Әріпті өрнек, санды өрнек

Сынып: 5
Күні: 30. 09. 2014 жыл
Пәні: математика
Сынып: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Санды және әріпті өрнектер
Сынып: 5: Сілтеме:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Сынып: 5: Жалпы мақсаттар:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Санды және әріпті өрнектер ұғымын қалыптастыру Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай білу дағдыларын дамыта отырып, көбейті мен бөлудің негізгі қасиеттерін өмірде пайдала білуге дағдыландыру.
Сынып: 5: Ресурстар:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 5: Әдіс - тәсілдер
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: математика: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 5: Оқыту нәтижесі:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 5: Түйінді идеялар
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Әріпті өрнек, санды өрнек. Ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік заңдары
Сынып: 5: Дерек көздер
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 5: Сабақтың барысы
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: математика: Оқушының іс - әрекеті
Кіріспе
2-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Кіріспе: Тұсаукесер
2-минут: 1-минут
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.: Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Кіріспе:

Негізгі бөлім

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.

2-минут:

2-минут

15-минут

6-минут

7-минут

7-минут

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.:

Жұптық жұмыс: оқулық бойынша жұмыс жасайды. Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын бере отырып, талқылау жүргізіледі.

Ресурс парақтарымен жұмыс.

Интерактивтік тақтада топтар бір-біріне тақырыпты түсіндіреді. Әр топқа әр түрлі тапсырма беріледі:

№135 -ауызша

1-топ. №138-1

2-топ:№138-2

3-топ:№138-3

4-топ:№139-4

Есептің шығару өрнегін құрып, оның мәнін табыңдар (

1. Аслан 12 саңырауқұлақ терді, ал Қайрат одан а саңырауқұлақты артық терді.

Балалар барлығы неше саңырауқұлаќ терді?

2. Саяхатшы 7 км/сағ жылдамдықпен жүрсе, а сағатта қандай қашықтыққа барады?

3. Інісі х жаста, ал ағасы одан 5 жас үлкен. Ағасы неше жаста?

1-топ. №140

2-топ:№141

3-топ:№142

4-топ:№143-1, 2

Есепті формуланы қолдану арқылы шешудің алгоритмін құрастырыңдар.

Мұғаліммен амандасады.Топтарға бөлінеді.:

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Кіріспе: Қорытынды
2-минут: Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут)
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Кіріспе: Үйге тапсырма
2-минут: №139
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Кіріспе:

Бағалау

2-минут:

Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.Өлшем бірліктері бойынша топқа бөлу: ұзындық, көлем, масса, аудан.: Өз ойларын еркін білдіреді.

Пән мұғалімі Акелеева Р. Т.

Тексерген:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сынып: 7
Күні: 30. 09. 2014 жыл
Пәні: алгебра
Сынып: 7: Сабақтың тақырыбы
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Бүтін көрсеткішті дәреже
Сынып: 7: Сілтеме:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Сынып: 7: Жалпы мақсаттар:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:

Бүтін кқрсеткішті дәреже тақырыбына есептер шығару

Сынып: 7: Ресурстар:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 7: Әдіс - тәсілдер
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Тәсілі : жеке, жұппен, топпен
Пәні: алгебра: Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Сынып: 7: Оқыту нәтижесі:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, жұппен, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 7: Түйінді идеялар
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Дәрежелердің негізгі қасиеттері
Сынып: 7: Дерек көздер
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 7: Сабақтың барысы
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: алгебра: Оқушының іс - әрекеті
Сынып: 7: Ұйымдастыру кезеңі:
Күні: 30. 09. 2014 жыл: 1 мин
Пәні: алгебра: Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді
Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып, тілек айтады
Сынып: 7: 3 мин
Күні: 30. 09. 2014 жыл: Топқа бөлу
Пәні: алгебра: Тақ дәрежелер, жұп дәрежелер, теріс дәрежелер, нөл дәрежелер
Сынып: 7:

Қызығушылы

ғын ояту:

Күні: 30. 09. 2014 жыл: 10 мин
Пәні: алгебра:

Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы»

Кестемен жұмыс. Өрнектің жалғасын сәйкестендір:

:
:
:
:
:
:
:
:
1 . a m * a n
а. a mn
2 . http://festival.1september.ru/articles/550247/Image6591.gif
б. a m+n
3. (a m ) n
в. a n b n
4. (ab) n
г. http://festival.1september.ru/articles/550247/Image6592.gif
5. http://festival.1september.ru/articles/550247/Image6593.gif
д. a m-n
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:

Мағынаны ажырату

Жаңа тақырып

Күні: 30. 09. 2014 жыл: 20 мин
Пәні: алгебра:

1. Графикалық диктант: иә- жоқ

- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлгенде негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлінгіштің дәреже көрсеткішін бөлгіштің дәреже көрсеткішіне қосамыз (азайтамыз)

- (а 3 ) 2 = а 5 тең (а 6 )

- (- 3х 2 у 8 ) 2 = 9х 4 у 16

- Дәрежені дәрежеге шығарғанда, негізін өзгертпей дәреже көрсеткіштері қосылады.

- 3 -5 ∙ 3 3 = тең ( )

- Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның аламының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

- (2999+ 3001) 0 = 6000 -ға тең?

- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштерін қосып, негіздерін өзгеріссіз қалдырамыз .

- (-а) 10 ∙ а 5 ∙ (- а) 3 = а 18 (- а 18 )

жауап:

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.
Сынып: 7: Сергіту сәті
Күні: 30. 09. 2014 жыл: 1 мин
Пәні: алгебра:

«БІЛІМ- ҚАЗЫНА»

ІV. Тарихи деректерге шолу:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Ұлы грек математигі Пифагор санның натурал көрсеткішті дәрежесін қандай да бір фигура түрінде көрсетуге болатындығын анықтаған.
:
:

2 2

3 2

4 2

  1. Ағылшын математигі С. Стивин санды дәреже түрінде жазуды ойлап тапты: 3(3) + 5(2) - 4 . Қазіргі кездегі түрі:33+ 52- 4
  2. Дәрежені ең көп қолданатындар астрономдар. Олар әр қадамдарында алып сандармен кездеседі және олармен есептеулер жүргізеді. Мысалы: Андормеда тұмандығына дейінгі ара қашықтық 95 км, Күн массасы жуықтап алғанда 2 кг. Осындай алып сандарды жазу, есептеу қиындыққа соғады. Сондықтан санды стандарт түрде жазуды қолданады. км икг. Сонымен қатар дәрежені биологтар, химиктер де қолданады.
  3. Ертеде Ежелгі славяндықтар алып сандарды жаза білген, олардың арнайы атаулары болған:

«тысяща» = , «тьма» = , «легион» = ,

«леодр» = , «ворон» = , «колода» = .

Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Сынып: 7: Ой - толғаныс
Күні: 30. 09. 2014 жыл:

8

мин

Пәні: алгебра:

Деңгейлік тапсырмалар:

:
:
:
І- деңгей: « 3 »
ІІ деңгей: « 4 »
ІІІ деңгей: « 5 »

1. Өрнектің мәнін тап: 24 ·с -3 , мұндағы с = .

2. Амалды орында:

а) (х 7 ) 3 · х 12 ;
б) х -12 : х 3 ;
в) ( 3 х 6 ) 3 ;

3. k- ның қандай мәнінде теңдік дұрыс болады: 5 8 : 5 k = 5 4

Есепте :
img6
х-ті тап: х ⋅ 2 6 ⋅2 9 = 2 17
Оқушылар есептерді шешіп критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7: Бағалау
Күні: 30. 09. 2014 жыл:

1

мин

Пәні: алгебра:

Бағалау парағы бойынша

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қызмет түрі
Бағалау
1
Графикалық диктант
2
Ауызша жаттығулар
3
Тарихи деректерге шолу
4
Деңгейлік тапсырмалар
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7:
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра:
Сынып: 7: Рефлексия
Күні: 30. 09. 2014 жыл:
Пәні: алгебра: Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Сынып: 7: Кейінгі жұмыс
Күні: 30. 09. 2014 жыл: 1мин
Пәні: алгебра:

Пән мұғалімі Акелеева Р. Т.

Тексерген:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұқсас жұмыстар
Санды өрнектің мәнін табу
Әріпті өрнектер
Өрнек сөзі
Санды өрнекті белгіле
Әріпті өрнектің мәнін табу
Санды және әріпті өрнектер. 1-класс
Теңдеу құру
Санды және әріпті өрнек
Сабақ соңы
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz