Жануарларға төнген қауіп тақырыбындағы аралас сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: «Жануарларға төнген қауіп» (Animals are in danger) .

Мақсаты:

  • жануарларға қатысты жаңа лексиканы меңгерту, білімдерін нығайту;
  • өз беттерімен жұмыс істеуге қабілеттерін дамыту;
  • өзара бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

  • лексиканы меңгереді;
  • мәтінді түсініп оқиды;
  • сын есімнің шырайлары туралы білімдерін бекітеді;
  • жануарлар және оларға төнген қауіп туралы біледі;

Сабақтың түрі: аралас сабақ;

Сабақтың әдіс-тәсілдері: СТО;

Сабақтың көрнекі құралдары: интерактивті тақта, үлестірмелі материалдар, оқулық;

Сабақ барысы
Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Good morning, children!
  • I’m glad to see you too!
  • Who is on duty today?
  • Who is absent?
  • What date is it today?
  • Thank you!
Оқушылардың әрекеті:
  • Good morning, good morning, good morning to you,

Good morning, dear teacher!

We are glad to see you!

  • I’m on duty today.
  • … is absent. /All are present.
  • Today is the 20thof February.
Сабақ барысы: ІІ Сабаққа психологиялық дайындық:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Dear, children, today we have an unusual lesson. Make a circle and wish each other well and good luck.
  • Thank you and take your seats.
Оқушылардың әрекеті:

“Greeting and wishes” оқушылар шеңбер құрып, өзара сәлемдесіп, жақсы тілектерін айтады.

Оқушылар орындарына отырады.

Сабақ барысы: ІІІ Үй тапсырмасын тексеру:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Your home task was the text about whales on p. 48 ex. 12. You read and translated it. Now, please fill the gaps with suitable phrases. (слайд 3) .
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар Венн диаграммасы түрінде жасалған кестені толтырады. Ол үшін әр оқушы компьютердегі кестеде қажетті сөйлемдерді орналастырады.
Сабақ барысы:

IV Жаңа сабақты түсіндіру:

  1. Топқа бөліну:
  2. Мәтінмен жұмыс жасау, постер:
  3. Сергіту сәті:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Ok, now I want to divide you into three groups by matching these fragments of the pictures.

Мұғалім бағалау парақтарын таратып қояды.

Оқушылардың әрекеті:

Оқушылар жануарлардың «мозаика» ретінде қиылған суреттерінің фрагменттерін сәйкестендіріп, өздерінің топтастарын іздейді.

Бағалау парақтарына баға қояды.

Сабақ барысы:
  • Open your textbooks on p. 50 ex. 4. You must read the text by paragraphs, make a poster and present it. Before start listen and repeat the words on the board. They will help you with the text.
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылар жаңа сөздерді тыңдап, қайталап, мәтінді оқуға кіріседі. Мәтінді оқып болған соң постер жасауға кіріседі.

Дайындаған постерлерін топтардың алдына ұсынып, қорғайды.

Сабақ барысы:
  • I think you are exhausted. Stand up please and look at the board. «Skeleton dance» (слайд 6)
Мұғалімнің әрекеті: Скелеттердің қимылдарын қайталап, билейді.
Сабақ барысы: V Сын есімнің салыстырмалы шырайларын қайталау:
Мұғалімнің әрекеті:
  • Let’s revise degrees of comparison. (слайд 8)
  • Someone, write the formula, please.
Оқушылардың әрекеті: Құрылымын тақтаға жазып береді.
Сабақ барысы:
  • Now, fill the gaps with correct forms of adjectives.
Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар тапсырманы дәптерлеріне орындап, бір-бірімен ауыстырып, тексеріп алады. Бағалау парақтарына бағаларын қояды.
Сабақ барысы:

VI Жаңа сабақта алған білімдерін тексеру:

  1. Деңгейлік тапсырма
  2. Тест
Мұғалімнің әрекеті:
  • Please do the tasks on your cards. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалары бар карточкалар таратылады (қосымша 1) .
Оқушылардың әрекеті: Орындалып, бағалары қойылады.
Сабақ барысы:
  • Let’s do the TEST (қосымша 2) .
Мұғалімнің әрекеті: Тест тапсырмасын орындап, тексеріп, бағаларын қойып шығады (слайд 10) .
Сабақ барысы: VII Рефлексия
Мұғалімнің әрекеті:
  • Сабақтың ұнаған сәті;
  • Сабақтың қиын сәті;
  • Сабақтан алған әсері.
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар ойларын айтады.
Сабақ барысы: VIIІ Бағалау
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларға бағалау парақтарына сәйкес баға қояды.
Оқушылардың әрекеті:
Сабақ барысы:

ІХ Қорытынды

Үй тапсырмасы:

Мұғалімнің әрекеті:
  • Our lesson is over. All of you did a good job. Thank you and good bye!
  • P. 53 Exercise 10
  • Read and translate.
  • Make your birds of Kazakhstan
Оқушылардың әрекеті:
  • Good bye, teachers!

Ұқсас жұмыстар
Діни экстремизм: тұрақтылық пен бейбітшілікке төнген қауіп және алдын алу жолдары
Менің жолдасым тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған Отбасының берекесі тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған Біздің Отан - Қазақстан тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Мәтіннің жоспары тақырыбындағы бастауыш сыныпқа арналған аралас сабақтың әдістемелік жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған 7 саны мен цифры тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Бастауыш сыныпқа арналған 7 санын қосу және азайту тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
Бастауыш сыныпта Дүниетану пәні бойынша Қазақ халқының қолөнері тақырыбындағы аралас сабақ жоспары
3-сынып қазақ тілі: баяндауыш - киіз үй тақырыбындағы аралас сабақ
1-сынып жаратылыстану: Жыл мезгілдерінің жануарларға әсері және жануарлардың бейімделуі - ұзақ мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz