Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы
Сабақ жоспарының үлгісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2.3. Жұмыс және қуат
Мектеп: №2
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Таджибаева Гульмира Темирхановна
Сынып: 7 <<А>>
Қатысқандар: 18
Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы
Қуат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.2.3.7 - қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.8 - механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлығы:
Қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіре алады.
Механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.
Көпшілігі:
Формулаларды түрлендіріп, аралас есептерді шығара алады
Кейбіреуі:
Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасай алады
Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.
Бағалау критерийі
- Қуат ұғымына анықтама береді
- Өлшем бірліктерін жазады
- Қуаттың формуласын қолданады
- Қуаттың физикалық мағынаны түсіндіреді
- Формулаларды түрлендіріп, есеп шығарады
- Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасайды
- Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.
Тілдік мақсаттар
... орындалу ... сипаттайтын шама ... деп аталады.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Қуат, жұмыс, уақыт
Құндылықтарға баулу
Шығармашылықпен және сын тұрғысынан ойлау қалыптастырушылық бағалауға арналған тапсырмалар арқылы іске асырылады. <<Дана үкі>> әдісі.
Өмір бойы білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге талпыну деңгейлік тапсырмалар арқылы іске асырылады.
Әлеуметтік жауапкершілік және шешім қабылдай алу топтық жұмыс пен <<Поезд>> рефлексия арқылы іске асырылады.
Пәнаралық байланыс
Математика - үлестерді қолдану арқылы жүзеге асыру
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Механикалық жұмыстың анықтамасын, формуласын, өлшем бірліктерді біледі. Есептерді шығара алады.
Механикалық жұмысқа мыладарды келтіре алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қалыптастырушы бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
3 мин
4 мин
1 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
<<Жақсы көңіл күй сыйлау>> жаттығу өткізеді
2. Ребустарды шешу. Топқа бөліну
<<ШАМ>>, <<ҮТІК>>, <<ШАН СОРҒЫШ>>, <<ТОҢАЗЫТҚЫШ>>
Суреттерді таңдау арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу.
3. Өткен тақырыпты қайталау.
<<Шам>> тобына <<кестені толтыр>> Жұмыс тақырыбына өлшем бірліктер мен формулаларды толтыру.
<<Үтік>> тобына <<кестені толтыр>> есептерді шығару
<<шаң сорғыш>> тобына <<сәйкестендіру кестесі>> Анықтамаларды сәйкестендіру
<<тоңазытқыш>> тобына <<сәйкестендіру кестесі>> формулулар мен өлшем бірліктерді сәйкестендіру
4. сабақтың мақсатын қою
ББҮ кестесі
Оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап жымиып, тілек айтады.
Суреттерді таңдап, топқа бөлінеді.
Берілген кестені толтырады
Берілген кестені толтырады
Сәйкестендіру кестесін орындайды
Сәйкестендіру кестесін орындайды
Оқушылар <<Білемін>> және <<білгім келеді>> ұяшықтарды толтырып, мақсаттарын анытайды
Жақсы тілек айту
<<топтық бағалау>> <<медаль мен миссия>>
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Қосымша 4
Қосымша 5
Қосымша 6 ББҮ кестесі
Сабақтың ортасы
9 мин
2 мин
2 мин
15 мин
1. Жаңа тақырыпты ашу
<<Дана үкі>> әдісі
§52 оқу
І топ: Тақытырты түсіндіреді
ІІ топ: Анықтамаларды жазады
ІІІ топ: Формулулар мен өлшем бірліктерді түсіндіреді.
ІҮ топ: Есеп шығару тәсілдерін көрсетеді.
Қуат туралы видеобейнені көрсету.
Видеобейне бойынша сұрақтарды қою
қуат дегеніміз не?
Қандай шамаларға тәуелді болады?
Қуаттың өлшем бірлігін атаңыз.
Қуатқа мысал келтіріңіз?
Қуатты анықтайтын формуласын атаңыз
Есептерді шығару:
Тапсырма 1
a) Массалары әртүрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндіре ме? Жауабыңызды түсіндіріңіз.
b) Төменде суретте қол арасы мен электр арасы берілген. Олардың қуаттарын салыстырыңыз. <<Механикалық қуат>> терминін қалай түсінесіз?
Тапсырма 2
a) Көлемі 2 м3 гранит тақтасын 24 м биіктікке көтергенде қандай жұмыс атқарылады?
b) Көтергіш кран массасы 3000 кг жүкті көтеріп, 170 кДж жұмыс атқарды. Көтергіш кран жүкті қандай биіктікке көтерген?
c) Минутына 1000 л суды 20 м биіктікке көтеретін сорғының қуаты неге тең?
Тапсырма 3
Кабинеттегі бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі жүрген кездегі жұмысты анықтаңыз. Адамның бір қадамы орташа 20Дж тең болса, онда сен қанша қуат пайдаланасын?
Тапсырма 4
Көтергіш кран 90 м/мин жылдамдығымен көтеретін жүткің массасын анықтағдар. Көтергіш кранның двигателдің қуаты 12 кВт.
Тапсырма 5
Жеңіл автомодиль, жүк автомодиль мен автобустың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті құрастырыңыз. Жеңіл автомобильдің максимал қуаты 60 кВт, жүк автомодильдің максимал қуаты 110 кВт ал автобустың максимал қуаты 125 кВт. График арқылы 1 мин ішіндегі максимал жұмыты анықтаңыз.
Әр топ мүшелері тақырыпты оқып, флипчартқа түсіріп, басқа топтарға барып, түсіндіреді
Видеобейнені қарайды.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды, есептер шығарады.
Постерге стикерді жапсырады.
Жарайсын! Өте жақсы!
Денелердің қуатын салыстырады.
Механикалық қуатқа анықтама береді.
Есептерді шешуде қуат және жұмыс формулаларды қолдану.
Эксперименталдық тапсырманы жасау.
Бірқалыпты жылдамдық пен двигательдің қуатымен байланыстырып, формулаларды түрлендіру.
Графикті құру, есептеу кезінде пайдалану
Кітап, флипчарт, маркерлер, стикрлер.
https://yandex.kz/video/search?filmId=6303364111378576631&text=%D0%BC%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C&reqid=1497286364526779-5216972482023603649282223-sas1-5650-V
Карточкалар
Сабақтың соңы
1 мин
1 мин
Рефлексия <<ПОЕЗД>>
Поездің әр вагоны тапсырмаға сәйкес. 5 вагон -5 тапсырма. Оқушылар әр вагонға стикерлерді жапсырады. Қай тапсырма оңай, немесе қиыншылықтарды туғызғанын жазады.
ББҮ кестесін толтыру
Оқушылар тапсырманы орындау кезіндегі кездескен қыйыншылықтар мен оңайлықтардыстикерлерге толтырып, әр вагонға жапсырады.
ББҮ кестесінің <<Үйрендім>> таблицаны толтыру
Сабаққа алғысты айту.
Поездің суреті, стикерлер
Қосымша 6
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралау тапсырмалары іріктеліп, деңгейге бөлінді. Деңгейлері жоғары оқушыларға проблемалық сұрақтар мен күрделі есетпер берілді.
<<Дана үкі>> әдісі
ББҮ кестесі
Деңгейлік тапсырмалар
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Осы сабақта қолданылатын
АКТ-ні қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесі
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Оқу мақсатына жету үшін ББҮ кестесін ұсындым.
Оқушылар сабақтың соңында өз мақсаттарына жетті.
Сабақтың саралауы дұрыс өтті.
Уақыт тиімді пайдаланды.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: <<Дана үкі>> әдісі
2: Критериалды бағалау
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Тапсрмаларды түрлендіру
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Оқушылар шапшаң жұмыс жасайды. Келесі сабақта тапсырмаларды және әдіс-тәсілдерді көбейту
Қосымша 1
Ребустар
,,
(ШАМ)
, ,,
ҮТІК
,, ,,,
,,
КГ
Қосымша 2
Таблинаны толтырыңыз
Атауы
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формула
Жұмыс
Күш
Жол
Қосымша 3
Таблицаны толтырыңыз
А, Дж
Ғ, Н
S, м
1200
30
500
200
10кДж
1кН
Қосымша 3
Сәкестігін табыңыз
Физикалық шама
Анықтамасы
Жұмыс
Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен траекторияның ұзындығы
Күш
Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылған жұмыс
Жол
Денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Векторлық шама
Скалярлық шама
Қосымша 4
Сәйкестігін табыңыз
Атауы
Формуласы
Өлшем бірлігі
Жұмыс
m=ρ*V
Н
Күш
F=m*g
кг
Жол
A=F*S
Дж
Масса
S=υ*t
м
Қосымша 6
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Карточкалар
Есептерді шығару:
Тапсырма 1
a) Массалары әртүрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндіре ме? Жауабыңызды түсіндіріңіз.
b) Төменде суретте қол арасы мен электр арасы берілген. Олардың қуаттарын салыстырыңыз. <<Механикалық қуат>> терминін қалай түсінесіз?
Тапсырма 2
a) Көлемі 2 м3 гранит тақтасын 24 м биіктікке көтергенде қандай жұмыс атқарылады?
b) Көтергіш кран массасы 3000 кг жүкті көтеріп, 170 кДж жұмыс атқарды. Көтергіш кран жүкті қандай биіктікке көтерген?
c) Минутына 1000 л суды 20 м биіктікке көтеретін сорғының қуаты неге тең?
Тапсырма 3
Көтергіш кран 90 м/мин жылдамдығымен көтеретін жүткің массасын анықтағдар. Көтергіш кранның двигателдің қуаты 12 кВт.
Тапсырма 4
Кабинеттегі бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі жүрген кездегі жұмысты анықтаңыз. Адамның бір қадамы орташа 20Дж тең болса, онда сен қанша қуат пайдаланасын?
Тапсырма 5
Жеңіл автомодиль, жүк автомодиль мен автобустың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті құрастырыңыз. Жеңіл автомобильдің максимал қуаты 60 кВт, жүк автомодильдің максимал қуаты 110 кВт ал автобустың максимал қуаты 125 кВт. График арқылы 1 мин ішіндегі максимал жұмыты анықтаңыз.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2.3. Жұмыс және қуат
Мектеп: №2
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Таджибаева Гульмира Темирхановна
Сынып: 7 <<А>>
Қатысқандар: 18
Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбы
Қуат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.2.3.7 - қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.8 - механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлығы:
Қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіре алады.
Механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.
Көпшілігі:
Формулаларды түрлендіріп, аралас есептерді шығара алады
Кейбіреуі:
Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасай алады
Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.
Бағалау критерийі
- Қуат ұғымына анықтама береді
- Өлшем бірліктерін жазады
- Қуаттың формуласын қолданады
- Қуаттың физикалық мағынаны түсіндіреді
- Формулаларды түрлендіріп, есеп шығарады
- Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасайды
- Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.
Тілдік мақсаттар
... орындалу ... сипаттайтын шама ... деп аталады.
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
Қуат, жұмыс, уақыт
Құндылықтарға баулу
Шығармашылықпен және сын тұрғысынан ойлау қалыптастырушылық бағалауға арналған тапсырмалар арқылы іске асырылады. <<Дана үкі>> әдісі.
Өмір бойы білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге талпыну деңгейлік тапсырмалар арқылы іске асырылады.
Әлеуметтік жауапкершілік және шешім қабылдай алу топтық жұмыс пен <<Поезд>> рефлексия арқылы іске асырылады.
Пәнаралық байланыс
Математика - үлестерді қолдану арқылы жүзеге асыру
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Механикалық жұмыстың анықтамасын, формуласын, өлшем бірліктерді біледі. Есептерді шығара алады.
Механикалық жұмысқа мыладарды келтіре алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қалыптастырушы бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
2 мин
3 мин
4 мин
1 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
<<Жақсы көңіл күй сыйлау>> жаттығу өткізеді
2. Ребустарды шешу. Топқа бөліну
<<ШАМ>>, <<ҮТІК>>, <<ШАН СОРҒЫШ>>, <<ТОҢАЗЫТҚЫШ>>
Суреттерді таңдау арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу.
3. Өткен тақырыпты қайталау.
<<Шам>> тобына <<кестені толтыр>> Жұмыс тақырыбына өлшем бірліктер мен формулаларды толтыру.
<<Үтік>> тобына <<кестені толтыр>> есептерді шығару
<<шаң сорғыш>> тобына <<сәйкестендіру кестесі>> Анықтамаларды сәйкестендіру
<<тоңазытқыш>> тобына <<сәйкестендіру кестесі>> формулулар мен өлшем бірліктерді сәйкестендіру
4. сабақтың мақсатын қою
ББҮ кестесі
Оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап жымиып, тілек айтады.
Суреттерді таңдап, топқа бөлінеді.
Берілген кестені толтырады
Берілген кестені толтырады
Сәйкестендіру кестесін орындайды
Сәйкестендіру кестесін орындайды
Оқушылар <<Білемін>> және <<білгім келеді>> ұяшықтарды толтырып, мақсаттарын анытайды
Жақсы тілек айту
<<топтық бағалау>> <<медаль мен миссия>>
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Қосымша 4
Қосымша 5
Қосымша 6 ББҮ кестесі
Сабақтың ортасы
9 мин
2 мин
2 мин
15 мин
1. Жаңа тақырыпты ашу
<<Дана үкі>> әдісі
§52 оқу
І топ: Тақытырты түсіндіреді
ІІ топ: Анықтамаларды жазады
ІІІ топ: Формулулар мен өлшем бірліктерді түсіндіреді.
ІҮ топ: Есеп шығару тәсілдерін көрсетеді.
Қуат туралы видеобейнені көрсету.
Видеобейне бойынша сұрақтарды қою
қуат дегеніміз не?
Қандай шамаларға тәуелді болады?
Қуаттың өлшем бірлігін атаңыз.
Қуатқа мысал келтіріңіз?
Қуатты анықтайтын формуласын атаңыз
Есептерді шығару:
Тапсырма 1
a) Массалары әртүрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндіре ме? Жауабыңызды түсіндіріңіз.
b) Төменде суретте қол арасы мен электр арасы берілген. Олардың қуаттарын салыстырыңыз. <<Механикалық қуат>> терминін қалай түсінесіз?
Тапсырма 2
a) Көлемі 2 м3 гранит тақтасын 24 м биіктікке көтергенде қандай жұмыс атқарылады?
b) Көтергіш кран массасы 3000 кг жүкті көтеріп, 170 кДж жұмыс атқарды. Көтергіш кран жүкті қандай биіктікке көтерген?
c) Минутына 1000 л суды 20 м биіктікке көтеретін сорғының қуаты неге тең?
Тапсырма 3
Кабинеттегі бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі жүрген кездегі жұмысты анықтаңыз. Адамның бір қадамы орташа 20Дж тең болса, онда сен қанша қуат пайдаланасын?
Тапсырма 4
Көтергіш кран 90 м/мин жылдамдығымен көтеретін жүткің массасын анықтағдар. Көтергіш кранның двигателдің қуаты 12 кВт.
Тапсырма 5
Жеңіл автомодиль, жүк автомодиль мен автобустың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті құрастырыңыз. Жеңіл автомобильдің максимал қуаты 60 кВт, жүк автомодильдің максимал қуаты 110 кВт ал автобустың максимал қуаты 125 кВт. График арқылы 1 мин ішіндегі максимал жұмыты анықтаңыз.
Әр топ мүшелері тақырыпты оқып, флипчартқа түсіріп, басқа топтарға барып, түсіндіреді
Видеобейнені қарайды.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды, есептер шығарады.
Постерге стикерді жапсырады.
Жарайсын! Өте жақсы!
Денелердің қуатын салыстырады.
Механикалық қуатқа анықтама береді.
Есептерді шешуде қуат және жұмыс формулаларды қолдану.
Эксперименталдық тапсырманы жасау.
Бірқалыпты жылдамдық пен двигательдің қуатымен байланыстырып, формулаларды түрлендіру.
Графикті құру, есептеу кезінде пайдалану
Кітап, флипчарт, маркерлер, стикрлер.
https://yandex.kz/video/search?filmId=6303364111378576631&text=%D0%BC%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C&reqid=1497286364526779-5216972482023603649282223-sas1-5650-V
Карточкалар
Сабақтың соңы
1 мин
1 мин
Рефлексия <<ПОЕЗД>>
Поездің әр вагоны тапсырмаға сәйкес. 5 вагон -5 тапсырма. Оқушылар әр вагонға стикерлерді жапсырады. Қай тапсырма оңай, немесе қиыншылықтарды туғызғанын жазады.
ББҮ кестесін толтыру
Оқушылар тапсырманы орындау кезіндегі кездескен қыйыншылықтар мен оңайлықтардыстикерлерге толтырып, әр вагонға жапсырады.
ББҮ кестесінің <<Үйрендім>> таблицаны толтыру
Сабаққа алғысты айту.
Поездің суреті, стикерлер
Қосымша 6
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралау тапсырмалары іріктеліп, деңгейге бөлінді. Деңгейлері жоғары оқушыларға проблемалық сұрақтар мен күрделі есетпер берілді.
<<Дана үкі>> әдісі
ББҮ кестесі
Деңгейлік тапсырмалар
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.
Осы сабақта қолданылатын
АКТ-ні қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесі
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Оқу мақсатына жету үшін ББҮ кестесін ұсындым.
Оқушылар сабақтың соңында өз мақсаттарына жетті.
Сабақтың саралауы дұрыс өтті.
Уақыт тиімді пайдаланды.
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: <<Дана үкі>> әдісі
2: Критериалды бағалау
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1: Тапсрмаларды түрлендіру
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Оқушылар шапшаң жұмыс жасайды. Келесі сабақта тапсырмаларды және әдіс-тәсілдерді көбейту
Қосымша 1
Ребустар
,,
(ШАМ)
, ,,
ҮТІК
,, ,,,
,,
КГ
Қосымша 2
Таблинаны толтырыңыз
Атауы
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формула
Жұмыс
Күш
Жол
Қосымша 3
Таблицаны толтырыңыз
А, Дж
Ғ, Н
S, м
1200
30
500
200
10кДж
1кН
Қосымша 3
Сәкестігін табыңыз
Физикалық шама
Анықтамасы
Жұмыс
Қандай да бір уақыт аралығында дене жүріп өткен траекторияның ұзындығы
Күш
Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылған жұмыс
Жол
Денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Векторлық шама
Скалярлық шама
Қосымша 4
Сәйкестігін табыңыз
Атауы
Формуласы
Өлшем бірлігі
Жұмыс
m=ρ*V
Н
Күш
F=m*g
кг
Жол
A=F*S
Дж
Масса
S=υ*t
м
Қосымша 6
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
Карточкалар
Есептерді шығару:
Тапсырма 1
a) Массалары әртүрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндіре ме? Жауабыңызды түсіндіріңіз.
b) Төменде суретте қол арасы мен электр арасы берілген. Олардың қуаттарын салыстырыңыз. <<Механикалық қуат>> терминін қалай түсінесіз?
Тапсырма 2
a) Көлемі 2 м3 гранит тақтасын 24 м биіктікке көтергенде қандай жұмыс атқарылады?
b) Көтергіш кран массасы 3000 кг жүкті көтеріп, 170 кДж жұмыс атқарды. Көтергіш кран жүкті қандай биіктікке көтерген?
c) Минутына 1000 л суды 20 м биіктікке көтеретін сорғының қуаты неге тең?
Тапсырма 3
Көтергіш кран 90 м/мин жылдамдығымен көтеретін жүткің массасын анықтағдар. Көтергіш кранның двигателдің қуаты 12 кВт.
Тапсырма 4
Кабинеттегі бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі жүрген кездегі жұмысты анықтаңыз. Адамның бір қадамы орташа 20Дж тең болса, онда сен қанша қуат пайдаланасын?
Тапсырма 5
Жеңіл автомодиль, жүк автомодиль мен автобустың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті құрастырыңыз. Жеңіл автомобильдің максимал қуаты 60 кВт, жүк автомодильдің максимал қуаты 110 кВт ал автобустың максимал қуаты 125 кВт. График арқылы 1 мин ішіндегі максимал жұмыты анықтаңыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz