Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жылу және электр құбылыстары бөлімдері

Сабақ жоспары: Физика пәні

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Бөлім: Жылу құбылыстары
Электр құбылыстары
Күні:
Сынып: 8
Мектеп: ФМБ НЗМ Шымкент қаласы
Мұғалімнің аты - жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Жылу және электр құбылыстары тақырыптарын қорытындылау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
*Жылу құбылыстары мен электр құбылыстары бөлімдерінің оқу мақсаттарына қайталау жасау
Сабақ мақсаттары
Сабақты интеллектуалды ойын форматында ұйымдастыру арқылы оқушылардың көшбасшылық және бөлінген көшбасшылық дағдыларын дамыту
Жетістік критерийлері
*Берілетін тапсырма мазмұнына байланысты әрбір тапсырмаларға жетістік критерийлері жеке жеке құрылады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Жылу мөлшері, температура, меншікті жылу сыйымдылығы, калория
Электрлік құбылыстар- phenomena
Заряд- charge
Оң заряд- positive charge
Теріс заряд- negative charge
Тебісу- repulsion
Тартысу- attraction
Зарядтың сақталу заңы- The law of conservation of charge
Электроскоп- electroscope
Электрометр- electrometer
Диалог үшін пайдалы баянды сөйлемдер:
Жылу мөлшері- бұл ...
1 Калория- ...
Жылу мөлшері дененің массасына ... тура пропорционал.
Меншікті жылу сыйымдылығы дегеніміз - бұл ...
Зарядты орын ауыстыру кезіндегі электр өрісініӊ күштері жұмысы атқарады.
Потенциал - бірлік оң зарядты электр өрісінің берілген нүктесінен шексіздікке көшіргенде өріс күштерінің жұмысымен анықталатын физикалық шама. Электростатикалық өрістің берілген нүктесіндегі потенциалы осы нүктеге орналастырылған бірлік оң зарядтың потенциалдық энергиясымен анықталады.
Құндылықтарды дарыту
Топ аралық сайыстарда қарсыластарын құрметтей білуге, өзгелердің пікірімен санаса білуге тәрбиелеу
Пән аралық байланыстар
Математика және химия
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта және ноутбуктер
Бастапқы білім
Жылу және электр құбылыстары бөлімдері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Бірінші мұғалім
Екінші мұғалім
Оқушылар

Сабақтың бірінші бөлімі
40 мин
Ұйымдастыру
0-5 мин
Сәлемдесіп, оқушыларды түгелдейді
Оқушыларды топтарға біріктіреді
Сабақта жоспарланған іс-шаралардың жоспарымен және ережелерімен таныстырады
Сабақтың кезеңдерімен және жоспарланған іс-шаралардың ережелерімен танысады. Топтарға бірігеді.
Презентация
Викториналық сұрақтар
5-15 мин
Ойынды жүргізеді. Оқушылардың баллдың көрсеткіштерін тіркеп отырады. Ойын соңында кері байланыс береді
Ойын барысында техникалық қолдау көрсетіп отырады.
Экранда берілген ұяшықтарды кезегімен таңдап, сұрақтарға жауап береді.
Интербелсенді тақта
learningaps.org
Көшбасшылар сайысы
15-25 мин
Техникалық қолдау көрсетеді
Топ көшбасшыларының сайысын ұйымдастырады. Нәтижелерін тіркейді.
Топ көшбасшылары өзара сайысқа түседі. Топ мүшелері қолдау көрсетеді
Ноутбуктер
socrative.com
<<Бұл кім?>> ойыны
25-35 мин
Оқушыларға тапсырма материалдарын таратып, орындалу ретімен таныстырады.
Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысын қадағалап, нәтижелерін тіркейді
Топ ішінде жылдамдықпен пазылдар құрастырып, ғалымдардың атын табады
Таратпа материалдар
Қорытындылау
35-40 мин
Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында жинаған баллдық көрсеткіштерінің қорытындысын шығарады
Орындалған тапсырмалар бойынша оқушыларға кері байланыс береді.
Орындалған тапсырмалар бойынша өздерінің нәтижелерімен танысады
Бағалау парақтары
Сабақтың екінші бөлімі
40 мин
Жұмбақтар
0-10 мин
Топтарға ретімен жұмбақтар жасырады.
Оқушылардың нәтижесін тіркеп отырады
Мұғалімнің жұмбақтарына жауап береді

Тест
10-18 мин
Оқушыларға тест сұрақтарын таратып береді
Оқушылардың тапсырманы орындау барысын қадағалайды. Оқушыларың нәтижелеріне мониторинг жүргізеді
Электр құбылыстары тақырыбына берілген тест сұрақтарына жауап беріп, өз топтарына балл жинайды
Таратпа материалдар
Эксперименттік тапсырма
18-25 мин
Оқушыларға логикалық шешімі бар эксперименттік тапсырма беріледі
Оқушылардың тапсырманы орындау барысын қадағалайды.
Сызғыш пен қаламның көмегімен мыс сымның меншікті кедергісін анықтайды.
Сызғыш
Мыс сым
Қалам
Деңгейлік есептер
25-35 мин
Оқушылардың жауап парағын тексеріп, нәтижелерін тіркейді
Деңгейлік тапсырмалар таратады. Тапсырманы орындау ұзақтығын қадағалайды.
Деңгейлік тапсырмаларды топ ішінде өзара бөлісіп шығарады
Таратпа материалдар
Сабақ соңы
Рефлексия
<<Блоб ағашы>>
35-40 мин
Оқушылардың қорытынды нәтижелерімен таныстырады. Сабақты қорытындылайды.
Рефлексия парақтарын таратады
Рефлексия береді

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлығы

Көпшілігі

Кейбіреуі

Интербелсенді тақта және ноутбуктер қолданылу ұзақтығы бойынша нормативке сәйкес қолданылады
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1. Викториналық сұрақтар
Оқушылар өздеріне ұнаған ұяшықты таңдап, деңгейлік тапсырмаларға жауап береді. Learningapps.org интернет ресурсында викторина құрастыруыңызға болады.
2. Капитандар сайысы. <<Рас па, әлде жалған ба?!>>
Әр дұрыс жауап үшін 5 ұпай беріледі.

1. Физика - қоршаған ортадағы құбылыстар мен заңдылықтарды зерттейтін ғылым.
2. Заттың агрегаттық күйлерінің өзгерісі электр құбылыстарына жатады.
3. Электр энергиясын алудың ең алғашқы әдістерінің бірі - оны үйкеліс жасау арқылы алу.
4. Эбонит таяқшасын жүнге үйкегенде ол теріс зарядталады
5. Эбонит таяқшасын қағазға үйкегенде ол оң зарядталады.
6. Аттас зарядтар тартылады.
7. Кулон тұрақтысының мәні 0,9*1010 Н*м2/Кл2
8. Электр өрісінің күш сызықтары тұйықталмаған, бір-бірімен қиылыспайды.
9. Электр өрісінің энергетикалық сипаттамасы - бұл кернеулік.
10. Потенциалдар айырмасы - бұл кернеуліктердің айырмасы.
11. Кернеу - бұл потенциалдар айырмасы.
12. Бірлік уақытта өткізгіш бойынан өтетін заряд мөлшерін сипаттайтын шама - Кернеу
13. Электр зарядын жинақтаушы құрылғы - генератор.
14. 1Дж/1Кл = 1Вт
15. Электр тогы дегеніміз зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы
16. Бұл амперметр құрылғысы.
17. Вольтметр электр тізбегіне параллель жалғанады.
18. Электр энергиясының жылу энергиясына айналуын Фарадей заңы түсіндіріп береді.
19. Суретте Конъюнктордың сызбасы бейнеленген
20. Аналогтық сигнал - тек екі мәнді, әдетте нөл мен бірді қабылдайтын сигнал, уақыттың кез келген сәтінде кернеу мәні бірнеше (әдетте, екі) деңгейдің біріне сәйкес келетін сигнал.
3. Бұл кім?
Ғалымдардың суретін қиып, пазылдар жасауыңызға болады. Әр топқа пазлдар беріледі. Пазылдарды құру арқылы ғалымдардың суреттерін шығарып, кімнің суреті екендігін анықтаулары керек. Бұл сайыста ұпайлар
1-ші болған топқа - 20 ұпай
2-ші болған топқа - 15 ұпай
3-ші болған топқа - 10 ұпай
4-ші болған топқа - 5 ұпай
Ғалымның атын дұрыс тапқан топқа 10 ұпай.
Жұмбақтар
Бұл сайыста оқушылар айтылған жұмбақтарды анықтаулары қажет. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі.

Тест
Бұл тапсырманы топпен орындайды. Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.

1. Ток күшін өлшеуге арналған аспап ... деп аталады
2. Электр плиткасы кернеуі 220 В желіге қосылған. Жұмыстық күйдегі плитка спиралінің кедергісі 55 Ом-ға тең. Спиральдағы ток күші қандай?
3. Электр кернеуін өлшеуге арналған аспап ... деп аталады.
4. Оң зарядталған бөлшек ... болып саналады.
5. Атом ядросының айналасында ... қозғалады.
6. Ток күшінің өлшем бірлігі - ...
7. Екі кедергі параллель жалғанған. Егерде R1=10 Ом,R2=40 Ом болса, онда олардың жалпы кедергісі неге тең?
8. Теріс зарядталған бөлшектер ... болып саналады.
9. Металл өткізгіштердегі электр тогын тасушылар ... болып саналады.
10. Электр кернеуінің өлшем бірлігі - ...
11. Екі кедергі тізбектей жалғанған. Егерде R1=10 Ом,R2=40 Ом болса, онда олардың жалпы кедергісі неге тең?
12. Ұзындығы 5м және диаметрі 0,25мм нихромды сымнан жасалған қыздырғыш кернеуі 110В тұрақты ток желісіне қосылады. Қыздырғыштың қуатын анықтаңыздар (нихромның меншікті кедергісі 110*10-8 Ом*м)
13. Кернеулігі 220В тізбекке ток күші 0,5А қыздыру шамы қосылған. Шамдағы тогтың қуаты табыңыздар.
14. Көміртегі атомының ядросында 12 бөлшек бар, ядроның айналасында 6 электрон қозғалады. Осы атомның ядросында қанша протон бар?
15. Кернеу 220В және ток күші 2А кезіндегі 45 минут ішінде тізбек бөлігіндегі электр тогының істеген жұмысын есептеңіз.
16. Бір сымның ұзындығы 20см, ал екіншісінің ұзындығы 30м. Сымдардың қималарының ауданы мен материалдары бірдей. Қай сымның кедергісі көп және қанша есе?
17. Электр тізбегіндегі ток күші 2А-ге тең. Электр шамының кедергісі 14 Ом. Шамдағы кернеу неге тең?
18. Нүктелік зарядтардың өзара әрекеттер заңын ... ашты.
19. Электр қуатының өлшем бірлігі - ...
20. Қуаты 0,5 кВт электр қайнатқыш 90 секундта қанша жылу мөлшерін бөледі?

1. Эксперименттік тапсырма.
Сызғыш және қаламның көмегімен мыс сымның меншікті кедергісін анықтау. Ең жоғары 50 ұпай беріледі. Тапсырманы орындау уақыты - 8 мин.

2. Есептер.
Оқушылар есептерді топпен шығарады. Әр есепке 20 ұпайдан беріледі. Тапсырманы орындау уақтысы - 8 минут.
1. А және А1 амперметрлердің көрсетулері сәйкес түрде 2,4 А және 0,4 А. R2 кедергіні, жалпы кедергіні және вольтметрдің көрсетуін табыңдар.

2. Амперметрдің көрсетуі 3 А. R1=4 Oм, R2=2 Oм және R3=4 Oм деп алып, R2-гі кернеуді және ток күшін тап.

3. Суретте R1= R1= R1= R1= R1=1 Ом.

3. Кім мерген. <<Глоссарий>>

Бұл сайыста оқушылардың терминдерді үш тілде білетіндіктері тексеріледі.
Шарты: оқушылар тақтадағы шарларды дәлдеп жарып, ішіндегі сұрақтарға жауап берулері керек. Әр топ кезекпен шығып, шарларды жарады. Бірінші топ шарды жара алмаса, келесі топ жалғастырады.
5
Жылдамдық
скорость
Speed
5
диффузия
диффузия
diffusion
5
Масса
Масса
Mass

10
Көлем
Объем
Volume
10
Қысым
давление
pressure
10
қайнау
кипеть
boil

жылу
теплота
heat

Цельси шкаласы
шкала Цельсия
Celsius temperature scale
15
электр тізбегі
электрическая цепь
circuit

Кулон заңы
закон Кулона
Coulombs law

4. Кім көп формула біледі?

Бұл сайыс арқылы оқушылардың қаншалықты көп формула білетіндіктерін тексереміз. Әр формула үшін 2 ұпай беріледі.
Шарты: бір қолданған формуланы екінші рет қолдануға болмайды. Тапсырманы орындау уақтысы - 1 минут.

Ұқсас жұмыстар
Электр құбылыстары
Физика пәнінен жаратылыстану бағыты бойынша тереңдетіп оқытуға қосымша сабақ (факультатив) жоспары
ХХі ғасыр көсшбасшысы
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Импульстің және энергияның сақталу заңдарына арналған есептерді шығару
Күміс қақпа тапсырмалар қақпасы
Жылу құбылыстары
Электр заряды таразы
Электр кедергісі
Кесу процесі туралы мәліметтер
Пәндер