Оқушылардың әрекеті

Сабақтың тақырыбы: «Жануарларға төнген қауіп» (Animals are in danger) .
Мақсаты:
- жануарларға қатысты жаңа лексиканы меңгерту, білімдерін нығайту;
- өз беттерімен жұмыс істеуге қабілеттерін дамыту;
- өзара бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
- лексиканы меңгереді;
- мәтінді түсініп оқиды;
- сын есімнің шырайлары туралы білімдерін бекітеді;
- жануарлар және оларға төнген қауіп туралы біледі;
Сабақтың түрі: аралас сабақ;
Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО;
Сабақтың көрнекі құралдары: интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, оқулық;
- Good morning, children!
- I’m glad to see you too!
- Who is on duty today?
- Who is absent?
- What date is it today?
- Thank you!
- Good morning, good morning, good morning to you,
Good morning, dear teacher!
We are glad to see you!
- I’m on duty today.
- … is absent. /All are present.
- Today is the 20thof February.
- Dear, children, today we have an unusual lesson. Make a circle and wish each other well and good luck.
- Thank you and take your seats.
“Greeting and wishes” оқушылар шеңбер құрып, өзара сәлемдесіп, жақсы тілектерін айтады.
Оқушылар орындарына отырады.
- Your home task was the text about whales on p. 48 ex. 12. You read and translated it. Now, please fill the gaps with suitable phrases. (слайд 3) .
IV Жаңа сабақты түсіндіру:
- Топқа бөліну:
- Мәтінмен жұмыс жасау, постер:
- Сергіту сәті:
- Ok, now I want to divide you into three groups by matching these fragments of the pictures.
Мұғалім бағалау парақтарын таратып қояды.
Оқушылар жануарлардың «мозаика» ретінде қиылған суреттерінің фрагменттерін сәйкестендіріп, өздерінің топтастарын іздейді.
Бағалау парақтарына баға қояды.
- Open your textbooks on p. 50 ex. 4. You must read the text by paragraphs, make a poster and present it. Before start listen and repeat the words on the board. They will help you with the text.
Оқушылар жаңа сөздерді тыңдап, қайталап, мәтінді оқуға кіріседі. Мәтінді оқып болған соң постер жасауға кіріседі.
Дайындаған постерлерін топтардың алдына ұсынып, қорғайды.
- I think you are exhausted. Stand up please and look at the board. «Skeleton dance» (слайд 6)
- Let’s revise degrees of comparison. (слайд 8)
- Someone, write the formula, please.
- Now, fill the gaps with correct forms of adjectives.
VI Жаңа сабақта алған білімдерін тексеру:
- Деңгейлік тапсырма
- Тест
- Please do the tasks on your cards. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратылады (қосымша 1) .
- Let’s do the TEST (қосымша 2) .
- Сабақтың ұнаған сәті;
- Сабақтың қиын сәті;
- Сабақтан алған әсері.
ІХ Қорытынды
Үй тапсырмасы:
- Our lesson is over. All of you did a good job. Thank you and good bye!
- P. 53 Exercise 10
- Read and translate.
- Make your birds of Kazakhstan
- Good bye, teachers!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz