Сызықтық теңдеу мен сызықтық теңсіздіктер

Сабақтың тақырыбы : Сызықтық теңдеу және сызықтық теңсіздік тарауын қортындылау.
Сабақтың мақсаты: Білімдік: Өткен сабақтарды қайталау арқылы оқушылардың білімдерін, икемділіктерін тексеру. Оқуғақызығушылығын, ынтасын арттыру Дамытушылық : Ой - өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Шығармашылық ізденіс тапқырлығын зеректілігін ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету. Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, еңбекке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі : Математикалық сайыс. Сабақтың әдісі: Топтар бойынша жұмыс. Пәнаралық байланыс : Қазақ әдебиеті. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, нақыл сөздер.
« Білімді азамат - ел ертеңі ». « Білім мен даналық адам көркі ». « Халыққа наннан кейінгі қажеттісі білім ».
Сабақтың барысы: 1 . Ұйымдастыру кезеңі . А) Оқушыларды түгендеу. Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару . Б) Сыныпты 2 топқа бөліп, топ басшыларын сайлап, топтпрға «Теңдеулер» және «Теңсіздіктер» деп ат қойылады. В) Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.
- Ұран.
- « Арқан тартыс».
- « Көкпар».
- « Бәйге».
- « Бетпе - бет».
Г) Кіріспе сөз ( нақыл сөздер) .
2. Сабаққа кірісу кезеңі:
1. Әр топ топтарының аттарымен, өз ұрандарымен таныстырады. 2. « Арқан тартыс» сайысында сөйлемді аяқтау.
А) Бір айнымалысы бар теңсіздіктің шешімі деп, . . . Ә) Теңсіздікті шешу дегеніміз . . .
Б) ах в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі . . . В) ах в. Егер а 0 болса, теңсіздіктің шешімі . . . Г) Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз . . . Ғ) Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз . . . Д) а саны в санынан болса, . . . Е) а в, ал в с болса, . . . Ж) Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды қосқанда немесе азайтқанда . . . З) ( 3; 20) сан аралығы . . .
3. « Көкпар» сайысында ауызша есептер орындау.
А) Теңсіздіктің шешімін тап: 4х 20. Ә) кесіндісі интервалдың қайсысына жатады ? Б) Координаталық түзуде көрсетілген аралықты қос теңсіздік түрінде ата. В) 6х -3 теңсіздіктің шешіиін аралық түрінде ата. Г) сан аралығының ең үлкен бүтін шешімін ата. Ғ) (-4; 2) сан аралығының неше бүтін шешімі бар? Д) х+3 және 5 у. Мүшелеп көбейт. Е) 1, 2 х 2, 3; 3 у 4; х+у -ті бағала. Ж) Теңдеуді шеш: 8х-7 = 5х+8 З) ( - 4; 7) сан аралығының неше натурал шешімі бар?
4. «Бәйге» сайысында теңсіздіктер шешу . (Әр топтан бір - бір оқушы тақтаға шығады. Қалғандары орындарында орындайды. )
«Теңдеулер » тобына. «Теңсіздіктер » тобына
1) 1)
2) 6(х+1) 5х + 3 2) 3(х - 5) х + 3
3) 4 + - 3) - х + 3
5. «Бетпе - бет» сайысында топ басшылары шығып, үйде дайындап келген есептері мен сұрақтарын бір - біріне қойады.
6. Сабақты қортындылау. Топ басшылары өз қортындыларын айтады.
Біреу озса жарыста, Біреу артта қалады. Ренжімей тараса, Озғандар жарады. Жарыс заңы ежелден Жеңімпаз болу шарты сол - Еңбектену, жалықпау.
Жеңімпаз топ аталып, оқушылардың білімдері бағаланады. Үйге тапсырма беріледі. №1057, №1058
Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер, Білім деген ақылшың Қиындықтан өткізер деп сабағымызды аяқтаймыз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz