Жарасбайдың жазасы

45 м
8 сынып
45 м: Сабақтың тақырыбы:
8 сынып: М. Әуезов «Қараш-қараш оқиғасы»
45 м: Сабақтың мақсаты:
8 сынып: Хикаяттың мазмұнын ұғындыру арқылы Бақтығұлдың іс-әрекетіне екі түрлі баға беру. Сөз астарына үңіліп мағынаны түсіну, өз пікірін қорғауға дағдыландыру. Ақыл-ой, адамгершілік, әдептілікке үйрету.
45 м: Сілтеме:
8 сынып: Қазақ әдебиеті 8 сынып 116 бет
45 м: Оқушы үшін оқу нәтижелері.
8 сынып: Топта жұмыс жасай біледі, Өз пікірлерін жеткізуге дағдыланады. Әр түсінікке өз көзқарасын білдіреді.
45 м: Негізгі идеялар:
8 сынып: Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге бағыттау. Сын тұрғысынан ойлаудан ойлау қабілеттерін арттыру.
45 м: Сабақта қолданылатын материалдар:
8 сынып: Дәптер, қалам, оқулық
45 м: Дерек көздері:
8 сынып: Ғаламтор.
45 м: Деңгей
8 сынып: Берілген деңгей бойынша сұрақ-тапсырмалар
45 м: Біліу
8 сынып: Оқушыларды топқа бөлу.
45 м: Түсіну
8 сынып:

Хикаят бойынша оқығаныңды еске түсіріп, кесте толтыр

:
:

1. Хикаят қандай көңіл-күй, күйзелістен басталады?

2. Бақтығұлдың інісі Тектіғұлдың ауыруына не себепші болды?

«Жіңішкерген» деген ауруды қалай түсінесің?

3. Бақтығұлды ұрлық жасауға итермелеген не нәрсе?

4. Бақтығұл інісі үшін қалжа сұрай барғандағы, Сәт болыстың жауабын қалай бағалайсың?

5. Сәлмен бастаған содыр топ туралы әңгімеле.

6. Бақтығұлдың Жарасбай ауылына келудегі дайындығы туралыәңгімеле.

7. Болыс оны қалай қарсы алды?Бай үйінің тұрмысыоған қалай әсер етті?

8. Бақтығұл өтінішіне Жарасбай қалай қарады?

Тақырып дегеніміз -
Идея дегеніміз---
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м: Қолдану
8 сынып:

Жазушының тіл шеберлігі

  1. Табиғат көрінісі мен адамның сезімі бір-біріне астасып беріліуі

А Жарасбай ауылына бет алған Бақтығұлдың арқар ату кезеңі

:
:
:
:
Күзгі көрініс
Бақтығұлдың түр келбеті

Талғар өзенінің қатты ағысының суреттелуі. Теңеулі тіркестерді теріп жаз.

Бақтығұлдың портретін беретін жерлерді тауып жаз

Дене бітімі:

Көзі:

Түр-келбеті:

Киімі:

45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м: Талдау
8 сынып:

Хикаят бойынша тақырып қой және не үшін қойғаныңды түсіндір.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Хикаят тараулары
Менң қойған тақырыбым
Осы тақырыпты қойған себебім
1-бөлім
Тектіғұлдың қазасы
Ауыр соққыдан Тектіғұл қаза болады
2-бөлім
Ағайындылардың аянышты тағдыры
Аянышты тағдыр. Орны толмайтын өкінішті қаза.
3-бөлім
Бақтығұлдың кек жолындағы ұрлығы.
Сәтсіз аяқталуы
4-бөлім
Сәлменнің айбаты
Ұрып-соғып қорқытуы
5-бөлім
Шұғыл шешім
Жарасбайға баруға шешім қабылдайды
6-бөлім
Жарасбай болыстың панасында
Жарасбайдың айласы

7-бөлім

8-бөлім

Барымташы Бақтығұл

Жарға соққан жалғыздық. Қараш-қараш асуында атылған оқ.

Қашқын атануы

Жарасбайдан кек алуы.

45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м:
8 сынып:
45 м: Жинақтау
8 сынып:

Бақтығұл мен Жарасбай арасындағы қарым-қатынастыөз сөзіңмен жазып шық

1. Ж-дың Б-дан сырт айналып, оны сатып жіберуінің сыры неде?

2. Хикаятты оқығанда мені қызықтырған

3. Мен үшін ең аянышты жері

4. Патша заманындағы ел тұрмысынан мынаны түсіндім5. Бақтығұлдың баласы Сейіт туралы былай деп ойлаймын6. Менің ойымша Ж-дың Б-дан сырт айналуы

45 м: Бағалау
8 сынып:
  1. «Бақтығұл тағдыры» шығарма

Жоспар

1. Кек жолында Сәлменнің жылқысын ұрлауы, сәтсіздік

2. Пана іздеу жолында Жарасбаймен достығы

3. Адасу. Арам іске қол былғау

4. Опасыздық

5. Жарасбайдың жазасы

2. Оқушылардыңөз атынагн басты кейіпкер Бақтығұлға арнау хаты. РАФТ тәсілі (заманға хат)


Ұқсас жұмыстар
Шығарманың бас кейіпкері Бақтығұлдың прототипі тарихи тұлға
Бас бостандығынан айыру
Қазақтың киелі сандары
Адам құқығы. 11 сынып
Қазақ әдебиетінің тарихы
Жамбылдың қай шығармасынан
Жеті жетім
Көксерек. 7 сынып
Құқық бұзушылықтың түрлері
Ақсақ құлан, жошы хан, 5 сынып, қазақ әдебиеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz