Абай өлеңдері

Қызылорда облысы

Қармақшы ауданы

Алдашбай Ахун ауылы

№111 орта мектептің

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің

мұғалімі Рауа Әбілхайырқызы Тоғызбаева

№111 орта мектеп

Авторлық бағдарлама

9-11 сыныптар

Тоғызбаева Рауа

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Копия-IMGA0175.JPG

Аты-жөні: Тоғызбаева Рауа

Туған жылы: 23. 07. 1979

Бітірген оқу орны: Қорқыт ата атындағыҚызылорда Мемлекеттік университеті

Педагогикалық өтілі: 12 жыл

Санаты: І

Мамандығы: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қызметі: Мектеп директорының бағдарлы

оқыту жөніндегі орынбасары

Мадақтамалары:

  • Мектеп ішілік мақтау қағазы-2001ж.
  • Аудандық білім бөлімінің құрмет грамотасы-2003 ж.
  • Аудандық білім бөлімінің грамотасы-2004 ж
  • Аудандық білім бөлімінің мадақтамасы.
  • «Абай және Шәкәрім оқулары» ІІ орын 2006 ж.
  • Аудандық білім бөлімінің алғыс хаты -2006ж.
  • Аудан әкімінің алғыс хаты-2006ж. Облыстық білім басқармасының құрмет грамотасы 2007ж
  • Аудандық білім бөлімінің алғыс хаты -2012 ж
  • Аудандық Авторлық бағдарламалар байқауынан ІІ орын -2012 ж
  • Облыстық білім жетілдіру институтының алғыс хаты -2011 ж
  • Республикалық «Үхдік- педагог зерттеуші» байқауынының ІІ орын жеңімпазы-2011 ж

Факультатив курсының мақсаты:

Әдебиет пәні бойынша 9-11 сынып оқушыларына арналған факультативтік курстың бағдарламасы. Аптасына - 2 сағат, жылына -68 сағат

Кіріспе.

Орта мектепте оқытылатын пәндер жүйесінде әдебиеттің алатын орны мен маңызы айрықша. Әдебиет сабақтары халқымыздың санғасырлық рухани қазына байлығынан, сөз өнерінің тарихынан, Әр кезеңдерде ғұмыр кешкен қаламгер өмірі мен шығармашылығы, белгілі бір туындылар олардағы кейіпкерлер әлемі жайында мағлұмат беріп қанақоймайды. Бұл да, әрине, сабақтардың міндетіне кіреді. Ең бастысы әдебиет сабағы адамгершілікке тәрбиелеу сабақтары ретінде зор маңызға ие. Көркем туындыларды оқыту, түсіндіру, талдау барысында ұстаз әдеби білім беріп қана қоймайды, шәкірттерін адамгершілікке және әсемдікке тәрбиелейді. Ол тәрбиелеу шаралары мына кейіпкер анадай, ал ана бейне мынадай деген біржақты бағалаулар арқлы емес, оқушыларды жазушы бейнелеген көрікті әлемге бағыттау, сол сырлы әлемге ұшқыр бала қиялымен, қызу сезім-эмоциясымен саяхат жасата білу. Кейіпкерлерді тірі, жанды бейне деп қабылдату, олардың тағдыр талайына, қиындық қуаныштарына, шәкірттерді психологиялық тұрғыда ортақтастыру, олармен бірге ойлап, бірге қиналу қуану сезімдерін кештіру арқыл жүзеге асырылады. Бүгінгі мектеп шәкіртерінің әдебиетке, өнерге қызығушылығы, білімге құштарлығы, жалпы көзқарасы, таным-талғамы басқаша. Бұрынғы елгезек, ізденгіш, тапсырманы мұқият орындауға тырысатын көркем әдебиетті іздеп жүріп оқитын оқушылар типі қазір сирек кездеседі. Қазіргі шәкіртте күрделі бір музыкалық аспап, құлақ күйін бабымен дұрыс келтіре алмасаң, домбыра дұрыс тартыла ма?Өзің аңсаған қоңыр үнді ести аласың ба?Оқушы да сол секілді, оның да «құлақ күйін» келтіріп алу керек, яғни сабаққа алдын-ала психологиялық тұрғыдан даярлап, тақырыпқа қызықтырып, шығармашылық танымдық белсенді әрекетке тарта білу қажет. Қазіргідей білім алуға, өнерге жастардың ынтасы азайып, самарқаулық күшейген уақытта бұл оңай міндет емес. Бәрі де айналып келгенде ұстазға, оның пәнді, сөз өнерін сүюіне, кәсіби біліктілігі мен шеберлігіне байланысты алған білімдерін жүйелей білуге дағдыландыру.

Мақсаты:

Терең білім негіздерін Алған білімдерін жүйелей Оқушылардыңалған

қалыфптастыру білуге дағдаландыру білімдерініңдеңгейін бақылау.

Дүниетанымын Жоғары оқу орындарына

кеңейту. түсуге даярлау. Шапшаң ойлау

қабілетін дамыт Оқушыларды жеке жұмыс

Сахнада рольдік ойындар істей білуге үйрету.

ойнай білу Шешендікке баулу.

шеберлігін арттыру. мәнерлеп Логикалық ойлау

Өзіндік ой қорытынды оқуға жүйесін дамыту.

жасай білуге үйрету баулу.

Факультатив курсының міндеті:

Оқушыларды сауаттылыққа үйрету; курсқа арналған барлық жоспарлы материалдарды толық игерту; қосымша мәліметтерді іздестіру кезінде әдебиеттерді дұрыс таңдап, орынды пайдалан білуге үйрету; ізденіс жұмыстарына бейімдеу; өз беттерімен жұмыс түрлерін істей білуге дағдыландыру; жұрт алдында өз ойын толық жеткізуге, сөз мәдениетін сақтай отырып, тіл шұбарламай, ана тілінде қысылмай, мүдірмей сөйлеуге үйрету.

Күтілетін нәтиже

1. Өз ойын көркем тілмен жеткізетін, поэзияны сүйетін сахнада рольдік ойындар ойнай білетін әдебиеттің сырлы әлеміне терең бойлай алатын тұлға қалыптасады.

2. ҰБТ -де, пәндік олимпиадада жақсы көрсеткішке жетуіне мүмкіндік мол.

3. Білімділік, біліктілік дағдыларын қалыптастыра отырып, ізденімпаз шығармашыл оқушы қалыптасады.

Факультатив курстың бағдарламасы

р/с
Сабақтың тақырыбы
Сағат саны
мерзімі
Пайдаланылатын әдебиеттер
Шығармашылық жұмыс
көрнекілік
р/с: 1
Сабақтың тақырыбы:

Халық ауыз әдебиеті

Халық ауыз әдебиеті

Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер: Халық ауыз әдебиеті
Шығармашылық жұмыс: Шығарма, эссе жазу
көрнекілік: Буклет
р/с: 2
Сабақтың тақырыбы: Тұрмыс- салт жырлары
Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер: Халық ауыз әдебиеті
Шығармашылық жұмыс: Қосымша мәлімет жазу
көрнекілік: буклет
р/с: 3
Сабақтың тақырыбы: Мақал-мәтелдер, жұмбақ, жаңылтпаштар
Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер:

Мақал мәтелдер,

Мың бір мақал жүз бір жұмбақ кітабы

Шығармашылық жұмыс: Адамгершілік жайындағы мақал -мәтелдерді жинақтау
көрнекілік:
р/с: 4
Сабақтың тақырыбы: Мың бір мақал сайысы
Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер: Мың бір мақал, жүз бір жұмбақ кітабы
Шығармашылық жұмыс: Қосымша мәліметтер жинау
көрнекілік: суреттер
р/с: 5
Сабақтың тақырыбы: Батырлар жыры, ғашықтық жырлар
Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер: Батырлар жыры. І, ІІ, ІІІ том.
Шығармашылық жұмыс: Үзінді жаттау
көрнекілік: Буклет
р/с: 6
Сабақтың тақырыбы: Ақындар айтысы, шешендік сөздер.
Сағат саны: 1
мерзімі:
Пайдаланылатын әдебиеттер: Айтыс І, ІІ том. Сөз тапқанға қолқа жоқ, Үш жүздің билері
Шығармашылық жұмыс: Өлең шығару, шешендік сөздер жаттау
көрнекілік: Сызба, кестелер
7
Жас ақындар айтысы
1
7: 8
Жас ақындар айтысы: Ертегілер, аңыз, әңгімелер.
1: 1
:
: Қазақ ертегілері
: Ойдан ертегі құрастыру
: Ертегі кейіпкерлердің суреттері
7: 9
Жас ақындар айтысы: Тест тапсырмалары
1: 1
:
: Тесттер жинағы
: Тест құрастыру
:
7:
Жас ақындар айтысы: Ежелгі дәуір әдебиеті
1:
:
:
:
:
7: 10
Жас ақындар айтысы: Алып Ер Тұңға
1: 1
:
: Н. Келімбетов Ежелгі дәуір әдебиеті, А. Қыраубайқызы Ежелгі дәуір әдебиеті
: Қосымша мәліметтер жинау
:
7: 11
Жас ақындар айтысы: Орхон ескерткіштері
1: 1
:
: Орхон жазбалары, Алматы атлас, 2001,
:
: Буклет, ежелгі түрік мұралары
7: 12
Жас ақындар айтысы: Қорқыт мұралары
1: 1
:
: Қорқыт Ата кітабы
: Реферат
: Буклет
7: 13
Жас ақындар айтысы: Әл-Фараби
1: 1
:
: Газет материалдары
: Баяндама әзірлеу
: Фараби портреттері
7: 14
Жас ақындар айтысы: А. Ясауи
1: 1
:
: Қазақ елінің жарық жұлдыздары, «Диуани Хикметтегі сопылық сарын «Ұлағат» 2003, №1 (10бет)
: Адамгершілік қахындағы нақыл сөз-н жинақтау
: А. Яссауи кесенесі шығыс ақындарының өлең-жырлары
7: 15
Жас ақындар айтысы: Жүсіп Баласағұни
1: 1
:
: «Ұлағат» 2003, №2(48бет)
: Қосымша мәлімет жинақтау
:
7: 16
Жас ақындар айтысы: Махмұд Қашқари
1: 1
:
: А . Қыраубайқызы, ежелгі дәуір әдебиеті
: Қосымша мәлімет жинақтау
: Қаз. Мектеп журналы, Қашқари жасаған карта
7: 17
Жас ақындар айтысы: Рабғузи киссалары
1: 1
:
: А . Қыраубайқызы, ежелгі дәуір әдебиеті
: Қосымша мәлімет жинақтау
:
7: 18
Жас ақындар айтысы: Сәйф Сараи
1: 1
:
: А . Қыраубайқызы, ежелгі дәуір әдебиеті
: Карточкалар әзірлеу
:
7: 19
Жас ақындар айтысы: Қорқыт мұралары (зерттеу жұмысы)
1: 1
:
:
:
:
7: 20
Жас ақындар айтысы: Әлемнің екінші ұстазы Әль-Фараби (шығарма)
1: 1
:
:
:
:
7: 21
Жас ақындар айтысы: Сынама тест
1: 1
:
: Тесттер жинағы
:
:
7:
Жас ақындар айтысы: ХҮ-ХҮІІІ ғ. әдебиеті
1:
:
:
:
:
7: 22
Жас ақындар айтысы: Жыраулар поэзиясы
1: 2
:
: Бес ғасыр жырлайды
: Үзінді жаттау
:
7: 23
Жас ақындар айтысы: Бұқар жырау
1: 1
:
: Бес ғасыр жырлайды
: Толғауларын жаттау
:
7: 24
Жас ақындар айтысы: Сынама тест
1: 1
:
:
:
:
7:
Жас ақындар айтысы: ХІХ ғ. әдебиет
1:
:
:
:
:
7: 25
Жас ақындар айтысы: Зар заман ақындары
1: 2
:
:
: Шағын оқиғалық шығарма жазу
:
7: 26
Жас ақындар айтысы: Т. Ізтілеуов
1: 2
:
: Назым Т. Ізтілеуов І, ІІ, ІІІ том
: Адамгершілік қахындағы өлеңдерін жаттау
: Тұрмағанбет ұрпақтары буклет
7: 27
Жас ақындар айтысы: Тұрмағанбет оқулары
1: 1
:
:
:
:
7: 28
Жас ақындар айтысы: Махамбет Өтемісұлы
1: 2
:
: М. ӨТемісұлы өлеңдер жинағы
: Махамбет патриот ақын Реферат жазу
: Махамбет портреті, буклет
7: 29
Жас ақындар айтысы: Махамбет- егемен елдіктің өшпес рухы (өлеңдерін мәнерлеп оқу)
1: 1
:
:
:
:
7: 30
Жас ақындар айтысы: Ы. Алтынсарин шығармалары
1: 2
:
: Таза бұлақ
: Әңгімелерінен көріністер дайындау
: Ыбырай портреті, хронологиялық кесте
31
А. Құнанбаев
3
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы
Абай-дара, Абай - дана қазақта
Портрет, буклеттер
31: 32
А. Құнанбаев: Абай өлеңдері
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Өлңдерін жаттау
Портрет, буклеттер: Портрет, буклеттер
31: 33
А. Құнанбаев: Абай поэмалары
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Сахналық қойылым
Портрет, буклеттер:
31: 34
А. Құнанбаев: Абай қара сөздері
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: Абай қара сөздері
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Абай қара сөздерін жаттау
Портрет, буклеттер: Абай қара сөздерінен алынған үзінділер
31: 35
А. Құнанбаев: Абай әндері
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Абай әндерін орындау
Портрет, буклеттер:
31: 36
А. Құнанбаев: Абай аудармалары
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: Абай аудармалары
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Үзінділер жаттау
Портрет, буклеттер:
31: 37
А. Құнанбаев: Шәкәрім шығармалары
3: 2
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: Шәкәрім өлеңдері, баспасөз беттер
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Өлеңдерін жаттау
Портрет, буклеттер: Шәкәрім портреті
31: 38
А. Құнанбаев: Абай мен Шәкәрім оқулары
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта:
Портрет, буклеттер:
31: 39
А. Құнанбаев: Ана - тіршілік тірегі (шығарма)
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта:
Портрет, буклеттер:
31: 40
А. Құнанбаев: Сәйкестік тест
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Тест құрастыру
Портрет, буклеттер:
31: 41
А. Құнанбаев: М. Әуезов шығармалары
3: 3
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: М. Әуезов І, ІІ, ІІІ, ІҮ, Ү томдары
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Реферат жазу
Портрет, буклеттер: хронологиялық кесте
31: 42
А. Құнанбаев: Мұхтар шығармаларынан драмалық қойылым
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта:
Портрет, буклеттер:
31: 43
А. Құнанбаев: М. Мақатаев
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы: М. Мақатаев «Жырлайды жүрек», «Аманат»
Абай-дара, Абай - дана қазақта: Өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқу
Портрет, буклеттер: Буклет
31: 44
А. Құнанбаев: «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы бойынша дебат сабақ
3: 1
:
А. Құнанбаев өлеңдері, Абай инсиклопедиясы:
Абай-дара, Абай - дана қазақта:
Портрет, буклеттер:
45
Мақатаев оқулары
1
45: 46
Мақатаев оқулары: Менің Отаным - Қазақстан (шығарма)
1: 1
:
:
:
:
45: 47
Мақатаев оқулары: Әлем әдебиетіне шолу
1: 1
:
:
:
:
45: 48
Мақатаев оқулары: Ә. Рудаки
1: 1
:
:
:
:
45: 49
Мақатаев оқулары: М. Фраги
1: 1
:
:
:
:
45: 50
Мақатаев оқулары: А. Пушкин
1: 1
:
: А. Пушкин өлеңдері
:
:
45: 51
Мақатаев оқулары: Р. Ғамзатов
1: 1
:
:
: Қосымша мәліметтер жинау
:
45: 52
Мақатаев оқулары: Ш. Айтматов
1: 1
:
:
: Сұрақтар әзірлеу
: Ш. Айтматов портреті, хронологиялық кесте
45: 53
Мақатаев оқулары: Ш. Айтматов «Найман ана» әңгімесі бойынша дебат
1: 1
:
:
:
:
45: 54
Мақатаев оқулары: Шығармашылық жұмыс
1: 2
:
:
: Білім сайысы-2010
:
45: 55
Мақатаев оқулары: Сынақ хат
1: 1
:
:
:
:
45: 56
Мақатаев оқулары: Елтаңбасы елдігімнің айшығы (шығарма)
1: 1
:
:
:
:
45: 57
Мақатаев оқулары: Қайталау
1: 1
:
:
:
:

Сабақтың тақырыбы:

А. Құнанбай өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға ұлы Абайдың өмір жолынан мәлімет беру. Тәрбиелік мақсаты:

Оқушы дүние тану қалыптастыру, адамгершілік қасиеттерін бойына сіңіру.

Дамытушылық мақсаты: Ойлау қабілетін дамыту, сөз қабілетін жетілдіру.

Сабақтың көрнекілігі: қанатты сөздер, буклет, Абай

энциклопедиясы

Сабақтың түрі . аралас сабақ

Сабақтың әдісі: баяндау ассосация,

Венн диаграммасы

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі
  2. Үй тапсырмасын сұрау
  3. Қосымша сұрақтар арқылы сабақты қорыту

Ә. Машарапов: Құрметті көрермен бүгінгі қайырлы таң бағдарламасына қош келдіңіздер!

Г. Әлмаханова: Қайырлы таң Қазақстандықтар. Атқан таңдарыңыз арайлы болсын. Бүгін күн бейсенбі. Яғни жетінші ақпан күні біз қазақтың ұлы ойшылдары Ы. Алтынсарин және Абай жайлы сыр шертпекпіз. Ә. Машарапов біздің студия қонақтарына сұрақтарыңызды қойып хабарласуларыңызға болады.


Ұқсас жұмыстар
Абай қарасөздері
Абайтану таңдау курс бағдарламасы 11 сынып
Гуманист педагог абай құнанбаев
Абай құнанбаевтың өмірі мен қызметі
Абайдың Көзімнің қарасы әні
Абай әлемі - терең, аспалы биік
Абай құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
Абайды оқы, таңырқа... әдеби-сазды кеш
Абай құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Абай өлеңдерін мәнерлеп оқу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz