Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Ақтөбе облысы Мәртөк ауданы Құмсай ауылы Құмсай бастауыш мектебінің бастауыш класс мұғалімі Қамзин Сабыржан Жақсылықұлы
Тақырыбы: 8 санының құрамы
Мақсат: 8 санының құрамын шығартып, оны жаттату,
Білімділік: Өрнек құрастырып, оның мәнін табуға, сөз есептерді түсініп, шығаруға және кесінділерді салыстырып, олардың ұзын, қысқасын анықтатуды машықтандыру.
Тәрбиелік: Үйде бағуға болатын жануарларды асырауға баулу және қамқор болуға тәрбиелеу
Дамытушылық: Тапсырма бойынша жұмыс істеуде сөйлеуге, өз ойларын жеткізе айтуға, шапшаң есептеуге ойын дамытып, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру
Құрал-жабдықтар: компьютер, 1 бет парақ <<Үйшік>>
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: практикалық, сұрақ-жауап, демонстрация, көрнекі, проблемалық-ізденіс әдісі, ойын.
Барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Өткен сабақтағы конверт пен марка бойынша өрнектерді қайталау.
oo Неше конверт болды? 8
oo Жасыл марка нешеу болды? 7
oo Қызыл ше? 1
oo Барлығы нешеу болды 7+1=8
2. Психологиялық дайындық.
3. Компьютерлік слайд 2, 3 бойынша 8 құрамын шығарту үшін балапандарды санатып, 8 құрамын сол балапандарға қарап (бау, галстугіне, бетіне қарай топтастыру арқылы) компьютердегі үйшікке толтыру компьютерге қаламмен жазылады. 1 тапсырма 8 құрамының үйшігін толтыру компьютерде және берілген қағазға оқушылар жазады.
4. 2 тапсырма. Слайд 4. Ойын <<Қанща балапан?>> шарты екінші қораптағы балапандардың санын табу.
5. Слайд 5 <<Ой қозғау>> оқушыларды ойландыра отырып, 2 слайдпен санға +1 қосып -0 азайтсақ және одан шыққаннан -1-ді алсақ, сол санның өзі шығатындығына көздерін жеткізу. Тең болу себебін түсіндіру.
6. Сергіту минуты
Қуырмаш, қуырмаш,
Балапанға бидай шаш.
Әй, әй балақай
Жамандықтан қаш.
7. Дәптермен жұмыс
8. 4 тапсырма күндегідей ауызша схема бойынша сөйлету Слайд 7 <<Қанекей, тілім сөйлеші>>
Қ. К. К. К ? қ (ұ )
Қызыл кесінді көк кесіндідіен 2 см ұзын
Көк кесінді қызыл кесіндідіден 2 см қысқа
9. 5 тапсырма Орындарын табуға көмектес. Слайд 8 Тордың, аквариумдардың, ұяның мәндерін тауып алып, тиісті иелерін шығара отырып, орындарын тапқызу.
10. Теңдік құру. Слайд 4. 6 тапсырманы тақтаға, дәптерге орындату
11. Бекіту.
- Қай санның құрамын құрдық? ( 8 )
oo Неше балапанмен жұмыс істедік?
oo Үйде нені бағуға болады екен?
oo Сабақ несімен ұнады?
Тақырыбы: 8 санының құрамы
Мақсат: 8 санының құрамын шығартып, оны жаттату,
Білімділік: Өрнек құрастырып, оның мәнін табуға, сөз есептерді түсініп, шығаруға және кесінділерді салыстырып, олардың ұзын, қысқасын анықтатуды машықтандыру.
Тәрбиелік: Үйде бағуға болатын жануарларды асырауға баулу және қамқор болуға тәрбиелеу
Дамытушылық: Тапсырма бойынша жұмыс істеуде сөйлеуге, өз ойларын жеткізе айтуға, шапшаң есептеуге ойын дамытып, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру
Құрал-жабдықтар: компьютер, 1 бет парақ <<Үйшік>>
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: практикалық, сұрақ-жауап, демонстрация, көрнекі, проблемалық-ізденіс әдісі, ойын.
Барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Өткен сабақтағы конверт пен марка бойынша өрнектерді қайталау.
oo Неше конверт болды? 8
oo Жасыл марка нешеу болды? 7
oo Қызыл ше? 1
oo Барлығы нешеу болды 7+1=8
2. Психологиялық дайындық.
3. Компьютерлік слайд 2, 3 бойынша 8 құрамын шығарту үшін балапандарды санатып, 8 құрамын сол балапандарға қарап (бау, галстугіне, бетіне қарай топтастыру арқылы) компьютердегі үйшікке толтыру компьютерге қаламмен жазылады. 1 тапсырма 8 құрамының үйшігін толтыру компьютерде және берілген қағазға оқушылар жазады.
4. 2 тапсырма. Слайд 4. Ойын <<Қанща балапан?>> шарты екінші қораптағы балапандардың санын табу.
5. Слайд 5 <<Ой қозғау>> оқушыларды ойландыра отырып, 2 слайдпен санға +1 қосып -0 азайтсақ және одан шыққаннан -1-ді алсақ, сол санның өзі шығатындығына көздерін жеткізу. Тең болу себебін түсіндіру.
6. Сергіту минуты
Қуырмаш, қуырмаш,
Балапанға бидай шаш.
Әй, әй балақай
Жамандықтан қаш.
7. Дәптермен жұмыс
8. 4 тапсырма күндегідей ауызша схема бойынша сөйлету Слайд 7 <<Қанекей, тілім сөйлеші>>
Қ. К. К. К ? қ (ұ )
Қызыл кесінді көк кесіндідіен 2 см ұзын
Көк кесінді қызыл кесіндідіден 2 см қысқа
9. 5 тапсырма Орындарын табуға көмектес. Слайд 8 Тордың, аквариумдардың, ұяның мәндерін тауып алып, тиісті иелерін шығара отырып, орындарын тапқызу.
10. Теңдік құру. Слайд 4. 6 тапсырманы тақтаға, дәптерге орындату
11. Бекіту.
- Қай санның құрамын құрдық? ( 8 )
oo Неше балапанмен жұмыс істедік?
oo Үйде нені бағуға болады екен?
oo Сабақ несімен ұнады?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz