Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі
8 сынып, алгебра
28.10.2011ж
Сабақтың мақсаты: Квадраттық теңдеуді шешуде формулаларды
тиімді пайдалану дағдыларын
қалыптастыру
Дискриминант арқылы квадрат
теңдеулерді
шешу
Дамытушылық мақсаты: 1. Алған білімдерін әртүрлі жағдайда
қолдана білуге дағдыландыру.
2. Белсенділігін көтеруге, ойлау
қабілетін арттыруға, өз ойын
жүйелеуге, тез шешім
қабылдауға ұқсастықты, қарама-
қайшылықты байқауға дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын
арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,
шығармашылық қабілеті дамыған тұлға
тәрбиелеу. Алған білімдеріне
жауапкершілікпен қарауға, өз
мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға
үйрету
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.
Сабақ типі: Білімді бекіту
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Түгендеу.
Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі.Оны бала толтырады.
|Аты-жөні |Анаграмма |Тест |Теориядан |Теңдеу |Өздік |Қорытынды |
| |Сергіту | |сұрақ |шешу |жұмыс | |
|Ұпай саны | | | | | | |
|Ұпай саны |3 |9 |6 |7 |2 | |
| | | | | | |27 |
15-27 ұпайға дейін «5» баға, 9-14 ұпайға дейін «4» бағасы ,5-8 дейін «3»
бағасы қойылады
І кезең: «Қызығушылықты ояту»
1.Анаграмма ( теңдеу, коэффициент, түбір)
❖ Ңеетду
❖ Фэкоцинетиф
❖ Үртіб
2. Ой қозғау . Теориялық материалды қайталау:
Әрбір жауапқа бір ұпай қойылады.
Сұрақ – жауап
❖ 1.Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
❖ 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
❖ 3.Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
❖ 4.Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
❖ 5.Теңдеуді шешу дегеніміз не?
3. Тест «Квадрат теңдеудің түрлері
Семантикалық карта
|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |
Тексеру
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, бір-бірінің жауаптарын тексереді.
|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |
Бағалау: Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен қойылады.
Оқушылар кілт бойынша бір –бірін тексереді.
ІІ. Жаңа тақырып түсіндіру ( электрондық оқулық бойынша түсіндіріледі.
1.Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі
2.Дискриминанттың 3 жағдайы
3. а+в+с, а-в+с арқылы теңдеу түбірлерін табу
Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а
Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а
ІІІ. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару
№128 Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп, қанша түбірі болатынын
көрсетіңдер.
1) х2 – 5х – 8 = 0
a = 1, b = – 5, c = – 8
D = b2 – 4ac = (– 5)2 – 4(– 8) = 25+32 = 57>0
екі түбірі бар.
3) х2 – 14х + 49 = 0
бір түбірі бар.
5) – 0,5х2 + 6х - 7 = 0
a = – 0.5, b = 6, c = – 7
екі түбірі бар.
№129 Теңдеуді шешіңдер:
1) х2 + 3х + 2 = 0
a = 1, b = 3, c = 2
; ,
3) х2 + 7х + 12 = 0
a = 1, b = – 7 , c = 12
; ,
В деңгейі №134
3) 2х(5х-7) = 2x2 – 7
10x2 – 14x – 2x2 + 7 = 0
8x2 – 14x + 7 = 0
түбірі жоқ.
3) (х – 5)2 = 3х2 – x + 14 = 0
x2 – 10x + 5 – 3x2 + x – 14 = 0
– 2x2 – 9x – 9 = 0
; , ;
2. Өзіндік жұмыс
Тиімді тәсілмен теңдеулерді шешіңдер:
І нұсқа І нұсқа
а) 2х2-5х+3=0 а) х2-2х-3=0
ә)5х2-8х+3=0 ә) х2+3х+2=0
Жауаптары: І нұсқа ІІ нұсқа
А)-1;1,5 а)1;-
3
Ә) 1;0,6 ә)
-1;-2
ІV. Қорытынды. Үйге тапсырма беру.
Кез-келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Ол үшін:
1) Жалпы жағдайда ДИСКРИМИНАНТТЫ табу формуласын, оның үш жағдайын
білуіміз керек.
2) Дербес жағдайларды мұқият ескеру:
3) Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а
4) Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а
V. Рефлексия
Оқушылардың ойларын білу:
-Мен білдім...
-Қызықтандым...
-Қиын болды...
-Мен түсіндім...
-Мен үйрендім...
Мен шығара алдым...
Мен өзім шығарып көрдім...
Рахмет, сау болыңыздар!
Келісемін__________
Бекітемін_____________
АҚБҮО-ның әдіскері
№3 орта мектеп директоры
Жаңғалиева Н. Ғ
Утесинов М.Ж
Тақырыбы: Квадрат теңдеу
түбірлерінің формуласы
№3 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Кайрханова Айгүл Сейсенайқызы
Ақтау-2011
-----------------------
D = b2 -4ac
D < 0
Түбірі жоқ
D = 0
Бір ғана түбірі бар
D > 0
Теңдеудің екі түбірі бар
28.10.2011ж
Сабақтың мақсаты: Квадраттық теңдеуді шешуде формулаларды
тиімді пайдалану дағдыларын
қалыптастыру
Дискриминант арқылы квадрат
теңдеулерді
шешу
Дамытушылық мақсаты: 1. Алған білімдерін әртүрлі жағдайда
қолдана білуге дағдыландыру.
2. Белсенділігін көтеруге, ойлау
қабілетін арттыруға, өз ойын
жүйелеуге, тез шешім
қабылдауға ұқсастықты, қарама-
қайшылықты байқауға дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын
арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,
шығармашылық қабілеті дамыған тұлға
тәрбиелеу. Алған білімдеріне
жауапкершілікпен қарауға, өз
мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға
үйрету
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.
Сабақ типі: Білімді бекіту
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Түгендеу.
Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі.Оны бала толтырады.
|Аты-жөні |Анаграмма |Тест |Теориядан |Теңдеу |Өздік |Қорытынды |
| |Сергіту | |сұрақ |шешу |жұмыс | |
|Ұпай саны | | | | | | |
|Ұпай саны |3 |9 |6 |7 |2 | |
| | | | | | |27 |
15-27 ұпайға дейін «5» баға, 9-14 ұпайға дейін «4» бағасы ,5-8 дейін «3»
бағасы қойылады
І кезең: «Қызығушылықты ояту»
1.Анаграмма ( теңдеу, коэффициент, түбір)
❖ Ңеетду
❖ Фэкоцинетиф
❖ Үртіб
2. Ой қозғау . Теориялық материалды қайталау:
Әрбір жауапқа бір ұпай қойылады.
Сұрақ – жауап
❖ 1.Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
❖ 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
❖ 3.Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
❖ 4.Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
❖ 5.Теңдеуді шешу дегеніміз не?
3. Тест «Квадрат теңдеудің түрлері
Семантикалық карта
|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |
Тексеру
Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, бір-бірінің жауаптарын тексереді.
|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |
Бағалау: Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен қойылады.
Оқушылар кілт бойынша бір –бірін тексереді.
ІІ. Жаңа тақырып түсіндіру ( электрондық оқулық бойынша түсіндіріледі.
1.Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі
2.Дискриминанттың 3 жағдайы
3. а+в+с, а-в+с арқылы теңдеу түбірлерін табу
Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а
Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а
ІІІ. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару
№128 Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп, қанша түбірі болатынын
көрсетіңдер.
1) х2 – 5х – 8 = 0
a = 1, b = – 5, c = – 8
D = b2 – 4ac = (– 5)2 – 4(– 8) = 25+32 = 57>0
екі түбірі бар.
3) х2 – 14х + 49 = 0
бір түбірі бар.
5) – 0,5х2 + 6х - 7 = 0
a = – 0.5, b = 6, c = – 7
екі түбірі бар.
№129 Теңдеуді шешіңдер:
1) х2 + 3х + 2 = 0
a = 1, b = 3, c = 2
; ,
3) х2 + 7х + 12 = 0
a = 1, b = – 7 , c = 12
; ,
В деңгейі №134
3) 2х(5х-7) = 2x2 – 7
10x2 – 14x – 2x2 + 7 = 0
8x2 – 14x + 7 = 0
түбірі жоқ.
3) (х – 5)2 = 3х2 – x + 14 = 0
x2 – 10x + 5 – 3x2 + x – 14 = 0
– 2x2 – 9x – 9 = 0
; , ;
2. Өзіндік жұмыс
Тиімді тәсілмен теңдеулерді шешіңдер:
І нұсқа І нұсқа
а) 2х2-5х+3=0 а) х2-2х-3=0
ә)5х2-8х+3=0 ә) х2+3х+2=0
Жауаптары: І нұсқа ІІ нұсқа
А)-1;1,5 а)1;-
3
Ә) 1;0,6 ә)
-1;-2
ІV. Қорытынды. Үйге тапсырма беру.
Кез-келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Ол үшін:
1) Жалпы жағдайда ДИСКРИМИНАНТТЫ табу формуласын, оның үш жағдайын
білуіміз керек.
2) Дербес жағдайларды мұқият ескеру:
3) Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а
4) Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а
V. Рефлексия
Оқушылардың ойларын білу:
-Мен білдім...
-Қызықтандым...
-Қиын болды...
-Мен түсіндім...
-Мен үйрендім...
Мен шығара алдым...
Мен өзім шығарып көрдім...
Рахмет, сау болыңыздар!
Келісемін__________
Бекітемін_____________
АҚБҮО-ның әдіскері
№3 орта мектеп директоры
Жаңғалиева Н. Ғ
Утесинов М.Ж
Тақырыбы: Квадрат теңдеу
түбірлерінің формуласы
№3 орта мектептің математика пәні мұғалімі
Кайрханова Айгүл Сейсенайқызы
Ақтау-2011
-----------------------
D = b2 -4ac
D < 0
Түбірі жоқ
D = 0
Бір ғана түбірі бар
D > 0
Теңдеудің екі түбірі бар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz