Барлық оқушылар

Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
- Реформаның кезеңдерін атайды
- Реформаның Қазақстандағы салдарына сипаттама береді
- Реформаның кезеңдері мен тарихи маңызына талдау жасайды.
Оқушылар:
- Реформаның мақсаты мен негізгі себептерін жіктей алады.
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Басы
10 мин
3 мин
3 мин
3 мин
1 мин
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Топқа бөлу: оқушыларды 2 шағын топқа гүлдер арқылы топтастыру.
(Топ ішінде рөлдерге бөлінеді: топ басшысы, уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы)
Үй тапсырмасын тексеру: «Иә, жоқ» стратегиясы арқылы жүреді
І топ:
ІІ топ:
Ой қозғау (тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі) .
Проблемалық сұрақ:
- Реформаның қандай түрлерін білесіңдер?
- Әкімшілік реформаны қалай түсінесіңдер?
Оқушыларды сабақ мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру.
Жетістік критерийлері:
- Реформаның түрлерін жіктей алады
- Мағынасы ажаратады
Түрлі түсті қағаздар
Үлестірме парақшалар
Интербелсен
ді тақта
Слайдтар
Орта
сы
25 мин
10мин
3 мин
2 мин
8 мин
2 мин
Топтық жұмыс: «Ақпараттар алаңы» стратегиясы арқылы жүргізіледі.
1-топ: XIX ғасырдың 80-90 жылдарында әкімшілік реформалардың одан әрі жалғасуы
2-топ: Реформалардың мазмұны және жүзеге асыру салдарлары.
Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау
1. Тақырыптың толық ашылуы
2. Нақты мәліметтер келтіре алуы
3. Құнды идеялардың болуы
Кері байланыс:
1. Шағын топта бірлесіп жұмыс жасаған ұнады ма?
2. Бірлескен жұмыс барысында құнды мәліметтер ала алдың ба?
Жұптық жұмыс:
«Дейін кейін» кестесін толтыру
Бағалау: жұптардың арасындағы өзара бағалау (смайлик арқылы)
Дейін
(Жаңа тақырыпқа дейін Қазақстандағы әкімшілік реформа туралы не білесің)
Кейін
(Жаңа тақырыптан кейін Қазақстандағы әкімшілік реформа жайлы не білдің)
Плакат, маркер, стикер, қосым. мәліметтер, оқулық тарих 8-сынып Қабылдинов З. Е, Қайыпбаева А. Т 2016ж
Бағалау парағы
Үлестірме парақшалар, смайлик, интербелсенді тақта
Соңы
10 мин
7 мин
2 мин
1 мин
Жеке жұмыс :
Концептуалды кесте
Жеке жұмыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы мұғалім тарапынан бағаланады (Сабақтан тыс)
Кері байланыс. «Рефлексия тақташасы»
Үйге тапсырма: §36-37. оқу, Қосымша мәліметтерді пайдаланып, әкімшілік реформаның жағымсыз жақтары мен жағымды жақтарын кестеге жазу.
Жетістіктер
Үлестірме
парақшалары
Рефлексия тақташасы
Стикер
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ- мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
- Топтық жұмыс
«Ақпараттар алаңы» стратегиясы
- Жұптық жұмыс
«Дейін-кейін» кестесі
- Жеке жұмыс
«Концептуалды кесте»
- «Тапсырма критерий» арқылы бағалау
- Смайлик арқылы өзара бағалау
- Мұғалім тарапынан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»арқылы бағалау (сабақтан тыс)
- Тарих
- Слайдтар
- Ынтымақтастық орнатады
- Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі
- Өзара жағымды қарым - қатыс орнатады
- Құрдастар арасындағы әңгіме орнатады
Рефлексия
Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Иә, шынайы болды, берілген тапсырмаларға оқушылар жауап берді
Реформаның Қазақстандағы жүргізілген аудандарын картадан анықтай отырып, тарихи маңызы жайлы білді. Сыныпта оқушылар сабаққа қызығушылығы артты, әр оқушы өз міндеттерін атқарып отырды. Уақытты тиімді пайдалана алды.
Сабақ жоспарын жасағанда концепцуалды кесте, дейін кейін кестесі арқылы тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жылдамдыққа үйренді.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір бірін бағалап отырды.
2:«Дейін, кейін» кестесін толтыруда оқушылар сыни тұрғыдан ойлана білді.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1: Бағалау кезі
2: «Ақпараттар алаңы» кезінде оқушылар өздері алған ақпараттарын топта бір біріне жеткізе білді.
Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Блум таксономиясы
Өткізілетін уақыты: 60 минут.
Сабақтың мақсаты: оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындау және оны қолдануға дағдылану.
Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:
Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін, қажетті дағдыларды дамыту мақсатында білім беруді ерте кезеңінен игертуге болатынын анықтайды.
Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуда Блум таксономиясының ерекшелігін ұғынады.
Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Сабақтың нәтижесі: Оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындайды және қолдануға дағдыланады. .
Коучингті өткізу әдістері:
- Топпен жұмыста тапсырмалар орындау арқылы игерту.
- Оқушыларға бақылау, талдау, қорытынды жасау, бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау - оқуды жақсарту екенін түсіндіру.
Ұсынылған ресурстар: сұрақ жауап, «Миға шабуыл»әдісі,
Қолданылған құралдар: ватман, түрлі бейнелеу құралдары, А4 ақ қағаз, суреттер.
Коучинг барысы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz