Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кесте құрудың алгоритмі
Оқу ісінің меңгерушісі:
Уақыты: 20.02.2017ж
Пәні: Информатика негіздері
Сыныбы: 6 <<А>>
Сабақтың тақырыбы
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды кестедегі ұяшықтарды қосуға, алып тастауға және біріктіруге үйрету. Оқушыларға кестелерді қоршауды жиектеуді көрсетіп,есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту пәнге деген қызығушылығын арттыру.Уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға,компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер:
<<Өрмекші торы>> әдісі, <<Мюнстерберг>>әдісі,т.б
Оқытудың нәтижесі
Оқушылар қауіпсіздік ережесі туралы түсінеді.
Ойы толығады;
өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;
Модульдердің кіріктірілуі
Жаңа тәсіл, Бағалау, Диалогтық оқыту
Негізгі дерек көздер
Оқулық, ДК,үлестірмелі кеспе қағаздар,слайдтар
Сабақ барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Ресурстар, көрнекіліктер
Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
Оқушылармен амандасу,
Сыныпты түгендеу,
Оқушылар ұйымдасқан түрде жылдам өз орындарына отырады
Үй тапсырмасын сұрау: <<Өрмекші торы>> әдісі
5 минут
Оқушыларға жіп ұстатып,сұрақ койылады,жауабын тауып келесі оқушыға жалғай береді
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
қағаз, қалам
<<Мюнстерберг>> әдісі
2 минут
Оқушыларға әріптер жазылған қағаз көрсетіледі.Әріптерден сөз құрап,жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар зейіннің таңдамалығына байланысты,тақырып атын табады.
Жаңа сабақ:
23 минут
Бүгінгі күнді және сабақтың тақырыбын жазамыз.Кестені түзету.Кестені пішімдеу. Кесте - бұл жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат. Жолдар мен бағандар қиылысып, ұяшық құрайды.Кесте құрудың үш әдісі бар:
1.Аспаптар панелінен <<Добавить таблицу>> батырмасын басу арқылы.
2. Меню жолынан <<Таблица>> командаларын пайдалану.
3. Вид - Панели инструментов - Таблицы и границы командаларын орындау арқылы.
4. Аспаптар панелінен шекаралар белгісін пайдалана отырып, өзгертуге болады.
Осы үш әдістің айырмашылығы мынада: 1 әдіс бойынша компьютер 5 бағаннан артық емес кесте құрады. Егер үлкен санды бағандар кестесін құру керек болса, онда екінші әдісті қолданамыз.3-ші әдісі қолмен салуды көрсетеді. Біз көбінесе екінші әдісті қолданамыз.
Сонымен, дәптерге <<Меню жолы>> арқылы кесте құру, безендіру және жиектеу алгоритмдерін жазып алайық.
Кесте құрудың алгоритмі
1. Меню жолынан <<Таблица>> командасын таңдау.
2. <<Добавить таблицу>> батырмасын шерту.
3. <<Вставка таблицы>> диалогтық терезесінде бағанның және жолдың тиісті сандарын енгізу керек.
4. <<ОК>> батырмасын шерту.
Кесте безендіру алгоритмі
1.Кестені бөліп алу.1.<<Таблица>> - <<Автоформат>> командаларын орындау.
1. Формат пішімін таңдау.
2. ОК батырмасын шерту.
Кесте жиектеу алгоритмі
1. Кесте торын алып тастағыларың келетін ұяшықты немесе ұяшықты толық белгілеу.
2. Формат> Границы и заливка
3. Границы и заливка диалогтық терезеде Граница қосымшасы қосылады
4. Жақтаудың Нет типін таңдаңдар да, ОК шерту.
Маустың немесе абзацтық шегіністер көмегімен бағанның ені мен жолдың биіктігін өзгертуге болады. Tab пернесімен кестеге жаңа жол қосуға болады, ал алдыңғы ұяшыққа қайтып келу үшін Shift+Tab пернесін басса жеткілікті.
Кестеге Добавить столбцы, Добавить строки,Добавить ячейки,Разбить ячейки, Разбить таблицу, Объединить ячейки, Удалить ячейки, Удалить столбцы, Удалить строки (бағандар мен жолдар қосуға, ұяшықтарды бөлу, біріктіру, жою) командаларын орындай отырып, кестені құруға және жоюға болады.
Оқушылар тақырыпты ашуға тырысады
Дербес компьютер
Слайдтар
Жаңа сабақты қорытындылау:
5 минут
<<Жұмбақтар әлемі>>.
<<Полиглот>> ойыны.
Тақырып бойынша
оқушылар дербес компьютерде деңгейлік тапсырмалар үлестіріледі.
Жұмбақ шешу
Екі тілге аудару
Тақырып бойынша
оқушылар дербес компьютерде деңгейлік тапсырмалар орындайды.
Дербес компьютер
Сергіту сәті
2 минут
Көзге жаттығу
Көзге жаттығу жасайды
Кері байланыс Рефлексия:
1минут
<<Тазалық>> рефлексиясы
<<Тазалық>> рефлексиясы
Стикер
Бағалау критерийлерін анықтау :
<<Бис>> әдісі бойынша оқушылардың білімін бағалау.
2 минут
Өзін өзі бағалаау
Смайликтар таратылады
Оқушылар оздеріне ұнаған смайлктерін көрсетеді
Смайликтер
Үйге тапсырма:
1 минут
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу.
Оқулықтағы тест жұмысын анықтау
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алу
Опорный орта мектебі
А ш ы қ с а б а қ
Тақырыбы:
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу
Өткізген:
Информатика пәні мұғалімі:М.Жалғасова
2017ж
Уақыты: 20.02.2017ж
Пәні: Информатика негіздері
Сыныбы: 6 <<А>>
Сабақтың тақырыбы
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу
Сабақтың мақсаты
Оқушыларды кестедегі ұяшықтарды қосуға, алып тастауға және біріктіруге үйрету. Оқушыларға кестелерді қоршауды жиектеуді көрсетіп,есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту пәнге деген қызығушылығын арттыру.Уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға,компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.
Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер:
<<Өрмекші торы>> әдісі, <<Мюнстерберг>>әдісі,т.б
Оқытудың нәтижесі
Оқушылар қауіпсіздік ережесі туралы түсінеді.
Ойы толығады;
өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;
Модульдердің кіріктірілуі
Жаңа тәсіл, Бағалау, Диалогтық оқыту
Негізгі дерек көздер
Оқулық, ДК,үлестірмелі кеспе қағаздар,слайдтар
Сабақ барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Ресурстар, көрнекіліктер
Ұйымдастыру кезеңі
5 минут
Оқушылармен амандасу,
Сыныпты түгендеу,
Оқушылар ұйымдасқан түрде жылдам өз орындарына отырады
Үй тапсырмасын сұрау: <<Өрмекші торы>> әдісі
5 минут
Оқушыларға жіп ұстатып,сұрақ койылады,жауабын тауып келесі оқушыға жалғай береді
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.
қағаз, қалам
<<Мюнстерберг>> әдісі
2 минут
Оқушыларға әріптер жазылған қағаз көрсетіледі.Әріптерден сөз құрап,жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар зейіннің таңдамалығына байланысты,тақырып атын табады.
Жаңа сабақ:
23 минут
Бүгінгі күнді және сабақтың тақырыбын жазамыз.Кестені түзету.Кестені пішімдеу. Кесте - бұл жолдар мен бағандарда реттеліп берілген ақпарат. Жолдар мен бағандар қиылысып, ұяшық құрайды.Кесте құрудың үш әдісі бар:
1.Аспаптар панелінен <<Добавить таблицу>> батырмасын басу арқылы.
2. Меню жолынан <<Таблица>> командаларын пайдалану.
3. Вид - Панели инструментов - Таблицы и границы командаларын орындау арқылы.
4. Аспаптар панелінен шекаралар белгісін пайдалана отырып, өзгертуге болады.
Осы үш әдістің айырмашылығы мынада: 1 әдіс бойынша компьютер 5 бағаннан артық емес кесте құрады. Егер үлкен санды бағандар кестесін құру керек болса, онда екінші әдісті қолданамыз.3-ші әдісі қолмен салуды көрсетеді. Біз көбінесе екінші әдісті қолданамыз.
Сонымен, дәптерге <<Меню жолы>> арқылы кесте құру, безендіру және жиектеу алгоритмдерін жазып алайық.
Кесте құрудың алгоритмі
1. Меню жолынан <<Таблица>> командасын таңдау.
2. <<Добавить таблицу>> батырмасын шерту.
3. <<Вставка таблицы>> диалогтық терезесінде бағанның және жолдың тиісті сандарын енгізу керек.
4. <<ОК>> батырмасын шерту.
Кесте безендіру алгоритмі
1.Кестені бөліп алу.1.<<Таблица>> - <<Автоформат>> командаларын орындау.
1. Формат пішімін таңдау.
2. ОК батырмасын шерту.
Кесте жиектеу алгоритмі
1. Кесте торын алып тастағыларың келетін ұяшықты немесе ұяшықты толық белгілеу.
2. Формат> Границы и заливка
3. Границы и заливка диалогтық терезеде Граница қосымшасы қосылады
4. Жақтаудың Нет типін таңдаңдар да, ОК шерту.
Маустың немесе абзацтық шегіністер көмегімен бағанның ені мен жолдың биіктігін өзгертуге болады. Tab пернесімен кестеге жаңа жол қосуға болады, ал алдыңғы ұяшыққа қайтып келу үшін Shift+Tab пернесін басса жеткілікті.
Кестеге Добавить столбцы, Добавить строки,Добавить ячейки,Разбить ячейки, Разбить таблицу, Объединить ячейки, Удалить ячейки, Удалить столбцы, Удалить строки (бағандар мен жолдар қосуға, ұяшықтарды бөлу, біріктіру, жою) командаларын орындай отырып, кестені құруға және жоюға болады.
Оқушылар тақырыпты ашуға тырысады
Дербес компьютер
Слайдтар
Жаңа сабақты қорытындылау:
5 минут
<<Жұмбақтар әлемі>>.
<<Полиглот>> ойыны.
Тақырып бойынша
оқушылар дербес компьютерде деңгейлік тапсырмалар үлестіріледі.
Жұмбақ шешу
Екі тілге аудару
Тақырып бойынша
оқушылар дербес компьютерде деңгейлік тапсырмалар орындайды.
Дербес компьютер
Сергіту сәті
2 минут
Көзге жаттығу
Көзге жаттығу жасайды
Кері байланыс Рефлексия:
1минут
<<Тазалық>> рефлексиясы
<<Тазалық>> рефлексиясы
Стикер
Бағалау критерийлерін анықтау :
<<Бис>> әдісі бойынша оқушылардың білімін бағалау.
2 минут
Өзін өзі бағалаау
Смайликтар таратылады
Оқушылар оздеріне ұнаған смайлктерін көрсетеді
Смайликтер
Үйге тапсырма:
1 минут
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу.
Оқулықтағы тест жұмысын анықтау
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алу
Опорный орта мектебі
А ш ы қ с а б а қ
Тақырыбы:
Кестелерді түзету.Кестелерді пішімдеу
Өткізген:
Информатика пәні мұғалімі:М.Жалғасова
2017ж
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz