Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру

Ақтөбе облысы Мәртөк ауданы Құмсай ауылы Құмсай бастауыш мектебінің бастауыш класс мұғалімі Қамзин Сабыржан Жақсылықұлы

Тақырыбы: 8 санының құрамы
Мақсат: 8 санының құрамын шығартып, оны жаттату,
Білімділік: Өрнек құрастырып, оның мәнін табуға, сөз есептерді түсініп, шығаруға және кесінділерді салыстырып, олардың ұзын, қысқасын анықтатуды машықтандыру.
Тәрбиелік: Үйде бағуға болатын жануарларды асырауға баулу және қамқор болуға тәрбиелеу
Дамытушылық: Тапсырма бойынша жұмыс істеуде сөйлеуге, өз ойларын жеткізе айтуға, шапшаң есептеуге ойын дамытып, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру
Құрал-жабдықтар: компьютер, 1 бет парақ <<Үйшік>>
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: практикалық, сұрақ-жауап, демонстрация, көрнекі, проблемалық-ізденіс әдісі, ойын.
Барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Өткен сабақтағы конверт пен марка бойынша өрнектерді қайталау.
oo Неше конверт болды? 8
oo Жасыл марка нешеу болды? 7
oo Қызыл ше? 1
oo Барлығы нешеу болды 7+1=8

2. Психологиялық дайындық.
3. Компьютерлік слайд 2, 3 бойынша 8 құрамын шығарту үшін балапандарды санатып, 8 құрамын сол балапандарға қарап (бау, галстугіне, бетіне қарай топтастыру арқылы) компьютердегі үйшікке толтыру компьютерге қаламмен жазылады. 1 тапсырма 8 құрамының үйшігін толтыру компьютерде және берілген қағазға оқушылар жазады.

4. 2 тапсырма. Слайд 4. Ойын <<Қанща балапан?>> шарты екінші қораптағы балапандардың санын табу.

5. Слайд 5 <<Ой қозғау>> оқушыларды ойландыра отырып, 2 слайдпен санға +1 қосып -0 азайтсақ және одан шыққаннан -1-ді алсақ, сол санның өзі шығатындығына көздерін жеткізу. Тең болу себебін түсіндіру.

6. Сергіту минуты

Қуырмаш, қуырмаш,
Балапанға бидай шаш.
Әй, әй балақай
Жамандықтан қаш.

7. Дәптермен жұмыс

8. 4 тапсырма күндегідей ауызша схема бойынша сөйлету Слайд 7 <<Қанекей, тілім сөйлеші>>
Қ. К. К. К ? қ (ұ )
Қызыл кесінді көк кесіндідіен 2 см ұзын
Көк кесінді қызыл кесіндідіден 2 см қысқа
9. 5 тапсырма Орындарын табуға көмектес. Слайд 8 Тордың, аквариумдардың, ұяның мәндерін тауып алып, тиісті иелерін шығара отырып, орындарын тапқызу.
10. Теңдік құру. Слайд 4. 6 тапсырманы тақтаға, дәптерге орындату
11. Бекіту.
- Қай санның құрамын құрдық? ( 8 )
oo Неше балапанмен жұмыс істедік?
oo Үйде нені бағуға болады екен?
oo Сабақ несімен ұнады?

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие сағаттарын бекіту
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың көрнекілігі
Сабақ жоспарлары. 8 сынып
Сабақ жоспарлары. 6 сынып
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы туралы түсінік және оның мәні
Оқушы әрекеті. Ауаның ластануы
Адам. Оқушыларға адам мәселесі, табиғаты, адам бойындағы табиғи және әлеуметтік нышандар туралы түсіндіру
Өлең құрлысына талдау
Пәндер