Файл қосу

Әріпті өрнек, санды өрнек

Пән: Әртүрлі
Сынып: 5
Күні: 30.09.2014 жыл
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы
Санды және әріпті өрнектер
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:
Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, көбейті мен бөлудің негізгі қасиеттерін өмірде пайдала білуге дағдыландыру.
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен
Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі:
Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеялар
Әріпті өрнек, санды өрнек. Ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік заңдары
Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
2-минут
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.
Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.
Тұсаукесер
1-минут
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Негізгі бөлім
Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.
2-минут

15-минут

6-минут

7-минут

7-минут
Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын бере отырып , талқылау жүргізіледі.

Ресурс парақтарымен жұмыс.
Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:

№135 - ауызша
1-топ. №138-1
2-топ:№138-2
3-топ:№138-3
4-топ:№139-4

Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар (
--------------------------------------------------------------------------------
1.Аслан 12 саңырауқұлақ терді, ал Қайрат одан а саңырауқұлақты артық терді.
--------------------------------------------------------------------------------
Балалар барлығы неше саңырауқұлаќ терді?
2.Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?
3.Інісі х жаста, ал ағасы одан 5 жас үлкен. Ағасы неше жаста?
1-топ. №140
2-топ:№141
3-топ:№142
4-топ:№143-1,2
Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.
Нақты деректермен жұмыс жасайды.
Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.
Қорытынды
Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Үйге тапсырма
№139
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Бағалау
Стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып, тақтаға ілу.
(3 минут)
Өз ойларын еркін білдіреді.
Пән мұғалімі Акелеева Р.Т.
Тексерген:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып: 7
Күні: 30.09.2014 жыл
Пәні: алгебра
Сабақтың тақырыбы
Бүтін көрсеткішті дәреже
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:
Бүтін кқрсеткішті дәреже тақырыбына есептер шығару
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен
Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі:
Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеялар
Дәрежелердің негізгі қасиеттері
Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

1 мин
Шаттық шеңбері <<Жүректен жүрекке>> мұғалім бірінші тілек білдіреді

Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады

3 мин
Топқа бөлу
Тақ дәрежелер, жұп дәрежелер, теріс дәрежелер,нөл дәрежелер

Қызығушылы
ғын ояту:

10 мин
Интерактивті тақтаға <<Қайталау - оқу айнасы>>
Кестемен жұмыс. Өрнектің жалғасын сәйкестендір:
1. a[m] * a[n]
а. a[mn]
2.
б. a[m+n]
3. (a[m])[n]
в. a[n]b[n]
4. (ab)[n]
г.
5.
д. a[m-n]

Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

Мағынаны ажырату

Жаңа тақырып

20 мин
1. Графикалық диктант: иә- жоқ ____
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)
- (а 3)2 = а 5 тең (а 6)
- (- 3х2у8)2 = 9х4у16
- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.
- 3-5 ∙ 33 = тең ()
- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.
- (2999+ 3001)0 = 6000 - ға тең?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .
- (-а)10 ∙ а5 ∙ (- а)3 = а 18 (- а 18)
жауап:

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.

Сергіту сәті
1 мин
<<БІЛІМ- ҚАЗЫНА>>
ІV. Тарихи деректерге шолу:
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
1. Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.

::
::

::
22

32

42
2. Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:3[3] + 52 - 4
3. Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95000000000000000000 км , Күн массасы жуықтап алғанда 2000000000000000000000000000000 кг. Осындай алып сандарды жазу , есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км и кг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
4. Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:
<<тысяща>> = , <<тьма>> = , <<легион>> = ,
<<леодр>> = , <<ворон>> = , <<колода>> = .

Ой - толғаныс

8
мин
Деңгейлік тапсырмалар:
І- деңгей: << 3 >>

ІІ деңгей: << 4 >>

ІІІ деңгей: << 5 >>

1.Өрнектің мәнін тап: 24 ·с-3, мұндағы с = .
2. Амалды орында:
а) (х[7])3 · х[12];
б) х -[1]2 : х [3];
в) ( 3 х[6] )3;
3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 58 : 5k = 54

Есепте :

х-ті тап: х 26 29 = 217

Оқушылар есептерді шешіп критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.

Бағалау
1
мин
Бағалау парағы бойынша

Қызмет түрі
Бағалау
1
Графикалық диктант

2
Ауызша жаттығулар

3
Тарихи деректерге шолу

4
Деңгейлік тапсырмалар

Рефлексия

Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Кейінгі жұмыс
1мин

Пән мұғалімі Акелеева Р.Т.

Тексерген:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 8
Күні: 30.09.2014 жыл
Пәні: геометрия
Сабақтың тақырыбы
Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар:
Төртбұрыш-тар, ромб, квадрат және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып,теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту.
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен
Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі:
Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеялар
Төрьбұрыштың элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрыштар
Дерек көздер
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

1 мин
Шаттық шеңбері <<Жүректен жүрекке>> мұғалім бірінші тілек білдіреді

Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады

3 мин
Топқа бөлу - әртүрлі фигураларды таңдау арқылы, топ ережесін есеке сала кету
Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды,
Топтар : дөңес төртбүрыш, квадрат, ромб, төртбұрыш

Қызығушылы
ғын ояту:

5 мин
Интерактивті тақтаға <<Қайталау - оқу айнасы>> әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Негізгі бөлім
Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.
2-минут

15-минут

6-минут

7-минут

7-минут
Мәтінмен жұмыс жасайды.

Мынандай кестені толтырады:

ромб
квадрат
параллелограмм
тіктөртбұрыш
Қарама-қарсы қабырғалары тең

Барлық қабырғалары тең

Қарама-қарсы бұрыштары тең

Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді

Диагональдары тең

Диагональдары перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы болады

Оқулықпен жұмыс

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді. Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.
Қорытынды
Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Үйге тапсырма
№139
Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Бағалау
Стикерлерге <<Екі жұлдыз, бір тілек>> жазып, тақтаға ілу.
(3 минут)
Өз ойларын еркін білдіреді.
Пән мұғалімі Акелеева Р.Т.
Тексерген:



Ұқсас жұмыстар
Санды өрнектің мәнін табу
Әріпті өрнектер
Өрнек сөзі
Санды өрнекті белгіле
Әріпті өрнектің мәнін табу
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Теңдеу құру
Санды және әріпті өрнек
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Әріпті өрнектер тақырыбына есептер шығару
Пәндер