Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Барлық оқушылар

САБАҚ: Реформаның мазмұны мен салдары
Мектеп: Ә.Молдағұлова атындағы орта мектебі
Күні:
Мұғалімнің есімі: Айдаркулова Акерке Танкашовна
СЫНЫП: 8 <<А>>
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )
Оқушылар ХІХ ғ. 60- ж. Қазақстандағы басқару жүйесін өзгерту мақсатындағы реформаның дайындалғанын, оның мазмұны мен мәнін, сипатын анықтайды.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:

Реформаның кезеңдерін атайды

Оқушылардың басым бөлігі:

Реформаның Қазақстандағы салдарына сипаттама береді

Кейбір оқушылар:

Реформаның кезеңдері мен тарихи маңызына талдау жасайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Реформаның мақсаты мен негізгі себептерін жіктей алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Реформа, контрибуция, сот жүйесі,полиция приставтықтары, полиция басқармалары,шаруа бастығы.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

XIX ғасырдың 80-90 жылдарындағы әкімшілік реформалар не себептен құрылды?

Сіз неліктен ......... екенін айта аласыз ба ?

Сен неліктен реформаны құру керек екендігін айта аласың ба?
Алдыңғы оқу
Торғай және Орал облыстарындағы көтерілістер не себепті болғанын біледі.
Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басы
10 мин
3 мин

3 мин

3 мин

1 мин
Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Топқа бөлу: оқушыларды 2 шағын топқа гүлдер арқылы топтастыру.
(Топ ішінде рөлдерге бөлінеді: топ басшысы, уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы)

Үй тапсырмасын тексеру: <<Иә, жоқ>> стратегиясы арқылы жүреді

І топ:

Сұрақтар
Иә
Жоқ
1
Әкімшілік реформалар бойынша қазақ халқының құқытары тым шектелінді.
+

2
Торғай және Орал облыстарындағы көтерілістер стихиялы түрде болды.
+

3
Жаңа ереженің қағазға басылған нақты нұсқалары болды.

+
4
1868 ж мамырында қазақстар Жамансай деген жерде фон Штемпельдің құрамында 200 солдаты бар жаяу әскер ротасына шабуыл жасады.
+

5
Жаңа ереже енгізілгеннен кейін Маңғыстау түбегіндегі адайларда жер мәселесі бейбіт түрде шешілді.

+

ІІ топ:

Сұрақтар
Иә
Жоқ
1
Бозашы деген жерде Досан Тәжіұлы, Иса Тіленбайұлы 200-ге жуық қарулы қол жинады.
+

2
Контрибуция - соғыс шығындарын өтемеу.

+
3
Патша үкіметі Қазақстанда құпия мәліметтер жинап түратын жалдамалы агенттер тобын құрды.
+

4
Кіші жүзде болған көтерілістер патша үкіметі жүргізген реформалардың жеңісі болды.

+
5
1882ж Дала генерал-губернаторлығы құрылды.
+

Ой қозғау (тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі).
Проблемалық сұрақ:
Реформаның қандай түрлерін білесіңдер?
Әкімшілік реформаны қалай түсінесіңдер?
Оқушыларды сабақ мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру.

Жетістік критерийлері:
Реформаның түрлерін жіктей алады
Мағынасы ажаратады

Түрлі түсті қағаздар

Үлестірме парақшалар

Интербелсен
ді тақта

Слайдтар
Орта
сы
25 мин
10мин

3 мин

2 мин

8 мин

2 мин

Топтық жұмыс: <<Ақпараттар алаңы>> стратегиясы арқылы жүргізіледі.
1-топ: XIX ғасырдың 80-90 жылдарында әкімшілік реформалардың одан әрі жалғасуы
2-топ: Реформалардың мазмұны және жүзеге асыру салдарлары.

Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау
1.Тақырыптың толық ашылуы
2. Нақты мәліметтер келтіре алуы
3. Құнды идеялардың болуы

Кері байланыс:
1.Шағын топта бірлесіп жұмыс жасаған ұнады ма?
2. Бірлескен жұмыс барысында құнды мәліметтер ала алдың ба?

Жұптық жұмыс:
<<Дейін кейін>> кестесін толтыру
Дейін
(Жаңа тақырыпқа дейін Қазақстандағы әкімшілік реформа туралы не білесің)
Кейін
(Жаңа тақырыптан кейін Қазақстандағы әкімшілік реформа жайлы не білдің)
1.
1.
2.
2.
3.
3.
4.
4.
Бағалау: жұптардың арасындағы өзара бағалау (смайлик арқылы)

Плакат, маркер, стикер,қосым. мәліметтер, оқулық тарих 8-сынып Қабылдинов З.Е, Қайыпбаева А.Т 2016ж

Бағалау парағы

Үлестірме парақшалар, смайлик, интербелсенді тақта

Соңы

10 мин

7 мин

2 мин

1 мин
Жеке жұмыс:

Концептуалды кесте
Реформаның негізгі себептері
Жетістіктер
Қиындықтар
Қайшылықтар

Жеке жұмыс <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>> арқылы мұғалім тарапынан бағаланады (Сабақтан тыс)

Кері байланыс. <<Рефлексия тақташасы>>

Рефлексия
Рефлексия
Маған ұнады
?
Маған қиын болды

Үйге тапсырма: §36-37. оқу, Қосымша мәліметтерді пайдаланып, әкімшілік реформаның жағымсыз жақтары мен жағымды жақтарын кестеге жазу.

Үлестірме
парақшалары

Рефлексия тақташасы
Стикер
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ- мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Топтық жұмыс
<<Ақпараттар алаңы>> стратегиясы
Жұптық жұмыс
<<Дейін-кейін>> кестесі
Жеке жұмыс
<<Концептуалды кесте>>

<<Тапсырма критерий>> арқылы бағалау
Смайлик арқылы өзара бағалау
Мұғалім тарапынан <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>арқылы бағалау (сабақтан тыс)
Тарих
Слайдтар
Ынтымақтастық орнатады
Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі
Өзара жағымды қарым - қатыс орнатады
Құрдастар арасындағы әңгіме орнатады

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Иә, шынайы болды, берілген тапсырмаларға оқушылар жауап берді
Реформаның Қазақстандағы жүргізілген аудандарын картадан анықтай отырып, тарихи маңызы жайлы білді. Сыныпта оқушылар сабаққа қызығушылығы артты, әр оқушы өз міндеттерін атқарып отырды. Уақытты тиімді пайдалана алды.
Сабақ жоспарын жасағанда концепцуалды кесте, дейін кейін кестесі арқылы тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жылдамдыққа үйренді.

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы оқушылар бір бірін бағалап отырды.
2:<<Дейін, кейін>> кестесін толтыруда оқушылар сыни тұрғыдан ойлана білді.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Бағалау кезі
2: <<Ақпараттар алаңы>> кезінде оқушылар өздері алған ақпараттарын топта бір біріне жеткізе білді.

Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Блум таксономиясы
Өткізілетін уақыты: 60 минут.
Сабақтың мақсаты: оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындау және оны қолдануға дағдылану.
Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:
Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін,қажетті дағдыларды дамыту мақсатында білім беруді ерте кезеңінен игертуге болатынын анықтайды.
Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуда Блум таксономиясының ерекшелігін ұғынады.
Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Сабақтың нәтижесі: Оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындайды және қолдануға дағдыланады..
Коучингті өткізу әдістері:
Топпен жұмыста тапсырмалар орындау арқылы игерту.
Оқушыларға бақылау,талдау, қорытынды жасау,бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау - оқуды жақсарту екенін түсіндіру.
Ұсынылған ресурстар: сұрақ жауап, <<Миға шабуыл>>әдісі,
Қолданылған құралдар: ватман, түрлі бейнелеу құралдары, А4 ақ қағаз,суреттер.
Коучинг барысы
Уақыты
Коучтің іс - әрекеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
3 мин
І. Тақырыпты ашу.
Берілген сұраққа жауап беру.
<<Миға шабуыл>>
<< Сабақ>> дегеніміз не?
Сабақ туралы нақыл сөздер
Мұғалімдер жауабын тыңдау.
Сабақ - бір пәнді оқытуға арналған оқу сағаты. Мектептегі оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі түрі.
Сабақ беру- үйреншікті емес, ол үнемі жаңадан жаңаны табатын өнер.
Ж.Аймауытов
Ойланады, мысалдар келтіреді, суреттейді, белгілерін анықтайды, түсінеді, қысқаша айтады.
2 мин
II.Топтарға бөлу. Қызыл, сары, жасыл алма түстеріне қарай бөліну.
Топтарға бөлінеді
10 мин
Тренинг <<Оқу инемен құдық қазғандай>>

Сұрақ:
Осы алманы тесуде нені сездіңіздер ?

Мұғалімдерге түтікше таратып, алманы сол түтікше арқылы өткізу керектігі айтылды.
5мин
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындау және оны қолдануға дағдылану.

20 мин

"Сабақ қария және оның алты ұлы" ертегі
Ерте, ерте, ертеде ешкі жүні келтеде Сабақ атты қария болыпты. Білімі асқан дария болыпты.

Сол қарияның Білім, Түсінік, Қолдану, Талдау, Жинақтау Бағалау атты білімдері бір-бірінен асқан алты ұлы болған екен. Күндердің бір күнінде Сабақ қария ұлдарын сынамақ болып:- Осы сендер өздеріңнің атқарып жүрген қызметтеріңнің маңыздылығы неде екендігін білемісіңдер, осы таразылап көрдіңдер ме?- дейді.
Ұлдары аз кем ойланып отырып , үлкендері Білімге қарайды. Сонда Білім тұрып мен осы әулеттің үлкені болғандықтан бар жауапкершілік менің мойнымда дейді.
Бұны естіген Түсінік ағасының сөзін іліп алып: -Кез келген жаңалықты менің түсіндіруім арқылы жұмыс жасайсыңдар ғой,-деп бауырларына салмақпен қарап қояды. Бауырлардың арасындағы салмақты сабырлы Қолдану асықпай, естіген жаңалықты қалай қолдану керектігін үйрететін мен емеспін бе осыны естен шығармауларың керек екендігін айтып қалды.
Үлкендерден аса алмай отырған Талдау жалма-жан асыға аптыға :- сендердің айтып отырғандарыңның еш маңыздылығы жоқ, барлықтарыңның жасаған жұмыстарыңды талдап талқылайтын мен емеспін бе неге соны ескермейсіңдер деп қызыл кеңірдек бола қалды.
Барлықтарының сөздерін тыңдап, ақыл таразысына салып отырған Сабақ атаның ұлы Жинақтау :- барлығыңыз босқа даурықпаңыздар бұл істің төрелігін көпшілік айтсын деп бауырларына басу айтыпты. Тек арасында Бағалау бұл сұрақтың жауабын білім ілімнен іздене бастады.
Сабақ қария бұл сұрақтың шешімін адамзатты білім нәрімен сусындатып отырған, ұстаздар біледі деп жауап береді
Сіз бұған қандай төрелік айтар едіңіз, құрметті ұстаздар ...

Ой жүгіртеді, топта талқылайды, өз ойларын айтады, түсіндіреді, салыстыра-
ды, мысалдар келтіреді.
Ватманға түсіру, қорғау.
Өзара бағалау
Смайликтер арқылы жеке бағалау

Блум таксаномиясы
Блум таксаномиясы
Постермен жұмыс

Таным деңгейлері

Көрсеткіштер

Білу

Ақпаратты , оқу материалын (қажетті деректкерді, нақты фактірлерді немесе бүтін теорияларды) есте сақтау мен қайталау (репродукциясы)

Түсіну

Оқу материалын бір формадан екінші формаға , бір белгі жүйесінен басқа жүйеге түрлендіру ( интерпретация), ауыстыру, оқу мәліметін өздігінше игеру , салдары мен нәтижелерінің қандай болатындығы туралы алдын-ала болжау, жорамалдау.
Мысалы , сөздерді математикалық формулаға түсіру немесе схема, кесте түрінде көрсету; өз сөзімен түсіндіріп беру, қысқаша сипаттау.
Қолдану
Оқу материалын жаңа жағдайлар мен ситуацияларда қолдану
Талдау

Оқу материалын құрамдас бөліктерге жіктеп, олардың арасындағы байланыстарды анықтау, бүтіннің қалайша құралатындығын түсіну және түсіндіре білу.

Жинақтау

Оқу материалын пайдалана отырып, шығармашылық тұрғыдан жаңа мазмұн құрастыру. Мәселен, баяндама немесе эссе жазу ,
Бағалау

Оқу материалының мағызын бағалау: салыстыру және айырмашылықтарын айқындау, таңдау, дәлелдеу арқылы шешім қабылдау.
Мұнда тұжырымдар нақты талаптар (критерийлер) тұрғысынан болуы керек. Бұл критерийлер үйренушінің өмірлік тәжірбиесі мен ұстанған көзқарастарына негізделетін немесе ұстаздың ұсынысынан туындайтын болуы керек.Бағалау алдыңғы деңгейлердің нәтижелеріне жету мүмкіндігін береді.

10 мин
ІV. Блум таксономиясы арқылы тақырыпты ашу.
Нұсқау.
Берілген ресурстарды Блум таксономиясы бойынша талдау.
Сіз-
Сабақта қандай талаптарды негізге аласыз?
Сабақ жоспарын сіз неден бастайсыз?
Сабақ құрылымын білесіз бе?
Бүгінгі күнде сабаққа қандай талаптар қойылады?
Сабағыңыздан сіз не күтесіз?
Сабаққа қалай және қандай мақсат қоясыз?
Сабаққа қалай дайындаласыз?
Мақсат қою туралы
Мақсатқа жеткісі келген адам оны жақсы
білуі керек.
* * *
Өлшенетін нәрсе ғана өнімдірек жасалады.
* * *
Жоспарлаған адам ғана жақсы ұйымдастыра алады.
* * *
Мұхитты жүзіп өту үшін кемені өзің жасауың керек
Сабақ құрастыруға
Өзіңнен сұра:- Сен сабаққа дайынсың ба?
Осы бөлімнің материалдарын, тақырыптарын, сұрақтарын оқып біл.
Осы сабақта неге жетуім қажет деген сұраққа жауап бере отырып, сабақ мақсатын жаз.
Осы топтық ұжымды көз алдына елестетіп, жеке оқушыларды еске ал
Осы материалға және осы оқушыларға тиімді әдістемелік тәсілді /деңгейлік тапсырманы/ таңдап ал.
Таңдалған әдісті оқушының мүмкіншілігіңмен салыстыр
Көрнекі құралдарды көрсету сабақ кезеңдері мен қолданатын әдіс тәсілдер сәйкестігінің тәртібін ойластыр.
Қойылған мақсатқа жетуге көмектесетін көрнекіліктерді көзбен шолу құралдарын ғана қолдану қажет. Егер олар көп болса, оқушылардың назары соған ауады.

Топпен талқылау.
Ватманға түсіру.
Тапсырманы орындайды,бір-біріне көмектеседі,
қолдайды,
қолданады,
салыстырады, қорытынды жасайды,
талқылайды, түсіндіреді, мысалдар келтіреді, жобалайды.
Әр топ өз ойларын қорғайды.
Өзара бағалау және смайликтер арқылы жеке бағалау
10 мин
V.Кері байланыс.
1.<<Блоб ағашы>>
2.
Мен нені білемін?
(кіріспе тапсырма)
Мен нені білгім келеді?
(кіріспе тапсырма)
Мен нені білдім?
(талқылау)

Ой бөліседі,талқылайды,баға береді, қорытынды жасайды.

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Жекелеген оқушылар
Бағалау парақтарын тарату
Галогендердің атомдық
Менің тәжірибемде көп кездесетін басты қиыншылық әдебиет сабақтарында
Жүру жаттығулары
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Пәндер