Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі

8 сынып, алгебра
28.10.2011ж

Сабақтың мақсаты: Квадраттық теңдеуді шешуде формулаларды
тиімді пайдалану дағдыларын
қалыптастыру
Дискриминант арқылы квадрат
теңдеулерді
шешу
Дамытушылық мақсаты: 1. Алған білімдерін әртүрлі жағдайда
қолдана білуге дағдыландыру.
2. Белсенділігін көтеруге, ойлау

қабілетін арттыруға, өз ойын

жүйелеуге, тез шешім
қабылдауға ұқсастықты, қарама-
қайшылықты байқауға дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын
арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін,

шығармашылық қабілеті дамыған тұлға

тәрбиелеу. Алған білімдеріне
жауапкершілікпен қарауға, өз
мүмкіндігіне
сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға
үйрету

Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: Сұрақ- жауап, ауызша жаттығу, есептер шығару, ізденіс.
Сабақ типі: Білімді бекіту

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Түгендеу.
Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі.Оны бала толтырады.

|Аты-жөні |Анаграмма |Тест |Теориядан |Теңдеу |Өздік |Қорытынды |
| |Сергіту | |сұрақ |шешу |жұмыс | |
|Ұпай саны | | | | | | |
|Ұпай саны |3 |9 |6 |7 |2 | |
| | | | | | |27 |

15-27 ұпайға дейін «5» баға, 9-14 ұпайға дейін «4» бағасы ,5-8 дейін «3»
бағасы қойылады

І кезең: «Қызығушылықты ояту»
1.Анаграмма ( теңдеу, коэффициент, түбір)
❖ Ңеетду
❖ Фэкоцинетиф
❖ Үртіб

2. Ой қозғау . Теориялық материалды қайталау:

Әрбір жауапқа бір ұпай қойылады.

Сұрақ – жауап

❖ 1.Қандай теңдеуді квадраттық теңдеу дейміз?
❖ 2.Толымсыз квадраттық теңдеулер дегеніміз не?
❖ 3.Келтірілген квадраттық теңдеу дегеніміз не?
❖ 4.Теңдеудің түбірі дегеніміз не?
❖ 5.Теңдеуді шешу дегеніміз не?

3. Тест «Квадрат теңдеудің түрлері

Семантикалық карта

|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |

Тексеру

Оқушылар жұппен жұмыс жасайды, бір-бірінің жауаптарын тексереді.

|Теңдеу |Толымды |Толымсыз |Келтірілге|Келтірілмег|Толық балл |
| | | |н |ен | |
|x2 + 5x – 3 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|6x2 + 5 =0 | | | | | |
|2x2 – 4x =0 | | | | | |
|5x – 7x2 + 2 | | | | | |
|=0 | | | | | |
|2x2 =0 | | | | | |

Бағалау: Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен қойылады.

Оқушылар кілт бойынша бір –бірін тексереді.
ІІ. Жаңа тақырып түсіндіру ( электрондық оқулық бойынша түсіндіріледі.
1.Квадраттық теңдеуді шешу алгоритмі

2.Дискриминанттың 3 жағдайы

3. а+в+с, а-в+с арқылы теңдеу түбірлерін табу

Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а

Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а

ІІІ. Жаңа сабақты бекітуге есептер шығару

№128 Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп, қанша түбірі болатынын
көрсетіңдер.

1) х2 – 5х – 8 = 0

a = 1, b = – 5, c = – 8

D = b2 – 4ac = (– 5)2 – 4(– 8) = 25+32 = 57>0

екі түбірі бар.

3) х2 – 14х + 49 = 0

бір түбірі бар.

5) – 0,5х2 + 6х - 7 = 0

a = – 0.5, b = 6, c = – 7

екі түбірі бар.

№129 Теңдеуді шешіңдер:

1) х2 + 3х + 2 = 0

a = 1, b = 3, c = 2

; ,

3) х2 + 7х + 12 = 0

a = 1, b = – 7 , c = 12

; ,

В деңгейі №134

3) 2х(5х-7) = 2x2 – 7

10x2 – 14x – 2x2 + 7 = 0

8x2 – 14x + 7 = 0

түбірі жоқ.

3) (х – 5)2 = 3х2 – x + 14 = 0

x2 – 10x + 5 – 3x2 + x – 14 = 0

– 2x2 – 9x – 9 = 0

; , ;

2. Өзіндік жұмыс

Тиімді тәсілмен теңдеулерді шешіңдер:

І нұсқа І нұсқа

а) 2х2-5х+3=0 а) х2-2х-3=0

ә)5х2-8х+3=0 ә) х2+3х+2=0

Жауаптары: І нұсқа ІІ нұсқа

А)-1;1,5 а)1;-
3

Ә) 1;0,6 ә)
-1;-2

ІV. Қорытынды. Үйге тапсырма беру.

Кез-келген квадрат теңдеуді шешуге болады. Ол үшін:

1) Жалпы жағдайда ДИСКРИМИНАНТТЫ табу формуласын, оның үш жағдайын
білуіміз керек.

2) Дербес жағдайларды мұқият ескеру:

3) Егер,а+в+с=0, болса, онда х1=1 х2= с∕а

4) Егер,а-в+с=0, болса, онда х1=-1 х2= - с∕а

V. Рефлексия

Оқушылардың ойларын білу:

-Мен білдім...

-Қызықтандым...

-Қиын болды...

-Мен түсіндім...

-Мен үйрендім...

Мен шығара алдым...

Мен өзім шығарып көрдім...

Рахмет, сау болыңыздар!

Келісемін__________
Бекітемін_____________

АҚБҮО-ның әдіскері
№3 орта мектеп директоры

Жаңғалиева Н. Ғ
Утесинов М.Ж

Тақырыбы: Квадрат теңдеу

түбірлерінің формуласы

№3 орта мектептің математика пәні мұғалімі

Кайрханова Айгүл Сейсенайқызы

Ақтау-2011

-----------------------
D = b2 -4ac

D < 0

Түбірі жоқ

D = 0

Бір ғана түбірі бар

D > 0

Теңдеудің екі түбірі бар


Ұқсас жұмыстар
Теңдеулер толық толымсыз келтірілген келтірілмеген биквадрат
Квадраттық теңдеулерді түбірлерінің формуласын пайдаланып шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Квадраттық функцияны салу
Квадрат теңдеулерді шешудің әдістері
Теңдеудің түбірлерін табыңдар
Квадрат теңдеудің шешудің әдістері
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Пәндер