Абай өлеңдері

Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Алдашбай Ахун ауылы
№111 орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі Рауа Әбілхайырқызы Тоғызбаева
№111 орта мектеп
Авторлық бағдарлама
9-11 сыныптар
Тоғызбаева Рауа
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Аты-жөні: Тоғызбаева Рауа
Туған жылы: 23. 07. 1979
Бітірген оқу орны: Қорқыт ата атындағыҚызылорда Мемлекеттік университеті
Педагогикалық өтілі: 12 жыл
Санаты: І
Мамандығы: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қызметі: Мектеп директорының бағдарлы
оқыту жөніндегі орынбасары
Мадақтамалары:
- Мектеп ішілік мақтау қағазы-2001ж.
- Аудандық білім бөлімінің құрмет грамотасы-2003 ж.
- Аудандық білім бөлімінің грамотасы-2004 ж
- Аудандық білім бөлімінің мадақтамасы.
- «Абай және Шәкәрім оқулары» ІІ орын 2006 ж.
- Аудандық білім бөлімінің алғыс хаты -2006ж.
- Аудан әкімінің алғыс хаты-2006ж. Облыстық білім басқармасының құрмет грамотасы 2007ж
- Аудандық білім бөлімінің алғыс хаты -2012 ж
- Аудандық Авторлық бағдарламалар байқауынан ІІ орын -2012 ж
- Облыстық білім жетілдіру институтының алғыс хаты -2011 ж
- Республикалық «Үхдік- педагог зерттеуші» байқауынының ІІ орын жеңімпазы-2011 ж
Факультатив курсының мақсаты:
Әдебиет пәні бойынша 9-11 сынып оқушыларына арналған факультативтік курстың бағдарламасы. Аптасына - 2 сағат, жылына -68 сағат
Кіріспе.
Орта мектепте оқытылатын пәндер жүйесінде әдебиеттің алатын орны мен маңызы айрықша. Әдебиет сабақтары халқымыздың санғасырлық рухани қазына байлығынан, сөз өнерінің тарихынан, Әр кезеңдерде ғұмыр кешкен қаламгер өмірі мен шығармашылығы, белгілі бір туындылар олардағы кейіпкерлер әлемі жайында мағлұмат беріп қанақоймайды. Бұл да, әрине, сабақтардың міндетіне кіреді. Ең бастысы әдебиет сабағы адамгершілікке тәрбиелеу сабақтары ретінде зор маңызға ие. Көркем туындыларды оқыту, түсіндіру, талдау барысында ұстаз әдеби білім беріп қана қоймайды, шәкірттерін адамгершілікке және әсемдікке тәрбиелейді. Ол тәрбиелеу шаралары мына кейіпкер анадай, ал ана бейне мынадай деген біржақты бағалаулар арқлы емес, оқушыларды жазушы бейнелеген көрікті әлемге бағыттау, сол сырлы әлемге ұшқыр бала қиялымен, қызу сезім-эмоциясымен саяхат жасата білу. Кейіпкерлерді тірі, жанды бейне деп қабылдату, олардың тағдыр талайына, қиындық қуаныштарына, шәкірттерді психологиялық тұрғыда ортақтастыру, олармен бірге ойлап, бірге қиналу қуану сезімдерін кештіру арқыл жүзеге асырылады. Бүгінгі мектеп шәкіртерінің әдебиетке, өнерге қызығушылығы, білімге құштарлығы, жалпы көзқарасы, таным-талғамы басқаша. Бұрынғы елгезек, ізденгіш, тапсырманы мұқият орындауға тырысатын көркем әдебиетті іздеп жүріп оқитын оқушылар типі қазір сирек кездеседі. Қазіргі шәкіртте күрделі бір музыкалық аспап, құлақ күйін бабымен дұрыс келтіре алмасаң, домбыра дұрыс тартыла ма?Өзің аңсаған қоңыр үнді ести аласың ба?Оқушы да сол секілді, оның да «құлақ күйін» келтіріп алу керек, яғни сабаққа алдын-ала психологиялық тұрғыдан даярлап, тақырыпқа қызықтырып, шығармашылық танымдық белсенді әрекетке тарта білу қажет. Қазіргідей білім алуға, өнерге жастардың ынтасы азайып, самарқаулық күшейген уақытта бұл оңай міндет емес. Бәрі де айналып келгенде ұстазға, оның пәнді, сөз өнерін сүюіне, кәсіби біліктілігі мен шеберлігіне байланысты алған білімдерін жүйелей білуге дағдыландыру.
Мақсаты:
Терең білім негіздерін Алған білімдерін жүйелей Оқушылардыңалған
қалыфптастыру білуге дағдаландыру білімдерініңдеңгейін бақылау.
Дүниетанымын Жоғары оқу орындарына
кеңейту. түсуге даярлау. Шапшаң ойлау
қабілетін дамыт Оқушыларды жеке жұмыс
Сахнада рольдік ойындар істей білуге үйрету.
ойнай білу Шешендікке баулу.
шеберлігін арттыру. мәнерлеп Логикалық ойлау
Өзіндік ой қорытынды оқуға жүйесін дамыту.
жасай білуге үйрету баулу.
Факультатив курсының міндеті:
Оқушыларды сауаттылыққа үйрету; курсқа арналған барлық жоспарлы материалдарды толық игерту; қосымша мәліметтерді іздестіру кезінде әдебиеттерді дұрыс таңдап, орынды пайдалан білуге үйрету; ізденіс жұмыстарына бейімдеу; өз беттерімен жұмыс түрлерін істей білуге дағдыландыру; жұрт алдында өз ойын толық жеткізуге, сөз мәдениетін сақтай отырып, тіл шұбарламай, ана тілінде қысылмай, мүдірмей сөйлеуге үйрету.
Күтілетін нәтиже
1. Өз ойын көркем тілмен жеткізетін, поэзияны сүйетін сахнада рольдік ойындар ойнай білетін әдебиеттің сырлы әлеміне терең бойлай алатын тұлға қалыптасады.
2. ҰБТ -де, пәндік олимпиадада жақсы көрсеткішке жетуіне мүмкіндік мол.
3. Білімділік, біліктілік дағдыларын қалыптастыра отырып, ізденімпаз шығармашыл оқушы қалыптасады.
Факультатив курстың бағдарламасы
Халық ауыз әдебиеті
Халық ауыз әдебиеті
Мақал мәтелдер,
Мың бір мақал жүз бір жұмбақ кітабы
Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбай өмірі мен шығармашылығы
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға ұлы Абайдың өмір жолынан мәлімет беру. Тәрбиелік мақсаты:
Оқушы дүние тану қалыптастыру, адамгершілік қасиеттерін бойына сіңіру.
Дамытушылық мақсаты: Ойлау қабілетін дамыту, сөз қабілетін жетілдіру.
Сабақтың көрнекілігі: қанатты сөздер, буклет, Абай
энциклопедиясы
Сабақтың түрі . аралас сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау ассосация,
Венн диаграммасы
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Үй тапсырмасын сұрау
- Қосымша сұрақтар арқылы сабақты қорыту
Ә. Машарапов: Құрметті көрермен бүгінгі қайырлы таң бағдарламасына қош келдіңіздер!
Г. Әлмаханова: Қайырлы таң Қазақстандықтар. Атқан таңдарыңыз арайлы болсын. Бүгін күн бейсенбі. Яғни жетінші ақпан күні біз қазақтың ұлы ойшылдары Ы. Алтынсарин және Абай жайлы сыр шертпекпіз. Ә. Машарапов біздің студия қонақтарына сұрақтарыңызды қойып хабарласуларыңызға болады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz