Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Есту гигиенасы
Тақырыбы:Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі
Мақсаты:1.Адам өміріндегі есту қабілетінің маңызы, есту анализаторының
қызметі,есту гигиенасы туралы түсінік беру;
2.Оқулықтағы мәтінмен суретпен,тірек-сызбалармен жұмыс жасауды дамыту;
3.Гигиена ережелерін сақтап жүруге үйрету;
4.Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:Караев технологиясы
Сабақтың түрі:Аралас сипатта
Сабақтың көрнекілігі:Презентация,сызбанұсқалар,құлақтың нақпішіні,деңгейлік
тапсырмалар,нақыл сөздер,суреттер
Сабақтың барысы:
2-слайд 1.Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу,сабақта жақсы көңіл-күй қалыптастыру.
Көңілді жұмбақ
Қос шауып келі бар, Тоқсан жол торабы бар,
Екі алып келі бар, Шешеді бұл жұмбақты
Қос жол көргіші бар, Талпынған талабы бар
Екі үн сезгіші бар, Бұл кім? ............
Жалғыз мол асары бар,
Кеуде қағары бар
Ауа соғары бар,
Қорек қорабы бар
Тағы,тағы.....
3-слайд.Жауабы:Адам
.Сабақты бағалау парағы арқылы деңгейлік тапсырмалар бағаланып отырылады
|Аты-жөні |I-3ұпай |II-5ұпай |III-4ұпай |қорытынды |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
4-слайд.2.Үй тапсырмасын тексеру.1-деңгей.
5-слайд Сұрақ-жауап.3- ұпай
• Көрудің маңызы қандай?
• Көздің қосымша мүшелерін ата?
• Көз алмасының қабықтарын ата?
• Ақ қабық,тамырлы,торлы қабықтардың қызметтері қандай?
• Көзді зақымданудан сақтау,көз аурулары.
6-слайд 2-деңгей.Сәйкестігін анықтау тесті.5-ұпай
1.Қарашықтың артқы бөлігінде А.Су
екі жағы дөңес линза тәрізді В.Құтыша
денешік- С.Таяқшалар
2.Көзбұршақ қисықтығының Д.Көзбұршақ
ұлғаюы- Е.Аккомодация
3.Шыны тәрізді денеде болады-
4.Жарық пен түсті қабылдайтын рецептор-
5.Қараңғыда жарықты қабылдайтын рецептор-
7-слайд Тесттің жауабы:
1-Д
2-Е
3-А
4-В
5-С
8-слайд.Көзге арналған жаттығу.
Отырып жасалады.
Көзді 3-5 секундқа қатта жұмып,содан кейін 3-5 секундқа ашады.6-8 рет
қайталайды.
Қабақ бұлшықеттері шынығып, қанайналым жақсарады
9-слайд.Үй тапсырмасын қорытындылау
Әйгілі Елена Келлер қалыпты көретін адамға мынадай кеңес берген:
“Көздеріңді пайдаланыңдар!Әрбір күнді ертең соқыр болып қалатындай
өткізіп,өмір сүріңдер. Сонда сендер ешқашан көрмеген ғажайып әлемді көре
бастайсыңдар”.
10-слайд.Жаңа сабақ
11-слайд.Мақсаты
12-слайд.Сабақтың жоспары:
• Есту анализаторларының маңызы. (Ү/Ж)
• Есту мүшесінің құрылысы.
• Есту мүшесінің қызметі.
• Есту гигиенасы (кіпаппен жұмыс)
• Зертханалық жұмыс №4 “Есту қабілетін анықтау”.Дәрігер кеңесі.
• Бекіту.Сурет бойынша жұмыс.
III деңгей (4 ұпай)
Бағалау
13-слайд.Есту анализаторларының маңызы:
Үй жұмысына берілген.Дайындап келген тапсырмаларын айту
14-слайд.Есту мүшесінің құрылысы:Сызбанұсқа,нақпішін
бойынша түсіндіріледі
Сыртқы Ортаңғы Ішкі
-Құлақ қалқаны иірім
өзек,есту иірімі
-Сыртқы есту самай вестибула
аппараты
жолы дабыл жарғағы сүйекте
тепе-теңдік
Евстахий есту түтігі мүшесі
орталақ
жүйке
Есту сүйекшелері
жүйесі
балғашық- төстік-үзеңгі
механикалық тербелістерді
ішкі құлаққа береді
15-слайд.Құлақтың суреті бойынша көрсетіледі
16-слайд.Есту мүшесінің қызметі:Сурет бойынша түсіндіріледі
17-слайд.Есту аймағы.
18-слайд.Есту гигиенасы.(кітаппен жұмыс)
Оқушылар өз беттерінше тақырып бойынша талдап айту
19-слайд.Зертханалық жұмыс №4
«Құлақтың есту қабілетін анықтау»Дәрігер кеңесі
20-слайд.Бекіту.IIIдеңгей
Сурет бойынша құлақтың құрылысын дұрыс табу
• 21-слайд.Бекіту.IIIдеңгейдің жауабы:
• 1-есту жолы
• 2-құлақ қалқаны
• 3-бұлшықет
• 4-иірім өзектері
• 5-есту иірімі
• 6-үзеңгі
• 7-төстік
• 8-балғашық
• 9-Евстахий түтігі
• 10-дабыл жарғағы
22-слайд.Бағалау:
11-12 ұпай- “5”
9-10 ұпай- “4”
7-8 ұпай- “3”
6-төмен- “2”
23-слайд.Ү/Т
§ 21 оқу, I,II,III деңгейлік тапсырмалар құру,жауабын жазу.
§ 22 дайындалу
Мақсаты:1.Адам өміріндегі есту қабілетінің маңызы, есту анализаторының
қызметі,есту гигиенасы туралы түсінік беру;
2.Оқулықтағы мәтінмен суретпен,тірек-сызбалармен жұмыс жасауды дамыту;
3.Гигиена ережелерін сақтап жүруге үйрету;
4.Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:Караев технологиясы
Сабақтың түрі:Аралас сипатта
Сабақтың көрнекілігі:Презентация,сызбанұсқалар,құлақтың нақпішіні,деңгейлік
тапсырмалар,нақыл сөздер,суреттер
Сабақтың барысы:
2-слайд 1.Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу,сабақта жақсы көңіл-күй қалыптастыру.
Көңілді жұмбақ
Қос шауып келі бар, Тоқсан жол торабы бар,
Екі алып келі бар, Шешеді бұл жұмбақты
Қос жол көргіші бар, Талпынған талабы бар
Екі үн сезгіші бар, Бұл кім? ............
Жалғыз мол асары бар,
Кеуде қағары бар
Ауа соғары бар,
Қорек қорабы бар
Тағы,тағы.....
3-слайд.Жауабы:Адам
.Сабақты бағалау парағы арқылы деңгейлік тапсырмалар бағаланып отырылады
|Аты-жөні |I-3ұпай |II-5ұпай |III-4ұпай |қорытынды |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
4-слайд.2.Үй тапсырмасын тексеру.1-деңгей.
5-слайд Сұрақ-жауап.3- ұпай
• Көрудің маңызы қандай?
• Көздің қосымша мүшелерін ата?
• Көз алмасының қабықтарын ата?
• Ақ қабық,тамырлы,торлы қабықтардың қызметтері қандай?
• Көзді зақымданудан сақтау,көз аурулары.
6-слайд 2-деңгей.Сәйкестігін анықтау тесті.5-ұпай
1.Қарашықтың артқы бөлігінде А.Су
екі жағы дөңес линза тәрізді В.Құтыша
денешік- С.Таяқшалар
2.Көзбұршақ қисықтығының Д.Көзбұршақ
ұлғаюы- Е.Аккомодация
3.Шыны тәрізді денеде болады-
4.Жарық пен түсті қабылдайтын рецептор-
5.Қараңғыда жарықты қабылдайтын рецептор-
7-слайд Тесттің жауабы:
1-Д
2-Е
3-А
4-В
5-С
8-слайд.Көзге арналған жаттығу.
Отырып жасалады.
Көзді 3-5 секундқа қатта жұмып,содан кейін 3-5 секундқа ашады.6-8 рет
қайталайды.
Қабақ бұлшықеттері шынығып, қанайналым жақсарады
9-слайд.Үй тапсырмасын қорытындылау
Әйгілі Елена Келлер қалыпты көретін адамға мынадай кеңес берген:
“Көздеріңді пайдаланыңдар!Әрбір күнді ертең соқыр болып қалатындай
өткізіп,өмір сүріңдер. Сонда сендер ешқашан көрмеген ғажайып әлемді көре
бастайсыңдар”.
10-слайд.Жаңа сабақ
11-слайд.Мақсаты
12-слайд.Сабақтың жоспары:
• Есту анализаторларының маңызы. (Ү/Ж)
• Есту мүшесінің құрылысы.
• Есту мүшесінің қызметі.
• Есту гигиенасы (кіпаппен жұмыс)
• Зертханалық жұмыс №4 “Есту қабілетін анықтау”.Дәрігер кеңесі.
• Бекіту.Сурет бойынша жұмыс.
III деңгей (4 ұпай)
Бағалау
13-слайд.Есту анализаторларының маңызы:
Үй жұмысына берілген.Дайындап келген тапсырмаларын айту
14-слайд.Есту мүшесінің құрылысы:Сызбанұсқа,нақпішін
бойынша түсіндіріледі
Сыртқы Ортаңғы Ішкі
-Құлақ қалқаны иірім
өзек,есту иірімі
-Сыртқы есту самай вестибула
аппараты
жолы дабыл жарғағы сүйекте
тепе-теңдік
Евстахий есту түтігі мүшесі
орталақ
жүйке
Есту сүйекшелері
жүйесі
балғашық- төстік-үзеңгі
механикалық тербелістерді
ішкі құлаққа береді
15-слайд.Құлақтың суреті бойынша көрсетіледі
16-слайд.Есту мүшесінің қызметі:Сурет бойынша түсіндіріледі
17-слайд.Есту аймағы.
18-слайд.Есту гигиенасы.(кітаппен жұмыс)
Оқушылар өз беттерінше тақырып бойынша талдап айту
19-слайд.Зертханалық жұмыс №4
«Құлақтың есту қабілетін анықтау»Дәрігер кеңесі
20-слайд.Бекіту.IIIдеңгей
Сурет бойынша құлақтың құрылысын дұрыс табу
• 21-слайд.Бекіту.IIIдеңгейдің жауабы:
• 1-есту жолы
• 2-құлақ қалқаны
• 3-бұлшықет
• 4-иірім өзектері
• 5-есту иірімі
• 6-үзеңгі
• 7-төстік
• 8-балғашық
• 9-Евстахий түтігі
• 10-дабыл жарғағы
22-слайд.Бағалау:
11-12 ұпай- “5”
9-10 ұпай- “4”
7-8 ұпай- “3”
6-төмен- “2”
23-слайд.Ү/Т
§ 21 оқу, I,II,III деңгейлік тапсырмалар құру,жауабын жазу.
§ 22 дайындалу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz