Әріпті өрнек, санды өрнек

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.
Мұғаліммен амандасады.
Топтарға бөлінеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Негізгі бөлім
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау.
2-минут
15-минут
6-минут
7-минут
7-минут
Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын бере отырып, талқылау жүргізіледі.
Ресурс парақтарымен жұмыс.
Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:
№135 -ауызша
1-топ. №138-1
2-топ:№138-2
3-топ:№138-3
4-топ:№139-4
Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар (
1. Аслан 12 саңырауқұлақ терді, ал Қайрат одан а саңырауқұлақты артық терді.
Балалар барлығы неше саңырауқұлаќ терді?
2. Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?
3. Інісі х жаста, ал ағасы одан 5 жас үлкен. Ағасы неше жаста?
1-топ. №140
2-топ:№141
3-топ:№142
4-топ:№143-1, 2
Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.
Нақты деректермен жұмыс жасайды.
Мәтінмен жұмыс жасайды.
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.
топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.
Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.
Бағалау
Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.
(3 минут)
Пән мұғалімі Акелеева Р. Т.
Тексерген:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бүтін кқрсеткішті дәреже тақырыбына есептер шығару
Қызығушылы
ғын ояту:
Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы»
Кестемен жұмыс. Өрнектің жалғасын сәйкестендір:



Мағынаны ажырату
Жаңа тақырып
1. Графикалық диктант: иә- жоқ
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )
- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3
-5
∙ 3
3
=
тең (
)
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )
жауап:
«БІЛІМ- ҚАЗЫНА»
ІV. Тарихи деректерге шолу:
- Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.
2 2
3 2
4 2
- Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:33+ 52- 4
- Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95 км, Күн массасы жуықтап алғанда 2 кг. Осындай алып сандарды жазу, есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км икг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
- Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:
«тысяща» =
, «тьма» =
, «легион» =
,
«леодр» =
, «ворон» =
, «колода» =
.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
8
мин
Деңгейлік тапсырмалар:
1. Өрнектің мәнін тап: 24 ·с
-3
, мұндағы с =
.
2. Амалды орында:
а) (х
7
)
3
· х
12
;
б) х
-12
: х
3
;
в) ( 3 х
6
)
3
;
3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 5 8 : 5 k = 5 4

1
мин
Бағалау парағы бойынша
Пән мұғалімі Акелеева Р. Т.
Тексерген:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz