйге: Процент. №
Оқушыларды бағалау
Сабақ мақсаты:
Білімділік мақсаты: оқушыларға процент тақырыбына экологиялық есептер шығартып, процент туралы теориялық білімдерін кеңейту;
Тәрбиелік мақсаты: өз мүлкін таза, ұқыпты ұстауға, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: процент туралы ұғымдарын, ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың типі: Жаңа оқу материалын меңгеру және оқушылардың икем дағдысын жетілдіру сабағы.
Сабақтың өтілу әдістері, элементтері: Тыңдау, ой шақыру, гамма жаттығуы, сұрақ-жауап, ойын ойнату, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Экология.
Сабақ көрнекілігі, жабдығы: слайдтар, магнитті тақта, плакаттар.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Компьютерде бейнекөрініс көрсетіледі.
II. Бағыт бағдар беру:
Балалар бейнекөріністен не көрдіңдер? /Табиғат туралы көрініс./
Табиғатты небір көлденең оқиғалардан сақтауға көмектесетін, оның құрып кетпеуіне шектеу қоятын, оны зерттейтін қандай ғылым? /Экология ғылымы./
Ендеше, мектебімізде қандай апталық болып жатыр? /Экология апталығы./
Олай болса, сабағымыздың тақырыбы қаңдай? /Экологиялық есептер шығару./
Сонымен, біз сабаққа қандай мақсатпен келдік? /Мақсатты әрбір топ өзі жазады./
III. Үй тапсырмасын сұрау. Процент.
Иә, ендеше үйге берілген тапсырма <<Процент>> болатын. Біз сабағымызды осы тақырыпта жалғастырамыз.
IV. Іске асыру сәті:
oo Адамның өмірі үшін ең басты қажетті нәрсе не? Немен дем аламыз?
oo Ауа
oo Ауаның 78% - азот
21% - оттегі
1) Сынып бөлмесінің көлемі қанша?
Ұзындығы - 8,5 м
Ені - 5,6 м V=8,5x5,6x3=142,8(м[3])
Биіктігі - 3 м
2) Сынып бөлмесіндегі азоттың көлемі қанша?
142,8x78/100=142,8x0.78=10.384(м[3])
3) Сынып бөлмесіндегі оттегінің көлемі қанша?
142,8x21/100= 142,8x0.21= 29,988(м[3])
4) Қалған 1% -і басқа да қоспалар
142,8x1/100= 142,8x0.01= 1,428 (м[3])
Сыныпты әркез желдетіп, ауасын тазартып отырыңыздар!
I. Бекіту.
Енді біз келесі бейнекөрініске назар аударайық!
oo Не көрдіңіздер?
oo Су, ағып жатқан су, шөл дала, т.б.
oo Су - жер бетіндегі тіршіліктің тамыры.
1 адамға күніне: 1) қол жууға - 8 литр
2) тіс жууға - 6 литр
3) унитазға су жіберу - 15 литр
4) душ - 20 литр
5) кір жууға - 130 литр
6) ванна - 150 литр
Барлығы - 339 литр
1 айда - 30x339 литр= 10170 литр
1 жылда - 365x339 литр=123835 литр
Сондықтан да қазақ халқы суды қастерлеп, оны халыққа, тіршілікке орман, тоғай, өсімдіктер дүниесінің негізгі көзі деп қастерлеп, <<Су жүргізер тіршіліктің тамырын>> деп бекер айтпаған. Олай болса, суды үнемдеу біздің парызымыз!
II. Қорытынды:
Ал, кәнекей ойнайық!
1. Суды үнемдеу керек. (келіссеңдер 3 рет қол шапалақта, келіспесеңдер орыннан тұр.)
2. Темекі шегу өміріме зиянды. (келіссеңдер аяқтарыңды 3 рет топылдат, келіспесеңдер орыннан тұр.)
3. Көшеде, үйде, мектепте тазалықты сақтаймыз! (келіссеңдер көздеріңді жұмыңдар, келіспесеңдер орыннан тұр.)
4. Жарықты, қағазды үнемдейміз! . (келіссеңдер 2 қолыңды көтер, келіспесеңдер орыннан тұр.)
5. Табиғатты қорғаймыз, аялаймыз! (келіссеңдер 3 рет қол шапалақта, келіспесеңдер орыннан тұр.)
Сонымен, сабақты былай аяқтағым келіп отыр:
Туған жерді сүю - парыз,
Сүю үшін білу - парыз,
Қаситеін ұғу - парыз
Күзетінде тұру - парыз! (М.Әлімбаев)
Үйге: Процент. №
Оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz