Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көрісу дәстүрі
САБАҚ: 2
Мектеп: Атырау қаласы ХББ НЗМ
Күні: 22.02.2017ж
Мұғалімнің аты-жөні: Текеева Жанша Тажибаевна
Сынып: 7 Е
Қатысқан оқушылар саны: 10
Қатыспағандар:
Бөлім тақырыбы
Әдет-ғұрып, салт-дәстүрлер. Наурыз
Сабақтың түрі
Көрісу дәстүрі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О6. Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалау
7.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар
* тақырып бойынша үйренген сөздерін сабақ үрдісінде қолдану;
Көптеген оқушылар
* мәтінге қатысты өз көзқарасын анық білдіру;
Кейбір оқушылар
* мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;
Бағалау критерийлері
* Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана алады;
* мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: Өңір, дәстүр, көрісу, несібе,
бата беру,
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
Маған ұнаған тұсы....Менің ойымша,... Мен өз пікірімді білдірсем..
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, АКТ
Мектеп құндылықтары
Өзін және қоршаған ортаға деген сыйластық; ынтымақтастық; жауапты азаматтық ұстаным; академиялық адалдық; өмір бойы білім алу; ашықтық;
Осыған дейін меңгерілген білім
7.Ж1. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу. Айт мерекесі
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың бастапқы кезеңі
5 минут
Ұйымдастыру жұмысы.
Қызығушылықты ояту
Сыныппен оқушылары
https://www.studystack.com/wordscramble-2449759
studystack.com сайтынан <<Наурыз мерекесі>>, <<Көрісу күні>> сөздерін тауып алады. Бұл сөздер туралы оқушылар не білетіндерін еске түсіріп айтады.
Бүгінгі тақырыптың <<Көрісу дәстүрі>> екенін айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Алдыңғы сабақта тақырып бойынша үйренген сөздерін сөздіктерінен қарай отырып, еске түсіріп шығады.
Сыныпты Наурыз, Көрісу , Мереке сөздерімен 3 топқа бөлу.
studystack.com/
слайд
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
3 минут
5 минут
5 минут
Бүгінгі сабақтың кіріспесінде мәтін алды тапсырма беріледі.
Сөздікпен жұмыс. (Оқушылар 3 мүмкіндік пайдалана алады. Топтағы оқушыдан сұрай алады, сөздіктен табады, басқалардан сұрай алады).
Өңір-
Дәстүр-
Көрісу-
Сандық-
Құшақтасу-
Несібе-
бата беру-
Берілген сөздермен таныса отырып, қай сөздер өздеріне таныс екені сұралады. Аударма сөздік арқылы орыс тіліне аударма жасайды. Соның ішінде 2 сөздің мағынасын ашып түсіндіріп кетеді.
Оқушылардың алдына бағалау критерийлері беріледі
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Тақырып бойынша үй
ренген сөздерін қолдану
5-6 сөз үйренеді;
үйренген сөздерді қолдана алады;
сол арқылы ойын анық жеткізеді;
мәтінде көтерілген мәселені мәтіннен табу;
мәтін не туралы екенін біледі;
мәтіндегі сөйлемдерді еске түсіреді;
сөйлемге комментарий береді;
мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;
көтерілген мәселені табады;
хабарлама жазады;
сөйлемдерді дұрыс құрады
Кері байланыс.
oo Топ өз жұмысын белсенді атқара алды;
oo Тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана білді;
oo Сол сөздер арқылы ойын анық жеткізе алады,
oo Ойын жақсы айтты, дегенмен...
oo Менің ойымша, осыны былай жеткізер едім...
Мәтінмен жұмыс.
Сынып ортаға шеңбер құрып отырады. Оқушыларға мәтін таратылады.
Еліміздің батыс өңірлерінде Наурыз мейрамына алдын ала үлкен дайындықтар жасалады. Өйткені, қыстан аман-есен шыққан халық бір-бірімен қауышып, амандық, саулық сұрасады. Осы тұста есте қалатын мерекелердің бірі -14 наурыз Көрісу мерекесі. Сол күні ауыл балалары үй-үйді аралап, үлкендердің <<Жасың құтты болсын!>> деп берген батасы мен тәттілерін алып, бір қуанып қайтады. Қай жерде болсын, бір-бірімен кездескен ауыл тұрғындары қол алысып, <<Бір жасыңмен!>> деп құшақтасып көрісіп жатады. Әрбір үй 14 наурызда сандығының түбіндегі қыс бойы сақтаған бар дәмдісін шығарып, <<Қазан толы болсын!>> деп дастарқан жаяды. Отбасының үлкендері балаларына, ағайын-туысқа ақ батасын беріп, наурызға аман-есен жеткеніне қуаныш тілек айтады. Әсіресе, қариялар үшін бұл- айрықша мейрам. Себебі, бірін-бірі көптен көрмеген ауыл үлкендері мал-жан амандығын сұрап, қуанышпен қауышып жатады.
Көрісу күні таң атқаннан бастап үй - үйді жағалап көріседі. <<Кім ерте тұрып, 40 үйге кіріп, көрісетін болса, соған Қыдыр ата несібесін береді>> деген де сөз бар.
Көрісу күнін бүкіл Қазақстан бойынша тойланатын мереке емес, оны тек батысқазақстандықтар ғана атап өтеді.
Тапсырма.
1. Жабық жатқан мәтінді ашып, 1 минут ішінде
көз жүгіртіп оқу.
Сұрақ:
Мәтінде не туралы айтылған? Өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
2. .Еске сақтап оқу. Оқыған мәтінінен өзі қалаған бір сөйлемді есіне түсіріп айту.
2. Мәтіндегі мына сөйлемдерге комментарий беру.
(Ойларын білдіргенде үйренген сөздерін қолданып айтады).
а) Еліміздің батыс өңірлерінде Наурыз мейрамына алдын ала үлкен дайындықтар жасалады. Өйткені,...
ә) Сол күні ауыл балалары үй-үйді аралап, үлкендердің <<Жасың құтты болсын!>> деп берген батасына бір қуанып қалады. Себебі...
б) Әсіресе, қариялар үшін бұл- айрықша мейрам. Неліктен?
f Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс.
oo Мәтіннің не туралы екенін айта білді;
oo Сөйлемдерді еске сақтауда белсенді болды;
oo Еске сақтап айтуында белсенділік танытты, бірақ нақты айта алмады;
oo Сөйлемге комментарий бергені ұнады, себебі, ойын еркін айтты;
oo Комментарий беруде жеткізуге талпынды, нақтылық аз болды.
Тапсырма 2
Оқушылар берілген мәтінді тағы бір қайтара оқып шығады.
Жұптық жұмыс.Зерттеу жұмысы.
Жұбымен пікірлесе отырып, мәтінде көтерілген мәселені табады. Мәтін ішіндегі сөйлемдерге назар сала оқиды.
Көтеріліп отырған мәселені анықтайды, ойларын ортаға салады.
Мәтін абзацтарын мұқият зер сала оқиды.
Ортадағы қорапшаға әр топ өздері тапқан мәселені жазып салады.
Бірден тапқан топ жұлдызшамен марапатталады.
Мәтіннің 3 абзацында қандай ой барын аңғарады.
Көрісу күні бүкіл Қазақстан бойынша тойланатын мереке емес, оны тек батысқазақстандықтар ғана атап өтеді.
Сұрақ қойлады, талқылайды.
Бұл мерекені неге батысқазақстандықтар ғана тойлайды? Өзге өңірлер неге тойламайды? деген мәселені алып, Алматы, Шымкент, Қостанай қалаларында тұратын достарына хабарлама жазады.
Хабарлама жазудың үлгісі:
oo Мәселені анық, түсінікті тілмен жеткізе білу;
oo Сөйлемдерді дұрыс құру;
oo Сөз саны 5-6 сөйлем.
Оқушылар өз хабарламаларын сыныптағы кірулі жіпке іледі. Топтар аралап бір-бірінің жұмысымен танысады. Қай хабарлама ұнаса, соның жанына топтасып тұрады. Ұнаған хабарлама сынып алдында оқылады. Сол хабарламаны хат ретінде жолдауға ұсынылады.
Оқушылар бағалайды. f Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс.
oo Бұл тапсырманы орындау ұнады.
oo Мәселені таба алды.
oo Хабарламаны нақты жаза алды.
oo Бірінші жазды. Қуаныштымын.
oo Хабарлама жазуға талпынды, кейбір жерін жеткізе алмай қалды.
oo Ол ойын айтуға белсенділік танытты.
http://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauriz/9050/
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Менің үйренгенім...
Маған ұнаған...
Мен үшін қиын болған...
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Мектеп: Атырау қаласы ХББ НЗМ
Күні: 22.02.2017ж
Мұғалімнің аты-жөні: Текеева Жанша Тажибаевна
Сынып: 7 Е
Қатысқан оқушылар саны: 10
Қатыспағандар:
Бөлім тақырыбы
Әдет-ғұрып, салт-дәстүрлер. Наурыз
Сабақтың түрі
Көрісу дәстүрі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
О6. Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалау
7.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар
* тақырып бойынша үйренген сөздерін сабақ үрдісінде қолдану;
Көптеген оқушылар
* мәтінге қатысты өз көзқарасын анық білдіру;
Кейбір оқушылар
* мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;
Бағалау критерийлері
* Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана алады;
* мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: Өңір, дәстүр, көрісу, несібе,
бата беру,
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
Маған ұнаған тұсы....Менің ойымша,... Мен өз пікірімді білдірсем..
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, АКТ
Мектеп құндылықтары
Өзін және қоршаған ортаға деген сыйластық; ынтымақтастық; жауапты азаматтық ұстаным; академиялық адалдық; өмір бойы білім алу; ашықтық;
Осыған дейін меңгерілген білім
7.Ж1. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу. Айт мерекесі
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың бастапқы кезеңі
5 минут
Ұйымдастыру жұмысы.
Қызығушылықты ояту
Сыныппен оқушылары
https://www.studystack.com/wordscramble-2449759
studystack.com сайтынан <<Наурыз мерекесі>>, <<Көрісу күні>> сөздерін тауып алады. Бұл сөздер туралы оқушылар не білетіндерін еске түсіріп айтады.
Бүгінгі тақырыптың <<Көрісу дәстүрі>> екенін айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысады.
Алдыңғы сабақта тақырып бойынша үйренген сөздерін сөздіктерінен қарай отырып, еске түсіріп шығады.
Сыныпты Наурыз, Көрісу , Мереке сөздерімен 3 топқа бөлу.
studystack.com/
слайд
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
3 минут
5 минут
5 минут
Бүгінгі сабақтың кіріспесінде мәтін алды тапсырма беріледі.
Сөздікпен жұмыс. (Оқушылар 3 мүмкіндік пайдалана алады. Топтағы оқушыдан сұрай алады, сөздіктен табады, басқалардан сұрай алады).
Өңір-
Дәстүр-
Көрісу-
Сандық-
Құшақтасу-
Несібе-
бата беру-
Берілген сөздермен таныса отырып, қай сөздер өздеріне таныс екені сұралады. Аударма сөздік арқылы орыс тіліне аударма жасайды. Соның ішінде 2 сөздің мағынасын ашып түсіндіріп кетеді.
Оқушылардың алдына бағалау критерийлері беріледі
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Тақырып бойынша үй
ренген сөздерін қолдану
5-6 сөз үйренеді;
үйренген сөздерді қолдана алады;
сол арқылы ойын анық жеткізеді;
мәтінде көтерілген мәселені мәтіннен табу;
мәтін не туралы екенін біледі;
мәтіндегі сөйлемдерді еске түсіреді;
сөйлемге комментарий береді;
мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;
көтерілген мәселені табады;
хабарлама жазады;
сөйлемдерді дұрыс құрады
Кері байланыс.
oo Топ өз жұмысын белсенді атқара алды;
oo Тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана білді;
oo Сол сөздер арқылы ойын анық жеткізе алады,
oo Ойын жақсы айтты, дегенмен...
oo Менің ойымша, осыны былай жеткізер едім...
Мәтінмен жұмыс.
Сынып ортаға шеңбер құрып отырады. Оқушыларға мәтін таратылады.
Еліміздің батыс өңірлерінде Наурыз мейрамына алдын ала үлкен дайындықтар жасалады. Өйткені, қыстан аман-есен шыққан халық бір-бірімен қауышып, амандық, саулық сұрасады. Осы тұста есте қалатын мерекелердің бірі -14 наурыз Көрісу мерекесі. Сол күні ауыл балалары үй-үйді аралап, үлкендердің <<Жасың құтты болсын!>> деп берген батасы мен тәттілерін алып, бір қуанып қайтады. Қай жерде болсын, бір-бірімен кездескен ауыл тұрғындары қол алысып, <<Бір жасыңмен!>> деп құшақтасып көрісіп жатады. Әрбір үй 14 наурызда сандығының түбіндегі қыс бойы сақтаған бар дәмдісін шығарып, <<Қазан толы болсын!>> деп дастарқан жаяды. Отбасының үлкендері балаларына, ағайын-туысқа ақ батасын беріп, наурызға аман-есен жеткеніне қуаныш тілек айтады. Әсіресе, қариялар үшін бұл- айрықша мейрам. Себебі, бірін-бірі көптен көрмеген ауыл үлкендері мал-жан амандығын сұрап, қуанышпен қауышып жатады.
Көрісу күні таң атқаннан бастап үй - үйді жағалап көріседі. <<Кім ерте тұрып, 40 үйге кіріп, көрісетін болса, соған Қыдыр ата несібесін береді>> деген де сөз бар.
Көрісу күнін бүкіл Қазақстан бойынша тойланатын мереке емес, оны тек батысқазақстандықтар ғана атап өтеді.
Тапсырма.
1. Жабық жатқан мәтінді ашып, 1 минут ішінде
көз жүгіртіп оқу.
Сұрақ:
Мәтінде не туралы айтылған? Өз ойлары мен пікірлерін білдіреді.
2. .Еске сақтап оқу. Оқыған мәтінінен өзі қалаған бір сөйлемді есіне түсіріп айту.
2. Мәтіндегі мына сөйлемдерге комментарий беру.
(Ойларын білдіргенде үйренген сөздерін қолданып айтады).
а) Еліміздің батыс өңірлерінде Наурыз мейрамына алдын ала үлкен дайындықтар жасалады. Өйткені,...
ә) Сол күні ауыл балалары үй-үйді аралап, үлкендердің <<Жасың құтты болсын!>> деп берген батасына бір қуанып қалады. Себебі...
б) Әсіресе, қариялар үшін бұл- айрықша мейрам. Неліктен?
f Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс.
oo Мәтіннің не туралы екенін айта білді;
oo Сөйлемдерді еске сақтауда белсенді болды;
oo Еске сақтап айтуында белсенділік танытты, бірақ нақты айта алмады;
oo Сөйлемге комментарий бергені ұнады, себебі, ойын еркін айтты;
oo Комментарий беруде жеткізуге талпынды, нақтылық аз болды.
Тапсырма 2
Оқушылар берілген мәтінді тағы бір қайтара оқып шығады.
Жұптық жұмыс.Зерттеу жұмысы.
Жұбымен пікірлесе отырып, мәтінде көтерілген мәселені табады. Мәтін ішіндегі сөйлемдерге назар сала оқиды.
Көтеріліп отырған мәселені анықтайды, ойларын ортаға салады.
Мәтін абзацтарын мұқият зер сала оқиды.
Ортадағы қорапшаға әр топ өздері тапқан мәселені жазып салады.
Бірден тапқан топ жұлдызшамен марапатталады.
Мәтіннің 3 абзацында қандай ой барын аңғарады.
Көрісу күні бүкіл Қазақстан бойынша тойланатын мереке емес, оны тек батысқазақстандықтар ғана атап өтеді.
Сұрақ қойлады, талқылайды.
Бұл мерекені неге батысқазақстандықтар ғана тойлайды? Өзге өңірлер неге тойламайды? деген мәселені алып, Алматы, Шымкент, Қостанай қалаларында тұратын достарына хабарлама жазады.
Хабарлама жазудың үлгісі:
oo Мәселені анық, түсінікті тілмен жеткізе білу;
oo Сөйлемдерді дұрыс құру;
oo Сөз саны 5-6 сөйлем.
Оқушылар өз хабарламаларын сыныптағы кірулі жіпке іледі. Топтар аралап бір-бірінің жұмысымен танысады. Қай хабарлама ұнаса, соның жанына топтасып тұрады. Ұнаған хабарлама сынып алдында оқылады. Сол хабарламаны хат ретінде жолдауға ұсынылады.
Оқушылар бағалайды. f Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс.
oo Бұл тапсырманы орындау ұнады.
oo Мәселені таба алды.
oo Хабарламаны нақты жаза алды.
oo Бірінші жазды. Қуаныштымын.
oo Хабарлама жазуға талпынды, кейбір жерін жеткізе алмай қалды.
oo Ол ойын айтуға белсенділік танытты.
http://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauriz/9050/
Сабақтың соңы
2 минут
Рефлексия
Менің үйренгенім...
Маған ұнаған...
Мен үшін қиын болған...
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz