Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жарасбайдың жазасы

45 м
8 сынып
Сабақтың тақырыбы:
М.Әуезов <<Қараш-қараш оқиғасы>>
Сабақтың мақсаты:
Хикаяттың мазмұнын ұғындыру арқылы Бақтығұлдың іс-әрекетіне екі түрлі баға беру.Сөз астарына үңіліп мағынаны түсіну, өз пікірін қорғауға дағдыландыру.Ақыл-ой, адамгершілік ,әдептілікке үйрету.

Сілтеме:
Қазақ әдебиеті 8 сынып 116 бет
Оқушы үшін оқу нәтижелері.
Топта жұмыс жасай біледі, Өз пікірлерін жеткізуге дағдыланады.Әр түсінікке өз көзқарасын білдіреді.
Негізгі идеялар:
Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге бағыттау.Сын тұрғысынан ойлаудан ойлау қабілеттерін арттыру.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Дәптер, қалам, оқулық
Дерек көздері:
Ғаламтор.
Деңгей
Берілген деңгей бойынша сұрақ-тапсырмалар
Біліу
Оқушыларды топқа бөлу.
Түсіну
Хикаят бойынша оқығаныңды еске түсіріп, кесте толтыр

Тақырып дегеніміз -

Идея дегеніміз---

1.Хикаят қандай көңіл-күй,күйзелістен басталады?
2.Бақтығұлдың інісі Тектіғұлдың ауыруына не себепші болды?
<<Жіңішкерген>> деген ауруды қалай түсінесің?
3.Бақтығұлды ұрлық жасауға итермелеген не нәрсе?
4.Бақтығұл інісі үшін қалжа сұрай барғандағы,Сәт болыстың жауабын қалай бағалайсың?
5.Сәлмен бастаған содыр топ туралы әңгімеле.
6.Бақтығұлдың Жарасбай ауылына келудегі дайындығы туралыәңгімеле.
7.Болыс оны қалай қарсы алды?Бай үйінің тұрмысыоған қалай әсер етті?
8.Бақтығұл өтінішіне Жарасбай қалай қарады?

Қолдану
Жазушының тіл шеберлігі
1. Табиғат көрінісі мен адамның сезімі бір-біріне астасып беріліуі
А Жарасбай ауылына бет алған Бақтығұлдың арқар ату кезеңі
Күзгі көрініс
Бақтығұлдың түр келбеті

Талғар өзенінің қатты ағысының суреттелуі.Теңеулі тіркестерді теріп жаз.

Бақтығұлдың портретін беретін жерлерді тауып жаз
Дене бітімі:
Көзі:
Түр-келбеті:
Киімі:

Талдау
Хикаят бойынша тақырып қой және не үшін қойғаныңды түсіндір.

Хикаят тараулары
Менң қойған тақырыбым
Осы тақырыпты қойған себебім
1-бөлім
Тектіғұлдың қазасы
Ауыр соққыдан Тектіғұл қаза болады
2-бөлім
Ағайындылардың аянышты тағдыры
Аянышты тағдыр.Орны толмайтын өкінішті қаза.
3-бөлім
Бақтығұлдың кек жолындағы ұрлығы.
Сәтсіз аяқталуы
4-бөлім
Сәлменнің айбаты
Ұрып-соғып қорқытуы
5-бөлім
Шұғыл шешім
Жарасбайға баруға шешім қабылдайды
6-бөлім
Жарасбай болыстың панасында
Жарасбайдың айласы
7-бөлім

8-бөлім
Барымташы Бақтығұл

Жарға соққан жалғыздық.Қараш-қараш асуында атылған оқ.

Қашқын атануы

Жарасбайдан кек алуы.

Жинақтау
Бақтығұл мен Жарасбай арасындағы қарым-қатынастыөз сөзіңмен жазып шық
1.Ж-дың Б-дан сырт айналып, оны сатып жіберуінің сыры неде?
2.Хикаятты оқығанда мені қызықтырған------------------------------------
3.Мен үшін ең аянышты жері----------------------------------------
4.Патша заманындағы ел тұрмысынан мынаны түсіндім----------------------5.Бақтығұлдың баласы Сейіт туралы былай деп ойлаймын------------------6.Менің ойымша Ж-дың Б-дан сырт айналуы-------------------------------

Бағалау
1. <<Бақтығұл тағдыры>> шығарма
Жоспар
1.Кек жолында Сәлменнің жылқысын ұрлауы,сәтсіздік
2.Пана іздеу жолында Жарасбаймен достығы
3.Адасу.Арам іске қол былғау
4.Опасыздық
5.Жарасбайдың жазасы

2. Оқушылардыңөз атынагн басты кейіпкер Бақтығұлға арнау хаты.РАФТ тәсілі (заманға хат)

Ұқсас жұмыстар
Шығарманың бас кейіпкері Бақтығұлдың прототипі тарихи тұлға
Бас бостандығынан айыру
Қазақтың киелі сандары
Адам құқығы. 11 сынып
Қазақ әдебиетінің тарихы
Жамбылдың қай шығармасынан
Жеті жетім
Көксерек. 7 сынып
Құқық бұзушылықтың түрлері
Ақсақ құлан, жошы хан, 5 сынып, қазақ әдебиеті
Пәндер