5-сынып қазақ тілі сабағы №3-4: Атам төрде отырады - төр ұғымы мен тәуелдік жалғауының көпше түрі

САБАҚ ЖОСПАРЫ № 3-4

Оқытушының аты-жөні: Акимжанова Гаухар Сауалхановна

Пәні: Қазақ тілі

Сынып: 5

Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы
Атам төрде отырады.
Сабақтың тақырыбы: Білімділік:
Атам төрде отырады.: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы қазақ дүниетанымындағы «төр» ұғымы жайлы ақпарат беру. Лексикалық тақырып аясында тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгерту.
Сабақтың тақырыбы: Дамытушылық:
Атам төрде отырады.: Сөйлесім барысында тілдік үлгілерді қолдану арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту.
Сабақтың тақырыбы: Тәрбиелік:
Атам төрде отырады.: Қазақ тіліндегі сөйлесім әрекетіне құрылған мәтіндер негізінде оқушыларды отбасылық қарым-қатынасты қадірлей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме:
Атам төрде отырады.: Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.
Сабақтың тақырыбы: Жетістік критерийлері:
Атам төрде отырады.: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ) : қазақша «төр» ұғымы туралы ақпарат бере алады.
Сабақтың тақырыбы: Оқушы­ның­ орташа жетістігі (ООЖ) : қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы отбасылық қарым­-қатынастарды сипаттайды.
Сабақтың тақырыбы: Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ) : тақырып аясында мәтін құрайды, сыныптастарымен тілдеседі.
Сабақтың тақырыбы: Жаңа сөздер:
Атам төрде отырады.: Төр, босаға
Сабақтың тақырыбы: Сабақта қолданылатын материалдар:
Атам төрде отырады.: Тақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, отбасы мүшелерінің суреті, смайликтер.
Сабақтың тақырыбы: Оқыту әдістері:
Атам төрде отырады.: Әңгімелеу, сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, диалог, жағдаяттық тапсырма, «Интервью» блиц ойыны, «Жеке әңгіме» техникасы, жұптық жұмыс.
Сабақтың тақырыбы: Дереккөздері:
Атам төрде отырады.: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Тапсырмалар: Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ

басында оқушыларға А4 парағы мен маркерлер таратады.

Картинки по запросу смайликтердің суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар параққа маркермен өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған, қабағы түюлі, бейтарап, т. б. ) салады.
Тапсырмалар: Өткен сабақты тексеру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
Оқушының іс-әрекеті: Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмалар: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында қазақы отбасы бейнеленген слайдтарды көрсетеді. Суреттерде не бейнеленгендігін сипаттап берулерін сұрайды.

Картинки по запросу қазақ отбасының суреттері

Оқушының іс-әрекеті: Слайдтарды сипаттайды.
Тапсырмалар: ІІ. Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, оларың аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Оқушының іс-әрекеті:

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Тапсырмалар:

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.
Тапсырмалар: Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға, машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазылым. Дастарқан жасау тәртібін ретімен жазады.
Тапсырмалар: 3. Тілдік бағдар. Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгертеді.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тәуелдік жалғауының көпше түрін меңгереді.
Тапсырмалар:

4. Мәтінмен жұмыс.

А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Тыңдалым. Оқылым. Тыңдайды. Мәтінді дұрыс оқуға машықтанады, түсінгенін айтады.
Тапсырмалар: Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру 4-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Айтылым. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмалар: Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жазылым. Сөздерді үш бағаға бөліп жазады.
Тапсырмалар:

5. Сергіту сәті. «Интервью» блиц ойынын ұйымдастырады.

Картинки по запросу «Интервью»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың арасынан тілші сайланады. Тілші әр оқушыға отбасы мүшелері жайлы сұрақ

қояды. Оқушылар отбасы мүшелері туралы интервью береді.

Тапсырмалар: 6. Мәтінсоңы жұмыс. А) Сөйлесім­. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 6-тапсырманы орындатады.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тілдесім. Диалогті толықтырады


Ұқсас жұмыстар
5 сыныпқа арналған ашық сабақ: Менің бөлмем - зат есімнің тәуелдік жалғауларының көпше түрі
5-сынып қазақ тілі сабағы: Қайталау - көптік, тәуелдік және жіктік жалғауларын бекіту
2-сынып қазақ тілі сабағы: Әкем мен шешем - отбасы лексикасы және тәуелдік жалғаулары
2-сынып (орыс сыныбы) қазақ тілі сабағы: Атам мен әжем - сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Менің алғашқы ұстазым - тәуелдік жалғаулар
5-сынып қазақ тілі: көптік, септік, жіктік және тәуелдік жалғауларын пысықтауға арналған сайыс сабағы
Ашық сабақ жоспары: Қазақ тілі, 3 А сынып - Қайталау сабағы Менің заттарым және тәуелдік жалғау
Қазақ тілі сабағы: Қазақстан қалалары және тәуелдік жалғаулары
8-сынып қазақ тілі сабағы: достармен асханада тамақ ішу - ауызша сөйлеу мен тәуелдік жалғауын дамыту
Сабақ жоспары: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz