Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер тарауын қорытындылау: математикалық сайыс формасындағы сабақ

Сабақтың тақырыбы : Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын қортындылау.

Сабақтың мақсаты: Білімдік: Өткен сабақтарды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін, икемділіктерін тексеру. Оқуғақызығушылығын, ынтасын арттыру Дамытушылық : Ой - өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық ізденіс тапқырлығын зеректілігін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету. Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, еңбекке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі : Математикалық сайыс. Сабақтың әдісі: Топтар бойынша жұмыс. Пәнаралық байланыс : Қазақ әдебиеті. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, нақыл сөздер.

« Білімді азамат - ел ертеңі ». « Білім мен даналық адам көркі ». « Халыққа наннан кейінгі қажеттісі білім ».

Сабақтың барысы: 1 . Ұйымдастыру кезеңі . А) Оқушыларды түгендеу. Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару . Б) Сыныпты 2 топқа бөліп, топ басшыларын сайлап, топтпрға «Теңдеулер» және «Теңсіздіктер» деп ат қойылады. В) Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.

  1. Ұран.
  2. « Арқан тартыс».
  3. « Көкпар».
  4. « Бәйге».
  5. « Бетпе - бет».

Г) Кіріспе сөз ( нақыл сөздер) .

2. Сабаққа кірісу кезеңі:

1. Әр топ топтарының аттарымен, өз ұрандарымен таныстырады. 2. « Арқан тартыс» сайысында сөйлемді аяқтау.

А) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі деп, . . . Ә) Теңсіздікті шешу дегеніміз . . .

Б) ах в. Егер а > > > > 0 болса, теңсіздіктің шешімі . . . В) ах > > > > в. Егер а < < < < 0 болса, теңсіздіктің шешімі . . . Г) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз . . . Ғ) Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз . . . Д) а саны в санынан болса, . . . Е) а > \ > \ > \ > \ в, ал в > \ > \ > \ > \ с болса, . . . Ж) Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды қосқанда немесе азайтқанда . . . З) ( 3; 20) сан аралығы . . .

3. « Көкпар» сайысында ауызша есептер орындау.

А) Теңсіздіктің шешімін тап: 4х > > > > 20. Ә) [ 2 ; 0 ] \lbrack - 2; 0\rbrack [ 2 ; 0 ] \lbrack - 2; 0\rbrack кесіндісі интервалдың қайсысына жатады ? Б) Координаталық түзуде көрсетілген аралықты қос теңсіздік түрінде ата. В) 6х > \ > \ > \ > \ -3 теңсіздіктің шешіиін аралық түрінде ата. Г) [ 20 ; 12 ) \left\lbrack - 20; 12 \right. \ ) [ 20 ; 12 ) \left\lbrack - 20; 12 \right. \ ) сан аралығының ең үлкен бүтін шешімін ата. Ғ) (-4; 2) сан аралығының неше бүтін шешімі бар? Д) х+3 < 10 < 10 < 10 < 10 және 5 < \ < \ < \ < \ у. Мүшелеп көбейт. Е) 1, 2 < \ < \ < \ < \ х < < < < 2, 3; 3 < \ < < \ < у < \ < \ < \ < \ 4; х+у -ті бағала. Ж) Теңдеуді шеш: 8х-7 = 5х+8 З) ( - 4; 7) сан аралығының неше натурал шешімі бар?

4. «Бәйге» сайысында теңсіздіктер шешу . (Әр топтан бір - бір оқушы тақтаға шығады. Қалғандары орындарында орындайды. )

«Теңдеулер » тобына. «Теңсіздіктер » тобына

1) х 3 2 < х + 1 4 \frac{х - 3}{2} < \frac{х + 1}{4} х 3 2 < х + 1 4 \frac{х - 3}{2} < \frac{х + 1}{4} 1) 2 х + 1 5 х 4 \frac{2х + 1}{5} \leq \frac{х - 4}{} 2 х + 1 5 х 4 \frac{2х + 1}{5} \leq \frac{х - 4}{}

2) 6(х+1) \leq \leq 5х + 3 2) 3(х - 5) > > > > х + 3

3) 4 + 7 х 3 5 > 3 х + 5 \frac{7х - 3}{5} > \frac{3х + 5}{} 7 х 3 5 > 3 х + 5 \frac{7х - 3}{5} > \frac{3х + 5}{} - 3 х 2 \frac{3х}{2} 3 х 2 \frac{3х}{2} 3) 4 + х 2 \frac{4 + х}{2} 4 + х 2 \frac{4 + х}{2} - х + 2 7 \frac{х + 2}{7} х + 2 7 \frac{х + 2}{7} \geq \geq х + 3

5. «Бетпе - бет» сайысында топ басшылары шығып, үйде дайындап келген есептері мен сұрақтарын бір - біріне қойады.

6. Сабақты қортындылау. Топ басшылары өз қортындыларын айтады.

Біреу озса жарыста, Біреу артта қалады. Ренжімей тараса, Озғандар жарады. Жарыс заңы ежелден Жеңімпаз болу шарты сол - Еңбектену, жалықпау.

Жеңімпаз топ аталып, оқушылардың білімдері бағаланады. Үйге тапсырма беріледі. №1057, №1058

Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер, Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер деп сабағымызды аяқтаймыз.


Ұқсас жұмыстар
6-сынып математика: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қорытындылау
11-сынып алгебрасы: Логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер - қорытындылау сабақ
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуді қайталау
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер: сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Сызықтық теңдеулер жүйесін Крамер әдісімен шешу
6-сыныпқа арналған ашық сабақ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешуге арналған сабақ жоспары
Пысықтау сабағы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу
Математикалық талдауға арналған жаттығулар: координаталық геометрия, матрицалар және сызықтық теңдеулер жүйелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz