Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Үйге тапсырма. САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ ЖОСПАРЫ № 3-4

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна
Пәні: Қазақ тілі
Сынып: 5
Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы
Атам төрде отырады.
Білімділік:
Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы қазақ дүниетанымындағы <<төр>> ұғымы жайлы ақпарат беру. Лексикалық тақырып аясында тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгерту.
Дамытушылық:
Сөйлесім барысында тілдік үлгілерді қолдану арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік:
Қазақ тіліндегі сөйлесім әрекетіне құрылған мәтіндер негізінде оқушыларды отбасылық қарым-қатынасты қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сілтеме:
Оқу бағдарламасы, <<Қазақ тілі>> оқулығы.
Жетістік критерийлері:
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша <<төр>> ұғымы туралы ақпарат бере алады.

Оқушы­ның­ орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы отбасылық қарым­-қатынастарды сипаттайды.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында мәтін құрайды, сыныптастарымен тілдеседі.
Жаңа сөздер:
Төр, босаға
Сабақта қолданылатын материалдар:
Тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, отбасы мүшелерінің суреті, смайликтер.
Оқыту әдістері:
Әңгімелеу, сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, <<Көңіл-күйді анықтау>> тренингі, диалог, жағдаяттық тапсырма, <<Интервью>> блиц ойыны, <<Жеке әңгіме>> техникасы, жұптық жұмыс.
Дереккөздері:
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалім <<Көңіл-күйді анықтау>> тренингінің негізінде сабақ
басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т.б.) салады.
Өткен сабақты тексеру
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
І. Қызығушылықты ояту
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақы отбасы бейнеленген слайдтарды көрсетеді. Суреттерде не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрайды.

Слайдтарды сипаттайды.
ІІ. Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, оларың аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

2. Мәтіналды жұмыс.
А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.
Жазылым. Дастарқан жасау тәртібін ретімен жазады.

3. Тілдік бағдар. Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгертеді.
Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгереді.

4. Мәтінмен жұмыс.
А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.
Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды. Мәтінді дұрыс оқуға машықтанады, түсінгенін айтады.

Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру 4-тапсырманы орындатады.

Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.
Жазылым. Сөздерді үш бағаға бөліп жазады.

5. Сергіту сәті. <<Интервью>> блиц ойынын ұйымдастырады.

Оқушылардың арасынан тілші сайланады. Тілші әр оқушыға отбасы мүшелері жайлы сұрақ
қояды. Оқушылар отбасы мүшелері туралы интервью береді.

6. Мәтінсоңы жұмыс. А) Сөйлесім­. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 6-тапсырманы орындатады.
Тілдесім. Диалогті толықтырады, қарт кісі мен ұл баланың арасындағы
әңгімені жалғастырады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін
7-тапсырманы орындатады.
Жазылым. Дастарқан басында не істеуге болмайтындығын жазады.
ІІІ. Ойтолғаныс
Жұптық жұмыс. Оқулықтағы
8-тапсырманы орындатады.
Тілдесім. Жағдаяттық тапсырманы орындайды.
ІҮ. Бекіту
Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.

Оқылым. Жазылым. Ұлағатты
сөздерді түсініп оқиды, шағын мәтін құрап жазады.
Ү. Бағалау
Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың өзара бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзі қояды.
<<Жеке әңгіме>> техникасы бойынша бағаланады.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Оқулықтағы 10-тапсырманы орындау.

ҮІІ. Рефлексия
<<Бас бармақ>> тәсілі арқылы бағалайды.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бас бармақтарын көрсету арқылы көңіл күйлерін білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Жаңа материалды тереңдету
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.(КОМПЬЮТЕРМЕН ІС ҚАҒАЗДАРДЫ ЖҮРГІЗУ КУРСЫ)
Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жаз
Дыбыс және әріпті ажырату
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау жайлы
Пәндер