Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күз көрінісін бейнелеу
Пәні: Кескіндеме. Күні:___________
Сыныбы: _____
Тобы: _____
Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Күз көрінісін бейнелеу.
Сабақ мақсаты:
А) білімділік: көзге көрініп тұрған нәрсені салуды алыстаған сайын кішірейтіп көрсетуді, жақын жердегі көріністермен салыстыруды үйрету, этюд жазуға бейімдеу.
Ә) дамытушылық: күзгі пейзаж жанры туралы білімдерін тереңдету акварель бояуларымен және гуашь бояуларымен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру. .
Б)тәрбиелік: айналадағы қоршаған ортаны бейнелеуде, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: баяндау, үйрету, көмектесу
Сабақтың көрнекілігі: сабақтың тақырыбы, әр түрлі жанрларға жекелей суреттер, пейзаждар.дән түрлері, тірек сызбалар, суреттер, слайд
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, табиғаттану.
Сабақтың міндеті: оқушыларға әр жанрларды білуге, әрі қатесіз салуға үйрету.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастырукезеңі:
Оқушылармен амандасып, құрал-жабдықтарын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
ІІ. Жаңа тақырыпқа кіріспе
Живопись орындалу ерекшелігіне қарай бірнеше жанрға бөінеді. Оқушыларға жанрлар туралы көрсетіп, еске түсіру.
Натюрморт дегеніміз - жансыз заттар мен бұйымдарды бейнелеген көркем шығарма.
Портрет дегеніміз - адам келбетін бейнелейтін көркем шығарма.
Тарихи жанр - белгілі бір оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнеленген көркем шығарма.
Маринистік жанр - теңіз, көл сияқты су әлемін бейнелейтін көркем шығарма.
Анималистік жанр - жан-жануарлар бейнеленген көркем шығарма.
Пейзаж жанры - табиғат көрінісі бейнеленген көркем шығарма.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Живопись өнерінің пейзаж жанрына тоқталамыз. Көз алдымызға күз мезгілін елестету. Күзде қандай өзгерістер болады:
* Күн суытады
* Қар түсе бастайды
* Егін жиналады.
* Ағаштардың жапырақтары сарғайып түседі
* Құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
Пейзажды салу үшін перспективаның заңдарына тоқталамыз. Перспектива бейнелеу өнерінде кеңістіктегі нәсресенің біздің көру нүсктемізден алыстаған сайын кішіреюімен түсіндіріледі. Бұл - табиғи заңдылық. Яғни күнде өзіміз күнделікті өмірде көріп жүрміз.
Ал бейнелеу кезінде өте ұқыптылықты қажет етеді. Үлкен жол алыстаған сайын жіңішке сызыққа айналады. Үлкен таулардың ағаштан кішірейіп салынған себебі, олар алыста тұр, ал ағаш бергі жағында тұр.
Сурет салу 3 кезеңге бөлінеді.
1 - кезең. Ең әуелі көкжиек сызығын көлденең жүргізген соң, төменгі бөлігі жер беті болып есептеледі. Көз ұшындағы көкжиекпен астасқан ормандарды сызықтармен торлап қарындашпен салу керек. Ал жолды төмендеген сайын кеңейте түсеміз. Жақын тұрған ағаштың бұталары, жапырақтары көрсетілуі қажет.
Қосымша: Адамның бейнесі салынған. Кеңістікте салыстырмалы түрде бері орналасқасын анық, көлемі үлкен болып салынады.
2- кезең. Ағаш бұталардың көлеңкелерін де кеңістікте бейнелеп көрсету керек. Алыстағы көріністердің бояулары сұйық және көмескілеу, кейбір жерлері қоюлау болып боялады.
3 - кезең. Қалған боялмаған көріністерді толығымен бояп, пейзаждың толық көрінісін аяқтаймыз.
ІҮ. Сергіту сәті. Суретті аяқта.
Сурет салу барысында оқушыларға сайқымазақ қонаққа келеді. Оның оқушыларға сурет салғысы келетінін, бірақ жеткенше не салғысы келгенін ұмытып қалғанын айтады. Оған көмектесіп суретті аяқтауды ұсынады.
Үлгіде сурет салуға ағаш, жапырақ элементтер беріледі.
Ү. Сабақты қорытындылау:
* Біз бүгінгі сабақта не үйрендік?
* Адамның бейнесі пейзажға жата ма?
* Табиғат аясында жүріп сурет салу қалай аталады?
* Жылдам жүгіртіп салынатын сурет?
1. Оқушылардың топтар бойынша салынған суреттерінен көрме ұйымдастыру.
2. Оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктерін, кемшліктерін көрсету.
ҮІ. Бағалау, мадақтау
Сыныбы: _____
Тобы: _____
Сабақ тақырыбы: Пейзаж. Күз көрінісін бейнелеу.
Сабақ мақсаты:
А) білімділік: көзге көрініп тұрған нәрсені салуды алыстаған сайын кішірейтіп көрсетуді, жақын жердегі көріністермен салыстыруды үйрету, этюд жазуға бейімдеу.
Ә) дамытушылық: күзгі пейзаж жанры туралы білімдерін тереңдету акварель бояуларымен және гуашь бояуларымен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру. .
Б)тәрбиелік: айналадағы қоршаған ортаны бейнелеуде, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдісі: баяндау, үйрету, көмектесу
Сабақтың көрнекілігі: сабақтың тақырыбы, әр түрлі жанрларға жекелей суреттер, пейзаждар.дән түрлері, тірек сызбалар, суреттер, слайд
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, табиғаттану.
Сабақтың міндеті: оқушыларға әр жанрларды білуге, әрі қатесіз салуға үйрету.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастырукезеңі:
Оқушылармен амандасып, құрал-жабдықтарын тексеріп, назарын сабаққа аудару.
ІІ. Жаңа тақырыпқа кіріспе
Живопись орындалу ерекшелігіне қарай бірнеше жанрға бөінеді. Оқушыларға жанрлар туралы көрсетіп, еске түсіру.
Натюрморт дегеніміз - жансыз заттар мен бұйымдарды бейнелеген көркем шығарма.
Портрет дегеніміз - адам келбетін бейнелейтін көркем шығарма.
Тарихи жанр - белгілі бір оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнеленген көркем шығарма.
Маринистік жанр - теңіз, көл сияқты су әлемін бейнелейтін көркем шығарма.
Анималистік жанр - жан-жануарлар бейнеленген көркем шығарма.
Пейзаж жанры - табиғат көрінісі бейнеленген көркем шығарма.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Живопись өнерінің пейзаж жанрына тоқталамыз. Көз алдымызға күз мезгілін елестету. Күзде қандай өзгерістер болады:
* Күн суытады
* Қар түсе бастайды
* Егін жиналады.
* Ағаштардың жапырақтары сарғайып түседі
* Құстар жылы жаққа ұшып кетеді.
Пейзажды салу үшін перспективаның заңдарына тоқталамыз. Перспектива бейнелеу өнерінде кеңістіктегі нәсресенің біздің көру нүсктемізден алыстаған сайын кішіреюімен түсіндіріледі. Бұл - табиғи заңдылық. Яғни күнде өзіміз күнделікті өмірде көріп жүрміз.
Ал бейнелеу кезінде өте ұқыптылықты қажет етеді. Үлкен жол алыстаған сайын жіңішке сызыққа айналады. Үлкен таулардың ағаштан кішірейіп салынған себебі, олар алыста тұр, ал ағаш бергі жағында тұр.
Сурет салу 3 кезеңге бөлінеді.
1 - кезең. Ең әуелі көкжиек сызығын көлденең жүргізген соң, төменгі бөлігі жер беті болып есептеледі. Көз ұшындағы көкжиекпен астасқан ормандарды сызықтармен торлап қарындашпен салу керек. Ал жолды төмендеген сайын кеңейте түсеміз. Жақын тұрған ағаштың бұталары, жапырақтары көрсетілуі қажет.
Қосымша: Адамның бейнесі салынған. Кеңістікте салыстырмалы түрде бері орналасқасын анық, көлемі үлкен болып салынады.
2- кезең. Ағаш бұталардың көлеңкелерін де кеңістікте бейнелеп көрсету керек. Алыстағы көріністердің бояулары сұйық және көмескілеу, кейбір жерлері қоюлау болып боялады.
3 - кезең. Қалған боялмаған көріністерді толығымен бояп, пейзаждың толық көрінісін аяқтаймыз.
ІҮ. Сергіту сәті. Суретті аяқта.
Сурет салу барысында оқушыларға сайқымазақ қонаққа келеді. Оның оқушыларға сурет салғысы келетінін, бірақ жеткенше не салғысы келгенін ұмытып қалғанын айтады. Оған көмектесіп суретті аяқтауды ұсынады.
Үлгіде сурет салуға ағаш, жапырақ элементтер беріледі.
Ү. Сабақты қорытындылау:
* Біз бүгінгі сабақта не үйрендік?
* Адамның бейнесі пейзажға жата ма?
* Табиғат аясында жүріп сурет салу қалай аталады?
* Жылдам жүгіртіп салынатын сурет?
1. Оқушылардың топтар бойынша салынған суреттерінен көрме ұйымдастыру.
2. Оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктерін, кемшліктерін көрсету.
ҮІ. Бағалау, мадақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz