Оқушылар ағылшын тілінде Сенің жасың нешеде

Me first English.
Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Сарышаған кентінің
Орта Білім Беретін мектебінің ағылшын тілі пән
мұғалімі: Гурленбаева Жумабике Ражабовна.
4-сынып оқушыларымен
жұргізген ағлшын тілі
пәнінен факультатив
сабақтар жоспары.
Біздің мектепте ағылшын тілі пәні 4 сыныпта факультатив сабақтар ретінде аптасына бір рет өтіледі. Оқушылардың бірінші жылы ағылшын тілін үйреніп жатырғандығын есепке ала отыра төмендегі сабақ жоспарын жасадым.
1. Greeting. (Lesson 1)
Сабақта электронды құралдар қолданылады:
- Көрнекілік құралдар ретінде суреттер;
- Интерактивтік жаттығулар(сабақта оқушыларға жаттағуларды дұрыс жасауға және өзін-өзі тексеруге қажетті және заман талабына сай құрал)
Сабақтің мақсаты:
Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.
Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .
Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.
Сабақтың тапсырмасы:
- Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
- Естігендерін тәжрібеде қолдану.
- Оқуға дағдылау.
- Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
- Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.
Қолданылған құралдар:
- Тақырып бойынша суреттер,
- Дыбысты таспалар,
- компьютер, проектор, экран,
- презентация, Microsoft Power Point программасын қолдану,
Мұғалім тақрыпты және тапсырманы жариялайды.
Сәлеметсіздерме құрметті оқушылар!Бугін біз сіздермен ағылшын тілінде амандасуды және қоштасуды үйренеміз. Ағылшын тілінде
Good morning!
Good afternoon!
Good evening!
Hello! Hi!
Good bye!
Bye-bye!
Оқушы тыңдайды.
Тыңдау: Good morning!
Good afternoon!
Good evening!
Hello! Hi!
Good bye!
Bye-bye!
Қайталау: Good morning!
Good afternoon!
Good evening!
Hello! Hi!
Good bye!
Bye-bye!
Мұғалім оқушылардан экаранда көргендерін мұғалімнің көмегімен оқуды үсынады.
(1-слайд) .
Таңертең: Good morning!
Түсте: Good afternoon!
Кешке : Good evening!
Достармен немесе жақындарымен: Hello! Hi!
Қоштасу: Good bye! Bye-bye!
Now let’s train our pronunciation.
Мұғалім дыбыс жазылған таспаны қосады. (3- слайд)
Good morning!
Good afternoon!
Good evening!
Hello! Hi!
Good bye!
Bye-bye!
Мұғалім оқушыларға экранда көрсетілген өлең шумақтарын тыңдап қайталуды уйретеді. (4- слайд)
Good morning! Good morning!
Good morning, to you!
Good morning! Good morning!
I am glad to see you!
Оқушылар өлеңді тыңдап қайталап айтып үйренеді.
Good morning! Good morning!
Good morning, to you!
Good morning! Good morning!
I am glad to see you!
Мұғалім экранда көрсетілген суреттерге комментариий жасауды сұрайды. (5-слайд)
*Hi. -
*Hello. -
*Good morning!-
*Good afternoon!-
*Governing! -
Оқушылар суретке қарап кім кіммен қалай амандасып жатырғанын айтады.
*Hi.
*Hello.
*Good morning!
*Good afternoon!
*Governing!
Мұғалім оқушыларға интерактивтік тақтада қалай жұмыс жасауды үйретеді. Интерактивтік тақтада топққа бөлініп жұмыс жасау. Суретте көрсетілген уақыттарға қарап амандасу турлерін қойып шығады.
(6- слайд) .
Мұғалім айтып тұрады және әрекеттермен көрсетеді.
Stand up!
Hands up!
Hands out!
Hands down!
Sit down!
Мұғалім оқушыларға сурет таратып береді. Суретке қарап оқушылар бір-бірімен амандасады. Тапсырма:Диалог жасау.
P 1. Hello!
P 2. Hello!
P 1. Good morning!
P 2. Good morning!
P1. Good afternoon!
P2. Good afternoon!
(7- слайд)
10. Алған білімдеріне анализ жасау.
Ауызша тапсырма орындау. (ойын)
Тапсырма:Дұрыс аудармасын табу.
Good morning! Қош бол!
Good afternoon! Сәлем.
Good evening! Сау болыңыз!
Hello! Қайырлы кеш!
Hi! Сәлеметсізбе!
Good bye! Қайырлы таң! Bye-bye! Қайырлы кун!
(8- слайд) .
Оқушылар тапсырманы орындайды. Осы жаттығуды орындау арқылы оқушылар өз білімдерінің діңгейлерін анықтайды.
Good morning! Қош болыңыз!
Good afternoon! Сәлем.
Good evening! Сау болыңыз!
Hello! Қайырлы кеш!
Hi ! Сәлеметсізбе!
Good bye! Қайырлы таң!
Bye-bye! Қайырлы кун!
The lesson is over!
Good bye!
2. Introducing (Lesson 2) What is your name?
Осы сабақтан бастап грамматик ережелерге түсінік беріп барылады. Сабақта электронды құралдар қолданылады:
- Көрнекілік құралдар ретінде суреттер;
- Интерактивтік жаттығулар(сабақта оқушыларға жаттағуларды дұрыс жасауға және өзін-өзі тексеруге қажетті және заман талабына сай құрал)
Сабақтің мақсаты:
Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.
Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .
Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.
Сабақтың тапсырмасы:
1. Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
2. Естігендерін тәжрібеде қолдану.
3. Оқуға дағдылау.
4. Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
5. Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.
6. What is your name? сұрағымен таныстыру және гармматикалық түсінік беру.
Қолданылған құралдар:
- Тақырып бойынша суреттер,
- Дыбысты таспалар,
- компьютер, проектор, экран, презентация, Microsoft Power Point программасын қолдану,
Сабақтың барысы.
Мұғалім оқушылармен амандасады.
Good morning dear boys and girls!
Мұғалім жаңа тақырыпты тақтаға жазып қояды және сабақтың мақсатымен таныстырады.
Бугін біз What is your name? деген сұраққа жауап беруді үйренеміз. Бугін біз сабақ барысында ағылшын тілінде “to be” етістігінің жеке түрдегі “is” формасын қолдануды үйренеміз оған қоса жек түрде Personal Pronun your, my қолданамыз.
(1- слайд)
Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Good morning! Good morning!
Good morning, to you!
Good morning! Good morning!
I am glad to see you!
Оқушылар тыңдайды.
Мұғалім оқушылардан экаранда көргендерін мұғалімнің көмегімен оқуды үсынады.
(1-слайд) .
What is your name?
Сенің атың кім?
My name is Nursultan.
Менің атым Нурсултан.
Мұғалім оқушылармен амандасып және What is your ?сұрағын қойып танысып шығады және слайдта көрсетілгендей бір-бірлеріне сұрақ қойып танысып шығады. (2-слайд) .
1) -Hi! What is your name?
-Hi! My name is Marat.
2) -Good morning. My name is Colin. What is your name?
-Good morning. My name is Asel.
3) -Hello! What is your name?
- My name is Sara. And what is your name?
-My name is Nursultan.
- I glad to meet you.
Оқушылар бір-бірлерімен амандасады және танысады.
What is your name?
My name is … .
(T-p1 -p2-p3-p4-p5-…)
Now let’s train our pronunciation.
Алдын ала дайындалған дыбыс таспасын тыңдап жаттығу жасаймыз.
Сөздері тақтада жазылған. (3- слайд)
-Hello! What is your name?
-My name is Adil. And what is your name?
-My name is Carol.
Оқушылар тақтадағы сөздерді мұғалімнің көмегімен қайталап жаттығуды жасайды.
-Hello! What is your name?
-My name is Adil. And what is your name?
-My name is Carol.
Мұғалім оқушыларға экранда көрсетілген өлең шумақтарын тыңдап қайталуды уйретеді. (4- слайд)
What is your name?
What is your name?
Now tell me please,
What is your name?
My name is Janet,
My name is Janet,
That’s my name?
Оқушылар өлеңді тыңдап қайталап айтып үйренеді.
What is your name?
What is your name?
Now tell me please,
What is your name?
My name is Janet,
My name is Janet,
That’s my name?
Мұғалім оқушыларға суретке қарай отырып берілген сқздерден қалай сөлем жасау керек екендігін үйретеді.
(4-слайд) .
- What, name, is, your, ?
- My, is, Asan, name.
Берілген сөздерден оқушылар сөйлем жасайды(ауызша)
1. What is your name?
2. My name is Asan.
Оқушылар топқа бөлініп жұмыс істейді. Бірінші топ екінші топқа тақтада жазылған сұрақты қояды, екінші топ оған жауап береді.
Сұрақтар:
1) -Hi! What is your name?
2) -Good morning. My name is Colin. What is your name?
3) -Hello! What is your name?
4) -And what is your name?
Жауаптар:
-Hi! My name is Marat.
-Good morning. My name is Asel.
-My name is Nursultan.
- I glad to meet you. ( 5-слайд) .
Оқушылар топқа бөлінеді. Бірінші топ сұрақ қояды, екінші топ жауап береді. Немесе екінші топ сұрақ қояды, бірінші топ жауап береді.
Сұрақ:
1) -Hi! What is your name?.
-Good morning. My name is Colin. What is your name?
-Hello! What is your name?
4) -And what is your name?
Жауап:
2) -Hi! My name is Marat.
-Good morning. My name is Asel.
-My name is Nursultan.
- My name is Sara.
Stand up!
Hands up!
Hands out!
Hands down!
Sit down!
Stand up!
Hands up!
Hands out!
Hands down!
Sit down!
Мұғалім оқушыларға ағылшын тіліндегі “to be”етістігінің жеке түрде 3-жақ “is”формасымен таныстырып тақтада мысалдар келтіреді.
“To be”
3-жақта жеке түрде:Is
Personal Pronoun:
1-жақта жеке түрде:
I - менің
2-жақта жеке түрде: you-сенің
What is your name?
Сұраулы сөлемде “to be” етістігі сұрақ сөзден кейін қолданылады.
My name is …
Жауаптарда “to be” етістігі зат есімнене кейін қолданылады.
(6-слайд)
Мұғалім оқушылардан экранда немесе тақтада жазылған сөздерді оқып орны-орнына дұрыс қойып шығуды сұрайды. Бұл тапсырма жоғарыды түсіндірілген грамматик ереже бойынша жасалады.
1. My name Marat.
is
2. What your name ?
(7-слайд)
Оқушылар алған білімдерін берілген тапсырмаларды ауызша орындау арқылы өз білімдеріне анализ жасайды.
1. My name Marat.
is
2. What your name ?
Оқушылар ауызша орындаған тапсырмаларын тағы бір рет қайталайды.
Оқушылар екі топқа бөлініп бір-бірлеріне сұрақ қояды және жауап береді. Дұрыс сұрақ қойған және сұраққа дұрыс жауап берген топ бағаланады.
1. Үйренген сұрақ жауаптарды қайталап келу.
2. What is your name?өлеңін жаттап келу.
The lesson is over!
Good bye!
3. Number. (Lesson 3) "How old are you?"
Бұл сабақ жоспарына грамматикалық ережелер енгізіледі.
Сабақта электронды ақпараттар құралдарыннан алынған материалдар қолданылады.
- Тақырыпқа сәйкес суреттер;
- Интерактивтік жаттығулар, бұл жаттығулар оқушыларға өзін-өзі тексеру мумкіндігін береді.
Сабақтың мақсаты:
Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге болған көз қарасын дамыту. Жаңа өмірге құштарлығын арттыру.
Дамытушылық мақсаты: Алған білімдеріне талдау жасауға және білімдерін дамытуға үйрету. .
Оқулық мақсаты:Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу.
Сабақтың тапсырмасы:
Сабақ тапсырмасы :
1. Оқушыларды ағылшын тілінде 0-10 дейін санауға үйрету және сандарды дұрыс қолдануға дағдылау.
2. How old are you?сұрағымен таныстырыу және сұраққа жауап беру.
3. Жатта сақтап қалуға және оқуға дағдылау.
4. Жаңа сөздер мен жаттығу жасау.
5. Үйренген сөздерді қолданып диалог құрастыруға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі:
- Тақырып сай суреттер, сандар,
- Магнит лентасына жазылған дыбыстар,
- компьютер, проектор, экран,
- презентация, Microsoft Power Point,
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz