Үйге тапсырма. САБАҚ ЖОСПАРЫ

САБАҚ ЖОСПАРЫ № 3-4

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна

Пәні: Қазақ тілі

Сынып: 5

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы
Атам төрде отырады.
Сабақтың тақырыбы: Білімділік:
Атам төрде отырады.: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы қазақ дүниетанымындағы «төр» ұғымы жайлы ақпарат беру. Лексикалық тақырып аясында тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгерту.
Сабақтың тақырыбы: Дамытушылық:
Атам төрде отырады.: Сөйлесім барысында тілдік үлгілерді қолдану арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту.
Сабақтың тақырыбы: Тәрбиелік:
Атам төрде отырады.: Қазақ тіліндегі сөйлесім әрекетіне құрылған мәтіндер негізінде оқушыларды отбасылық қарым-қатынасты қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме:
Атам төрде отырады.: Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.
Сабақтың тақырыбы: Жетістік критерийлері:
Атам төрде отырады.: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ) : қазақша «төр» ұғымы туралы ақпарат бере алады.
Сабақтың тақырыбы: Оқушы­ның­ орташа жетістігі (ООЖ) : қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы отбасылық қарым­-қатынастарды сипаттайды.
Сабақтың тақырыбы: Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тақырып аясында мәтін құрайды, сыныптастарымен тілдеседі.
Сабақтың тақырыбы: Жаңа сөздер:
Атам төрде отырады.: Төр, босаға
Сабақтың тақырыбы: Сабақта қолданылатын материалдар:
Атам төрде отырады.: Тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, отбасы мүшелерінің суреті, смайликтер.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері:
Атам төрде отырады.: Әңгімелеу, сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, диалог, жағдаяттық тапсырма, «Интервью» блиц ойыны, «Жеке әңгіме» техникасы, жұптық жұмыс.
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздері:
Атам төрде отырады.: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ

басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

Картинки по запросу смайликтердің суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т. б. ) салады.
Тапсырмалар: Өткен сабақты тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмалар: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақы отбасы бейнеленген слайдтарды көрсетеді. Суреттерде не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрайды.

Картинки по запросу қазақ отбасының суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Слайдтарды сипаттайды.
Тапсырмалар: ІІ. Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, оларың аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Тапсырмалар:

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.
Тапсырмалар: Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазылым. Дастарқан жасау тәртібін ретімен жазады.
Тапсырмалар: 3. Тілдік бағдар. Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгертеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгереді.
Тапсырмалар:

4. Мәтінмен жұмыс.

А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды. Мәтінді дұрыс оқуға машықтанады, түсінгенін айтады.
Тапсырмалар: Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру 4-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмалар: Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазылым. Сөздерді үш бағаға бөліп жазады.
Тапсырмалар:

5. Сергіту сәті. «Интервью» блиц ойынын ұйымдастырады.

Картинки по запросу «Интервью»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың арасынан тілші сайланады. Тілші әр оқушыға отбасы мүшелері жайлы сұрақ

қояды. Оқушылар отбасы мүшелері туралы интервью береді.

Тапсырмалар: 6. Мәтінсоңы жұмыс. А) Сөйлесім­. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 6-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тілдесім. Диалогті толықтырады


Ұқсас жұмыстар
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Жаңа материалды тереңдету
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.(КОМПЬЮТЕРМЕН ІС ҚАҒАЗДАРДЫ ЖҮРГІЗУ КУРСЫ)
Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жаз
Дыбыс және әріпті ажырату
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz