Оқушылар ағылшын тілінде Сенің жасың нешеде

Me first English.

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Сарышаған кентінің

Орта Білім Беретін мектебінің ағылшын тілі пән

мұғалімі: Гурленбаева Жумабике Ражабовна.

4-сынып оқушыларымен

жұргізген ағлшын тілі

пәнінен факультатив

сабақтар жоспары.

Біздің мектепте ағылшын тілі пәні 4 сыныпта факультатив сабақтар ретінде аптасына бір рет өтіледі. Оқушылардың бірінші жылы ағылшын тілін үйреніп жатырғандығын есепке ала отыра төмендегі сабақ жоспарын жасадым.

1. Greeting. (Lesson 1)

Сабақта электронды құралдар қолданылады:

  • Көрнекілік құралдар ретінде суреттер;
  • Интерактивтік жаттығулар(сабақта оқушыларға жаттағуларды дұрыс жасауға және өзін-өзі тексеруге қажетті және заман талабына сай құрал)

Сабақтің мақсаты:

Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.

Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .

Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.

Сабақтың тапсырмасы:

  1. Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
  2. Естігендерін тәжрібеде қолдану.
  3. Оқуға дағдылау.
  4. Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
  5. Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.

Қолданылған құралдар:

  • Тақырып бойынша суреттер,
  • Дыбысты таспалар,
  • компьютер, проектор, экран,
  • презентация, Microsoft Power Point программасын қолдану,
Сабақтың барысы.
Сабақтың этабы
Мұғалімнің жұмысы.
Оқушының жұмысы.
Сабақтың этабы: 1. Үйымдастыру кезеңі.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім тақрыпты және тапсырманы жариялайды.

Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар!Бугін біз сіздермен ағылшын тілінде амандасуды және қоштасуды үйренеміз. Ағылшын тілінде

Good morning!

Good afternoon!

Good evening!

Hello! Hi!

Good bye!

Bye-bye!

Оқушының жұмысы.:

Оқушы тыңдайды.

Тыңдау: Good morning!

Good afternoon!

Good evening!

Hello! Hi!

Good bye!

Bye-bye!

Қайталау: Good morning!

Good afternoon!

Good evening!

Hello! Hi!

Good bye!

Bye-bye!

Сабақтың этабы: 2. Экранда келтірілген мысалдардың анализдері.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім оқушылардан экаранда көргендерін мұғалімнің көмегімен оқуды үсынады.

(1-слайд) .

Таңертең: Good morning!

Түсте: Good afternoon!

Кешке : Good evening!

Достармен немесе жақындарымен: Hello! Hi!

Қоштасу: Good bye! Bye-bye!

Оқушының жұмысы.: Оқушылар экранда көргендеріне анализ жасай отырып үйренген сөздерді дұрыс қолдануға дағдыланады.
Сабақтың этабы: 3. Жұптық жұмыс.
Мұғалімнің жұмысы.: Мұғалім оқушылармен амандысып шығады және суретте көрсетілгендей бір-бірлерімен амандасуға үйретеді 2-слайд) .
Оқушының жұмысы.: Оқушылар бір-бірлерімен амандасады.
Сабақтың этабы: 4. Фонетикалық жаттығу.
Мұғалімнің жұмысы.:

Now let’s train our pronunciation.

Мұғалім дыбыс жазылған таспаны қосады. (3- слайд)

Good morning!

Good afternoon!

Good evening!

Hello! Hi!

Good bye!

Bye-bye!

Оқушының жұмысы.: Оқушылар дыбыс таспадан естігендерін қайталайды.
Сабақтың этабы: 5. Өлең тыңдап үйрену.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім оқушыларға экранда көрсетілген өлең шумақтарын тыңдап қайталуды уйретеді. (4- слайд)

Good morning! Good morning!

Good morning, to you!

Good morning! Good morning!

I am glad to see you!

Оқушының жұмысы.:

Оқушылар өлеңді тыңдап қайталап айтып үйренеді.

Good morning! Good morning!

Good morning, to you!

Good morning! Good morning!

I am glad to see you!

Сабақтың этабы: 6. Суретке қарап кімнің қалай амандысып жатырғанын айту.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім экранда көрсетілген суреттерге комментариий жасауды сұрайды. (5-слайд)

*Hi. -

*Hello. -

*Good morning!-

*Good afternoon!-

*Governing! -

Оқушының жұмысы.:

Оқушылар суретке қарап кім кіммен қалай амандасып жатырғанын айтады.

*Hi.

*Hello.

*Good morning!

*Good afternoon!

*Governing!

Сабақтың этабы: 7. Топпен жұмыс.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім оқушыларға интерактивтік тақтада қалай жұмыс жасауды үйретеді. Интерактивтік тақтада топққа бөлініп жұмыс жасау. Суретте көрсетілген уақыттарға қарап амандасу турлерін қойып шығады.

(6- слайд) .

Оқушының жұмысы.: Интерактивтік тақтада қалай жұмыс жасау керектігін үйрене отырып суреттерге қарай дұрыс жауаптарын табу.
Сабақтың этабы: 8. Демалыс жаттығулары.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім айтып тұрады және әрекеттермен көрсетеді.

Stand up!

Hands up!

Hands out!

Hands down!

Sit down!

Оқушының жұмысы.: Оқушылар мұғалімнің айтқандарын жасайды.
Сабақтың этабы: 9. Суреттерге қарай жұптық жұмыс жасау.
Мұғалімнің жұмысы.:

Мұғалім оқушыларға сурет таратып береді. Суретке қарап оқушылар бір-бірімен амандасады. Тапсырма:Диалог жасау.

P 1. Hello!

P 2. Hello!

P 1. Good morning!

P 2. Good morning!

P1. Good afternoon!

P2. Good afternoon!

(7- слайд)

Оқушының жұмысы.: Оқушылар суретке қарап бір-бірімен амандасады.
Сабақтың этабы:

10. Алған білімдеріне анализ жасау.

Ауызша тапсырма орындау. (ойын)

Мұғалімнің жұмысы.:

Тапсырма:Дұрыс аудармасын табу.

Good morning! Қош бол!

Good afternoon! Сәлем.

Good evening! Сау болыңыз!

Hello! Қайырлы кеш!

Hi! Сәлеметсізбе!

Good bye! Қайырлы таң! Bye-bye! Қайырлы кун!

(8- слайд) .

Оқушының жұмысы.:

Оқушылар тапсырманы орындайды. Осы жаттығуды орындау арқылы оқушылар өз білімдерінің діңгейлерін анықтайды.

Good morning! Қош болыңыз!

Good afternoon! Сәлем.

Good evening! Сау болыңыз!

Hello! Қайырлы кеш!

Hi ! Сәлеметсізбе!

Good bye! Қайырлы таң!

Bye-bye! Қайырлы кун!

Сабақтың этабы: 11. Үйге тапсырманы түсіндіру.
Мұғалімнің жұмысы.: Мұғалім оқушыларға амандасуға және қоштасуға қатысты сөздерді үйде қайталау керек екендігін түсіндіреді.
Оқушының жұмысы.: Бугінгі сабақта алған білімдерін үйде қайталап үйреніп келеді. Тапсырманы кунделіктеріне жазып алады.
Сабақтың этабы: 12. Мұғалім бугін сабақта не үйренгендерін айтуды сурайды. Оқушылармен қоштасады.
Мұғалімнің жұмысы.: Мұғалім оқушыларды тыңдап, алған білімдеріне қарай бағалайды.
Оқушының жұмысы.: Оқушылар мұғаліммен ағылшын тілінде Қоштасады.
Сабақтың этабы:
Мұғалімнің жұмысы.:

The lesson is over!

Good bye!

Оқушының жұмысы.:

2. Introducing (Lesson 2) What is your name?

Осы сабақтан бастап грамматик ережелерге түсінік беріп барылады. Сабақта электронды құралдар қолданылады:

  • Көрнекілік құралдар ретінде суреттер;
  • Интерактивтік жаттығулар(сабақта оқушыларға жаттағуларды дұрыс жасауға және өзін-өзі тексеруге қажетті және заман талабына сай құрал)

Сабақтің мақсаты:

Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.

Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .

Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.

Сабақтың тапсырмасы:

1. Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.

2. Естігендерін тәжрібеде қолдану.

3. Оқуға дағдылау.

4. Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.

5. Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.

6. What is your name? сұрағымен таныстыру және гармматикалық түсінік беру.

Қолданылған құралдар:

  • Тақырып бойынша суреттер,
  • Дыбысты таспалар,
  • компьютер, проектор, экран, презентация, Microsoft Power Point программасын қолдану,

Сабақтың барысы.

Сабақтың этаптары
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекекті
Сабақтың этаптары: 1. Ұйымдастыру.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушылармен амандасады.

Good morning dear boys and girls!

Мұғалім жаңа тақырыпты тақтаға жазып қояды және сабақтың мақсатымен таныстырады.

Бугін біз What is your name? деген сұраққа жауап беруді үйренеміз. Бугін біз сабақ барысында ағылшын тілінде “to be” етістігінің жеке түрдегі “is” формасын қолдануды үйренеміз оған қоса жек түрде Personal Pronun your, my қолданамыз.

(1- слайд)

Оқушының әрекекті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Good morning! Good morning!

Good morning, to you!

Good morning! Good morning!

I am glad to see you!

Оқушылар тыңдайды.

Сабақтың этаптары: 2. Экранда келтірілген мысалдардың анализдері.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушылардан экаранда көргендерін мұғалімнің көмегімен оқуды үсынады.

(1-слайд) .

What is your name?

Сенің атың кім?

My name is Nursultan.

Менің атым Нурсултан.

Оқушының әрекекті: Оқушылар экранда көргендеріне анализ жасай отырып үйренген сөздерді дұрыс қолдануға дағдыланады. Мұғалімнің көмегімен оқып үйренеді. Қайталайды.
Сабақтың этаптары: 3. Жұптық жұмыс.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушылармен амандасып және What is your ?сұрағын қойып танысып шығады және слайдта көрсетілгендей бір-бірлеріне сұрақ қойып танысып шығады. (2-слайд) .

1) -Hi! What is your name?

-Hi! My name is Marat.

2) -Good morning. My name is Colin. What is your name?

-Good morning. My name is Asel.

3) -Hello! What is your name?

- My name is Sara. And what is your name?

-My name is Nursultan.

- I glad to meet you.

Оқушының әрекекті:

Оқушылар бір-бірлерімен амандасады және танысады.

What is your name?

My name is … .

(T-p1 -p2-p3-p4-p5-…)

Сабақтың этаптары:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекекті:
Сабақтың этаптары: 4. Фонетикалық жаттығу.
Мұғалімнің әрекеті:

Now let’s train our pronunciation.

Алдын ала дайындалған дыбыс таспасын тыңдап жаттығу жасаймыз.

Сөздері тақтада жазылған. (3- слайд)

-Hello! What is your name?

-My name is Adil. And what is your name?

-My name is Carol.

Оқушының әрекекті:

Оқушылар тақтадағы сөздерді мұғалімнің көмегімен қайталап жаттығуды жасайды.

-Hello! What is your name?

-My name is Adil. And what is your name?

-My name is Carol.

Сабақтың этаптары: 5. Өлең тыңдап үйрену.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушыларға экранда көрсетілген өлең шумақтарын тыңдап қайталуды уйретеді. (4- слайд)

What is your name?

What is your name?

Now tell me please,

What is your name?

My name is Janet,

My name is Janet,

That’s my name?

Оқушының әрекекті:

Оқушылар өлеңді тыңдап қайталап айтып үйренеді.

What is your name?

What is your name?

Now tell me please,

What is your name?

My name is Janet,

My name is Janet,

That’s my name?

Сабақтың этаптары: 6. Экранда берілген сөздерден қалай сөйлем жасау керек екендігін мұғалімнің көмегімен үйрену.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушыларға суретке қарай отырып берілген сқздерден қалай сөлем жасау керек екендігін үйретеді.

(4-слайд) .

  1. What, name, is, your, ?
  2. My, is, Asan, name.
Оқушының әрекекті:

Берілген сөздерден оқушылар сөйлем жасайды(ауызша)

1. What is your name?

2. My name is Asan.

Сабақтың этаптары: 7. Топтық жұмыс. Оқушылар экранды көрсетілген сұрақтардың жауап тарын дұрыс табуы керек. Дұрыс тапқан топ жеңіске еріседі.
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылар топқа бөлініп жұмыс істейді. Бірінші топ екінші топқа тақтада жазылған сұрақты қояды, екінші топ оған жауап береді.

Сұрақтар:

1) -Hi! What is your name?

2) -Good morning. My name is Colin. What is your name?

3) -Hello! What is your name?

4) -And what is your name?

Жауаптар:

-Hi! My name is Marat.

-Good morning. My name is Asel.

-My name is Nursultan.

- I glad to meet you. ( 5-слайд) .

Оқушының әрекекті:

Оқушылар топқа бөлінеді. Бірінші топ сұрақ қояды, екінші топ жауап береді. Немесе екінші топ сұрақ қояды, бірінші топ жауап береді.

Сұрақ:

1) -Hi! What is your name?.

-Good morning. My name is Colin. What is your name?

-Hello! What is your name?

4) -And what is your name?

Жауап:

2) -Hi! My name is Marat.

-Good morning. My name is Asel.

-My name is Nursultan.

- My name is Sara.

Сабақтың этаптары: 8. Демалыс жаттығулары.
Мұғалімнің әрекеті:

Stand up!

Hands up!

Hands out!

Hands down!

Sit down!

Оқушының әрекекті:

Stand up!

Hands up!

Hands out!

Hands down!

Sit down!

Сабақтың этаптары: 9. Грамматикалық түсінік беру
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушыларға ағылшын тіліндегі “to be”етістігінің жеке түрде 3-жақ “is”формасымен таныстырып тақтада мысалдар келтіреді.

“To be”

3-жақта жеке түрде:Is

Personal Pronoun:

1-жақта жеке түрде:

I - менің

2-жақта жеке түрде: you-сенің

What is your name?

Сұраулы сөлемде “to be” етістігі сұрақ сөзден кейін қолданылады.

My name is …

Жауаптарда “to be” етістігі зат есімнене кейін қолданылады.

(6-слайд)

Оқушының әрекекті: Оқушылар тыңдайды, есте сақтап қалады.
Сабақтың этаптары: 10. Экранда немесе тақтада көрсетілген тапсырмаларды ауызша орындау арқылы оқушылар өз-өзіне анализ жасайды.
Мұғалімнің әрекеті:

Мұғалім оқушылардан экранда немесе тақтада жазылған сөздерді оқып орны-орнына дұрыс қойып шығуды сұрайды. Бұл тапсырма жоғарыды түсіндірілген грамматик ереже бойынша жасалады.

1. My name Marat.

is

2. What your name ?

(7-слайд)

Оқушының әрекекті:

Оқушылар алған білімдерін берілген тапсырмаларды ауызша орындау арқылы өз білімдеріне анализ жасайды.

1. My name Marat.

is

2. What your name ?

Сабақтың этаптары: 11. Қайталау жұмыс.
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалім оқушыларға жоғарыда ауызша орындаған тапсырмаларын ойын түрінде тақтада жұмыспен нығайтады. Оқушылардың тақтада ойын түрінде орындалған жұмыстарын бағалайды. (Айтыс )
Оқушының әрекекті:

Оқушылар ауызша орындаған тапсырмаларын тағы бір рет қайталайды.

Оқушылар екі топқа бөлініп бір-бірлеріне сұрақ қояды және жауап береді. Дұрыс сұрақ қойған және сұраққа дұрыс жауап берген топ бағаланады.

Сабақтың этаптары: 12. Үйге тапсырма.
Мұғалімнің әрекеті:

1. Үйренген сұрақ жауаптарды қайталап келу.

2. What is your name?өлеңін жаттап келу.

Оқушының әрекекті: Тапсырмаларын кунделікке жазып алады.
Сабақтың этаптары: 13. Сабақтың аяталуы.
Мұғалімнің әрекеті:

The lesson is over!

Good bye!

Оқушының әрекекті: Good bye!

3. Number. (Lesson 3) "How old are you?"

Бұл сабақ жоспарына грамматикалық ережелер енгізіледі.

Сабақта электронды ақпараттар құралдарыннан алынған материалдар қолданылады.

  • Тақырыпқа сәйкес суреттер;
  • Интерактивтік жаттығулар, бұл жаттығулар оқушыларға өзін-өзі тексеру мумкіндігін береді.

Сабақтың мақсаты:

Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.

Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .

Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.

Сабақтың тапсырмасы:

Сабақ тапсырмасы :

1. Оқушыларды ағылшын тілінде 0-10 дейін санауға үйрету және сандарды дұрыс қолдануға дағдылау.

2. How old are you?сұрағымен таныстырыу және сұраққа жауап беру.

3. Жатта сақтап қалуға және оқуға дағдылау.

4. Жаңа сөздер мен жаттығу жасау.

5. Үйренген сөздерді қолданып диалог құрастыруға үйрету.

Сабақтың көрнекілігі:

  • Тақырып сай суреттер, сандар,
  • Магнит лентасына жазылған дыбыстар,
  • компьютер, проектор, экран,
  • презентация, Microsoft Power Point,
Сабақтың барысы.
Ұқсас жұмыстар
Түзету жұмысының барысы
Тақырып Менің отбасым
Сыныпты топқа бөлу
“тіл – халық қазынасы” атты xxi ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойыны
Ойыншықтар сыры
Тапқыр достар сайысы жайлы
Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте жайлы ақпарат
Сабақтан кешікпеу
Жауқазындай құлпырған - қызғалдақтар
Тіл білгірі интеллектуальды сайысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz