Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді тексеру кезеңі

Сабақтың тақырыбы: 3-ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.
Мақсаты:
1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
2. Көбейту және бөлуге арналған өрнектерді шешу арқылы оқушылардың танымдарын кеңейте отрырып, ойлау қабілеттерін, пікірін нақты әрі түсінікті етіп жеткізуге баулып, логикалық ойын одан әрі дамыту;
3. Оқушыларды тез ойлауға, ұжымдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас сабақ.
Әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: суреттер,қима қағаздар.
Барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
oo психологиялық дайындық
oo оқушыларды түгендеу
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
54-бет №3 тексеру
III. Білімді тексеру кезеңі:
1. Тақырыбын,мақсатын хабарлау, бүгінгі сабақты тапсырмалар 3 деңгейге бөлінген, 1 деңгейден оқушы <<3>> - деген бағаға ие болады, 2 деңгейден өткен оқушы <<4>> - деген бағаға ие болады, 3 деңгейден өткен оқушы <<5>>-деген баға алады. Ендеше, мен сендерге, тек қана <<5>> деген баға алсын деп тілеймін. Әр деңгейден өткен оқушыға тиісті жұлдызшасын алып отырады.
3- ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.
2. Сабаққа деген қызығушылықтарын ояту (логикалық тапсырмалар):
1. Тал басында тізіліп,
Он жапырақ тұр еді.
Жел соқты да үзіліп
Ұшып кетті бесеуі.
Ізінше оның жұлынып
Түсті тағы біреуі.
Тұр әлі ілініп
Жапырақтың нешеуі?(4)
2. Аулада бес үйрек,
Қорада төрт үйрек.
Бір үйрек тығылды
Екі үйрек жығылды.
Қалғаны неше үйрек?(6)
3. Математикалық диктант (1 деңгей):
А) 67-дың алдындағы және 67-дан кейінгі санды жаз;
Ә) Бірінші қосылғыш-3, екінші қосылғыш-10, қосындының мәні неше?
Б) 4 және 5 сандарын пайдаланып екі таңбалы сандар жаз;
В) Бірліктері 2 болатын сандар жаз;
Г) 4-ке неше қосқанда 10 болады?
IV. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
Салыстыру барысында 3-ке көбейту және бөлу кестесін еске түсіру қажет, өйткені осы салыстыруға берілген тапсырмалар 3-ке көбейту және бөлу кестесі негізінде құрылған
1. №2 есеп мұғалімнің басшылығымен орындалады.(салыстыру, 2 деңгей)
6*3 7*3 3*9 9*3 12/3 12/2
27/3 27+3 18/3 18/2 24/3 12-3
2.Сергіту сәті:
1,2,3
Ал, кәнеки ұш
4,5,6,7
Анау ауыл шеті
8,9,10
Ал, кәнеки қон!
3. №4 есеп, оқушылар оқып шығып, өз беттерінше орындайды. (3 деңгей)
Қамзолдарға-30м
Бешпенттерге-62м ?м
Қалды-10м
30м+62м+10м=102м
Жауабы: 102 м.
4. №5 есеп, қабырғалары 3см шаршы сыз. Оның периметрін тап.
В С

А Д
Р= 3см+3см+3см+3см
Р=12см
Жауабы: 12см
V Бекіту кезеңі
oo қима қағаздармен жұмыс жасау:
oo
Суретте не бейнеленген? Сол сөзден й әрпін өшіріп тастап, ш әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте сағат неше?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ш әрпін өшіріп тастасаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден о әрпін өшіріп тастап, ө әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте сағат неше?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден й әрпін өшіріп тастап, н әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Бұл қазақтың ұлттық ойыны, осы сөзде қандай сан бар? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден й әрпін өшіріп тастап, н әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте сағат неше?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Бұл қазақтың ұлттық ойыны, осы сөзде қандай сан бар? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.


Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден о әрпін өшіріп тастап, ө әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден о әрпін өшіріп тастап, ө әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден о әрпін өшіріп тастап, ө әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.

Суретте не бейнеленген? Сол сөзден о әрпін өшіріп тастап, ө әрпін қойсаң қандай сан шығады?
Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек
құрастыр.


Суретте не бейнеленген? Сол сөзден ә,б әріптерін өшіріп тастап, е,г әріптерін қойсаң қандай сан шығады? Сол санды 3-ке көбейтіп, екі өрнек құрастыр.

VI. Үйге тапсырма беру кезеңі:
1.32 сабақ, № 7
2.Бағалау

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары
Азотты органикалық қосылыстар. аминдер
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың барысы
Геометриялық денелердің проекциялары.Геометриялық денелердің проекцияларын сызу
Түбірлес сөздер
Сабақты бекіту кезеңі
Көпшілік оқушылар
Пәндер