Барлық оқушылар

САБАҚ: Реформаның мазмұны мен салдары
Мектеп: Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Күні:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі: Мұғалімнің есімі: Айдаркулова Акерке Танкашовна
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: СЫНЫП: 8 «А»
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар

саны:

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары )
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі: Оқушылар ХІХ ғ. 60- ж. Қазақстандағы басқару жүйесін өзгерту мақсатындағы реформаның дайындалғанын, оның мазмұны мен мәнін, сипатын анықтайды.
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі: Барлық оқушылар:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
  • Реформаның кезеңдерін атайды
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
  • Реформаның Қазақстандағы салдарына сипаттама береді
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Кейбір оқушылар:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
  • Реформаның кезеңдері мен тарихи маңызына талдау жасайды.
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Тілдік мақсат
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

Оқушылар:

  • Реформаның мақсаты мен негізгі себептерін жіктей алады.
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Реформа, контрибуция, сот жүйесі, полиция приставтықтары, полиция басқармалары, шаруа бастығы.
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: XIX ғасырдың 80-90 жылдарындағы әкімшілік реформалар не себептен құрылды?
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба ?
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Сен неліктен реформаны құру керек екендігін айта аласың ба ?
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Алдыңғы оқу
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі: Торғай және Орал облыстарындағы көтерілістер не себепті болғанын біледі.
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Жоспар
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:

Басы

10 мин

Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

3 мин

3 мин

3 мин

1 мин

Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Топқа бөлу: оқушыларды 2 шағын топқа гүлдер арқылы топтастыру.

(Топ ішінде рөлдерге бөлінеді: топ басшысы, уақыт сақшысы, хатшы, баяндамашы)

Үй тапсырмасын тексеру: «Иә, жоқ» стратегиясы арқылы жүреді

І топ:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІІ топ:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ой қозғау (тақырыпқа байланысты презентация көрсетіледі) .

Проблемалық сұрақ:

  1. Реформаның қандай түрлерін білесіңдер?
  2. Әкімшілік реформаны қалай түсінесіңдер?

Оқушыларды сабақ мақсатымен, жетістік критерийлерімен таныстыру.

Жетістік критерийлері:

  1. Реформаның түрлерін жіктей алады
  2. Мағынасы ажаратады
Сұрақтар
Иә
Жоқ
1
Әкімшілік реформалар бойынша қазақ халқының құқытары тым шектелінді.
+
2
Торғай және Орал облыстарындағы көтерілістер стихиялы түрде болды.
+
3
Жаңа ереженің қағазға басылған нақты нұсқалары болды.
+
4
1868 ж мамырында қазақстар Жамансай деген жерде фон Штемпельдің құрамында 200 солдаты бар жаяу әскер ротасына шабуыл жасады.
+
5
Жаңа ереже енгізілгеннен кейін Маңғыстау түбегіндегі адайларда жер мәселесі бейбіт түрде шешілді.
+
Сұрақтар
Иә
Жоқ
1
Бозашы деген жерде Досан Тәжіұлы, Иса Тіленбайұлы 200-ге жуық қарулы қол жинады.
+
2
Контрибуция -соғыс шығындарын өтемеу.
+
3
Патша үкіметі Қазақстанда құпия мәліметтер жинап түратын жалдамалы агенттер тобын құрды.
+
4
Кіші жүзде болған көтерілістер патша үкіметі жүргізген реформалардың жеңісі болды.
+
5
1882ж Дала генерал-губернаторлығы құрылды.
+

Түрлі түсті қағаздар

Үлестірме парақшалар

Интербелсен

ді тақта

Слайдтар

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:

Орта

сы

25 мин

Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

10мин

3 мин

2 мин

8 мин

2 мин

Топтық жұмыс: «Ақпараттар алаңы» стратегиясы арқылы жүргізіледі.

1-топ: XIX ғасырдың 80-90 жылдарында әкімшілік реформалардың одан әрі жалғасуы

2-топ: Реформалардың мазмұны және жүзеге асыру салдарлары.

Бағалау: тапсырма критерийлері арқылы бағалау

1. Тақырыптың толық ашылуы

2. Нақты мәліметтер келтіре алуы

3. Құнды идеялардың болуы

Кері байланыс:

1. Шағын топта бірлесіп жұмыс жасаған ұнады ма?

2. Бірлескен жұмыс барысында құнды мәліметтер ала алдың ба?

Жұптық жұмыс:

«Дейін кейін» кестесін толтыру

:
:
:
:
:
:
:
:

Бағалау: жұптардың арасындағы өзара бағалау (смайлик арқылы)

Дейін

(Жаңа тақырыпқа дейін Қазақстандағы әкімшілік реформа туралы не білесің)

Кейін

(Жаңа тақырыптан кейін Қазақстандағы әкімшілік реформа жайлы не білдің)

1.
1.
2.
2.
3.
3.
4.
4.

Плакат, маркер, стикер, қосым. мәліметтер, оқулық тарих 8-сынып Қабылдинов З. Е, Қайыпбаева А. Т 2016ж

Бағалау парағы

Үлестірме парақшалар, смайлик, интербелсенді тақта

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:

Соңы

10 мин

Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

7 мин

2 мин

1 мин

Жеке жұмыс :

Концептуалды кесте

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жеке жұмыс «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы мұғалім тарапынан бағаланады (Сабақтан тыс)

Кері байланыс. «Рефлексия тақташасы»

:
:

Үйге тапсырма: §36-37. оқу, Қосымша мәліметтерді пайдаланып, әкімшілік реформаның жағымсыз жақтары мен жағымды жақтарын кестеге жазу.

Реформаның негізгі себептері

Жетістіктер

Қиындықтар
Қайшылықтар
Рефлексия
Маған ұнады
?
Маған қиын болды

Үлестірме

парақшалары

Рефлексия тақташасы

Стикер

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Қосымша ақпарат
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі: Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ- мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
  • Топтық жұмыс

«Ақпараттар алаңы» стратегиясы

  • Жұптық жұмыс

«Дейін-кейін» кестесі

  • Жеке жұмыс

«Концептуалды кесте»

Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:
  • «Тапсырма критерий» арқылы бағалау
  • Смайлик арқылы өзара бағалау
  • Мұғалім тарапынан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»арқылы бағалау (сабақтан тыс)
  • Тарих
  • Слайдтар
  • Ынтымақтастық орнатады
  • Бір-бірінің құнды пікірлерін тыңдай біледі
  • Өзара жағымды қарым - қатыс орнатады
  • Құрдастар арасындағы әңгіме орнатады
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Мектеп:Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі:

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Иә, шынайы болды, берілген тапсырмаларға оқушылар жауап берді

Реформаның Қазақстандағы жүргізілген аудандарын картадан анықтай отырып, тарихи маңызы жайлы білді. Сыныпта оқушылар сабаққа қызығушылығы артты, әр оқушы өз міндеттерін атқарып отырды. Уақытты тиімді пайдалана алды.

Сабақ жоспарын жасағанда концепцуалды кесте, дейін кейін кестесі арқылы тапсырмаларды орындау барысында оқушылар жылдамдыққа үйренді.

САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:
САБАҚ:Реформаның мазмұны мен салдары:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір бірін бағалап отырды.

2:«Дейін, кейін» кестесін толтыруда оқушылар сыни тұрғыдан ойлана білді.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Бағалау кезі

2: «Ақпараттар алаңы» кезінде оқушылар өздері алған ақпараттарын топта бір біріне жеткізе білді.

D:\ЛС-1-2\IMG-20170317-WA0042.jpg

D:\ЛС-1-2\IMG-20170317-WA0046.jpg

D:\ЛС-1-2\IMG-20170317-WA0013.jpg

D:\ЛС-1-2\IMG-20170317-WA0023.jpg

Коучинг жоспары

Сабақтың тақырыбы: Блум таксономиясы

Өткізілетін уақыты: 60 минут.

Сабақтың мақсаты: оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындау және оны қолдануға дағдылану.

Мұғалімдердің коучинг барысындағы мүмкіндіктері:

Сын тұрғысынан ойлаудың негіздерін, қажетті дағдыларды дамыту мақсатында білім беруді ерте кезеңінен игертуге болатынын анықтайды.

Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуда Блум таксономиясының ерекшелігін ұғынады.

Топпен жұмыс істеуге үйренеді.

Сабақтың нәтижесі: Оқуда Блум таксономиясын қолданудағы әрекеттерді айқындайды және қолдануға дағдыланады. .

Коучингті өткізу әдістері:

  • Топпен жұмыста тапсырмалар орындау арқылы игерту.
  • Оқушыларға бақылау, талдау, қорытынды жасау, бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау - оқуды жақсарту екенін түсіндіру.

Ұсынылған ресурстар: сұрақ жауап, «Миға шабуыл»әдісі,

Қолданылған құралдар: ватман, түрлі бейнелеу құралдары, А4 ақ қағаз, суреттер.

Коучинг барысы


Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Өзін-өзі танудағы мониторингтің жүйесі
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Жекелеген оқушылар
Бағалау парақтарын тарату
Галогендердің атомдық
Менің тәжірибемде көп кездесетін басты қиыншылық әдебиет сабақтарында
Жүру жаттығулары
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz