Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Таулы аймақ қорықтары
Апта
Күні
Сабақ
Сабақтың атауы
Қорықтар
Сілтеме
Жоспар. Қазақстанның физикалық географиясы оқулығы.Қосымша мәліметтер,
Жалпы мақсаттар
Оқушылар Қ.Р-ның мелекеттік табиғи қоры туралы жалпы мағлүмат алады. Мелекеттік табиғи қорық - қоршаған ортаның табиғи эталондар, реликтілері, ғылыми зерттеулерге, ағарту ,білім беру ісіне, туризмге және рекреацияға арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше құнды, мемлекет тарапынан қорғауға алынған аумақ екендігін түсінуге жағдай жасау.
Оқыту нәтижесі:
Қазақстан Республикасының қорықтары:
1. Ақсу Жабағалы қорығы 6. Марқакөл қорығы
2. Наурызым қорығы 7. Батыс Алтай қорығы
3. Алматы қорығы 8. Үстірт қорығы
4. Барсакелмес қорығы 9. Алакөл қорығы
5. Қорғалжын қорығы 10. Қаратау қорығы
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Оқушылар туған еліміздің қорықтары туралы толыққанды білім алады.
Қорықтардың басты мақсаты - еліміздің флорасы мен фаунасын сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтайтындығын түсінеді.
1- әрекет
2-әрекет
3- әрекет
4-әрекет
5-әрекет
6-әрекет
7-әрекет
Рефлексия:
Бағалау:
Оқуға арналған тапсырма:
Сабақты талдау:
Ұйымдастыру кезеңі:
* сәлемдесу, түгендеу;
* балалардың назарын сабаққа аудару;
* сыныптың эмоциялық ақуалын қалыптастыру (білімді - Батыр, ажарлы - Айжан, т.б.).
Үй тапсырмасын сұрау.
> Қазақстанның көрікті жерлерінің суреттерін қималау арқылы төрт топқа бөлу.
> <<Дүние жүзінің экологиялық проблемаларын жақсарту жолдары>> деген тақырып бойынша жазылған эсселерерінен маңыздыларын тауып оқу, топ ішінде ақылдаса отыра, бірлесіп, маңыздылырын қағаз беттеріне түсіру.
Жабдықтар:
:: Флипчарттар
:: Түрлі-түсті бояулар
Жаңа сабақ. Ой қозғау (түрткі тастау)
1-тапсырма:
> Қорық дегеніміз не?
> Қорықтар қандай мақсатта ұйымдастырылады?
Қорықтар. Қазақстанның негізгі аймақтары бойынша 4 топқа бөлу, таулы аймақтарда қорықтардың саны жиі болуына байланысты <<Таулы аймақ қорықтары>> деп бөлу.
2-тапсырма:
А) <<Бірін-бірі оқыту>>. Топтық жұмыс.
Шарты: топтарға тақырыпшаларды бөліп беру арқылы бірін-бірі оқыту.
І топ: Батыс Қазақстан: Үстірт, Барсакелмес қорығы
ІІ топ: Шығыс Қазақстан: Марқакөл, Батыс Алтай, Алакөл
ІІІ топ: Солтүстік Қазақстан: Наурызым, Қорғалжын
ІV топ:: Таулы аймақ қорықтары: Ақсу-Жабағалы, Алматы қорығы, Қаратау қорығы
Ә) Әр оқушы жеке, жұппен, топпен ортақ пікірге келу. Әр топтан түскен ойларды флипчартқа түсіру. (тыңдау, баяндау, толықтыру). Берілген тақырыпты топ ішінен тілші қорғайды.
Жабдықтар:
:: Флипчарттар
:: Түрлі-түсті бояулар
3-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беру
1- топ: Қазақстан қорықтарына логотип құрастыру
2- топ: Кестені толтыру:
№
Қорықтың аты,
ашылған жылы
Ұйымдастыру
мақсаты
Өсімдігі мен жануарлары
3- топ: Қорықтардың басты мақсатын ашып көрсету
4- топ: Кескін картаға 10 қорықты түсіру, картадан көрсету
<<Қазақстанның қорықтары>> атты бейнефильм көрсету.
Қорықтардың санының көп болуы дұрыс па? бұрыс па? деген проблемалық сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойларын білу. Бүгінгі тақырыптан үйренгенім деген тұжырымдар бойынша шағын эссе жаздыру.
Бағалау парағы, өз өздерін бағалау
54-тақырыпты оқу, қорықтарды кескін картаға салу. Әр топ өздеріне берілген қорықтар бойынша презентация құрастыру.
Күні
Сабақ
Сабақтың атауы
Қорықтар
Сілтеме
Жоспар. Қазақстанның физикалық географиясы оқулығы.Қосымша мәліметтер,
Жалпы мақсаттар
Оқушылар Қ.Р-ның мелекеттік табиғи қоры туралы жалпы мағлүмат алады. Мелекеттік табиғи қорық - қоршаған ортаның табиғи эталондар, реликтілері, ғылыми зерттеулерге, ағарту ,білім беру ісіне, туризмге және рекреацияға арналған нысандар ретінде экологиялық жағынан ерекше құнды, мемлекет тарапынан қорғауға алынған аумақ екендігін түсінуге жағдай жасау.
Оқыту нәтижесі:
Қазақстан Республикасының қорықтары:
1. Ақсу Жабағалы қорығы 6. Марқакөл қорығы
2. Наурызым қорығы 7. Батыс Алтай қорығы
3. Алматы қорығы 8. Үстірт қорығы
4. Барсакелмес қорығы 9. Алакөл қорығы
5. Қорғалжын қорығы 10. Қаратау қорығы
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Оқушылар туған еліміздің қорықтары туралы толыққанды білім алады.
Қорықтардың басты мақсаты - еліміздің флорасы мен фаунасын сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтайтындығын түсінеді.
1- әрекет
2-әрекет
3- әрекет
4-әрекет
5-әрекет
6-әрекет
7-әрекет
Рефлексия:
Бағалау:
Оқуға арналған тапсырма:
Сабақты талдау:
Ұйымдастыру кезеңі:
* сәлемдесу, түгендеу;
* балалардың назарын сабаққа аудару;
* сыныптың эмоциялық ақуалын қалыптастыру (білімді - Батыр, ажарлы - Айжан, т.б.).
Үй тапсырмасын сұрау.
> Қазақстанның көрікті жерлерінің суреттерін қималау арқылы төрт топқа бөлу.
> <<Дүние жүзінің экологиялық проблемаларын жақсарту жолдары>> деген тақырып бойынша жазылған эсселерерінен маңыздыларын тауып оқу, топ ішінде ақылдаса отыра, бірлесіп, маңыздылырын қағаз беттеріне түсіру.
Жабдықтар:
:: Флипчарттар
:: Түрлі-түсті бояулар
Жаңа сабақ. Ой қозғау (түрткі тастау)
1-тапсырма:
> Қорық дегеніміз не?
> Қорықтар қандай мақсатта ұйымдастырылады?
Қорықтар. Қазақстанның негізгі аймақтары бойынша 4 топқа бөлу, таулы аймақтарда қорықтардың саны жиі болуына байланысты <<Таулы аймақ қорықтары>> деп бөлу.
2-тапсырма:
А) <<Бірін-бірі оқыту>>. Топтық жұмыс.
Шарты: топтарға тақырыпшаларды бөліп беру арқылы бірін-бірі оқыту.
І топ: Батыс Қазақстан: Үстірт, Барсакелмес қорығы
ІІ топ: Шығыс Қазақстан: Марқакөл, Батыс Алтай, Алакөл
ІІІ топ: Солтүстік Қазақстан: Наурызым, Қорғалжын
ІV топ:: Таулы аймақ қорықтары: Ақсу-Жабағалы, Алматы қорығы, Қаратау қорығы
Ә) Әр оқушы жеке, жұппен, топпен ортақ пікірге келу. Әр топтан түскен ойларды флипчартқа түсіру. (тыңдау, баяндау, толықтыру). Берілген тақырыпты топ ішінен тілші қорғайды.
Жабдықтар:
:: Флипчарттар
:: Түрлі-түсті бояулар
3-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беру
1- топ: Қазақстан қорықтарына логотип құрастыру
2- топ: Кестені толтыру:
№
Қорықтың аты,
ашылған жылы
Ұйымдастыру
мақсаты
Өсімдігі мен жануарлары
3- топ: Қорықтардың басты мақсатын ашып көрсету
4- топ: Кескін картаға 10 қорықты түсіру, картадан көрсету
<<Қазақстанның қорықтары>> атты бейнефильм көрсету.
Қорықтардың санының көп болуы дұрыс па? бұрыс па? деген проблемалық сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойларын білу. Бүгінгі тақырыптан үйренгенім деген тұжырымдар бойынша шағын эссе жаздыру.
Бағалау парағы, өз өздерін бағалау
54-тақырыпты оқу, қорықтарды кескін картаға салу. Әр топ өздеріне берілген қорықтар бойынша презентация құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz