Оқушылардың әрекеті

Сабақтың тақырыбы: «Жануарларға төнген қауіп» (Animals are in danger) .

Мақсаты:

  • жануарларға қатысты жаңа лексиканы меңгерту, білімдерін нығайту;
  • өз беттерімен жұмыс істеуге қабілеттерін дамыту;
  • өзара бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  • лексиканы меңгереді;
  • мәтінді түсініп оқиды;
  • сын есімнің шырайлары туралы білімдерін бекітеді;
  • жануарлар және оларға төнген қауіп туралы біледі;

Сабақтың түрі: аралас сабақ;

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО;

Сабақтың көрнекі құралдары: интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, оқулық;

Сабақ барысы
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Good morning, children!
  • I’m glad to see you too!
  • Who is on duty today?
  • Who is absent?
  • What date is it today?
  • Thank you!
Оқушылардың әрекеті:
  • Good morning, good morning, good morning to you,

Good morning, dear teacher!

We are glad to see you!

  • I’m on duty today.
  • … is absent. /All are present.
  • Today is the 20thof February.
Сабақ барысы: ІІ Сабаққа психологиялық дайындық:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Dear, children, today we have an unusual lesson. Make a circle and wish each other well and good luck.
  • Thank you and take your seats.
Оқушылардың әрекеті:

“Greeting and wishes” оқушылар шеңбер құрып, өзара сәлемдесіп, жақсы тілектерін айтады.

Оқушылар орындарына отырады.

Сабақ барысы: ІІІ Үй тапсырмасын тексеру:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Your home task was the text about whales on p. 48 ex. 12. You read and translated it. Now, please fill the gaps with suitable phrases. (слайд 3) .
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар Венн диаграммасы түрінде жасалған кестені толтырады. Ол үшін әр оқушы компьютердегі кестеде қажетті сөйлемдерді орналастырады.
Сабақ барысы:

IV Жаңа сабақты түсіндіру:

  1. Топқа бөліну:
  2. Мәтінмен жұмыс жасау, постер:
  3. Сергіту сәті:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Ok, now I want to divide you into three groups by matching these fragments of the pictures.

Мұғалім бағалау парақтарын таратып қояды.

Оқушылардың әрекеті:

Оқушылар жануарлардың «мозаика» ретінде қиылған суреттерінің фрагменттерін сәйкестендіріп, өздерінің топтастарын іздейді.

Бағалау парақтарына баға қояды.

Сабақ барысы:
  • Open your textbooks on p. 50 ex. 4. You must read the text by paragraphs, make a poster and present it. Before start listen and repeat the words on the board. They will help you with the text.
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылар жаңа сөздерді тыңдап, қайталап, мәтінді оқуға кіріседі. Мәтінді оқып болған соң постер жасауға кіріседі.

Дайындаған постерлерін топтардың алдына ұсынып, қорғайды.

Сабақ барысы:
  • I think you are exhausted. Stand up please and look at the board. «Skeleton dance» (слайд 6)
Мұғалімнің әрекеті: Скелеттердің қимылдарын қайталап, билейді.
Сабақ барысы: V Сын есімнің салыстырмалы шырайларын қайталау:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Let’s revise degrees of comparison. (слайд 8)
  • Someone, write the formula, please.
Оқушылардың әрекеті: Құрылымын тақтаға жазып береді.
Сабақ барысы:
  • Now, fill the gaps with correct forms of adjectives.
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындап, бір-бірімен ауыстырып, тексеріп алады. Бағалау парақтарына бағаларын қояды.
Сабақ барысы:

VI Жаңа сабақта алған білімдерін тексеру:

  1. Деңгейлік тапсырма
  2. Тест
Мұғалімнің әрекеті:
  • Please do the tasks on your cards. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратылады (қосымша 1) .
Оқушылардың әрекеті: Орындалып, бағалары қойылады.
Сабақ барысы:
  • Let’s do the TEST (қосымша 2) .
Мұғалімнің әрекеті: Тест тапсырмасын орындап, тексеріп, бағаларын қойып шығады (слайд 10) .
Сабақ барысы: VII Рефлексия
Мұғалімнің әрекеті:
  • Сабақтың ұнаған сәті;
  • Сабақтың қиын сәті;
  • Сабақтан алған әсері.
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар ойларын айтады.
Сабақ барысы: VIIІ Бағалау
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларға бағалау парақтарына сәйкес баға қояды.
Оқушылардың әрекеті:
Сабақ барысы:

ІХ Қорытынды

Үй тапсырмасы:

Мұғалімнің әрекеті:
  • Our lesson is over. All of you did a good job. Thank you and good bye!
  • P. 53 Exercise 10
  • Read and translate.
  • Make your birds of Kazakhstan
Оқушылардың әрекеті:
  • Good bye, teachers!

Ұқсас жұмыстар
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Қазақстандағы сөйлем мүшелері
Мұғалім бақылаушы
Бағалау үлгісі
Сыртқы белсенділік
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпараттың қасиеттері
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Ақпаратты сығу
Keep warm
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz