Сабақтың басы. Сабақтың тақырыбы

Сабақ жоспарының үлгісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3. Жұмыс және қуат
Мектеп: №2: Мектеп: №2
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Күні:
Мектеп: №2:

Мұғалімнің аты-жөні:

Таджибаева Гульмира Темирхановна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Сынып: 7 «А»
Мектеп: №2: Қатысқандар: 18
Қатыспағандар: 0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: №2:

Қуат

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: №2:

7. 2. 3. 7 - қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;

7. 2. 3. 8 - механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Сабақтың мақсаты
Мектеп: №2:

Барлығы:

Қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіре алады.

Механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдана алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Көпшілігі:

Формулаларды түрлендіріп, аралас есептерді шығара алады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Кейбіреуі:

Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасай алады

Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Бағалау критерийі
Мектеп: №2:

- Қуат ұғымына анықтама береді

- Өлшем бірліктерін жазады

- Қуаттың формуласын қолданады

- Қуаттың физикалық мағынаны түсіндіреді

- Формулаларды түрлендіріп, есеп шығарады

- Тәжірибелік тапсырмаларды өз бетінше жасайды

- Қозғалқыштың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті тұрғызу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Тілдік мақсаттар
Мектеп: №2:

… орындалу … сипаттайтын шама … деп аталады.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Қуат, жұмыс, уақыт

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Құндылықтарға баулу
Мектеп: №2:

Шығармашылықпен және сын тұрғысынан ойлау қалыптастырушылық бағалауға арналған тапсырмалар арқылы іске асырылады. «Дана үкі» әдісі.

Өмір бойы білім алуға және өзін-өзі жетілдіруге талпыну деңгейлік тапсырмалар арқылы іске асырылады.

Әлеуметтік жауапкершілік және шешім қабылдай алу топтық жұмыс пен «Поезд» рефлексия арқылы іске асырылады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Пәнаралық байланыс
Мектеп: №2: Математика - үлестерді қолдану арқылы жүзеге асыру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп: №2:

Механикалық жұмыстың анықтамасын, формуласын, өлшем бірліктерді біледі. Есептерді шығара алады.

Механикалық жұмысқа мыладарды келтіре алады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:
Мектеп: №2:
Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Сабақтың жоспарланған кезеңдері, уақыты
Мектеп: №2: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Қалыптастырушы бағалау
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Сабақтың басы

2 мин

3 мин

4 мин

1 мин

Мектеп: №2:

1. Ұйымдастыру кезеңі

«Жақсы көңіл күй сыйлау» жаттығу өткізеді

2. Ребустарды шешу. Топқа бөліну

«ШАМ», «ҮТІК», «ШАН СОРҒЫШ», «ТОҢАЗЫТҚЫШ»

Суреттерді таңдау арқылы оқушыларды 4 топқа бөлу.

3. Өткен тақырыпты қайталау.

«Шам» тобына «кестені толтыр» Жұмыс тақырыбына өлшем бірліктер мен формулаларды толтыру.

«Үтік» тобына «кестені толтыр» есептерді шығару

«шаң сорғыш» тобына «сәйкестендіру кестесі» Анықтамаларды сәйкестендіру

«тоңазытқыш» тобына «сәйкестендіру кестесі» формулулар мен өлшем бірліктерді сәйкестендіру

4. сабақтың мақсатын қою

ББҮ кестесі

Оқушылар бір-бірінің көздеріне қарап жымиып, тілек айтады.

Суреттерді таңдап, топқа бөлінеді.

Берілген кестені толтырады

Берілген кестені толтырады

Сәйкестендіру кестесін орындайды

Сәйкестендіру кестесін орындайды

Оқушылар «Білемін» және «білгім келеді» ұяшықтарды толтырып, мақсаттарын анытайды

Жақсы тілек айту

«топтық бағалау» «медаль мен миссия»

Қосымша 1

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=5f61b50e7948c015c03420c7bbd3459c&n=33&h=215&w=161 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=46040745e3c167fa8e6c3595ea511101&n=33&h=215&w=282

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=7760af58c568aef3669c9627bd7ab433&n=33&h=215&w=227 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=cd7feb18810b6334c11ba703728d33cb&n=33&h=215&w=168

Қосымша 2

Қосымша 3

Қосымша 4

Қосымша 5

Қосымша 6 ББҮ кестесі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Сабақтың ортасы

9 мин

2 мин

2 мин

15 мин

Мектеп: №2:

1. Жаңа тақырыпты ашу

«Дана үкі» әдісі

§52 оқу

І топ: Тақытырты түсіндіреді

ІІ топ: Анықтамаларды жазады

ІІІ топ: Формулулар мен өлшем бірліктерді түсіндіреді.

ІҮ топ: Есеп шығару тәсілдерін көрсетеді.

Қуат туралы видеобейнені көрсету.

Видеобейне бойынша сұрақтарды қою

  1. қуат дегеніміз не?
  2. Қандай шамаларға тәуелді болады?
  3. Қуаттың өлшем бірлігін атаңыз.
  4. Қуатқа мысал келтіріңіз?
  5. Қуатты анықтайтын формуласын атаңыз

Есептерді шығару:

Тапсырма 1

a) Массалары әртүрлі екі қыз бала баспалдақпен жарыса жүгіріп, үйдің үшінші қабатына бір мезгілде көтерілді. Бұл жағдайда олар бірдей қуат өндіре ме? Жауабыңызды түсіндіріңіз.

b) Төменде суретте қол арасы мен электр арасы берілген. Олардың қуаттарын салыстырыңыз. «Механикалық қуат» терминін қалай түсінесіз?

Тапсырма 2

a) Көлемі 2 м 3 гранит тақтасын 24 м биіктікке көтергенде қандай жұмыс атқарылады?

b) Көтергіш кран массасы 3000 кг жүкті көтеріп, 170 кДж жұмыс атқарды. Көтергіш кран жүкті қандай биіктікке көтерген?

c) Минутына 1000 л суды 20 м биіктікке көтеретін сорғының қуаты неге тең?

Тапсырма 3

Кабинеттегі бір нүктеден екінші нүктеге дейінгі жүрген кездегі жұмысты анықтаңыз. Адамның бір қадамы орташа 20Дж тең болса, онда сен қанша қуат пайдаланасын?

Тапсырма 4

Көтергіш кран 90 м/мин жылдамдығымен көтеретін жүткің массасын анықтағдар. Көтергіш кранның двигателдің қуаты 12 кВт.

Тапсырма 5

Жеңіл автомодиль, жүк автомодиль мен автобустың максимал қуатының уақытқа тәуелділік графикті құрастырыңыз. Жеңіл автомобильдің максимал қуаты 60 кВт, жүк автомодильдің максимал қуаты 110 кВт ал автобустың максимал қуаты 125 кВт. График арқылы 1 мин ішіндегі максимал жұмыты анықтаңыз.

Әр топ мүшелері тақырыпты оқып, флипчартқа түсіріп, басқа топтарға барып, түсіндіреді

Видеобейнені қарайды.

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды, есептер шығарады.

Постерге стикерді жапсырады.

Жарайсын! Өте жақсы!

Денелердің қуатын салыстырады.

Механикалық қуатқа анықтама береді.

Есептерді шешуде қуат және жұмыс формулаларды қолдану.

Эксперименталдық тапсырманы жасау.

Бірқалыпты жылдамдық пен двигательдің қуатымен байланыстырып, формулаларды түрлендіру.

Графикті құру, есептеу кезінде пайдалану

Кітап, флипчарт, маркерлер, стикрлер.

https://yandex. kz/video/search?filmId=6303364111378576631&text=%D0%BC%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C&reqid=1497286364526779--sas1-5650-V

Карточкалар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Сабақтың соңы

1 мин

1 мин

Мектеп: №2:

Рефлексия «ПОЕЗД»

Поездің әр вагоны тапсырмаға сәйкес. 5 вагон -5 тапсырма. Оқушылар әр вагонға стикерлерді жапсырады. Қай тапсырма оңай, немесе қиыншылықтарды туғызғанын жазады.

ББҮ кестесін толтыру

Оқушылар тапсырманы орындау кезіндегі кездескен қыйыншылықтар мен толтырып, әр вагонға жапсырады.

ББҮ кестесінің «Үйрендім» таблицаны толтыру

Сабаққа алғысты айту.

Поездің суреті, стикерлер

Қосымша 6

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Мектеп: №2: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат: Саралау тапсырмалары іріктеліп, деңгейге бөлінді. Деңгейлері жоғары оқушыларға проблемалық сұрақтар мен күрделі есетпер берілді.
Мектеп: №2:

«Дана үкі» әдісі

ББҮ кестесі

Деңгейлік тапсырмалар

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

АКТ-ні қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережесі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Мектеп: №2:

Оқу мақсатына жету үшін ББҮ кестесін ұсындым.

Оқушылар сабақтың соңында өз мақсаттарына жетті.

Сабақтың саралауы дұрыс өтті.

Уақыт тиімді пайдаланды.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2. 3.Жұмыс және қуат:
Мектеп: №2:

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1: «Дана үкі» әдісі

2: Критериалды бағалау

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1: Тапсрмаларды түрлендіру

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? Оқушылар шапшаң жұмыс жасайды. Келесі сабақта тапсырмаларды және әдіс-тәсілдерді көбейту

Қосымша 1

Ребустар

http://www.megarion.ru/upload/iblock/53f/fc0a6e8d8bd3923ea97bb6a006f7d552.jpg

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=a827094632f289a82d491d8e6806e8b6&n=33&h=215&w=294 ,,

(ШАМ)

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=4f55590c37654a09d358561b749b1e08&n=33&h=215&w=246 , , ,

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=a7ac69e6bee924121144885f22bbb729&n=33&h=215&w=287

ҮТІК

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=a5ca4acd113fc4dff031e70abfc4e849&n=33&h=215&w=234 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=5f61b50e7948c015c03420c7bbd3459c&n=33&h=215&w=161 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=e2c224922908164ff492cb38774819e6&n=33&h=215&w=215 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=fa86aa6113638e25fd5a1605ed91f654&n=33&h=215&w=215 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=668e9e055c97e9c88c3ec036474ca833&n=33&h=215&w=215 ,, , ,,

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=2fa8891edb930af03cb5f74cf935b77b&n=33&h=215&w=215 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=d67447fdf09c2ca7161f2616932a285c&n=33&h=215&w=161 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=5914182afaca2915d8200f9ad394a481&n=33&h=192&w=480 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=cdafdee02289dde6c5daff0c2143de80&n=33&h=215&w=314

http://steshka.ru/wp-content/uploads/2014/05/bukvayui.jpg https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=b778cd5dd80a14b6ea70962595ab63d0&n=33&h=215&w=248 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=4e5e87ccaa007201cd70e1e9a452f118&n=33&h=215&w=204 https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=bb190447c0aa8e44596b0d3f7a9ab6ac-sr&n=33&h=215&w=241 ,,

КГ

Қосымша 2

Таблинаны толтырыңыз

Атауы
Белгіленуі
Өлшем бірлігі
Формула
Атауы: Жұмыс
Белгіленуі:
Өлшем бірлігі:
Формула:
Атауы: Күш
Белгіленуі:
Өлшем бірлігі:
Формула:
Атауы: Жол
Белгіленуі:
Өлшем бірлігі:
Формула:

Қосымша 3

Таблицаны толтырыңыз


Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Түйе жайлы ақпарат
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Жыл басына таласқан хайуанаттар
Сабақты аяқтау
Ө.Ақыпбеков Наурыз-жыл басы
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту
Практикалық жұмыстар
Циклдік алгоритм
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz