8-сынып математика: квадрат теңдеулерді дискриминант пен түбір формулалары арқылы шешу

8 сынып, алгебра 28. 10. 2011ж

Сабақтың мақсаты: Квадраттық теңдеуді шешуде формулаларды

тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру

Дискриминант арқылы квадрат теңдеулерді

шешу

Дамытушылық мақсаты: 1. Алған білімдерін әртүрлі жағдайда

қолдана білуге дағдыландыру.

2. Белсенділігін көтеруге, ойлау

қабілетін арттыруға, өз ойын

жүйелеуге, тез шешім

қабылдауға ұқсастықты, қарама-

қайшылықты байқауға дағдыландыру.

Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын

арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,

шығармашылық қабілеті дамыған тұлға

тәрбиелеу. Алған білімдеріне

жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне

сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету

Сабақ түрі : аралас сабақ

Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.

Сабақ типі: Білімді бекіту

Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Түгендеу.

Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны бала толтырады.

Аты-жөні

Анаграмма

Сергіту

Тест
Теориядан сұрақ
Теңдеу шешу
Өздік жұмыс
Қорытынды
Аты-жөні: Ұпай саны
АнаграммаСергіту:
Тест:
Теориядан сұрақ:
Теңдеу шешу:
Өздік жұмыс:
Қорытынды:
Аты-жөні: Ұпай саны
АнаграммаСергіту: 3
Тест: 9
Теориядан сұрақ: 6
Теңдеу шешу: 7
Өздік жұмыс: 2
Қорытынды: 27

15-27 ұпайға дейін «5» баға, 9-14 ұпайға дейін «4» бағасы, 5-8 дейін «3» бағасы қойылады

І кезең: «Қызығушылықты ояту»

1. Анаграмма ( теңдеу, коэффициент, түбір)

  • Ңеетду
  • Фэкоцинетиф
  • Үртіб

2. Ой қозғау . Теориялық материалды қайталау:

Әрбір жауапқа бір ұпай қойылады.

Сұрақ - жауап

  • 1. Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
  • 2. Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
  • 3. Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
  • 4. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
  • 5. Теңдеуді шешу дегеніміз не?

3. Тест «Квадрат теңдеудің түрлері

Семантикалық карта

Теңдеу
Толымды
Толымсыз
Келтірілген
Келтірілмеген
Толық балл
Теңдеу: x 2 + 5x - 3 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 6x 2 + 5 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 2x 2 - 4x =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 5x - 7x 2 + 2 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 2x 2 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:

Тексеру

Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, бір-бірінің жауаптарын тексереді.

Теңдеу
Толымды
Толымсыз
Келтірілген
Келтірілмеген
Толық балл
Теңдеу: x 2 + 5x - 3 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 6x 2 + 5 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 2x 2 - 4x =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 5x - 7x 2 + 2 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:
Теңдеу: 2x 2 =0
Толымды:
Толымсыз:
Келтірілген:
Келтірілмеген:
Толық балл:

Бағалау: Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен қойылады.

Оқушылар кілт бойынша бір -бірін тексереді.

ІІ. Жаңа тақырып түсіндіру ( электрондық оқулық бойынша түсіндіріледі.

1. Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі

2. Дискриминанттың 3 жағдайы

3. а+в+с, а-в+с арқылы теңдеу түбірлерін табу

Егер, а+в+с=0, болса, онда х1=1 х 2 = с∕а

Егер, а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х 2 = - с∕а

ІІІ. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару

№128 Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп, қанша түбірі болатынын көрсетіңдер .

1) х 2 - 5х - 8 = 0

a = 1, b = - 5, c = - 8

D = b 2 - 4ac = (- 5) 2 - 4(- 8) = 25+32 = 57>0

екі түбірі бар.

3) х 2 - 14х + 49 = 0

бір түбірі бар.

5) - 0, 5х 2 + 6х - 7 = 0

a = - 0. 5, b = 6, c = - 7

екі түбірі бар.

№129 Теңдеуді шешіңдер:

1) х 2 + 3х + 2 = 0

a = 1, b = 3, c = 2

; ,

3) х 2 + 7х + 12 = 0

a = 1, b = - 7, c = 12

; ,

В деңгейі №134

3) 2х(5х-7) = 2x 2 - 7

10x 2 - 14x - 2x 2 + 7 = 0

8x 2 - 14x + 7 = 0

түбірі жоқ.

3) (х - 5) 2 = 3х 2 - x + 14 = 0

x 2 - 10x + 5 - 3x 2 + x - 14 = 0

- 2x 2 - 9x - 9 = 0

; , ;

2. Өзіндік жұмыс

Тиімді тәсілмен теңдеулерді шешіңдер:

І нұсқа І нұсқа

а) 2х 2 -5х+3=0 а) х 2 -2х-3=0

ә) 5х 2 -8х+3=0 ә) х 2 +3х+2=0

Жауаптары: І нұсқа ІІ нұсқа

А) -1; 1, 5 а) 1; -3

Ә) 1; 0, 6 ә) -1; -2

ІV. Қорытынды. Үйге тапсырма беру.

Кез-келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Ол үшін:

  1. Жалпы жағдайда ДИСКРИМИНАНТТЫ табу формуласын, оның үш жағдайын білуіміз керек.
  2. Дербес жағдайларды мұқият ескеру:
  3. Егер, а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а
  4. Егер, а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а

V. Рефлексия

Оқушылардың ойларын білу:

- Мен білдім . . .

-Қызықтандым . . .

-Қиын болды . . .

-Мен түсіндім . . .

-Мен үйрендім . . .

Мен шығара алдым . . .

Мен өзім шығарып көрдім . . .

Рахмет, сау болыңыздар!

Келісемін Бекітемін

АҚБҮО-ның әдіскері №3 орта мектеп директоры

Жаңғалиева Н. Ғ Утесинов М. Ж

Тақырыбы : Квадрат теңдеу

түбірлерінің формуласы

№3 орта мектептің математика пәні мұғалімі

Кайрханова Айгүл Сейсенайқызы

Ақтау-2011


Ұқсас жұмыстар
Дискриминант пен Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеулерді шешу және құру
8-сынып алгебрасы: квадрат теңдеулердің түбір формулалары
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - сабақтың ақпараттық картасы
8-сынып, Алгебра: Квадрат теңдеулердің түбір формулалары - қысқа мерзімді сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған Квадрат теңдеудің түбірлері мен дискриминант формулалары бойынша сабақ жоспары
8-сынып алгебрасы: Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері (сабақ жоспары)
Квадрат теңдеу және оның түрлері: толымсыз квадрат теңдеулерді шешу (8-сынып)
Квадраттық теңдеулер: дискриминант және түбірлердің формулалары
8-сынып математика: Квадрат теңдеулерді формуламен шешуді қайталау
9-сыныпқа арналған сабақ жоспары: формулалар арқылы квадрат теңдеулерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz